Service story
Mesaj 2 ianuarie 2007
Salut,
nu mai stiu cat costa, parca in jur de 100 euro fara manopera care bineinteles ca se factureaza si ea si dureaza ...iti spun asta din proprie experienta.
De la mcar am pus ornamentul portbagaj, ornamentele pe ceasurile de bord si gurile de aerisire, ornamente stalpi portiere, ornamente praguri, tavita culisanta sub scaun care daca o tragi cade de acolo, scrumiera, presuri, roata de rezerva ...o gramada de bani pe niste prostii, nu vreau sa fac un calcul...insa eleronul, spoilere, ornamente cromate pe oglinzi, masca sport, cotiera, pedalier sport vreau sa le pun si se pare ca tot de la ei, in alta parte nu gasesc.
Singurele investitii mai serioase de care sunt multumit sunt subwooferul, amplificatorul, toba Borla, huse scaune fata.
Stiu ca nu sunt atenti cei de la mcar, au bunavointa dar trebuie sa stai pe langa ei...si atentie, nu ii lasati sa spele masina...mie acum o luna si mai bine mi-au spalat masina la perie...a doua zi era plina de holograme, a trebuit sa o duc la polishat, s-a rezolvat insa pe banii mei...pun mana pe scaune murdari samd...trebuie sa fii tare de inima sa asisti la lucrarile executate de ei, dar daca ii atentionezi se conformeaza :bash:
Ce pot sa zic, asa sunt toti, peste tot...ciobani, fosti mecanici la SMA Carcea...am si acum pragul zgariat de la un dobitoc care s-a aplecat sub bord si a atins cu, catarama de la curea pragul...mi-a lasat doua zgarieturi adanci amintire...altul...nu are rost, macar astia la mcar nu comenteaza cand le zici, tac si incearca sa nu mai greseasca...si daca nu as fi fost atent cu toti din start as fi zis ca chiar merit sa mi se intample una sau alta, oricum nu as avea curaj sa las masina la ei.
Multumesc pentru atentionare, o sa tin cont.
La Multi Ani!
Salut,
nu mai stiu cat costa, parca in jur de 100 euro fara manopera care bineinteles ca se factureaza si ea si dureaza ...iti spun asta din proprie experienta.
De la mcar am pus ornamentul portbagaj, ornamentele pe ceasurile de bord si gurile de aerisire, ornamente stalpi portiere, ornamente praguri, tavita culisanta sub scaun care daca o tragi cade de acolo, scrumiera, presuri, roata de rezerva ...o gramada de bani pe niste prostii, nu vreau sa fac un calcul...insa eleronul, spoilere, ornamente cromate pe oglinzi, masca sport, cotiera, pedalier sport vreau sa le pun si se pare ca tot de la ei, in alta parte nu gasesc.
Singurele investitii mai serioase de care sunt multumit sunt subwooferul, amplificatorul, toba Borla, huse scaune fata.
Stiu ca nu sunt atenti cei de la mcar, au bunavointa dar trebuie sa stai pe langa ei...si atentie, nu ii lasati sa spele masina...mie acum o luna si mai bine mi-au spalat masina la perie...a doua zi era plina de holograme, a trebuit sa o duc la polishat, s-a rezolvat insa pe banii mei...pun mana pe scaune murdari samd...trebuie sa fii tare de inima sa asisti la lucrarile executate de ei, dar daca ii atentionezi se conformeaza :bash:
Ce pot sa zic, asa sunt toti, peste tot...ciobani, fosti mecanici la SMA Carcea...am si acum pragul zgariat de la un dobitoc care s-a aplecat sub bord si a atins cu, catarama de la curea pragul...mi-a lasat doua zgarieturi adanci amintire...altul...nu are rost, macar astia la mcar nu comenteaza cand le zici, tac si incearca sa nu mai greseasca...si daca nu as fi fost atent cu toti din start as fi zis ca chiar merit sa mi se intample una sau alta, oricum nu as avea curaj sa las masina la ei.
Multumesc pentru atentionare, o sa tin cont.
La Multi Ani!
Mesaj 4 iulie 2007 - mesajul asta e mai putin despre delaer in sine.
Dragi copii, dupa o serie de faze mai mult sau mai putin amuzante se pare ca de joi masina mea va lua drumul mcarului pentru reparatii, mai exact schimbat, vopsit bara spate...atat se vede.
Povestea barii
Episodul I - La Politie - Durata 4 ore.
Pe asta cred ca il cam stiti toti si este destul de plictisitor.
Am suflat si in aparatul ala care iti spune daca ai consumat bauturi interzise "mai tareeee, va rog frumos" pana mi-au iesit ochii din cap...cred ca era infundat.
Episodul II - La Tiriac, Tiriac Leasing - Durata 30 minute.
Inainte de a ajunge la agentul constatator a trebuit sa trec pe la TiriacLeasing sa iau imputernicire pentru reparatie, masina fiind achizitionata in leasing.
Eu ii vizitez lunar pentru ca rata e sfanta si de fiecare data ma lovesc de aceesi chestie..."nu sunt locuri de parcare dom'le, adica sunt cateva dar daca vin sefii trebuie sa aiba unde sa parcheze, parcati si d-voastra p-acilea p-afara ca e locuri destule"
Uimit de cat de luciditatea si rapiditatea cu care am primit raspunsul perfect identic cu cel de data trecuta desi parca era alta persoana ii raspund amabil: "Ma ... in locurile voastre de parcare, de fiecare data sunt nevoit sa-mi strecor masina prin tot felul de cotloane si fundaturi mizerabile", "Vorbiti cu sefii nostri... " hehhehe ...right...1-0 pentru ei, m-au facut si de data asta...
Daca e vorba de sefi...noapte buna!
Noroc ca un drum de santier proaspat astfaltat cu pietricele, o bariera mobila manevrata de un urmas al lui Decebal, o vorba buna "stiti nu aveti voie sa parcati aici dar haideti intrati, va dau eu voie", mi-au oferit sansa sa scap de maruntul de prin buzunare iar masina mea sa stea in siguranta chiar cu riscul de a incasa pietricelele care sareau de sub rotile masinilor care treceau in tromba pe langa ea...ce mai conteaza, am CASCO.
Am pasit in sediul lu' nea Tiriac, am facut schimb de plastice si de aici totul a durat foarte repede, o tipa brunetica dupa ce a chinuit un pic calculatorul ala de firma mi-a dat hartiuta prin care ma facea atotputernic, aveam nevoie de asta ca doar urma sa merg la agentul constatator, specie de functionari extrem de draga multora dintre noi, dar inainte de a pleca mi-a ridicat moralul, mai mult de atat nu se putea ca statea pe scaun si nu puteam sa o vad... ... "aveti CZ3iiiii ? si cum eee? ca vreau sa-mi iau si iooo".
Am crezut initial ca e vorba de un sondaj cu camera ascunsa dar tipa chiar vorbea serios, i-am raspuns sobru "cool" apoi am zis sa nu fiu egoist si i-am descris masina in linii mari...ea a ramas salivand dupa CZ3 iar eu mi-am continuat drumul eroic si fara de intoarcere catre cel care avea sa-mi strice toata ziua, agentul...agentul constatator.
Episodul III - La agentul constatator supranumit "omul astrei"
Nu mai zic unde era "service-ul" unde salasluia "omul astrei", zona crepusculara e nimic pe langa locatia si aspectul detinatiei mele.
Aici am completat hartiute, unele mai mari, altele mai mici, am desenat, conversat, gesticulat si tot asa...toate bune si frumoase pana cand am iesit afara la masina sa facem poze si sa stabilim avariile.
Stabilim, pe naiba...sa le stabileasca.
"hmm, pai bara se indreapta si se vopeste...cam atat" ...atunci s-a intamplat o minune...mi-a picat o hartiuta din buzunar pe care era desenat Aurel Vlaicu in timp ce eram aplecati asupra barii, doar, doar s-or vedea mai bine nituri rupte samd...moment in care totul s-a limpezit "da, domne, se vede acum, bara trebuie schimbataaaa domneeee"
Bine, inainte de asta a fost nevoie de ceva fotografii si a urcat masina pe elevator...trei mecanici autodidacti se holbau pe sub ea "ia uite vasileee cum e facuta asta aici" ...am stat cu ochii pe ei sa nu-mi fure sau sa atinga ceva...erau mai mizerabili ca masina mea pe dedesubt...dar stiau meserieeeeee, chiar daca se uitau ca viteii la poarta noua ...mama lor de nemernici ca multi am mai cunoscut la viata mea.
As fi vrut sa-mi dea la schimbat si unul dintre ornamente care este putin cam sifonat dar nu am mai reusit, mai era nevoie de inca un "aurel vlaicu" probabil...nu conteaza, in acea zi mi-am mai facut un prieten si asta e mai presus de orice...pe langa ala de la tiriacleasing care mi-a dat voie sa parchez cu acordul lui.
Cati milogi frate...aaa romani am vrut sa zic, scuze.
Episodul IV - La dealerul mcar
Episodul asta inca nu e incheiat dar sper ca ce a fost mai greu sa fi trecut.
Azi, pe la 11 sun la mcar, imi raspunde robotul cu vocea unei fecioare stresate care a ramas fara tampoane, ca programul este de la 8 la 16 sau cam asa ceva si sa revin in orele de program...era ora 11...am crezut ca am gresit numarul si am sunat din nou, la fel si tot asa de vreo 3 ori , eram pe jos de ras...era cuplat robotul de ieri, de la terminarea programului si nu stia nimeni.
In fine, joi la ora 14 masina va intra in reparatii, sunt pregatit pentru tot.
"Viata e greu" citesc in avatarul cuiva si ii dau dreptate.
Bafta!
Dragi copii, dupa o serie de faze mai mult sau mai putin amuzante se pare ca de joi masina mea va lua drumul mcarului pentru reparatii, mai exact schimbat, vopsit bara spate...atat se vede.
Povestea barii
Episodul I - La Politie - Durata 4 ore.
Pe asta cred ca il cam stiti toti si este destul de plictisitor.
Am suflat si in aparatul ala care iti spune daca ai consumat bauturi interzise "mai tareeee, va rog frumos" pana mi-au iesit ochii din cap...cred ca era infundat.
Episodul II - La Tiriac, Tiriac Leasing - Durata 30 minute.
Inainte de a ajunge la agentul constatator a trebuit sa trec pe la TiriacLeasing sa iau imputernicire pentru reparatie, masina fiind achizitionata in leasing.
Eu ii vizitez lunar pentru ca rata e sfanta si de fiecare data ma lovesc de aceesi chestie..."nu sunt locuri de parcare dom'le, adica sunt cateva dar daca vin sefii trebuie sa aiba unde sa parcheze, parcati si d-voastra p-acilea p-afara ca e locuri destule"
Uimit de cat de luciditatea si rapiditatea cu care am primit raspunsul perfect identic cu cel de data trecuta desi parca era alta persoana ii raspund amabil: "Ma ... in locurile voastre de parcare, de fiecare data sunt nevoit sa-mi strecor masina prin tot felul de cotloane si fundaturi mizerabile", "Vorbiti cu sefii nostri... " hehhehe ...right...1-0 pentru ei, m-au facut si de data asta...
Daca e vorba de sefi...noapte buna!
Noroc ca un drum de santier proaspat astfaltat cu pietricele, o bariera mobila manevrata de un urmas al lui Decebal, o vorba buna "stiti nu aveti voie sa parcati aici dar haideti intrati, va dau eu voie", mi-au oferit sansa sa scap de maruntul de prin buzunare iar masina mea sa stea in siguranta chiar cu riscul de a incasa pietricelele care sareau de sub rotile masinilor care treceau in tromba pe langa ea...ce mai conteaza, am CASCO.
Am pasit in sediul lu' nea Tiriac, am facut schimb de plastice si de aici totul a durat foarte repede, o tipa brunetica dupa ce a chinuit un pic calculatorul ala de firma mi-a dat hartiuta prin care ma facea atotputernic, aveam nevoie de asta ca doar urma sa merg la agentul constatator, specie de functionari extrem de draga multora dintre noi, dar inainte de a pleca mi-a ridicat moralul, mai mult de atat nu se putea ca statea pe scaun si nu puteam sa o vad... ... "aveti CZ3iiiii ? si cum eee? ca vreau sa-mi iau si iooo".
Am crezut initial ca e vorba de un sondaj cu camera ascunsa dar tipa chiar vorbea serios, i-am raspuns sobru "cool" apoi am zis sa nu fiu egoist si i-am descris masina in linii mari...ea a ramas salivand dupa CZ3 iar eu mi-am continuat drumul eroic si fara de intoarcere catre cel care avea sa-mi strice toata ziua, agentul...agentul constatator.
Episodul III - La agentul constatator supranumit "omul astrei"
Nu mai zic unde era "service-ul" unde salasluia "omul astrei", zona crepusculara e nimic pe langa locatia si aspectul detinatiei mele.
Aici am completat hartiute, unele mai mari, altele mai mici, am desenat, conversat, gesticulat si tot asa...toate bune si frumoase pana cand am iesit afara la masina sa facem poze si sa stabilim avariile.
Stabilim, pe naiba...sa le stabileasca.
"hmm, pai bara se indreapta si se vopeste...cam atat" ...atunci s-a intamplat o minune...mi-a picat o hartiuta din buzunar pe care era desenat Aurel Vlaicu in timp ce eram aplecati asupra barii, doar, doar s-or vedea mai bine nituri rupte samd...moment in care totul s-a limpezit "da, domne, se vede acum, bara trebuie schimbataaaa domneeee"
Bine, inainte de asta a fost nevoie de ceva fotografii si a urcat masina pe elevator...trei mecanici autodidacti se holbau pe sub ea "ia uite vasileee cum e facuta asta aici" ...am stat cu ochii pe ei sa nu-mi fure sau sa atinga ceva...erau mai mizerabili ca masina mea pe dedesubt...dar stiau meserieeeeee, chiar daca se uitau ca viteii la poarta noua ...mama lor de nemernici ca multi am mai cunoscut la viata mea.
As fi vrut sa-mi dea la schimbat si unul dintre ornamente care este putin cam sifonat dar nu am mai reusit, mai era nevoie de inca un "aurel vlaicu" probabil...nu conteaza, in acea zi mi-am mai facut un prieten si asta e mai presus de orice...pe langa ala de la tiriacleasing care mi-a dat voie sa parchez cu acordul lui.
Cati milogi frate...aaa romani am vrut sa zic, scuze.
Episodul IV - La dealerul mcar
Episodul asta inca nu e incheiat dar sper ca ce a fost mai greu sa fi trecut.
Azi, pe la 11 sun la mcar, imi raspunde robotul cu vocea unei fecioare stresate care a ramas fara tampoane, ca programul este de la 8 la 16 sau cam asa ceva si sa revin in orele de program...era ora 11...am crezut ca am gresit numarul si am sunat din nou, la fel si tot asa de vreo 3 ori , eram pe jos de ras...era cuplat robotul de ieri, de la terminarea programului si nu stia nimeni.
In fine, joi la ora 14 masina va intra in reparatii, sunt pregatit pentru tot.
"Viata e greu" citesc in avatarul cuiva si ii dau dreptate.
Bafta!
Mesaj 6 august 2007
maine plec la mare asa ca am facut o verificare sumara a masinii.
presiunea in pneuri 2.5
nivel ulei bun
lichidul in instalatia de racire peste nivelul de FULL
samd
toate OK, mai putin cablul de la borna minus a bateriei, nu era stransa si avea joc...eram total nelamurit pentru ca in urma cu 3 luni facusem aceeasi verificare si fusese ok, apoi mi-am amintit ca masina fusese in service unde trecuse pe la tinichigerie....
no comment!
maine plec la mare asa ca am facut o verificare sumara a masinii.
presiunea in pneuri 2.5
nivel ulei bun
lichidul in instalatia de racire peste nivelul de FULL
samd
toate OK, mai putin cablul de la borna minus a bateriei, nu era stransa si avea joc...eram total nelamurit pentru ca in urma cu 3 luni facusem aceeasi verificare si fusese ok, apoi mi-am amintit ca masina fusese in service unde trecuse pe la tinichigerie....
no comment!
Mesaj 23 august 2007
Cand am fost la revizie am reclamat un zgomot (chitait) care apare in trei situatii:
- la relanti cand apas usor pedala cat sa urce foarte putin in turatii si apoi dispare, parca dupa ce trece de 1000 de turatii.
- cand incerc sa plec de pe loc, nu accelerez suficient si motorul incepe sa vibreze.
- cand motorul este cald si am AC-ul pornit.
Problema a aparut din decembrie, dupa ce unul din mecanici, din proprie initiativa, a reglat cureaua de antrenare AC...poate a fost coincidenta, insa dupa faza asta am auzit eu zgomotul acesta.
De atunci cureaua a mai fost reglata de doua ori in service, de fiecare data banuindu-se ca de aici provine zgomotul...degeaba.
Deci de 3 ori in total si degeaba...apropo Alex de "5 ori cu ea la service".
Ma nene, o fi o chestie minora pentru unii dar tocmai pentru ca e asa de minora trebuie rezolvata si in al doilea rand e enervant cand stau la semafor si aud chitaiala aia de la motor in timp ce in dreapta si in stanga mea zac doua loganuri de doua ori mai ieftine dar care nu au pasarici sub capota.
Deci la revizie, cum ar veni a 4 interventie...reclam problema, apare un nene mare cu o figura de parca l-as fi deranjat de la masa...nu il mai vazusem pana atunci, era nou...imi cere grabit detalii despre zgomot, cum, cand, samd...mai avea sa ma intrebe "de ce ? " nerabdator si neicrezator vrea sa auda si el, ii explic ca nu face oricum si oricand...nu stiu ce pricepe, pleaca catre urmatoarul pacient cu atitudinea unui medic roman super destept dar prost platit.
In fine, ies un pic pe afara, intru in showroom, mai admir masinile, mai ma uit pe la accesorii, ma joc cu un navigator, vorba vine ca din trei clickuri s-a blocat si ma intorc la masina.
Mecanicul, unul dintre ei, ca nu s-a ocupat numai unul de masina...imi spune ca problema a fost localizata si rezolvata...o tablie de protectie de la galerie slabita...parca imi era teama sa ma bucur, o mai facusem si alta data ...dar cum increderea mea se regenereaza repede, il cred si verific...motor pornit, AC ON...nu se mai auzea, super tare...mai ca imi vine sa ii cer un autograf mecanicului respectiv.
Ma duc sa achit, domnu de la receptie se uita pe lucrari, ma intreaba zambind cum merg stergatoarele si daca e nevoie sa fie schimbate... raman blocat si ii spun ca sunt ok...cred ca ma confundase cu altcineva insa am apreciat grija...ma intreaba daca zgomotul a fost remediat, ii confirm la care incepe sa rada ...nu e o problema, imi plac oamenii veseli insa rasul lui nu era degeaba...
A doua zi seara aud din nou zgomotul...imi amintesc de nenea de la receptie cum radea el asa frumos.
Sincer, ce ar merita oamenii astia, dupa 4 interventii esuate ?
Sa vii de fiecare data si sa explici problema, sa pierzi timpul, sa stai sa convingi, pentru ca din start exista pemiza ca ti se pare, sa auzi explicatii de genul "poate era de la ventilator" (de parca nu auzise ce explicasem), stai sa-i explici ca nu se intampla pe perioada cand ventilatorul functioneaza ci in situatiile descrise de tine...."mda, poate ca face cand e motorul in sarcina si atunci e normal...samd"...dar ce ... nu e normal pentru ei ? totul e normal...efectiv esti luat de prost cateodata.
Cum trebuie sa ma simt eu cand luna asta am decartat 17 mil. in contul masinii, revizie, rata casco, RCA si mai urmeaza 10 mil rata leasing...si un nea ... imi spune ce e normal sau nu la masina mea.
De toata jena...
Cand am fost la revizie am reclamat un zgomot (chitait) care apare in trei situatii:
- la relanti cand apas usor pedala cat sa urce foarte putin in turatii si apoi dispare, parca dupa ce trece de 1000 de turatii.
- cand incerc sa plec de pe loc, nu accelerez suficient si motorul incepe sa vibreze.
- cand motorul este cald si am AC-ul pornit.
Problema a aparut din decembrie, dupa ce unul din mecanici, din proprie initiativa, a reglat cureaua de antrenare AC...poate a fost coincidenta, insa dupa faza asta am auzit eu zgomotul acesta.
De atunci cureaua a mai fost reglata de doua ori in service, de fiecare data banuindu-se ca de aici provine zgomotul...degeaba.
Deci de 3 ori in total si degeaba...apropo Alex de "5 ori cu ea la service".
Ma nene, o fi o chestie minora pentru unii dar tocmai pentru ca e asa de minora trebuie rezolvata si in al doilea rand e enervant cand stau la semafor si aud chitaiala aia de la motor in timp ce in dreapta si in stanga mea zac doua loganuri de doua ori mai ieftine dar care nu au pasarici sub capota.
Deci la revizie, cum ar veni a 4 interventie...reclam problema, apare un nene mare cu o figura de parca l-as fi deranjat de la masa...nu il mai vazusem pana atunci, era nou...imi cere grabit detalii despre zgomot, cum, cand, samd...mai avea sa ma intrebe "de ce ? " nerabdator si neicrezator vrea sa auda si el, ii explic ca nu face oricum si oricand...nu stiu ce pricepe, pleaca catre urmatoarul pacient cu atitudinea unui medic roman super destept dar prost platit.
In fine, ies un pic pe afara, intru in showroom, mai admir masinile, mai ma uit pe la accesorii, ma joc cu un navigator, vorba vine ca din trei clickuri s-a blocat si ma intorc la masina.
Mecanicul, unul dintre ei, ca nu s-a ocupat numai unul de masina...imi spune ca problema a fost localizata si rezolvata...o tablie de protectie de la galerie slabita...parca imi era teama sa ma bucur, o mai facusem si alta data ...dar cum increderea mea se regenereaza repede, il cred si verific...motor pornit, AC ON...nu se mai auzea, super tare...mai ca imi vine sa ii cer un autograf mecanicului respectiv.
Ma duc sa achit, domnu de la receptie se uita pe lucrari, ma intreaba zambind cum merg stergatoarele si daca e nevoie sa fie schimbate... raman blocat si ii spun ca sunt ok...cred ca ma confundase cu altcineva insa am apreciat grija...ma intreaba daca zgomotul a fost remediat, ii confirm la care incepe sa rada ...nu e o problema, imi plac oamenii veseli insa rasul lui nu era degeaba...
A doua zi seara aud din nou zgomotul...imi amintesc de nenea de la receptie cum radea el asa frumos.
Sincer, ce ar merita oamenii astia, dupa 4 interventii esuate ?
Sa vii de fiecare data si sa explici problema, sa pierzi timpul, sa stai sa convingi, pentru ca din start exista pemiza ca ti se pare, sa auzi explicatii de genul "poate era de la ventilator" (de parca nu auzise ce explicasem), stai sa-i explici ca nu se intampla pe perioada cand ventilatorul functioneaza ci in situatiile descrise de tine...."mda, poate ca face cand e motorul in sarcina si atunci e normal...samd"...dar ce ... nu e normal pentru ei ? totul e normal...efectiv esti luat de prost cateodata.
Cum trebuie sa ma simt eu cand luna asta am decartat 17 mil. in contul masinii, revizie, rata casco, RCA si mai urmeaza 10 mil rata leasing...si un nea ... imi spune ce e normal sau nu la masina mea.
De toata jena...
Mesaj 21 mai 2007 ... ceva mai vechi, intamplare sau nu, de data asta a fost ok
Salut,
tocmai ce ne-am intors de la MCar, si eu si masina absolut uimiti de atentia deosebita care ni s-a acordat, mai ales masina
Aici, la dealerul nostru cel de toate zilele am gasit multe lucruri schimbate, zic eu in bine fata de ultima data cand l-am vizitat prin decembrie...activitate mult mai intensa pe partea de sales si service, flux continuu de vizitatori, modele noi de masini, personal extins cu o serie de specialisti noi si aici ma refer in special la departamentul tehnic (trainer after sales, warranty and standards specialist, etc), mult mai bine pregatit si mai responsabil dupa parerea mea, toate acestea alcatuind imaginea unui service/dealer de afara, fapt care m-a surprins intr-un mod placut de data aceasta.
Nota 10 cu felicitari la capitolele atitudine, mentalitate si profesionalism pentru dealerul MCar, de data aceasta insa ...voi vedea pe viitor ce se mai intampla.
Imaginati-va urmatoarele...
Grabiti si iritati ca sunteti nevoiti sa pierdeti timpul cu niste probleme care nici nu va treceau prin cap la achizitionarea masinii dorite ca se vor intampla, oarecum ingrijorat deoarece pe drum sesizati cu disperare ca masina nu mai prezinta chiar toate acele multe si marunte simptome care sugerau un posibil defect, va prezentati la service in urma unei programari.
Aici in loc sa asteptati pana cand se hotaraste cineva sa va bage in seama (eventual pana scapati ca din greseala capota unei masini din showroom) sunteti invitat imediat ce pasiti in sala de care va leaga amintiri placute, insa numai de la momentul achizitionarii masinii nu si ulterior... , de un tip zambitor, amabil, fericit ca un bunic care isi vede nepotul dupa mult timp.
Ati zice ca totul se trage de la faptul ca omul tocmai a luat masa sau ca a scapat de o constipatie mai veche si sentimentul de implinire il determina sa aiba o asa atitudine insa nu e asa, omul are in continuare rabdare sa asculte indiferent ce debitezi si pe ce ton, noteaza tot, pune intrebari, raspunde la intrebari, da in taste, nu va lasa sa asteptati ca intre timp a aparut altul cu niste chei mai grele de pajero sau outlander in mana.
Ba mai mult decat atat, dupa ce finalizeaza de redactat comanda si de inspectat masina, in loc sa va dea cu tot cu masini pe mana unor mecanici iscusiti si linistiti la prima vedere dar ulterior iritati ca "asa face toate" sau ca "nu e concludent, reveniti"...pune mana pe telefon si imediat apar doua figuri noi, tinere, optimiste si la fel de amabile in persoanele a doi specialisti, care plini de nerabdare sa se apuce de treaba, preiau comanda si masina.
Imediat apar si seful de service, specialistul in vanzari care va vandut masina si in timp ce niste mecanici pregatesc instrumentele si echipamentele de diagnoza incepe o discutie menita de data aceasta sa lamureasca mai bine cele semnalate de mine si nu ceva de genul "care pe care" unde evident castiga delaerul si concluziile se trageau numaidecat "nu are nimic", eventual se demonstra ca "asa face toate" cu unul dintre Colturile folosite la drive-test si gata "go home"...dar inainte treci si plateste deranjul.
Nu, de data asta nu a mai fost la fel, cei doi specialisti se suie in masina si incepe o plimbare mai lunga unde am fost fie pilot, fie copilot si unde se testeaza rand pe rand problemele semnalate de mine...pana acum eram obisnuit ca operatiunea asta sa se desfasoare in compania unui mecanic care datorita fesului de pe cap si ambitiei de a nu scapa nici o groapa nu auzea/sesiza nimic (aici ma refer cand am venit de 3 ori cu masina pentru a remedia un zgomot in aripa dreapta spate)...cred ca nenea ala a vrut sa imi ofere motive concrete sa vin la service.
Orice asemanare cu persoane sau fapte reale este absolut intamplatoare
Problemele reclamate de mine au fost urmatoarele :
1. Aerul conditionat nu mai raceste corespunzator temperaturii selectate din potentiometru, mai exact pe minim unde racea in 5 minute, la temperaturile de vara trecuta de nu se mai putea sta in masina de frig, acum nu mai facea fata nici la 20 de grade.
In urma diagnozei s-a constatat ca lipseau 30 grame de freon si o mica eroare in computerul de bord care o data stearsa si in urma completarii cu freon nu a mai aparut.
S-a verificat ulterior temperatura aerului din gurile de aerisire si era ca la carte, adica 7,8 grade cu potentiometrul comutatat pe minim.
Am tinut aerul conditionat pornit tot drumul spre casa si acum e ok.
2. Ambreiajul cupleaza prea sus, levierul agata in treptele I si II de viteza, caraie in marsarier dar mai ales nu mai intra pana nu cuplez anterior treapta I.
Toate acestea nu se intampla mereu, doar cateodata iar de data asta in afara de faptul ca ambreiajul cupleaza prea sus (dupa parerea mea), restul simptomelor nu s-au mai manifestat, spre disperarea mea, insa am fost crezut pe cuvant.
Am mai testat un CZ3 nou 2000km, la fel, cuplajul ambreiajului se facea in acelasi punct, pacanit la cuplare (levierul la punctul mort), zornait la relanti cand ambreiajul este ridicat, cei drept agata mult mai putin iar in marsarier intra fara probleme dar si a mea la 2000 km se comporta la fel.
Zgomotele astea care le au toate am renuntat de mult sa le mai bag in seama dar ele vin sa completeze ceea ce ma nemultumeste de fapt, punctul de cuplaj al ambreiajului.
S-au verificat distante, ulei in cutie...totul ca la carte...ma cam asteptam sa fie asa.
Legat de faptul ca uneori nu intra in marsarier pana nu se cupleaza in treapta I se datoreaza faptului ca pinioanele nimeresc dinte pe dinte....samd....o explicatie foarte corecta.
Punctul de cuplaj al ambreiajului e ok dupa parerea lor si cum mi-au demonstrat ca se pricep si sunt plini de bune intentii inclin sa ii cred, nu imi ramane decat sa imi iau incaltaminte cu doua, trei numere mai mari si probabil ca altfel o sa vad lucrurile.
In concluzie nu se pune problema de vr-un defect, lucru pe care il intuiam, altfel probabil ca se rezolva de la bun inceput si mai degraba totul e legat de obisnuinta si in ceea ce ma priveste subiectul e inchis.
3. Motorul nu mai tragea ca la inceput, atingea mult mai greu anumite viteze.
Asta s-a intamplat acum o luna la drum lung si am vrut sa vad daca e vreo problema insa din diagnoza nu s-a depistat nimic in neregula.
Mai mult decat atat, unul dintre tipi a testat masina prin oras la o maniera destul de sportiva de parca ar fi furat-o, chiar mi-a placut, am vazut din dreapta de ce e in stare Coltul meu si chiar nu m-a facut de ras, omul fiind placut suprins de performantele masinii.
Mi s-a confirmat faptul ca revizia se poate efectua la 10.000km, eu mai am de parcurs 1000km pana atunci si chiar va recomand sa o efectuati mai devreme.
S-a verificat filtrul si era super imbacsit dar avand in vedere ca mai am de parcurs 1000 de km pana la revizie nu m-am grabit sa il schimb de acum.
Am montat accesoriile, arata bine, o sa fac niste poze maine.
Felicitari dealerului MCar pentru serviciile post-vanzare.
PS. Unul dintre cei doi specialisti este Bogdan de pe forum caruia ii multumesc pentru tot si va recomand sa-l contactati chiar direct pentru ca nici nu stiti ce pierdeti.
Salut,
tocmai ce ne-am intors de la MCar, si eu si masina absolut uimiti de atentia deosebita care ni s-a acordat, mai ales masina
Aici, la dealerul nostru cel de toate zilele am gasit multe lucruri schimbate, zic eu in bine fata de ultima data cand l-am vizitat prin decembrie...activitate mult mai intensa pe partea de sales si service, flux continuu de vizitatori, modele noi de masini, personal extins cu o serie de specialisti noi si aici ma refer in special la departamentul tehnic (trainer after sales, warranty and standards specialist, etc), mult mai bine pregatit si mai responsabil dupa parerea mea, toate acestea alcatuind imaginea unui service/dealer de afara, fapt care m-a surprins intr-un mod placut de data aceasta.
Nota 10 cu felicitari la capitolele atitudine, mentalitate si profesionalism pentru dealerul MCar, de data aceasta insa ...voi vedea pe viitor ce se mai intampla.
Imaginati-va urmatoarele...
Grabiti si iritati ca sunteti nevoiti sa pierdeti timpul cu niste probleme care nici nu va treceau prin cap la achizitionarea masinii dorite ca se vor intampla, oarecum ingrijorat deoarece pe drum sesizati cu disperare ca masina nu mai prezinta chiar toate acele multe si marunte simptome care sugerau un posibil defect, va prezentati la service in urma unei programari.
Aici in loc sa asteptati pana cand se hotaraste cineva sa va bage in seama (eventual pana scapati ca din greseala capota unei masini din showroom) sunteti invitat imediat ce pasiti in sala de care va leaga amintiri placute, insa numai de la momentul achizitionarii masinii nu si ulterior... , de un tip zambitor, amabil, fericit ca un bunic care isi vede nepotul dupa mult timp.
Ati zice ca totul se trage de la faptul ca omul tocmai a luat masa sau ca a scapat de o constipatie mai veche si sentimentul de implinire il determina sa aiba o asa atitudine insa nu e asa, omul are in continuare rabdare sa asculte indiferent ce debitezi si pe ce ton, noteaza tot, pune intrebari, raspunde la intrebari, da in taste, nu va lasa sa asteptati ca intre timp a aparut altul cu niste chei mai grele de pajero sau outlander in mana.
Ba mai mult decat atat, dupa ce finalizeaza de redactat comanda si de inspectat masina, in loc sa va dea cu tot cu masini pe mana unor mecanici iscusiti si linistiti la prima vedere dar ulterior iritati ca "asa face toate" sau ca "nu e concludent, reveniti"...pune mana pe telefon si imediat apar doua figuri noi, tinere, optimiste si la fel de amabile in persoanele a doi specialisti, care plini de nerabdare sa se apuce de treaba, preiau comanda si masina.
Imediat apar si seful de service, specialistul in vanzari care va vandut masina si in timp ce niste mecanici pregatesc instrumentele si echipamentele de diagnoza incepe o discutie menita de data aceasta sa lamureasca mai bine cele semnalate de mine si nu ceva de genul "care pe care" unde evident castiga delaerul si concluziile se trageau numaidecat "nu are nimic", eventual se demonstra ca "asa face toate" cu unul dintre Colturile folosite la drive-test si gata "go home"...dar inainte treci si plateste deranjul.
Nu, de data asta nu a mai fost la fel, cei doi specialisti se suie in masina si incepe o plimbare mai lunga unde am fost fie pilot, fie copilot si unde se testeaza rand pe rand problemele semnalate de mine...pana acum eram obisnuit ca operatiunea asta sa se desfasoare in compania unui mecanic care datorita fesului de pe cap si ambitiei de a nu scapa nici o groapa nu auzea/sesiza nimic (aici ma refer cand am venit de 3 ori cu masina pentru a remedia un zgomot in aripa dreapta spate)...cred ca nenea ala a vrut sa imi ofere motive concrete sa vin la service.
Orice asemanare cu persoane sau fapte reale este absolut intamplatoare
Problemele reclamate de mine au fost urmatoarele :
1. Aerul conditionat nu mai raceste corespunzator temperaturii selectate din potentiometru, mai exact pe minim unde racea in 5 minute, la temperaturile de vara trecuta de nu se mai putea sta in masina de frig, acum nu mai facea fata nici la 20 de grade.
In urma diagnozei s-a constatat ca lipseau 30 grame de freon si o mica eroare in computerul de bord care o data stearsa si in urma completarii cu freon nu a mai aparut.
S-a verificat ulterior temperatura aerului din gurile de aerisire si era ca la carte, adica 7,8 grade cu potentiometrul comutatat pe minim.
Am tinut aerul conditionat pornit tot drumul spre casa si acum e ok.
2. Ambreiajul cupleaza prea sus, levierul agata in treptele I si II de viteza, caraie in marsarier dar mai ales nu mai intra pana nu cuplez anterior treapta I.
Toate acestea nu se intampla mereu, doar cateodata iar de data asta in afara de faptul ca ambreiajul cupleaza prea sus (dupa parerea mea), restul simptomelor nu s-au mai manifestat, spre disperarea mea, insa am fost crezut pe cuvant.
Am mai testat un CZ3 nou 2000km, la fel, cuplajul ambreiajului se facea in acelasi punct, pacanit la cuplare (levierul la punctul mort), zornait la relanti cand ambreiajul este ridicat, cei drept agata mult mai putin iar in marsarier intra fara probleme dar si a mea la 2000 km se comporta la fel.
Zgomotele astea care le au toate am renuntat de mult sa le mai bag in seama dar ele vin sa completeze ceea ce ma nemultumeste de fapt, punctul de cuplaj al ambreiajului.
S-au verificat distante, ulei in cutie...totul ca la carte...ma cam asteptam sa fie asa.
Legat de faptul ca uneori nu intra in marsarier pana nu se cupleaza in treapta I se datoreaza faptului ca pinioanele nimeresc dinte pe dinte....samd....o explicatie foarte corecta.
Punctul de cuplaj al ambreiajului e ok dupa parerea lor si cum mi-au demonstrat ca se pricep si sunt plini de bune intentii inclin sa ii cred, nu imi ramane decat sa imi iau incaltaminte cu doua, trei numere mai mari si probabil ca altfel o sa vad lucrurile.
In concluzie nu se pune problema de vr-un defect, lucru pe care il intuiam, altfel probabil ca se rezolva de la bun inceput si mai degraba totul e legat de obisnuinta si in ceea ce ma priveste subiectul e inchis.
3. Motorul nu mai tragea ca la inceput, atingea mult mai greu anumite viteze.
Asta s-a intamplat acum o luna la drum lung si am vrut sa vad daca e vreo problema insa din diagnoza nu s-a depistat nimic in neregula.
Mai mult decat atat, unul dintre tipi a testat masina prin oras la o maniera destul de sportiva de parca ar fi furat-o, chiar mi-a placut, am vazut din dreapta de ce e in stare Coltul meu si chiar nu m-a facut de ras, omul fiind placut suprins de performantele masinii.
Mi s-a confirmat faptul ca revizia se poate efectua la 10.000km, eu mai am de parcurs 1000km pana atunci si chiar va recomand sa o efectuati mai devreme.
S-a verificat filtrul si era super imbacsit dar avand in vedere ca mai am de parcurs 1000 de km pana la revizie nu m-am grabit sa il schimb de acum.
Am montat accesoriile, arata bine, o sa fac niste poze maine.
Felicitari dealerului MCar pentru serviciile post-vanzare.
PS. Unul dintre cei doi specialisti este Bogdan de pe forum caruia ii multumesc pentru tot si va recomand sa-l contactati chiar direct pentru ca nici nu stiti ce pierdeti.
Mesaj 24 iulie 2007
Se pare ca "povestea barii" nu are inca un final, eu am crezut ca s-a finalizat cu succes dar nu este nici pe departe asa.
Pe 12 iulie mi-am ridicat masina de la mcar, bara era vopsita frumos, cu exceptia unor mici imperfectiuni gen "scurgeri" si mizerie in lac nu am gasit nimic in neregula...pana la urma e o bara din plastic care e mai predispusa la "atingeri" deci nu avea rost sa "caut nod in papura" cum ar zice unii.
Sambata trecuta am observat niste dungi pe bara (vopeaua era luata) datorate faptului ca haionul lovea in bara (spoiler), probabil s-au modificat niste distante si efectul a fost ca atat buza haionului, cat si spoilerul s-au sifonat reciproc.
Nu prea folosesc portbagajul si nici zgomote suspecte nu am sesizat, nu mi-a trecut prin cap sa verific distanta dintre haion si spoiler, la asta nu mai ma gandeam.
Ieri am fost la mcar pentru constatare, urmand sa aduc masina in service in vederea revopsirii barii, insa si buza haionului a fost afectata, putin dar vizibil...mecanicul a realizat ca niste distantiere nu au fost reglate corespunzator...pana una alta le-a reglat ca sa distanteze haionul de bara.
Era soare si cald, am plecat imediat, urmand ca a doua zi, adica azi, sa aduc masina in service pentru finalizarea lucrarii.
Cand am ajuns acasa am observat ca haionul era mult prea mult iesit in afara in urma reglajului distantierelor si arata chiar caraghios (distantierele fusesera reglate prea bine), am zis ca vedem la service....
Seara, era intuneric afara, vine un amic la mine sa-i dau ceva, cobor si surpriza, haionul fusese atat de distantat incat nu mai apasa switch-ul iar in masina era lumina , se putea citi ziarul.
Azi am dus-o din nou, timp pierdut si nu numai...doar o simpla bara si armatura din spatele ei...lucrare nici mai putin, nici mai mult de 43 mil.
Poimaine ma duc sa o ridic...am emotii.
Concluzia: Feriti-va de incidente pentru ca ulterior doar norocul face diferenta intre multumit si nemultumit...indiferent de atitudinea ok a dealerului in service e tot baiatul ala care stie el ce face.
Bafta!
PS. Stie cineva care e procedura pentru a obtine un permis de port arma ?
Se pare ca "povestea barii" nu are inca un final, eu am crezut ca s-a finalizat cu succes dar nu este nici pe departe asa.
Pe 12 iulie mi-am ridicat masina de la mcar, bara era vopsita frumos, cu exceptia unor mici imperfectiuni gen "scurgeri" si mizerie in lac nu am gasit nimic in neregula...pana la urma e o bara din plastic care e mai predispusa la "atingeri" deci nu avea rost sa "caut nod in papura" cum ar zice unii.
Sambata trecuta am observat niste dungi pe bara (vopeaua era luata) datorate faptului ca haionul lovea in bara (spoiler), probabil s-au modificat niste distante si efectul a fost ca atat buza haionului, cat si spoilerul s-au sifonat reciproc.
Nu prea folosesc portbagajul si nici zgomote suspecte nu am sesizat, nu mi-a trecut prin cap sa verific distanta dintre haion si spoiler, la asta nu mai ma gandeam.
Ieri am fost la mcar pentru constatare, urmand sa aduc masina in service in vederea revopsirii barii, insa si buza haionului a fost afectata, putin dar vizibil...mecanicul a realizat ca niste distantiere nu au fost reglate corespunzator...pana una alta le-a reglat ca sa distanteze haionul de bara.
Era soare si cald, am plecat imediat, urmand ca a doua zi, adica azi, sa aduc masina in service pentru finalizarea lucrarii.
Cand am ajuns acasa am observat ca haionul era mult prea mult iesit in afara in urma reglajului distantierelor si arata chiar caraghios (distantierele fusesera reglate prea bine), am zis ca vedem la service....
Seara, era intuneric afara, vine un amic la mine sa-i dau ceva, cobor si surpriza, haionul fusese atat de distantat incat nu mai apasa switch-ul iar in masina era lumina , se putea citi ziarul.
Azi am dus-o din nou, timp pierdut si nu numai...doar o simpla bara si armatura din spatele ei...lucrare nici mai putin, nici mai mult de 43 mil.
Poimaine ma duc sa o ridic...am emotii.
Concluzia: Feriti-va de incidente pentru ca ulterior doar norocul face diferenta intre multumit si nemultumit...indiferent de atitudinea ok a dealerului in service e tot baiatul ala care stie el ce face.
Bafta!
PS. Stie cineva care e procedura pentru a obtine un permis de port arma ?
Mesaj 6 octombrie 2007
Da, din pacate cam asa stau lucrurile cand vine vorba de service-ul MCar.
Personalul MCar este super amabil, bine intentionat (cel putin aparent), atent cu clientii, cei din service isi fac bine treaba dar
nu o termina la fel de bine...la final trebuie sa apara un "dar" insotit de explicatii si asta chiar pentru probleme marunte,
asta ma nedumereste cel mai tare.
Una calda, una rece...cam asa ma pot referi la acest service...data viitoare cand merg la ei ar fi randul la "una calda".
Asta este realitatea dar din pacate e una normala la noi, poate e vorba de traditie... i-am criticam pe forum, unii s-au suparat ca cica "improsc cu noroi niste oameni care muncesc", cand i-am laudat a fost totul OK ce sa inteleg din asta ?
Si clientii dealerului/service-ului muncesc, altfel nu ar avea bani sa achite masinile/reparatiile...adica daca nu ar fi, nu s-ar mai povesti...nici de service,
nici de probleme...
Cred ca la ei e vorba de o organizare slaba amplificata de un service subdimensionat si saracacios, raportat la cerintele pe care le au la ora actuala.
In camaruta aia care se numeste service incearca sa rezolve masini pe banda rulanta si sa mai respecte si termenele, se grabesc, gresesc...bine,
daca te uiti la orele de manopera nu par sa se grabeasca prea tare, dar eu vorbesc de realitate.
Bara spate a fost vopsita de doua ori, acum o luna am gasit din nou sarita vopseaua unde a fost revopsita...o las asa, cred ca bara e de vina
Desi nu e normal sa zicem ca ii inteleg...sa vedem ce va fi dupa ce se va deschide cel de-al doilea service Mitsubishi in Bucuresti.
Bafta!
PS. Nici mie nu imi mai gaseau talonul, uitasera sa mi-l dea iar eu sa-l cer...m-am intors din drum...am avut ceva emotii pana l-au gasit..."Trebuie sa fie la d-voastra" asa mi s-a spus...s-a gasit pana la urma...uhhh
Da, din pacate cam asa stau lucrurile cand vine vorba de service-ul MCar.
Personalul MCar este super amabil, bine intentionat (cel putin aparent), atent cu clientii, cei din service isi fac bine treaba dar
nu o termina la fel de bine...la final trebuie sa apara un "dar" insotit de explicatii si asta chiar pentru probleme marunte,
asta ma nedumereste cel mai tare.
Una calda, una rece...cam asa ma pot referi la acest service...data viitoare cand merg la ei ar fi randul la "una calda".
Asta este realitatea dar din pacate e una normala la noi, poate e vorba de traditie... i-am criticam pe forum, unii s-au suparat ca cica "improsc cu noroi niste oameni care muncesc", cand i-am laudat a fost totul OK ce sa inteleg din asta ?
Si clientii dealerului/service-ului muncesc, altfel nu ar avea bani sa achite masinile/reparatiile...adica daca nu ar fi, nu s-ar mai povesti...nici de service,
nici de probleme...
Cred ca la ei e vorba de o organizare slaba amplificata de un service subdimensionat si saracacios, raportat la cerintele pe care le au la ora actuala.
In camaruta aia care se numeste service incearca sa rezolve masini pe banda rulanta si sa mai respecte si termenele, se grabesc, gresesc...bine,
daca te uiti la orele de manopera nu par sa se grabeasca prea tare, dar eu vorbesc de realitate.
Bara spate a fost vopsita de doua ori, acum o luna am gasit din nou sarita vopseaua unde a fost revopsita...o las asa, cred ca bara e de vina
Desi nu e normal sa zicem ca ii inteleg...sa vedem ce va fi dupa ce se va deschide cel de-al doilea service Mitsubishi in Bucuresti.
Bafta!
PS. Nici mie nu imi mai gaseau talonul, uitasera sa mi-l dea iar eu sa-l cer...m-am intors din drum...am avut ceva emotii pana l-au gasit..."Trebuie sa fie la d-voastra" asa mi s-a spus...s-a gasit pana la urma...uhhh
Mesaj 16 februarie 2007
azi am fost la mcar si am montat cotiera...super tare dar cel mai tare a fost cand in urma unei verificari generale s-a constatat ca din amortizoarele spate curgea ulei ...mi le-au schimbat rapid pe garantie
unul dintre tipii care mi-a verificat masina a fost asa de bucuros ca are ocazia sa isi demonstreze talentul in ale mecanicii pe masina mea ca a completat cu antigel pana aproape de capac...cu mult peste semnul de FULL...am intervenit timid sunandu-i ca niste tampiti au pus un semn cu FULL pe vasul respectiv si ca s-ar putea sa aiba legatura cu nivelul ..."he he n-are nimica...daca e ceva da pa d-asupra" ....tare raspunsul asta nu ? nici n-am mai avut cuvinte....maine o sa-l dau afara cu paiul ...glumeam, glumeam ca il dau afara, in rest a fost realitate...
he he numa bine...he he
azi am fost la mcar si am montat cotiera...super tare dar cel mai tare a fost cand in urma unei verificari generale s-a constatat ca din amortizoarele spate curgea ulei ...mi le-au schimbat rapid pe garantie
unul dintre tipii care mi-a verificat masina a fost asa de bucuros ca are ocazia sa isi demonstreze talentul in ale mecanicii pe masina mea ca a completat cu antigel pana aproape de capac...cu mult peste semnul de FULL...am intervenit timid sunandu-i ca niste tampiti au pus un semn cu FULL pe vasul respectiv si ca s-ar putea sa aiba legatura cu nivelul ..."he he n-are nimica...daca e ceva da pa d-asupra" ....tare raspunsul asta nu ? nici n-am mai avut cuvinte....maine o sa-l dau afara cu paiul ...glumeam, glumeam ca il dau afara, in rest a fost realitate...
he he numa bine...he he
Mesaj 16 august 2007
Azi am facut revizia de 1 an la CZ3 (nu am decat 12.180 km parcursi) in service-ul MCAR si in cazul meu s-au verificat sau nu, urmatoarele:
- inlocuire filtru ulei + ulei motor = DA
Aici imi pusesera Texaco fara sa ma intrebe, cica trebuia sa specific eu, eu nu am stiut de treaba asta, ma gandeam ca or sa-mi puna tot Mobil 1, asa ca i-am pus sa-l dea jos...sorry.
Am vrut Mobil 1 (0w40), nu aveau pe stoc, mi-au pus (5w40), bun si asta, dar nu Texaco, asa ca nu uitati sa pecificati ce ulei doriti in masina.
De asemenea si pentru Mobil 1 (5w40) sunt doua optiuni: la cutie (ceva mai scump) si...nu mai stiu cum i-au zis...am pus la cutie.
Au facturat 5l, probabil ca atat intra, nu am stat sa numar bidonasele.
- inlocuire filtru polen = DA
Chiar ca plantai flori in el, era mai imbacsit decat cel de aer, se simte ca l-am schimbat, parca si AC-ul e mai eficient.
- verificare si inlocuire (daca este cazul) filtru de aer = DA
- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit = NU, nu a fost cazul, am lipsit la faza asta dar oricum astea le mai verificasem cu ceva timp inainte.
- verificare jocuri pedale, cursa frana de mana = NU!! Cum se verifica jocurile la pedale ? Poate nu am observat eu...
- verificare stare burdufuri protectie articulatii = Probabil.
- verificare stare placute frana, saboti frana = NU!! (nu s-a dat nici o roata jos)
- verificare stare articulatii = Verificat din incheietura mainii si ochi, nu exista aparat de testare jocuri in articulatii.
- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul = NU, nu s-a apropiat nici un tester de masina mea.
- inspectie anticoroziune caroserie = Probabil, masina fiind ridicata pe elevator e suficienta o plimbare rapida cap -> coada pentru un ochi avizat.
- verificare stare anvelope, corectare presiune = NU, oricum astea le verific si eu.
- geometrie, daca este cazul = NU, doar daca se verifica din ochi.
Durata : 2h si 40 de minute
Scorurile sunt ok (TVA inclus).
Filtru aer = 52.52 RON
Filtru clima = 91.56 RON
Filtru ulei = 30.07 RON
Ulei Mobil Synt S 5w40 5 litri = 213.07 RON
Manopera 2h40min = 156.63 RON
Pret total cu TVA = 543.85 RON
La asta am mai adaugat:
- sigla Mitsubishi = 42.11 RON
- Aditiv curatare SS. Alimentare Benzina Mitsu = 67.38 RON
- Debacterizare climatizare = 81.5 RON (spray = 55.39 RON, manopera (40 min) = 26.11 RON)
S-a mai rezolvat pe garantie acel zgomot (scartait) care aparea cand porneam AC-ul sau cand plecam de pe loc...asa cum banuiam nu a fost din motor, compresor, curea...era o tablie din zona galeriei care se slabise.
Buna treaba!
Azi am facut revizia de 1 an la CZ3 (nu am decat 12.180 km parcursi) in service-ul MCAR si in cazul meu s-au verificat sau nu, urmatoarele:
- inlocuire filtru ulei + ulei motor = DA
Aici imi pusesera Texaco fara sa ma intrebe, cica trebuia sa specific eu, eu nu am stiut de treaba asta, ma gandeam ca or sa-mi puna tot Mobil 1, asa ca i-am pus sa-l dea jos...sorry.
Am vrut Mobil 1 (0w40), nu aveau pe stoc, mi-au pus (5w40), bun si asta, dar nu Texaco, asa ca nu uitati sa pecificati ce ulei doriti in masina.
De asemenea si pentru Mobil 1 (5w40) sunt doua optiuni: la cutie (ceva mai scump) si...nu mai stiu cum i-au zis...am pus la cutie.
Au facturat 5l, probabil ca atat intra, nu am stat sa numar bidonasele.
- inlocuire filtru polen = DA
Chiar ca plantai flori in el, era mai imbacsit decat cel de aer, se simte ca l-am schimbat, parca si AC-ul e mai eficient.
- verificare si inlocuire (daca este cazul) filtru de aer = DA
- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit = NU, nu a fost cazul, am lipsit la faza asta dar oricum astea le mai verificasem cu ceva timp inainte.
- verificare jocuri pedale, cursa frana de mana = NU!! Cum se verifica jocurile la pedale ? Poate nu am observat eu...
- verificare stare burdufuri protectie articulatii = Probabil.
- verificare stare placute frana, saboti frana = NU!! (nu s-a dat nici o roata jos)
- verificare stare articulatii = Verificat din incheietura mainii si ochi, nu exista aparat de testare jocuri in articulatii.
- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul = NU, nu s-a apropiat nici un tester de masina mea.
- inspectie anticoroziune caroserie = Probabil, masina fiind ridicata pe elevator e suficienta o plimbare rapida cap -> coada pentru un ochi avizat.
- verificare stare anvelope, corectare presiune = NU, oricum astea le verific si eu.
- geometrie, daca este cazul = NU, doar daca se verifica din ochi.
Durata : 2h si 40 de minute
Scorurile sunt ok (TVA inclus).
Filtru aer = 52.52 RON
Filtru clima = 91.56 RON
Filtru ulei = 30.07 RON
Ulei Mobil Synt S 5w40 5 litri = 213.07 RON
Manopera 2h40min = 156.63 RON
Pret total cu TVA = 543.85 RON
La asta am mai adaugat:
- sigla Mitsubishi = 42.11 RON
- Aditiv curatare SS. Alimentare Benzina Mitsu = 67.38 RON
- Debacterizare climatizare = 81.5 RON (spray = 55.39 RON, manopera (40 min) = 26.11 RON)
S-a mai rezolvat pe garantie acel zgomot (scartait) care aparea cand porneam AC-ul sau cand plecam de pe loc...asa cum banuiam nu a fost din motor, compresor, curea...era o tablie din zona galeriei care se slabise.
Buna treaba!
Acestea sunt in mare parte istoriile mele care au legatura cu dealerul MCar, ar mai fi fost dar trebuie sa mai si dorm.
Dupa cum vedeti situatiile alterneaza, fie ii laud, fie ii ironizez sau ii critic insa am incercat de fiecare data sa fiu obiectiv, nu am tinut-o numai intr-o lauda sau numai intr-o critica, nu m-am legat de prostii, am incercat sa prezint lucrurile asa cum s-au intamplat pentru ca asa este corect si normal, ba chiar pot spune ca am fost chiar super optimist vis-a-vis de mcar, cred ca acest optimism era datorat masinii in mare parte...
Istorii de-ale mele sunt mai multe pe un alt forum, unele nu le-am mai gasit, probabil ca in urma "reorganizarii" ariei Mitsubishi, probabil moderatorul de atunci le-a mai pierdut pe drum...dar erau destul de dure si neplacute, oricum sunt suficiente si acestea pentru a trage niste concluzii.
Ideea e ca trebuie stat langa ei in service, se pare ca nici asta nu mai este posibil, oare de ce ?
Saptamana viitoare ma duc service pentru eleron, daca nenea Harbu o sa ma dea din service s-ar putea sa fiu de acord dar daca ceva nu iese in regula...il caut!!! si pe el si pe ala care imi va executa lucrarea...deja nu imi mai arde de gluma si ironii...
Bafta!
Dupa cum vedeti situatiile alterneaza, fie ii laud, fie ii ironizez sau ii critic insa am incercat de fiecare data sa fiu obiectiv, nu am tinut-o numai intr-o lauda sau numai intr-o critica, nu m-am legat de prostii, am incercat sa prezint lucrurile asa cum s-au intamplat pentru ca asa este corect si normal, ba chiar pot spune ca am fost chiar super optimist vis-a-vis de mcar, cred ca acest optimism era datorat masinii in mare parte...
Istorii de-ale mele sunt mai multe pe un alt forum, unele nu le-am mai gasit, probabil ca in urma "reorganizarii" ariei Mitsubishi, probabil moderatorul de atunci le-a mai pierdut pe drum...dar erau destul de dure si neplacute, oricum sunt suficiente si acestea pentru a trage niste concluzii.
Ideea e ca trebuie stat langa ei in service, se pare ca nici asta nu mai este posibil, oare de ce ?
Saptamana viitoare ma duc service pentru eleron, daca nenea Harbu o sa ma dea din service s-ar putea sa fiu de acord dar daca ceva nu iese in regula...il caut!!! si pe el si pe ala care imi va executa lucrarea...deja nu imi mai arde de gluma si ironii...
Bafta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori