Mitsubishi Lancer Sportback Vs Seat Leon Vs Fiat Bravo
Lancerul e mai spatios , performante decente.
Fiat si Seat au motoare extraordinare , dar sunt motoare impinse - cilindree mica / putere mare , si pierd la capitolul spatiu interior.
Interiorul la Lancer e ok , raportat la materiale si ergonomie. La Seat , nu mi-a placut deloc interiorul. Pentru Fiat , nu stiu ce sa zic.
Depinde mult ce vrei de la o masina.
Eu clar as alege o masina care sa-mi satisfaca gusturile , iar din cele 3, doar Lancerul ar fi . Plus ca as putea sa-i mai fac ceva la motor pentru un surplus de putere.
Topul meu ar fi , strict din cele 3 variante de masini si pret , Lancer , Fiat , Seat. La 30000 as schimba doar seatul cu fiatul , pe 1 tot lancer ar fi ( ralliart ).
Fiat si Seat au motoare extraordinare , dar sunt motoare impinse - cilindree mica / putere mare , si pierd la capitolul spatiu interior.
Interiorul la Lancer e ok , raportat la materiale si ergonomie. La Seat , nu mi-a placut deloc interiorul. Pentru Fiat , nu stiu ce sa zic.
Depinde mult ce vrei de la o masina.
Eu clar as alege o masina care sa-mi satisfaca gusturile , iar din cele 3, doar Lancerul ar fi . Plus ca as putea sa-i mai fac ceva la motor pentru un surplus de putere.
Topul meu ar fi , strict din cele 3 variante de masini si pret , Lancer , Fiat , Seat. La 30000 as schimba doar seatul cu fiatul , pe 1 tot lancer ar fi ( ralliart ).
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
La Fiat Bravo doar am aruncat o privire prin interior, exteriorul....un punto mers la sala de fitness, motoare...no comment.
La Seat Leon nu am ce sa reprosez, interior ca la skoda, audi si vw, tipicar dar ok, exterior placut, iar la motoare 2.0 tfsi este de preferat doar ca pretul unui model echipare Cupra R este destul de ridicat ceea ce nu prea iti lasa loc de optionale ( cu optionale desigur te gandesti la altfel de masina )
La Mitsu' nostru nu am avut ocazia sa intru si sa imi fac o parere, dar pt mine (entuziast Mitsu) topul arata asa:
1. Lancer
2. Lancer
3. Lancer
.....
.....
100. Lancer
P.S. parere total obiectiva si nepartinitoare,da !
La Seat Leon nu am ce sa reprosez, interior ca la skoda, audi si vw, tipicar dar ok, exterior placut, iar la motoare 2.0 tfsi este de preferat doar ca pretul unui model echipare Cupra R este destul de ridicat ceea ce nu prea iti lasa loc de optionale ( cu optionale desigur te gandesti la altfel de masina )
La Mitsu' nostru nu am avut ocazia sa intru si sa imi fac o parere, dar pt mine (entuziast Mitsu) topul arata asa:
1. Lancer
2. Lancer
3. Lancer
.....
.....
100. Lancer
P.S. parere total obiectiva si nepartinitoare,da !
1)Lancer hatch:
PLUS: botul agresiv, spatialitate, optiuni multe, stabilitate foarte buna(sasiu, suspensii sport). e MITSUBISHI..firma a carui slogan spune "DRIVE ALIVE"..lancerul este o masina cu stil, pentru cei "indragostiti" de aceasta masina..
MINUS: atentia la detalii slaba(iluminare torpedo si butoane geamuri electrice absente,plastice najpa).nu-mi place hatchu, poate ca sunt obijnuit eu cu sedanul, servodirectia obositoare.
2)Bravo:
PLUS: servodirectie(dubla, city mode rullz), cutia bine proportionata, senzatii(are o acceleratie foarte violenta), benzina turbo e preferata mea(cuplu la turatii joase si sunetul celor 6000 de turatii), hill holder(sta 1 secunda frana cuplata cand esti in panta), arata asuper. motorul este de la alfa, interior super
MINUS: nesiguranta fiabilitatii.. nu a trecut testul timpului
bravo am condus, are un prieten, motorul de 1.4 turbo 120 cai. am fost la reprezentanta fiat si am facut un test la bravo 150 de cai, dupa care imediat m-am suit la volanul masinii prietenului meu.eram curios de diferenta aia de 30 de cai, cum se simte. la condus, ca dupa specificatii e marisoara diferenta: 120-9.6s, 150-8.5s..concluzie.. am fost putin dezamagit de cei 150 de cai, se infigea mai bine la turatii joase, dar in rest nu se simtea diferenta.. repet, nu la senzatii. in orice caz, am o mica banuiala ca si cel de 120 cai face lanceru la o liniutza..cel putzin pana la o anumita viteza.o sa fac cu prietenu asta al meu, si o sa va zic.
3)Leon
PLUS: design super, kitul ala tuning exterior e bestial, fiabilitatea motorului.
MINUS: design interior invechit. optiuni putine.multe pe strada, nu mai impresioneaza.
PLUS: botul agresiv, spatialitate, optiuni multe, stabilitate foarte buna(sasiu, suspensii sport). e MITSUBISHI..firma a carui slogan spune "DRIVE ALIVE"..lancerul este o masina cu stil, pentru cei "indragostiti" de aceasta masina..
MINUS: atentia la detalii slaba(iluminare torpedo si butoane geamuri electrice absente,plastice najpa).nu-mi place hatchu, poate ca sunt obijnuit eu cu sedanul, servodirectia obositoare.
2)Bravo:
PLUS: servodirectie(dubla, city mode rullz), cutia bine proportionata, senzatii(are o acceleratie foarte violenta), benzina turbo e preferata mea(cuplu la turatii joase si sunetul celor 6000 de turatii), hill holder(sta 1 secunda frana cuplata cand esti in panta), arata asuper. motorul este de la alfa, interior super
MINUS: nesiguranta fiabilitatii.. nu a trecut testul timpului
bravo am condus, are un prieten, motorul de 1.4 turbo 120 cai. am fost la reprezentanta fiat si am facut un test la bravo 150 de cai, dupa care imediat m-am suit la volanul masinii prietenului meu.eram curios de diferenta aia de 30 de cai, cum se simte. la condus, ca dupa specificatii e marisoara diferenta: 120-9.6s, 150-8.5s..concluzie.. am fost putin dezamagit de cei 150 de cai, se infigea mai bine la turatii joase, dar in rest nu se simtea diferenta.. repet, nu la senzatii. in orice caz, am o mica banuiala ca si cel de 120 cai face lanceru la o liniutza..cel putzin pana la o anumita viteza.o sa fac cu prietenu asta al meu, si o sa va zic.
3)Leon
PLUS: design super, kitul ala tuning exterior e bestial, fiabilitatea motorului.
MINUS: design interior invechit. optiuni putine.multe pe strada, nu mai impresioneaza.
As merge prima oara pe Lancer, ofera sportivitate, oricum te-ai uita la ea, stie sa fie grijulie cu familia(are destule sist de siguranta), este incapatoare, a.i si cei mai pretentiosi calatori n-au ce sa bage de vina, iar la astea completez cu un look fresh, nou 2009(haionul nu-i taiat cu drujba, ci are continuitate, daca te uiti dintr-o parte, aduce a coupe, vezi linia montantilor fata, pe care montantii spate o continua la fel de frumos. Pe langa asta, Sportback-ul ofera o modularitate perfecta, cu banchetele rabatate, ai in spate o suprafata plana. Pretul, rezonabil pentru un model nou si o asemenea motorizare. Pentru cei mai sceptici la motor 1.8 - 140, se pot impinge ceva calusari cu ajutorul unei resoftari, iar pentru cei mai economi, pot sa astepte putin pentru 1.8did, care nu are declarata o putere momentan(se preconizeaza ca aduce la 150cp). Nu pe ultimul loc, punem fiabilitatea japoneza si perfectiunea in detaliu.
Seat Leon pe 2, imi place cum arata, dar aduce prea mult a MPV, apoi ar fi Bravo, care este frumos, dar foarte rar pe strazi .. oare de ce nu-l cumpara lumea, sa fie oare electrica din el, sau fiabilitatea?
Seat Leon pe 2, imi place cum arata, dar aduce prea mult a MPV, apoi ar fi Bravo, care este frumos, dar foarte rar pe strazi .. oare de ce nu-l cumpara lumea, sa fie oare electrica din el, sau fiabilitatea?
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Lancer Sportback e foarte spatioasa si are portbagajul cu o compartimentare foarte interesanta. Dpdv al fiabilitatii tot Lancer Sportback as alege dar doar din cauza ca nu prea cunosc celelalte doua marci. Ca design/feeling probabil ca Fiatul ar fi pe primul loc, la Seat plasticele sunt la fel de proaste ca la Mitsu dar mult mai bine asamblate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori