Noul Lancer = To Be Or Not To Be

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Lun Mar 16, 2009 8:01 am

da, cam toti aveti dreptate. scump, foarte scump. din pacate toate reprezentantele au adaosuri comerciale la piese, cuprinse intre 400 % si 1000 %. ca sa nu mai vorbim de faptul ca timpul necesar unei operatii in service este umflat exagerat de mult. Spre exemplu, o revizie cu schimb de ulei si filtre nu dureaza la un meserias mai mult de 30-40 de minute. in schimb service-ul factureaza 3 ore. nu este singura reprezentanta care face asta. toti fac la fel. si fac asta pentru ca le permitem. pentru ca nimeni nu merge sa reclame asta la protectia consumatorilor. in rest ca si exemplu, la ford focus un set de placute de frana pe fata costa 6 milioane fara manopera si tva. asta este baieti, inapoiez sfatul pe care l-am primit. le lasati mostenire la nepoti, mai cautati piese pe piata libera, da-o dracu de garantie, oricum in perioada de garantie numai cu un mare ghinion poate sa cada ceva care face obiectul acesteia. ambreiajul este considerat consumabil, motorul si cutia daca le exploatezi corect nu cad. restul e poveste. cu final mai putin fericit pentru utilizator. si multi bani pentru reprezentanta. ganditi-va ca ei nu mai vand masini de luni bune, sau cel putin nu atat cat ar vrea. si asta o sa fie mult mai rau din vara. cand nu o sa mai vanda chiar nimic. atunci trebuie sa dea in preturi la service sa acopere salarii, chirii, cheltuieli operationale. o vorba batraneasca spunea cam asa. '' hotu'n plic si prostu' afara. '' cam asta este. pace.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Mar 16, 2009 11:14 am

QUOTE (Nahkri @ Mar 13 2009, 01:39 PM) Asta cu variantele mai scumpe sint mai bune de unde ai mai scos-o?sint mai bine antifonate variantele mai scumpe?e tabla mai groasa pe ele?plasticu interior e diferit?Clima de pe ele nu baga aer rece pe sus?sint destui cu variante scumpe care se pling de aceleasi probleme cu cele ieftine si e normal sa fie asa pt. ca e aceeasi masina are doar niste dotari in plus.Este aceeasi tabla si aceleasi plastice, dar sanse mai bune ca lucratura sa fie mai de calitate. Cel putin tabla si plasicele sunt aliniate corect, suruburile stranse bine. In afara mult amintitelor cleme din torpedou nu am inca greieri la un an de utilizare pe drumurile mioritice, nici nu troncane nimic sub masina. Clima baga aer asa cum trebuie, nu e mai rece sus, portbagajul se inchide lin si vopseaua nu a sarit inca, cu toate ca tabla a fost batucita de grindina fara mila.
Nu vreau sa fac o lupta de orgolii, poate am fost eu mai norocos pur si simplu (ar fi pentru prima data in viata), dar e posibil sa aiba si Mitsu un control de calitate care dirijeaza subansamblele care au obtinut un punctaj mai bun spre loturile ce se vor vinde mai scump. Este cea mai comuna politica la orice linie de montaj.
P.S. Nu sunt lamurit cu antifonarea si ma plang si eu de zgomotul de rulare. La masina mea capota motorului e antifonata si as dori sa stiu daca e asa la toate. Singura poza cu capota deschisa pe care am vazut-o la alt Lancer m-a lasat in dubiu, ca mi se parea ca nu avea antifonare.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Mar 16, 2009 6:07 pm

QUOTE (Cristian Todea @ Mar 16 2009, 10:01 AM) da, cam toti aveti dreptate. scump, foarte scump. din pacate toate reprezentantele au adaosuri comerciale la piese, cuprinse intre 400 % si 1000 %. ca sa nu mai vorbim de faptul ca timpul necesar unei operatii in service este umflat exagerat de mult. Spre exemplu, o revizie cu schimb de ulei si filtre nu dureaza la un meserias mai mult de 30-40 de minute. in schimb service-ul factureaza 3 ore. nu este singura reprezentanta care face asta. toti fac la fel. si fac asta pentru ca le permitem. pentru ca nimeni nu merge sa reclame asta la protectia consumatorilor. in rest ca si exemplu, la ford focus un set de placute de frana pe fata costa 6 milioane fara manopera si tva. asta este baieti, inapoiez sfatul pe care l-am primit. le lasati mostenire la nepoti, mai cautati piese pe piata libera, da-o dracu de garantie, oricum in perioada de garantie numai cu un mare ghinion poate sa cada ceva care face obiectul acesteia. ambreiajul este considerat consumabil, motorul si cutia daca le exploatezi corect nu cad. restul e poveste. cu final mai putin fericit pentru utilizator. si multi bani pentru reprezentanta. ganditi-va ca ei nu mai vand masini de luni bune, sau cel putin nu atat cat ar vrea. si asta o sa fie mult mai rau din vara. cand nu o sa mai vanda chiar nimic. atunci trebuie sa dea in preturi la service sa acopere salarii, chirii, cheltuieli operationale. o vorba batraneasca spunea cam asa. '' hotu'n plic si prostu' afara. '' cam asta este. pace.

Pana la urma nu o mai vinzi ? Te gandesti la ce am zis, sa o lasi la nepoti decat s-o dai pe nimic ?
Peste cativa ani buni si cand se va incheia productia ei, o sa fie o masina nu neparat cautata , dar va fi ceva exotic in peisajul nemtesc al pietei second hand .
Sunt multi care regreta anumite modele de masini ca nu au apucat sa aiba si ei una .

Apropo de exagerarea preturilor in service-urile din Ro , intentionez ca dupa expirarea garantiei , piesele sa le procur din alta parte , iar partea de intretinere si service sa nu o mai fac la ei .
Astept sa-i doboare criza , sa realizeze ca scorurile astea mari, si nu neaparat prin casco , indeparteaza clientii .

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Lun Mar 16, 2009 6:41 pm

Mult nu mai au...

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Mar 17, 2009 6:25 am

pe casco e un adevarat jaf. talharie la drumul mare. din pacate, supraevaluarea facturilor la reparatiile facute pe casco se reflecta in pretul politelor din ce in ce mai scumpe pe care le platim. tocmai am reinnoit polita si surpriza a fost de proportii. am schimbat firma de asigurari ca sa fie mai suportabil. aveam casco la tiriac si am constatat ca in pofida reducerii valorii asigurate, a faptului ca nu am avut dauna, ca la plata integrala se ba un bonus, ma costa mai mult decat atunci cand masina a fost noua. e jale mare. asta pentru ca, service-urile umfla facturile intr-un hal fara de jena. ca exemplu, de vopsit doua usi zgariate la o dacia sandero, si un bandou lateral: 40 milioane.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 17, 2009 3:21 pm

Discutia tinde sa plece spre alte directii...

Haideti sa ne limitam strict la masina despre care se vorbeste, sau cel putin la marca. Ce face serviceul si asiguratorii... mi-e teama ca nu se va schimba curand si in mare parte este general valabil, pentru mai toate marcile.

Nici o masina nu este perfecta, asta este clar. Problema in cazul nostru nu este neaparat legata de masini, ci de cei care le vand. Mai exact de cei care le importa. De regula, omul care ia contact direct cu clientul este ok. Insa, decizia de a repara sau inlocui ceva pe garantie vine din parte unor jigodii cu fotoliu' mare, posterior direct proportional cu acesta si aptitudini intelectuale invers proportionale.

Nu cunosc probleme grave la Lancer, insa la Colt cutia de viteze este o problema pe care toata lumea, atat vanzatorii cat si cumparatorii o cunosc inca din primii kilometri ale masinilor. Am postat si eu aici acum ceva vreme un zanganit care apare la masina mea cat timp uleiul din cutie este rece (concluzie la care am ajuns din discutii cu tatal unui amic, mecanic auto de vreo 30 de ani; raspunsul service-ului autorizat fiind, evident: "asa face toate"). Asteptam si eu o lamurire competenta din partea unei anumite persoane care sta pe aici si e responsabila cu service-ul din partea importatorului si in mare parte din cazuri la unele probleme reclamate atat aici cat si pe alte forumuri am observat ca in loc sa aduca lamuriri comptetente incerca sa arunce vina pe utilizator: utilizare necorespunzatoare, o clauza a garantiei de care toti ne vom lovi cand va fi ceva important de schimbat in perioada garantiei, sunt convins.

O alta dovada a lipsei de profesionalism a importatorului a fost in cazul cutiei de pe CZT-ul lui bogdan (vezi aici). La cata reclama a facut Bogdan marcii, corect era sa i se fi schimbat rulmentul din cutie in garantiei si APOI sa i se taie garantia. Altfel, n-ar fi fost nici o problema ca masina sa ramana in garantie atat timp cat reviziile erau facute la suprapret.

Din cate am inteles, politica importatorului in acest caz e urmatoarea:

- in niciun caz, in garantie, cutia nu se desface

- daca pica in garantie, se inlocuieste cu totul

- daca pica dupa garantie, se poate desface si se inlocuieste piesa CONTRA COST, chiar daca timp de 3 ani cat masina a fost in garantie ai tot reclamat defectul.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 17, 2009 3:41 pm

QUOTE (andrei @ Mar 17 2009, 03:21 PM) ....

Din cate am inteles, politica importatorului in acest caz e urmatoarea:

- in niciun caz, in garantie, cutia nu se desface

- daca pica in garantie, se inlocuieste cu totul

- daca pica dupa garantie, se poate desface si se inlocuieste piesa CONTRA COST, chiar daca timp de 3 ani cat masina a fost in garantie ai tot reclamat defectul.


Ceva de genu asta simt si eu. Aproape as pune pariu ca masina mea ar fi putea fi rezolvata fara probleme si 5 luni de nervi ...DAR....DUPA iesirea din garantie.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mar 17, 2009 3:56 pm

QUOTE (nini @ Mar 13 2009, 07:33 PM) nu toti avem probleme cu lancer, multe sunt "problemute" in comparatie cu alte problemele de la alte marci.
cu privire la costuri de revizie :
s-a discutat de megan si de 500 lei la revizie: intradevar atat costa dar se face la 10000 km, pe cand la lancer se face la 15000 sau chiar la 20000. un calcul simplu pt 30000 km : megane 500lei x 3 revizii = 1500 lei, lancer 800 lei x 2 revizii = 1600.
o revizie la opel corsa 1,3 diesel = 1300 lei. deci se poate si mai scump.
nu stiu cum se face la noul Lancer, dar la clasic se face la 10000 si acum o luna m-a costat 1000ron. in conditiile astea, cumuland "micile" problema pe care le stiti de la DriverX, adunand si troncaniturile din coloana de directie ajungi sa-ti pui intrebarea de ce nu ti-ai lua un Megane Sedan la 10000euro, sau un Logan, sau un Sandero, sau altceva care iti " scade gradu' ". eu i-am pus gand rau lu' Mitsu'; sunt hotarat pe un Sandero.

LE: sa nu mai vorbesc de atitudinea service-ului

@ DriverX: sa fii sigur de asta; pe mine ma roade rau ca nu am timp sa ma duc la Metalurgiei sa dau curs invitatiei lor de testare a problemelor mele. Sunt tare curios cat de rau o sa ma afecteze

Avatar utilizator
gabor13us
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 16, 2008 12:12 pm

Mesaj de gabor13us » Mar Mar 17, 2009 4:05 pm

chiar nu inteleg de ce va tot plangeti de costuri si servicii proaste...
traim in romania si asta ne ocupa tot timpul (si ne consuma toti banii )

p.s. daca aveati ferarri ati fi spus ca la mitsu e mai eftin

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 17, 2009 4:13 pm

QUOTE (gabor13us @ Mar 17 2009, 04:05 PM) chiar nu inteleg de ce va tot plangeti de costuri si servicii proaste...
traim in romania si asta ne ocupa tot timpul (si ne consuma toti banii )

p.s. daca aveati ferarri ati fi spus ca la mitsu e mai eftin
Resemnarea este primul pas catre blazare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori