Cum se pleaca corect la o liniuta ? :D
pardon, gresisem, masina se lasa se fund, nu se ridica
si da, mai bine consumi cauciucurile, dar scoti 10-11 secunde suta. daca forjezi ambreiajul, cu putin antrenament scoti si 8,5 sec. recordul meu a fost de 8,9 sec, dar am facut plecarile cu ambreiajul de 2 ori pana acum(si nu am de gand sa mai fac)
Sfaturile sunt doar informative..cine are bani de dat pe ambreiaje(care se gasesc si cred ca ieftinut, la dezmembrari) poate sa incerce.
Sau, daca asta face diferenta ca sa castigi ...o suma maricica de bani la o liniuta..merita efortul ambreiajului...
Care apropo, mai mult il consumi daca stai 2 ore in trafic(numai viteza 1..mers ff incet) infernal decat la 1 liniuta Liniuta se termina repede, ca si forjarea ambreiajului, pelicula de ulei are grija sa nu creasca atat de brusc temperatura discului, cat sa-l termine..
La un condus normal, un ambreiaj poate sa tina si 300 d mii de km.
Am avut un polo, vreo 2 ani juma, l-am luat la 150 de mii de km, l-am tinut pana la 210 mii..i-am rupt ficatii la masina aia, si va dati seama ca discul de ambreiaj este mult mai mic decat la lancer (poloul avea 75 de cai diesel) si nici actualul proprietar nu il schimba.. inca merge.
dacia lu tata are 11 ani si vreo 300 d mii de km, am condus-o si eu 1 an.. si n-are nici pe dreq ambreiajul..iar la dacie se foloseste mult, pt ca masina grea+cuplu mic=multa forfecare.
Concluzie.. nu e chiar asa negru dracu, daca dam 1 liniuta pe luna..ne tine pe putin 5 ani
Mai bine ne-am face griji cu schimbarile alea rapide de viteza, mai ales ca lancerul tinde sa agate,daca dam prea repede drumu la ambreiaj si am rupt vreun dinte din cutie... ne-am lins pe bot:)
Salutari si..Atentie mare!
si da, mai bine consumi cauciucurile, dar scoti 10-11 secunde suta. daca forjezi ambreiajul, cu putin antrenament scoti si 8,5 sec. recordul meu a fost de 8,9 sec, dar am facut plecarile cu ambreiajul de 2 ori pana acum(si nu am de gand sa mai fac)
Sfaturile sunt doar informative..cine are bani de dat pe ambreiaje(care se gasesc si cred ca ieftinut, la dezmembrari) poate sa incerce.
Sau, daca asta face diferenta ca sa castigi ...o suma maricica de bani la o liniuta..merita efortul ambreiajului...
Care apropo, mai mult il consumi daca stai 2 ore in trafic(numai viteza 1..mers ff incet) infernal decat la 1 liniuta Liniuta se termina repede, ca si forjarea ambreiajului, pelicula de ulei are grija sa nu creasca atat de brusc temperatura discului, cat sa-l termine..
La un condus normal, un ambreiaj poate sa tina si 300 d mii de km.
Am avut un polo, vreo 2 ani juma, l-am luat la 150 de mii de km, l-am tinut pana la 210 mii..i-am rupt ficatii la masina aia, si va dati seama ca discul de ambreiaj este mult mai mic decat la lancer (poloul avea 75 de cai diesel) si nici actualul proprietar nu il schimba.. inca merge.
dacia lu tata are 11 ani si vreo 300 d mii de km, am condus-o si eu 1 an.. si n-are nici pe dreq ambreiajul..iar la dacie se foloseste mult, pt ca masina grea+cuplu mic=multa forfecare.
Concluzie.. nu e chiar asa negru dracu, daca dam 1 liniuta pe luna..ne tine pe putin 5 ani
Mai bine ne-am face griji cu schimbarile alea rapide de viteza, mai ales ca lancerul tinde sa agate,daca dam prea repede drumu la ambreiaj si am rupt vreun dinte din cutie... ne-am lins pe bot:)
Salutari si..Atentie mare!
eu sincer cred ca tu vorbesti mult din auzite....si nu prea retii informatiile corect. cat despre dacia lu taicatu....daca tinea la o dacie 300k km ambreiajul nu isi mai lua nimeni masina straina inseamna ca era nemuritoare. cat despre polo-ul ala miraculos al tau care are acum 210 000km si ala nu ia schimbat ambreiaju si iai rupt si gura omu mai minte da' mai bea si apa. a forja masina inseamna la 60k km sa-i faci cip. la 80k sa cada ambreiaju...sa-l schimbi si la 100k sa pice iar nu sa schimbi in 2500maxim si sa pleci normal dupa loc. polo ala iti garantez eu ca daca era rupt nu ajungea nici la 150k km ambreiajul si poa sa ti-o confirme oricine are putin habar despre masini. deci dupa cum spuneam macar memoreaza bine ce iti povestesc altii si leaga-le bine. nu am nimic cu tine dar pur si simplu nu am putut sa ma abtin
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE daca tinea la o dacie 300k km ambreiajul nu isi mai lua nimeni masina straina
Sunt de acord cu bunyqu aici. Cam trasa de par informatia asta.
QUOTE Care apropo, mai mult il consumi daca stai 2 ore in trafic(numai viteza 1..mers ff incet) infernal decat la 1 liniuta
Dudu,facem un test mai fa cateva plecari de pe loc in forta, cu frana de mana trasa, iar eu voi merge f incet cu viteza 1 prin oras si vdm cui i se duce ambreiaju' mai repede
Teoretic un ambreiaj ar trebui sa reziste 80.000 chiar daca conduci un pic mai sport. Problema e ca la did de pe Lancer fiind cuplul mare s-ar putea sa ai probleme cu ambreiajul daca tot ii dai in gura asa.
Cunosc cativa "piloti" cu Passat care au schimbat ambreiaju la 20.000. Deci, sa ai grija. Numai bine.
Sunt de acord cu bunyqu aici. Cam trasa de par informatia asta.
QUOTE Care apropo, mai mult il consumi daca stai 2 ore in trafic(numai viteza 1..mers ff incet) infernal decat la 1 liniuta
Dudu,facem un test mai fa cateva plecari de pe loc in forta, cu frana de mana trasa, iar eu voi merge f incet cu viteza 1 prin oras si vdm cui i se duce ambreiaju' mai repede
Teoretic un ambreiaj ar trebui sa reziste 80.000 chiar daca conduci un pic mai sport. Problema e ca la did de pe Lancer fiind cuplul mare s-ar putea sa ai probleme cu ambreiajul daca tot ii dai in gura asa.
Cunosc cativa "piloti" cu Passat care au schimbat ambreiaju la 20.000. Deci, sa ai grija. Numai bine.
din a mea experienta te pot asigura ca ambreiajul de papuc mi-a picat la 58000km. si credema ca amrebiajul de papuc e chiar "smecher" fata de ala de berlina. dar e aberant sa vorbim despre alte masini pe forumul nostru. deci sa inchidem subiectul. deobicei sunt pacifist . apropo de de "piloti" chiar am un prieten cu un TYPE R si are 17k km masina si deja antaia si a doua cand schimba rpd ii caraie (bine ca e posibil sa fie de la sincroane). si tine minte......TYPE R...masina de 200cp...foarte violenta....gandeste-te ce ambreiaj are fata de passat si mai ales....dacie )
fiecare dupa cum il duce capu. informatiile nu-s din auzite, masinile le-am condus si sunt ale parintilor.(la dacie nu-i mai merge d mult kilometrajul, poate n-a atins 300 d mii, dar nu e foarte departe)
o gresela am facut, m-am interesat, esp-ul nu foloseste ambreiajul
pasaturile b6 au probleme grave la ambreiaj.
ambreiajul nu pocneste, ci se consuma din cauza temperaturii ff ridicate.daca il lasi sa se raceasca dupa fiecare forjare, e ok.
o gresela am facut, m-am interesat, esp-ul nu foloseste ambreiajul
pasaturile b6 au probleme grave la ambreiaj.
ambreiajul nu pocneste, ci se consuma din cauza temperaturii ff ridicate.daca il lasi sa se raceasca dupa fiecare forjare, e ok.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori