Noul Lancer = To Be Or Not To Be
QUOTE (adictoma @ Mar 17 2009, 08:24 PM) ....
deci de ce sa nu-mi iau Sandero?
Teoretic nu ai nici un motiv. Doar ca s-au cam redus si acolo costurile din pacate. Singurul amanunt pe care vreau sa il aduc in vedere si de care sunt sigur ca (,) cunoscatorii de pe aici o sa rada bine este ca mai nu mai are bara stabilizatoare. Poate stii discutiile si mistourile de pe Daciaclub pe marginea acestei piese...lipsa Pe Logan Ph2 se mai pune doar pe 1.6 16V. Se poate pune relativ usor desi trebuie schimbate bratele inferioare. Si sigur costa mai putin decat mai orice accesoriu Mitsupishi (gen spoiler and shit).
deci de ce sa nu-mi iau Sandero?
Teoretic nu ai nici un motiv. Doar ca s-au cam redus si acolo costurile din pacate. Singurul amanunt pe care vreau sa il aduc in vedere si de care sunt sigur ca (,) cunoscatorii de pe aici o sa rada bine este ca mai nu mai are bara stabilizatoare. Poate stii discutiile si mistourile de pe Daciaclub pe marginea acestei piese...lipsa Pe Logan Ph2 se mai pune doar pe 1.6 16V. Se poate pune relativ usor desi trebuie schimbate bratele inferioare. Si sigur costa mai putin decat mai orice accesoriu Mitsupishi (gen spoiler and shit).
stiu. dar nu o sa fiu singurul fara bara stabilizatoare, asa ca precum ceilalti nu isi fac griji, de ce mi-as face eu. asa cum spuneai, se poate pune si poate ca la motoare mai puternice vor veni cu bara din fabrica.
sau trag o excursie in brazilia si-mi iau un renault sandero, ca poate acolo or avea
sau trag o excursie in brazilia si-mi iau un renault sandero, ca poate acolo or avea
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Bai, puteti sa ma numiti frustrat sau cum vreti, dar deja ma enervati... Daca voi puteti compara Lancer-ul cu caruta aia de Logan care se da peste cap una-doua, atunci io nu stiu ce sa zic. Sigur, pentru deplasarea din pct. A in pct. B e aparent suficient, dar sa nu sara Doamne-fereste vreun caine in fatza masinii la peste 50 Km/h si sa vrei sa-l eviti... Cand au rasturnat nemtii Logan-ul am zis si eu: "bai nene, astia sunt invidiosi, sunt magari, au interese...". Ei bine, in ultimii 2 ani de zile 3 persoane de la firma la care lucrez s-au dat peste cap cu masina. Si ghici ce aveau in comun? Logan. M-am dat si eu cu Logan-ul de cateva ori. Barca. Punct. E buna daca mergi legal si defensiv, dar nu poti sa ii ceri nimic mai mult. Ma doare sufletul sa denigrez masina nationala, chiar nu sunt genul care sa critice orice doar pentru ca este romanesc (de fapt, nici nu e foarte romanesc), dar nu se pot compara... ce naiba... sa ramanem in limite rezonabile. Iar dpdv fiabilitate, ce sa zic, eu n-am avut nicio problema. Sunt cateva chestii care nu functioneaza ideal (vezi radio, bluetooth), dar atat.
In alta ordine de idei, nu ca n-ar avea deja destule probleme pe cap, ma leg si eu de DriverX: daca pentru tine Lancer-ul e doar o masina si atat, zi-mi si mie de curiozitate cum ai ajuns la ea? De ce nu ti-ai luat Octavia/Jetta/Megane/Astra/whatever?
In alta ordine de idei, nu ca n-ar avea deja destule probleme pe cap, ma leg si eu de DriverX: daca pentru tine Lancer-ul e doar o masina si atat, zi-mi si mie de curiozitate cum ai ajuns la ea? De ce nu ti-ai luat Octavia/Jetta/Megane/Astra/whatever?
@diablo_666
"Cunoscatori" dinastia ca tine am mai vazut. Ani la rand de cand a aparut Logan-ul. Nu esti primu. Am si un Logan si DA, e barca, dar eu am ramas suprins ca desi se inclina a naibii de mult, desi se face un transfer de mase a naibii de mult, totusi masina nu e cum zici tu. Sa te rastorni cu loganul trebuie sa fi prost. E drept ca nu iti suporte figuri de reisari si greseli de conducere la fel de mult ca un Lancer, aici cred ca suntem de acord, dar personal nu consider directia buna sa faci o masina "aparent" idiot proof iar singura calitate a celui de la volan e sa sufere de smecherie.
Si te agiti aici degeaba. Noi nu vorbeam cat de barca e Logan-ul si cat de nebarca e Lancer. Ci despre total altceva. Dar figurile din tine probabil nu permit sa vezi despre ce anume vorbeam noi aici. Si DA. Majoritatea Lancerelor de pe aici is doar masini. Nu inseamna ca daca ai caroserie asemanatoare cu aia de EVO si un look mai agresiv pe boot esti mai special sau masina e mai ... speciala. Ca tie iti place sa te balacesti in supa asta a wishful thinking-ului e treaba ta si mi se pare corect sa faca fiecare ce vrea, dar nu mai privi parerile si deciziile altora strict prin prisma asta. Ca iti da cu virgula cand nici nu te astepti.
Daca tu nu ai avut nici o problema nu inseamna ca Lancer e masina corecta. O fi corecta din punctul tau de vedere. NU contest. Dar cand EU am avut probleme destule cu un Logan in urma unui accident si o luna jumate mancam service-uri si manuale de service pe paine, cand EU cumpar un gunoi de Lancer stricat (si NU e singurul, tin neaparat sa te dezamagesc) cred ca EU sunt mai in masura sa masor ce energie presupune sa repari o Dacie in garantie in Romania la care in luna aia jumate s-au eliminat 3 (TREI) probleme tehnice SI ce energie presupune sa repari un Mitsupishi in garantie in Romania in 4 luni si ceva la care trebuie fixata UNA BUCATA problema. NOI despre ASTA vorbeam aici. NU despre BARCI.
De ce nu am luat Astra? Pai H nu imi place sub nici o forma la interior. Poate sa imi placa tablaria, dar eu din pacate in interior stau. Si NU dau 15 mii euro pe o masina. Si NU dau 15 mii de euro sa incant ochii celor de afara cu design-ul exterior ci vreau sa dau banii sa imi incant proprii ochi. Astra G nu imi placea cum stateam in ea.
Megane? A fost una din cele mai mari dezamagiri. La fel, nu imi placea pozitia la volan iar calitatea execrabila a interiorului m-a facut sa exclud repede masina asta.
Jetta? Nici nu a fost pe lista. Out of range rau din pct de vedere al pretului.
Octavia? Pentru ca am fost prea prost si am pus botul la gunoiu asta. D'aia. Si ma cam speriau unele faze care le auzeam la Octavia Tour. Octavia 2, desi e o masina care imi place (in mare) dadea cu virgula la capitolul pret.
Pur si simplu un Mitsupishi poate crea (daca apuca sa creeze) batai de cap mult mai mari decat un Logan. Si unii mai "necunoscatori" si mai "batrani" de pe aici care nu apreciaza doar capacitatile de reisari la o masina NU sunt dispusi sa inchida ochiu amagindu-se cu idea ca masina asta e prea tare, prea speciala, prea pentru cunoscatori.
"Cunoscatori" dinastia ca tine am mai vazut. Ani la rand de cand a aparut Logan-ul. Nu esti primu. Am si un Logan si DA, e barca, dar eu am ramas suprins ca desi se inclina a naibii de mult, desi se face un transfer de mase a naibii de mult, totusi masina nu e cum zici tu. Sa te rastorni cu loganul trebuie sa fi prost. E drept ca nu iti suporte figuri de reisari si greseli de conducere la fel de mult ca un Lancer, aici cred ca suntem de acord, dar personal nu consider directia buna sa faci o masina "aparent" idiot proof iar singura calitate a celui de la volan e sa sufere de smecherie.
Si te agiti aici degeaba. Noi nu vorbeam cat de barca e Logan-ul si cat de nebarca e Lancer. Ci despre total altceva. Dar figurile din tine probabil nu permit sa vezi despre ce anume vorbeam noi aici. Si DA. Majoritatea Lancerelor de pe aici is doar masini. Nu inseamna ca daca ai caroserie asemanatoare cu aia de EVO si un look mai agresiv pe boot esti mai special sau masina e mai ... speciala. Ca tie iti place sa te balacesti in supa asta a wishful thinking-ului e treaba ta si mi se pare corect sa faca fiecare ce vrea, dar nu mai privi parerile si deciziile altora strict prin prisma asta. Ca iti da cu virgula cand nici nu te astepti.
Daca tu nu ai avut nici o problema nu inseamna ca Lancer e masina corecta. O fi corecta din punctul tau de vedere. NU contest. Dar cand EU am avut probleme destule cu un Logan in urma unui accident si o luna jumate mancam service-uri si manuale de service pe paine, cand EU cumpar un gunoi de Lancer stricat (si NU e singurul, tin neaparat sa te dezamagesc) cred ca EU sunt mai in masura sa masor ce energie presupune sa repari o Dacie in garantie in Romania la care in luna aia jumate s-au eliminat 3 (TREI) probleme tehnice SI ce energie presupune sa repari un Mitsupishi in garantie in Romania in 4 luni si ceva la care trebuie fixata UNA BUCATA problema. NOI despre ASTA vorbeam aici. NU despre BARCI.
De ce nu am luat Astra? Pai H nu imi place sub nici o forma la interior. Poate sa imi placa tablaria, dar eu din pacate in interior stau. Si NU dau 15 mii euro pe o masina. Si NU dau 15 mii de euro sa incant ochii celor de afara cu design-ul exterior ci vreau sa dau banii sa imi incant proprii ochi. Astra G nu imi placea cum stateam in ea.
Megane? A fost una din cele mai mari dezamagiri. La fel, nu imi placea pozitia la volan iar calitatea execrabila a interiorului m-a facut sa exclud repede masina asta.
Jetta? Nici nu a fost pe lista. Out of range rau din pct de vedere al pretului.
Octavia? Pentru ca am fost prea prost si am pus botul la gunoiu asta. D'aia. Si ma cam speriau unele faze care le auzeam la Octavia Tour. Octavia 2, desi e o masina care imi place (in mare) dadea cu virgula la capitolul pret.
Pur si simplu un Mitsupishi poate crea (daca apuca sa creeze) batai de cap mult mai mari decat un Logan. Si unii mai "necunoscatori" si mai "batrani" de pe aici care nu apreciaza doar capacitatile de reisari la o masina NU sunt dispusi sa inchida ochiu amagindu-se cu idea ca masina asta e prea tare, prea speciala, prea pentru cunoscatori.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Mai sunt si alte chestii, le-am mai zis si eu... vopseaua fragila, portbagajul care se inchide greu (rezolvat cu eleron), placajul (cu cuva), senzorul de ploaie e cam nesimtit pt. gustul meu (pp. ca se poate modifica la service), usile nu se blocheaza automat la plecarea de pe loc (la Intense nu se poate seta de catre user, dar tot asa, in service se rezolva), fetzele de usa sunt cam urate, n-avem lumini la comutatoarele geamurilor electrice, usile sunt usoare si trebuie trantite, am si eu un greiere care mi-a cantat la temperaturi negative, dar toate astea nu se pot numi probleme de fiabilitate. Timpul va demonstra, desigur, cum e cu fiabilitatea, dar eu sunt optimist ca nu voi schimba nimic inafara de filtre si placute in primii 50k km.
@DriverX
Am sa trec cu vederea faptul ca m-ai cam jignit in postul tau. Te rog sa observi ca eu nu am facut acest lucru la adresa ta. Doar te-am intrebat civilizat cum ai ajuns la Mitsubishi pentru ca mie, pana sa vad noul Lancer, nici prin gand nu-mi trecea aceasta marca. Eram doar curios de ce ti-ai luat daca n-ai vazut nimic deosebit la ea. Te rog sa nu mai repeti atacurile de genul asta. Nu ma declar mare cunoscator, poate sunt chiar "cunoscator" cum zici tu, oricum atata vreme cat eu nu te jignesc pe tine te rog sa nu o faci nici tu, ca "n-am facut armata impreuna". Nu sunt figurist, nu sunt "patron", n-am Q7, mananc seminte doar acasa... asa ca epitetele tale nu-si au rostul.
Revenind la topic, spuneai ca iti este dor de Logan mai mult decat de pisica moarta (presupun)... mi-a placut formularea. Cu siguranta ca te refereai la faptul ca la Logan n-ai avut probleme de fiabilitate, sau daca le-ai avut s-au rezolvat (pana la urma) in service. Si ca la Mitsubishi e mult mai rau, masina aparent mai putin fiabila iar service-ul mult mai rau. Eu n-am incercat decat sa te contrazic, exista si masini bune la Mitsubishi, care nu fac probleme, si exista si oameni multumiti de service (chiar pe forumul acesta). Cu masina e clar ca ai avut ghinion, n-am ce sa discut aici. Cu service-ul... mai incearca... Eu unul consider ca diferenta intre masini compenseaza (in medie) alte probleme legate de marca pe care altii nici nu le au, de asta am pomenit de "barca". Desigur, pentru cei mai ghinionisti din esantion, statistica nu tine de foame. Dar sunt convins ca la orice marca lucrurile se prezinta aproximativ la fel, sunt cativa ghinionisti, sunt cativa norocosi si marea masa care se descurca...
Bottom line, ideea este simpla: omul a intrebat daca "da" sau daca "ba". Tu incerci cu vehementa sa-l convingi ca "ba", scuza-ma ca incerc si eu sa-l fac sa "da.
Si mai am o ultima remarca rautacioasa: cam multe motive de a refuza una sau alta dintre masinile enumerate sau altele mai obisnuite decat Mitsubishi pentru unul care nu voia decat "o simpla masina". Te rog sa nu-mi raspunzi. Multumesc!
@DriverX
Am sa trec cu vederea faptul ca m-ai cam jignit in postul tau. Te rog sa observi ca eu nu am facut acest lucru la adresa ta. Doar te-am intrebat civilizat cum ai ajuns la Mitsubishi pentru ca mie, pana sa vad noul Lancer, nici prin gand nu-mi trecea aceasta marca. Eram doar curios de ce ti-ai luat daca n-ai vazut nimic deosebit la ea. Te rog sa nu mai repeti atacurile de genul asta. Nu ma declar mare cunoscator, poate sunt chiar "cunoscator" cum zici tu, oricum atata vreme cat eu nu te jignesc pe tine te rog sa nu o faci nici tu, ca "n-am facut armata impreuna". Nu sunt figurist, nu sunt "patron", n-am Q7, mananc seminte doar acasa... asa ca epitetele tale nu-si au rostul.
Revenind la topic, spuneai ca iti este dor de Logan mai mult decat de pisica moarta (presupun)... mi-a placut formularea. Cu siguranta ca te refereai la faptul ca la Logan n-ai avut probleme de fiabilitate, sau daca le-ai avut s-au rezolvat (pana la urma) in service. Si ca la Mitsubishi e mult mai rau, masina aparent mai putin fiabila iar service-ul mult mai rau. Eu n-am incercat decat sa te contrazic, exista si masini bune la Mitsubishi, care nu fac probleme, si exista si oameni multumiti de service (chiar pe forumul acesta). Cu masina e clar ca ai avut ghinion, n-am ce sa discut aici. Cu service-ul... mai incearca... Eu unul consider ca diferenta intre masini compenseaza (in medie) alte probleme legate de marca pe care altii nici nu le au, de asta am pomenit de "barca". Desigur, pentru cei mai ghinionisti din esantion, statistica nu tine de foame. Dar sunt convins ca la orice marca lucrurile se prezinta aproximativ la fel, sunt cativa ghinionisti, sunt cativa norocosi si marea masa care se descurca...
Bottom line, ideea este simpla: omul a intrebat daca "da" sau daca "ba". Tu incerci cu vehementa sa-l convingi ca "ba", scuza-ma ca incerc si eu sa-l fac sa "da.
Si mai am o ultima remarca rautacioasa: cam multe motive de a refuza una sau alta dintre masinile enumerate sau altele mai obisnuite decat Mitsubishi pentru unul care nu voia decat "o simpla masina". Te rog sa nu-mi raspunzi. Multumesc!
QUOTE (diablo_666 @ Mar 18 2009, 12:31 AM) @DriverX
......
Si mai am o ultima remarca rautacioasa: cam multe motive de a refuza una sau alta dintre masinile enumerate sau altele mai obisnuite decat Mitsubishi pentru unul care nu voia decat "o simpla masina". Te rog sa nu-mi raspunzi. Multumesc!
Si totusi o sa raspund. Pentru CA vroiam o masina in care sa ma simt bine la volan. Pentru CA veneam de pe masina (adica Loganul ala care il tot apar io ) care la drum lung ma obosea. Pentru CA Lancer desi avea o directie relativ usoara, totusi dadea destul de multe informatii prin volan. NU imi plac masinile care fac pe dracu in patru sa te separe pe tine soferu de roti. Daca vreau asta, pot conduce pe calculator. Nu e nici o diferenta. Si nu vreau astea pentru ca sunt reisar.
Si NU te-am jignit. Oameni ca tine care baga certitudini dinastea (nici macar pareri nu le pot zice) legate de logan auzind de la X, Y si Z unde X si Z s-au dat nu stiu cum peste cap cu ele am mai vazut destui. Si jumatate din ei "cunoscatorii" astia au muscat-o ca si tine. Nemtii cica au testat Logan-ul, nemtii cica au rasturnat Logan-ul. Detaliile alea cum l-au rasturnat nu mai conteaza pentru mase. Important e ca l-au rasturnat. Dar problema e ca s-a rasturnat NU pentru ca e o barca si jumatate cum tot vreti sa credeti mai toti ci pentru o alta probleme (mai grava as indrazni sa spun). Desprinderea cauciucului de pe jentile Sinaia. Adica alea de aliaj de pe modelul vechi de varf al gamei Logan. DA, asta era problema, DA, de aceea s-a rasturnat Logan-ul la acel test NE-oficial. Vreau sa vad CATE masini relativ inalte ca Logan-ul rezista pe 4 roti la bracaj maxim in viteza instant sa se aleaga cu janta in asfalt. La restul testelor, chit ca s-a pus in veselie in 3 roti, masina nu au putut sa o rastoarne. De aceea am spus ca acei colegi ai tai pur si simplu is prosti sau au ajuns in situatii asa penibile ca cu orice alta masina care nu e monument de stabilitate, s-ar fi rasturnat.
Dar noah, astea is detalii iar in lumea consumatoristului si a marketingului nu prea mai conteaza astea, nu?
Nu vreau sa apar Logan-ul pe un forum de Mitsubishi. Dar am ambele masini, stiu ce poate fiecare. In 50 mii km cumulate cu ambele masini cred ca pot indrazni sa afirm ca le cunosc pe amandoua si fiecare ce poate. Si ca poti evita chestii nasoale si cu Logan-ul. Chit ca te inclini cu el de crezi ca in urmatoarea secunda te pui pe o parte. Palpitatii care la Lancer NU le ai. DAR NU asta e important. NU despre asta e vorba. Pentru ca asta incerc sa scot in evidenta. DACA ai o problema cu un Mitsubishi pe garantie, esti condamnat. Condamnat esti la orice marca din Romania, dar poate sa difere sentinta. Si daca compar tampeniile prin care trec eu, prin care a tot trecut Cristi si stau si privesc in trecutul, chiar daca e trist, dar prefer o barca decat sa ma amagesc cu monumente de stabilitate in curbe.
Specialistii Dacia cu care am interactionat mi-au lasat impresia de oameni mai putini pregatiti decat cei de la Mitsu (Cluj si Bucuresti). Unii de la Dacia erau ancorati rau in trecut din punct de vedere al cunostintelor, al modului de abordare a unei probleme dar si in relatiile cu clientii. Dar cu sistemul asa prost, bun cum credeti ca e la Dacia, cat o fi respect pentru client, cat o fi respect pentru niste proceduri ca sa nu se faca galagie prea mare treaba desi merge incet, pana la urma se rezolva in perioade scurte unde nu trebuie sa numeri trimestrele de cand tragi de problema. Si nu cred ca eu sau Cristi sau altu de pe aici suntem chiar asa de prosti de nu putem duce o asemenea problema. Cred ca asta spune ceva. Cred ca, cu putina judecata va dati seama UNDE e problema reala.
E putin absurd sa trag linie si sa trag si concluziile avand la baza strict experientele personale cu cei doi producatori, dar vazand si la altii cum se misca lucrurile, oricat de absurd suna, Dacia castiga de departe ca capitolul garantie. E drept ca pe forumul daciaclub avem distrusi care s-au plimbat de 11 (unsprezece) ori in service ca li se misca scaunul si s-a dovedit ca era un surub prost strans (deh, nu prea e cu roboti linia, la scaune SIGUR NU). Treaba care o putea rezolva in 2 minute de studiu si 30 secunde de interventie pe masina. Dar a preferat sa se plimbe, sa se isterizeze si la service si pe forum. Fiecare cu pasaricile lui....nu?
......
Si mai am o ultima remarca rautacioasa: cam multe motive de a refuza una sau alta dintre masinile enumerate sau altele mai obisnuite decat Mitsubishi pentru unul care nu voia decat "o simpla masina". Te rog sa nu-mi raspunzi. Multumesc!
Si totusi o sa raspund. Pentru CA vroiam o masina in care sa ma simt bine la volan. Pentru CA veneam de pe masina (adica Loganul ala care il tot apar io ) care la drum lung ma obosea. Pentru CA Lancer desi avea o directie relativ usoara, totusi dadea destul de multe informatii prin volan. NU imi plac masinile care fac pe dracu in patru sa te separe pe tine soferu de roti. Daca vreau asta, pot conduce pe calculator. Nu e nici o diferenta. Si nu vreau astea pentru ca sunt reisar.
Si NU te-am jignit. Oameni ca tine care baga certitudini dinastea (nici macar pareri nu le pot zice) legate de logan auzind de la X, Y si Z unde X si Z s-au dat nu stiu cum peste cap cu ele am mai vazut destui. Si jumatate din ei "cunoscatorii" astia au muscat-o ca si tine. Nemtii cica au testat Logan-ul, nemtii cica au rasturnat Logan-ul. Detaliile alea cum l-au rasturnat nu mai conteaza pentru mase. Important e ca l-au rasturnat. Dar problema e ca s-a rasturnat NU pentru ca e o barca si jumatate cum tot vreti sa credeti mai toti ci pentru o alta probleme (mai grava as indrazni sa spun). Desprinderea cauciucului de pe jentile Sinaia. Adica alea de aliaj de pe modelul vechi de varf al gamei Logan. DA, asta era problema, DA, de aceea s-a rasturnat Logan-ul la acel test NE-oficial. Vreau sa vad CATE masini relativ inalte ca Logan-ul rezista pe 4 roti la bracaj maxim in viteza instant sa se aleaga cu janta in asfalt. La restul testelor, chit ca s-a pus in veselie in 3 roti, masina nu au putut sa o rastoarne. De aceea am spus ca acei colegi ai tai pur si simplu is prosti sau au ajuns in situatii asa penibile ca cu orice alta masina care nu e monument de stabilitate, s-ar fi rasturnat.
Dar noah, astea is detalii iar in lumea consumatoristului si a marketingului nu prea mai conteaza astea, nu?
Nu vreau sa apar Logan-ul pe un forum de Mitsubishi. Dar am ambele masini, stiu ce poate fiecare. In 50 mii km cumulate cu ambele masini cred ca pot indrazni sa afirm ca le cunosc pe amandoua si fiecare ce poate. Si ca poti evita chestii nasoale si cu Logan-ul. Chit ca te inclini cu el de crezi ca in urmatoarea secunda te pui pe o parte. Palpitatii care la Lancer NU le ai. DAR NU asta e important. NU despre asta e vorba. Pentru ca asta incerc sa scot in evidenta. DACA ai o problema cu un Mitsubishi pe garantie, esti condamnat. Condamnat esti la orice marca din Romania, dar poate sa difere sentinta. Si daca compar tampeniile prin care trec eu, prin care a tot trecut Cristi si stau si privesc in trecutul, chiar daca e trist, dar prefer o barca decat sa ma amagesc cu monumente de stabilitate in curbe.
Specialistii Dacia cu care am interactionat mi-au lasat impresia de oameni mai putini pregatiti decat cei de la Mitsu (Cluj si Bucuresti). Unii de la Dacia erau ancorati rau in trecut din punct de vedere al cunostintelor, al modului de abordare a unei probleme dar si in relatiile cu clientii. Dar cu sistemul asa prost, bun cum credeti ca e la Dacia, cat o fi respect pentru client, cat o fi respect pentru niste proceduri ca sa nu se faca galagie prea mare treaba desi merge incet, pana la urma se rezolva in perioade scurte unde nu trebuie sa numeri trimestrele de cand tragi de problema. Si nu cred ca eu sau Cristi sau altu de pe aici suntem chiar asa de prosti de nu putem duce o asemenea problema. Cred ca asta spune ceva. Cred ca, cu putina judecata va dati seama UNDE e problema reala.
E putin absurd sa trag linie si sa trag si concluziile avand la baza strict experientele personale cu cei doi producatori, dar vazand si la altii cum se misca lucrurile, oricat de absurd suna, Dacia castiga de departe ca capitolul garantie. E drept ca pe forumul daciaclub avem distrusi care s-au plimbat de 11 (unsprezece) ori in service ca li se misca scaunul si s-a dovedit ca era un surub prost strans (deh, nu prea e cu roboti linia, la scaune SIGUR NU). Treaba care o putea rezolva in 2 minute de studiu si 30 secunde de interventie pe masina. Dar a preferat sa se plimbe, sa se isterizeze si la service si pe forum. Fiecare cu pasaricile lui....nu?
Driverx, esti pornit rau si, pe de o parte te ?nteleg. Conduc Logan de firma de vreo 3 ani (150 .000 Km cu 1.6 berlina si acuma am 65.000 KM cu un MCV 1.6 16 V) de 10 ani de c?nd lucrez la firma asta am avut, pe r?nd, Cielo, Sead cordoba Vario 1.9 TDI, Skoda Octavia Tour, Peugeot 206, Fabia break 1.9 TDI,
si accidental, Passat, Audi A6.....
Nu stiu vechiul Lancer cum e, dar ?n noul Lancer ma simt cel mai bine la volan (OK, OK, ma cam doare capul din pricina zgomotului la drum lung); sistemul de aer conditionat mi se pare cel mai bun din toate cele pe care le-am avut (desi am gasit pe forum diverse probleme si cu asta...) si mai conteaza si faptul ca pot sa urc cu el pe zapada acolo unde cu Logan-ul break n-am putut (da, cu cauciucuri de iarna)....
Logan-ul, este ,de departe, cea mai buna masina relativ le pretul ei, si chiar nu vad cum cineva suficient de inteligent se poate da peste cap cu el....pentru cineva pentru care doreste doar un autovehicul, Logan-ul ofera suficient si este masina omului mai putin avut si cu capul pe umeri.
Daca nu banii sunt prima ta grija ci pozitia la condus, securitatea, confortul o sa vrei altceva dec?t Logan iar noul Lancer este o oferta foarte buna.
Problema este de fapt cu Service-ul, care, din pacate este la fel de prost si de scump pentru orice alta marca ai opta (?n afara de Logan, bine?nteles).
Ca o remarca, tu ai dat pe Lancer-ul tau vreo 10500 EUR (din care 10% e taxa vamala) deci masina ta costa c?t un Logan: chiar te asteptai sa fie muuuult mai buna dec?t un Logan ?!
Evident, oricine are dreptul la o parere si probabil ca daca as reactionat la fle ?n locul tau;desi nu sunt de acord ?ntru totul cu tine, mi se pare corect ca faci publice problemele pe care le ai...
Si acuma, on topic : cred ?n continuare ca un Lancer Invite 1.5 MT la 16.500 ofera un raport bun calitate / pret., dar pentru 20-23 de mii de EUR as opta pentru altceva....
si accidental, Passat, Audi A6.....
Nu stiu vechiul Lancer cum e, dar ?n noul Lancer ma simt cel mai bine la volan (OK, OK, ma cam doare capul din pricina zgomotului la drum lung); sistemul de aer conditionat mi se pare cel mai bun din toate cele pe care le-am avut (desi am gasit pe forum diverse probleme si cu asta...) si mai conteaza si faptul ca pot sa urc cu el pe zapada acolo unde cu Logan-ul break n-am putut (da, cu cauciucuri de iarna)....
Logan-ul, este ,de departe, cea mai buna masina relativ le pretul ei, si chiar nu vad cum cineva suficient de inteligent se poate da peste cap cu el....pentru cineva pentru care doreste doar un autovehicul, Logan-ul ofera suficient si este masina omului mai putin avut si cu capul pe umeri.
Daca nu banii sunt prima ta grija ci pozitia la condus, securitatea, confortul o sa vrei altceva dec?t Logan iar noul Lancer este o oferta foarte buna.
Problema este de fapt cu Service-ul, care, din pacate este la fel de prost si de scump pentru orice alta marca ai opta (?n afara de Logan, bine?nteles).
Ca o remarca, tu ai dat pe Lancer-ul tau vreo 10500 EUR (din care 10% e taxa vamala) deci masina ta costa c?t un Logan: chiar te asteptai sa fie muuuult mai buna dec?t un Logan ?!
Evident, oricine are dreptul la o parere si probabil ca daca as reactionat la fle ?n locul tau;desi nu sunt de acord ?ntru totul cu tine, mi se pare corect ca faci publice problemele pe care le ai...
Si acuma, on topic : cred ?n continuare ca un Lancer Invite 1.5 MT la 16.500 ofera un raport bun calitate / pret., dar pentru 20-23 de mii de EUR as opta pentru altceva....
parerea mea strict persoanala este ca desi suntem cam duri cand spunem ca a aparut un greieras nu stiu unde si ca mi se pare mie ca troncane si asa mai departea se datoreaza drumurilor care exista la noi in tara... o altfel de masina nu merita sa fie tratata asa de brutal prin gropile si pe asfaltul cutat de pe majoritatea strazilor
Driverx inteleg de ce esti suparat, ai probleme cu masina si normal astepti sa ti le rezolve in vreun fel sau altul persoanele abilitate, dar te rog nu generaliza., nu toti au probleme asa mari
Driverx inteleg de ce esti suparat, ai probleme cu masina si normal astepti sa ti le rezolve in vreun fel sau altul persoanele abilitate, dar te rog nu generaliza., nu toti au probleme asa mari
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori