2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle
QUOTE (Doc @ Mar 10 2009, 10:28 AM) Recomandarea mea: nu pune filtru sport pe motor turbo diesel.
Avantaje: 1-2CP max (trasi de par)
Dezavantaje: debitmetru distrus, mizerie in motor (schimburi mai dese de ulei), strici turbina.
Doc: poti sa detaliezi un pic subiectul! Nu de alta, dar sa dau si banii si sa raman si cu motorul "terminat" nu suna bine!
Din ce imi aduc aminte, BMC zice ca iti creste mai mult puterea.
Astept cu interes raspunsul tau!
Multumesc!
Avantaje: 1-2CP max (trasi de par)
Dezavantaje: debitmetru distrus, mizerie in motor (schimburi mai dese de ulei), strici turbina.
Doc: poti sa detaliezi un pic subiectul! Nu de alta, dar sa dau si banii si sa raman si cu motorul "terminat" nu suna bine!
Din ce imi aduc aminte, BMC zice ca iti creste mai mult puterea.
Astept cu interes raspunsul tau!
Multumesc!
QUOTE (MIB @ Mar 10 2009, 06:13 PM) Doc: poti sa detaliezi un pic subiectul! Nu de alta, dar sa dau si banii si sa raman si cu motorul "terminat" nu suna bine!
Din ce imi aduc aminte, BMC zice ca iti creste mai mult puterea.
Astept cu interes raspunsul tau!
Multumesc!
Si mie mi s-a recomandat precum iti recomanda si DOC, sa nu pun filtru sport pe diesel pentru ca turbina si motorul este mult mai sensibil la praf, si crede-ma ca atunci cand bagi un filtru sport lasi mai mult praf sa intre decat cu cel normal. Eu am renuntat la ideea asta, nu vreau sa ma trezesc cu belele.
Din ce imi aduc aminte, BMC zice ca iti creste mai mult puterea.
Astept cu interes raspunsul tau!
Multumesc!
Si mie mi s-a recomandat precum iti recomanda si DOC, sa nu pun filtru sport pe diesel pentru ca turbina si motorul este mult mai sensibil la praf, si crede-ma ca atunci cand bagi un filtru sport lasi mai mult praf sa intre decat cu cel normal. Eu am renuntat la ideea asta, nu vreau sa ma trezesc cu belele.
Pentru ca am gasit un curajos si un mini-technicus care mi-a dat ceva mai multe detalii, am asistat acum ceva vreme la montarea unui CDA pe un ... Outlander.
Sa vedem ce a iesit:
Pentru ca o sa pastrez legatura cu ascest curajos, o sa va spun ce si cum merge. Pana acum cica nu a aparut o crestere a consumului dar reactioneaza mai bine motorul. Mentionez ca si el are kit-ul de la Rally Art!
Monura din poze, foarte bine realizata, este asa pentru ca nu a gasit cot la 45 de grade si a folosit unul la 90 de grade. De aceea si pozitia un pic in diagonala a CDA-ului, care nu deranjeaza deloc!
PS: si chiar daca montura este cu rosu-albastru: nu - nu este Stelist!
Sa vedem ce a iesit:
Pentru ca o sa pastrez legatura cu ascest curajos, o sa va spun ce si cum merge. Pana acum cica nu a aparut o crestere a consumului dar reactioneaza mai bine motorul. Mentionez ca si el are kit-ul de la Rally Art!
Monura din poze, foarte bine realizata, este asa pentru ca nu a gasit cot la 45 de grade si a folosit unul la 90 de grade. De aceea si pozitia un pic in diagonala a CDA-ului, care nu deranjeaza deloc!
PS: si chiar daca montura este cu rosu-albastru: nu - nu este Stelist!
QUOTE (SickneS @ Mar 30 2009, 06:14 PM) hmmm, arata bine, dar inclin spre afirmatiile lui DOC, si pentru 1-2 cai in plus nu e cine stie ce sparla
Ma bucur ca ati retinut ce a zis DOC si nu a argumentat!
Eu ma uit pe site la K&N, BMC precum si pe alte site-uri si vad acolo alte cifre. Ca sa dau un exemplu, Angel Tuning zice o chestie interesanta (http://www.angeltuning.co.uk/bmc.asp):
We have tested CDA?s on various cars and have been astounded at the results. An increase of 5.6% on a standard 2.0 HDI engine for example. The CDA system is excellent for turbo petrol and diesel (more power and reduces smoke) and normally aspirated petrol engines alike.
Acesti 5.6% in plus inseamna ceva in jur de 8 CP in plus. Nu ca ar fi mult... dar nici de neglijat nu sunt!
Nu ca astia de la Angel Tuning ar fi cine stie ce scule pe bascule, dar ma ganedam ca DOC ar putea incerca sa argumenteze de ce doar 1-2 cai.
Eu inclin sa cred ca DOC a blufat... dar cine sa ma creada pe mine... daca nici pe producatori ca BMC sau K&N nu ii cred!
Ma bucur ca ati retinut ce a zis DOC si nu a argumentat!
Eu ma uit pe site la K&N, BMC precum si pe alte site-uri si vad acolo alte cifre. Ca sa dau un exemplu, Angel Tuning zice o chestie interesanta (http://www.angeltuning.co.uk/bmc.asp):
We have tested CDA?s on various cars and have been astounded at the results. An increase of 5.6% on a standard 2.0 HDI engine for example. The CDA system is excellent for turbo petrol and diesel (more power and reduces smoke) and normally aspirated petrol engines alike.
Acesti 5.6% in plus inseamna ceva in jur de 8 CP in plus. Nu ca ar fi mult... dar nici de neglijat nu sunt!
Nu ca astia de la Angel Tuning ar fi cine stie ce scule pe bascule, dar ma ganedam ca DOC ar putea incerca sa argumenteze de ce doar 1-2 cai.
Eu inclin sa cred ca DOC a blufat... dar cine sa ma creada pe mine... daca nici pe producatori ca BMC sau K&N nu ii cred!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori