The old war: EVO vs. STi
Si noul Subaru Impreza WRX STi.
- Fişiere ataşate
-
- 2008_Subura_Impreza_WRX_STI_MotorAuthority_002.jpg (64.64 KiB) Vizualizat de 9156 ori
-
- 2008_Subura_Impreza_WRX_STI_MotorAuthority_005.jpg (46.63 KiB) Vizualizat de 9156 ori
-
- 2008_Subura_Impreza_WRX_STI_MotorAuthority_007.jpg (58.56 KiB) Vizualizat de 9156 ori
-
- 2008_Subura_Impreza_WRX_STI_MotorAuthority_008.jpg (30.4 KiB) Vizualizat de 9156 ori
La o analiza atenta, un mod de abordare interesantla noil STI. Modificarea distributiei de mase, prin alegerea altui tip de caroserie.
EVO al 10-lea vine cu sistemul de tractiune, cu motorul din aluminiu, dual vvt, 422 Nm si 300 CP, asta din cifrele afisate pe site-ul japonez; cu cutia de viteze cu dublu ambreai (gen DSG), caroserie mult mai rigida.
O mare diferenta. Si un urias salt pentru mitsubishi.
EVO al 10-lea vine cu sistemul de tractiune, cu motorul din aluminiu, dual vvt, 422 Nm si 300 CP, asta din cifrele afisate pe site-ul japonez; cu cutia de viteze cu dublu ambreai (gen DSG), caroserie mult mai rigida.
O mare diferenta. Si un urias salt pentru mitsubishi.
- cristi63wst
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Oct 25, 2007 8:56 am
Cele 2 masini, desi par asemanatoare, sunt foarte diferite si e cam greu sa le compari. Luate per total, sunt ambele niste super masini aproape egale. Insa fiecare are plusuri si minusuri la diferite capitole. De ex, EVO este mai bun ca si comportament pe viraje si la dinamica si precizie a directiei.
In schimb, STI vine cu un motor mai bun, acceleratie mai rapida si un plus de comfort, mai ales la mersul prin oras.
O comparatie directa nu pot face, pt ca m-am dat doar cu STI. Pe EVO inca n-am pus mana.
Dar sunt convins ca oricare dintre ele e foarte satisfacatoare din toate punctele de vedere, mai ales daca ne gandim la banii cu care se pot cumpara.
In schimb, STI vine cu un motor mai bun, acceleratie mai rapida si un plus de comfort, mai ales la mersul prin oras.
O comparatie directa nu pot face, pt ca m-am dat doar cu STI. Pe EVO inca n-am pus mana.
Dar sunt convins ca oricare dintre ele e foarte satisfacatoare din toate punctele de vedere, mai ales daca ne gandim la banii cu care se pot cumpara.
QUOTE (radu_lkv)eu sunt curios de unde prostia asta cum ca sti e mai bun pe acceleratie decat evo?????
eu am zeci de probe contrarii! sincer, nici cand aveam masina stock nu am pierdut cu vre-un subaru in niciun fel!
Eu m-am referit strict la valorile declarate de producatori pt variantele stock ale ambelor modele. Pt STI este 5,4 in timp ce pt EVO9 este 5,7. Sigur ca este o diferenta aproape insesizabila, insa daca masinile sunt conduse de 2 piloti experti, la o "liniuta", STI ar castiga, probabil doar cu o lungime de capota, dar ar castiga.
Eu nu ma indoiesc ca nu te-a intrecut nici un STI, chiar in varianta stock, insa poate nici posesorii masinilor respective nu erau maestrii in ale pilotajului. Din cate stiu, valorile de acceleratie comunicate de producatori sunt obtinute in conditiile folosirii unor piloti profesionisti.
Asa ca stai linistit, nu am vrut sa spun ca STI este mai bun ca EVO9. Insa exista anumite diferente intre ele la anumite capitole. La acceleratie, se intampla ca STI sa fie o idee mai rapid. Asta e tot ce am vrut sa spun.
eu am zeci de probe contrarii! sincer, nici cand aveam masina stock nu am pierdut cu vre-un subaru in niciun fel!
Eu m-am referit strict la valorile declarate de producatori pt variantele stock ale ambelor modele. Pt STI este 5,4 in timp ce pt EVO9 este 5,7. Sigur ca este o diferenta aproape insesizabila, insa daca masinile sunt conduse de 2 piloti experti, la o "liniuta", STI ar castiga, probabil doar cu o lungime de capota, dar ar castiga.
Eu nu ma indoiesc ca nu te-a intrecut nici un STI, chiar in varianta stock, insa poate nici posesorii masinilor respective nu erau maestrii in ale pilotajului. Din cate stiu, valorile de acceleratie comunicate de producatori sunt obtinute in conditiile folosirii unor piloti profesionisti.
Asa ca stai linistit, nu am vrut sa spun ca STI este mai bun ca EVO9. Insa exista anumite diferente intre ele la anumite capitole. La acceleratie, se intampla ca STI sa fie o idee mai rapid. Asta e tot ce am vrut sa spun.
nu ma intelegi si confunzi 0-100km/h este DIFERIT de 0-402m! cand masina era stock faceam ~180km/h la sfarsitul celor 402m, deci mult peste 100km/h (acum fac ~200km/h)
si f f serios ca nu am pierdut langa nici-un sti (am pierdut o data din 8 curse consecutive, cand cel cu sti-ul a plecat mult inainte, dar ne-am mai dat de 7 ori si a pierdut de fiecare data, la oradea cand masina mea avea doar 1 luna ). asta NU inseamna ca nu sunt sti-uri mai rapide, eu am spus ca nu am avut eu niciunul la start lanaga mine.
dupa mine acceleratia care conteaza este cea pe 1/4 mila...
oricum mult mai mult ma intereseaza manevrabilitatea, iar pt mine, la vremea cand mi-am luat masina, evo era ca manevrabilitate destul de aproape de performantele unui porsche , acum sigur, au mai aparut destule masini f performante, la pretul unui evo
si f f serios ca nu am pierdut langa nici-un sti (am pierdut o data din 8 curse consecutive, cand cel cu sti-ul a plecat mult inainte, dar ne-am mai dat de 7 ori si a pierdut de fiecare data, la oradea cand masina mea avea doar 1 luna ). asta NU inseamna ca nu sunt sti-uri mai rapide, eu am spus ca nu am avut eu niciunul la start lanaga mine.
dupa mine acceleratia care conteaza este cea pe 1/4 mila...
oricum mult mai mult ma intereseaza manevrabilitatea, iar pt mine, la vremea cand mi-am luat masina, evo era ca manevrabilitate destul de aproape de performantele unui porsche , acum sigur, au mai aparut destule masini f performante, la pretul unui evo
OK...acum am inteles ce ai vrut sa spui.
Ai dreptate cu diferenta intre 0-100 si 402m. Cand am zis "liniuta", am vrut sa zic o intrecere de la 0 la 100 km/h, desi nu stiu daca se practica asa ceva. Nu sunt foarte informat asupra fenomenului.
Oricum pt un sofer obisnuit ca mine, oricare dintre cele 2 masini este un vis. M-am dat cu STI model 2005(lucrez la un dealer Subaru) si nu mi-a venit sa cred ce inseamna acceleratie adevarata. Cand m-am dat jos din masina tremuram tot si abia mai puteam sa scot 2 cuvinte. Am mai mers pe urma si cu alte ocazii, insa senzatia pe care am avut-o prima data mi-a ramas si acum intiparita in minte.
Ai dreptate cu diferenta intre 0-100 si 402m. Cand am zis "liniuta", am vrut sa zic o intrecere de la 0 la 100 km/h, desi nu stiu daca se practica asa ceva. Nu sunt foarte informat asupra fenomenului.
Oricum pt un sofer obisnuit ca mine, oricare dintre cele 2 masini este un vis. M-am dat cu STI model 2005(lucrez la un dealer Subaru) si nu mi-a venit sa cred ce inseamna acceleratie adevarata. Cand m-am dat jos din masina tremuram tot si abia mai puteam sa scot 2 cuvinte. Am mai mers pe urma si cu alte ocazii, insa senzatia pe care am avut-o prima data mi-a ramas si acum intiparita in minte.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori