Noul Lancer = To Be Or Not To Be

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mar 13, 2009 10:45 am

Si poate cea mai absurd de scumpa de intretinut, daca excludem marcile premium.

Daca imi explicati de ce un far e aproape 80 meleoane, un corp clapeta vreo 50-60 care nici macar nu e cu acceleratie electronica atunci poate inteleg si io ce ziceti prin ... fair. Pentru ca e foarte clar ca prin fair intelegem chestii diferite.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Vin Mar 13, 2009 11:21 am

Nu voi incerca sa te conving sa-ti iei Lancer pentru ca decizia trebuie sa vina doar de la tine, insa pot sa-ti ofer informatii pentru alegere.
Ingrijorarea ta privind multele probleme cu noul Lancer e vina acestui forum. Eu am incercat sa initiez un thread opus acelui "Probleme New Lancer" din care sa rezulte care este proportia reala intre cei care raporteaza probleme si cei multumiti, insa un moderator a considerat ca e o idee proasta. Ca urmare, cine vine pe forum sa se informeze, va considera ca si tine ca noul Lancer e o masina cu probleme. Acel thread despre probleme iti arata doar natura problemelor care au aparut la unii posesori si nu trebuie generalizat. Cei care nu am avut probleme, pur si simplu nu suntem "mediatizati" pe forum.
In caz ca te vei decide pentru Lancer si ai banii necesari, parerea mea e sa NU iei variantele mai ieftine. Calitatea pe care o vei primi (si implicit satisfactia ta pe termen lung) sunt in functie de cat platesti. Majoritatea problemelor raportate (care de altfel sunt minore) vizeaza variantele ieftine.
Cel mai bine ar fi sa te uiti peste parerea posesorilor privind plusurile si minusurile aici: http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=4

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mar 13, 2009 12:28 pm

@redbyst

De fapt nu e vorba de Noul Lancer. Problema mare nu e la aceasta masina. Ci la Mitsubishi. Cel putin in Romania. Trage un ochi aici http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1067&hl= . Am mai vazut preturi nesimtite la alte marci, dar ce vezi acolo zice singura ce ii. Taxa pe prostie. Unii s-ar imbata ca prostii cu idea ca noah, vrei "look, atitude and shit"..platesti. Dar nu inteleg cu ce e mai "look, atitude and shit" un ulei si un filtru decat la alte marci.

Ne vine si la restu' randu'. Mie in 5000 km.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Vin Mar 13, 2009 1:39 pm

QUOTE (Lancerlot @ Mar 13 2009, 11:21 AM) In caz ca te vei decide pentru Lancer si ai banii necesari, parerea mea e sa NU iei variantele mai ieftine. Calitatea pe care o vei primi (si implicit satisfactia ta pe termen lung) sunt in functie de cat platesti. Majoritatea problemelor raportate (care de altfel sunt minore) vizeaza variantele ieftine.

Asta cu variantele mai scumpe sint mai bune de unde ai mai scos-o?sint mai bine antifonate variantele mai scumpe?e tabla mai groasa pe ele?plasticu interior e diferit?Clima de pe ele nu baga aer rece pe sus?sint destui cu variante scumpe care se pling de aceleasi probleme cu cele ieftine si e normal sa fie asa pt. ca e aceeasi masina are doar niste dotari in plus.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Mar 13, 2009 2:40 pm

@Driverx , tu esti suparat pe Mitsu ca ai fost printre aceia care au avut ghinion cu masina. Eu am 60.000km cu al meu clasic si exista un topic unde am spus ce am schimbat la ea. Nu am stat cu masina prin service. E adevarat , sunt si posesori care au avut probleme cu ele , de fabricatie sau de exploatare , dar de aici si pana la a spune ca Mitsubishi e un ''gunoi'' e cale lunga .
@lancerlot , daca iei o varianta mai scumpa , dar din aceeasi marca si model , nu e mai bine , are doar cateva imbunatatiri la interior ( gadgeturi mai exact ) , nicidecum antifonare , plastice , etc mai bune.
@redbyst , chestia cu bordul e relativa , te obisnuiesti repede cu el . Nu e minunat , dar nici cel de la avensis/corolla nu e.
Totul depinde de tine ce vrei - o masina mai tinereasca si ok pe curbe , dar destul de zgomotoasa la interior , sau confortul oferit de o masina mai '' batraneasca'' si barca pe curbe .

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mar 13, 2009 3:14 pm

QUOTE (cristibna @ Mar 13 2009, 02:40 PM) @Driverx , tu esti suparat pe Mitsu ca ai fost printre aceia care au avut ghinion cu masina. Eu am 60.000km cu al meu clasic si exista un topic unde am spus ce am schimbat la ea. Nu am stat cu masina prin service. E adevarat , sunt si posesori care au avut probleme cu ele , de fabricatie sau de exploatare , dar de aici si pana la a spune ca Mitsubishi e un ''gunoi'' e cale lunga .
....

Gunoi ii zic la a mea. Si nu prea gresesc cand zic asta

DAR, incearca sa detasezi problema care o am eu cu exemplarul meu de restul tampeniilor. 10 meleoane in Cluj pentru un rahat de revizie la Lancerul meu? 15 meleoane la un L200? Is io tampit sau voi nu realizati ce inseamna ciferele astea? E ca si cum v-as vinde eu un telefon (care pe piata nu valoareaza mai mult de un milion) cu vreo 3-4 meleoane. Daca ti-as cere pe respectivul telefon 3-4 meleoane nu ai avea o reactie minim ciudata in momentul in care o sa auzi suma? Sau chiar sa razi? Sau chiar sa ma trimiti undeva?

Eu chiar ma mir ca societatile de asigurare practica procente din S.A. similare (daca nu identice) pe diverse marci. Ca daca s-ar satura astia sa va plateasca 78 meleoane pe un far si o sa va traga o prima anuala tripla fata de cum e acum, sa vezi tu cum o sa incepi sa vociferezi pe aici si o sa fi de acord cu mine. Si NU o sa mai privesti orice zic eu prin prisma problemelor care le am eu cu Lancerul meu.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Mar 13, 2009 4:36 pm

eu am platit la revizie 8 meleoane .
Am avut si eu diferite probleme ( dar nu din cauza masinii , ci participantii la trafic ) si am lucrat cu asigurarile. E adevarat ca sunt scumpe prin asigurare , chiar si fara asigurare sunt scumpe, dar ei din asta traiesc , comisioane. Stii bine si tu asta. Profita toti de pe urma noastra , dar nu e vina lor , e vina noastra . Eu am fost socat can mi s-a spus ca lampile de pe spate de ceata costa 200 si ceva de euro, din care una e doar de ornament.
Crede-ma ca nu doar la Mistu sunt scorurile astea , sunt mai multe exemple de marci , dar deja am dat-o mult pe langa subiectul care se discuta aici.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mar 13, 2009 5:20 pm

QUOTE (cristibna @ Mar 13 2009, 04:36 PM) eu am platit la revizie 8 meleoane .
....

Si eu la Logan am platit aproape 3 meleoane pentru same shit. Si nu ma lua cu "aia e Dacie" si alte bullshituri. Is fix aceleasi kkt-uri. Piesele poate is o idee mai scumpe, dar nu triple.

Mi s-a dat grafic in Euro de revizii la Lancer Classic. Acolo imi iesea aproape 6 meleoane. Si aia mi se parea mult. Cum dracu a ajuns la cca 10 meleoane doar RMB Inter-Auto stie (rahatii din Cluj cu tarif unic la manopera pentru Mitsu, Ford, Craislar, Mercedes, Jeep). Si daca or sa indrazneasca sa imi puna filtrul de polen sau lichid parbriz fara sa ma intrebe, o sa il plateasca ... EI.

Sa arunci atatia bani pe rahaturi de baza la o masina mi se pare fudulie (unde ii ala cu "Mitsubishi - masina speciala" ?? ) sau prostie. In cazul meu e prostie crasa.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Mar 13, 2009 5:39 pm

nu zic ca aia e dacie , ca sunt de la renault si am colegi care au renault si platesc 5 meleoane la revizie. Asta e politica firmei cu preturile , dar de care sunt sigur ca te-ai interesat inainte sa iei masina .
Eu schimb si filtrul de polen la fiecare revizie , e recomandat , si cred ca si tie ti se schimba . Sunt marci la care platesti chiar mai mult la o revizie sau chiar acelasi pret , si sunt mai multe pe piata din modelul respectiv decat mitsu. Cu ii numesti pe acei posesori ?
Eu cred ca el s-a referit prin masina speciala , la faptul ca , pentru fiecare masina lui personala este speciala pentru el . Mitsu special e doar Evo in viziunea mea, orice generatie ( si o spun si din prisma unui posesor de rival - subaru ).

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Vin Mar 13, 2009 5:49 pm

QUOTE (driverx @ Mar 13 2009, 10:45 AM) Si poate cea mai absurd de scumpa de intretinut, daca excludem marcile premium.

Daca imi explicati de ce un far e aproape 80 meleoane, un corp clapeta vreo 50-60 care nici macar nu e cu acceleratie electronica atunci poate inteleg si io ce ziceti prin ... fair. Pentru ca e foarte clar ca prin fair intelegem chestii diferite.


nu cred ca un far este 80 milioane, am schoimbat eu unul pe casco si a fost undeva pe la 25 de mil, deci probabil pe tine te-au vrajit mult aia in service

intr-adevar daca iti place sa conduci mai sportiv si nu ai pest 50 de ani iti recomand noul Lancer
daca iti place sa conduci ca un mosulet ia-ti octavia ...lol

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori