Chiptuning by Flashtuning SRL
Si noi iti multumim pentru imbunatatirile aduse masinilor noastre in urma resoftarilor efectuate de tine.
Sunt foarte multumit de rezultate si ca mine sunt si ceilalti baieti.
Am vorbit si in numele lor pentru ca oamenii tin la garantie si nu se pot exprima in scris...
Pentru mine a fost o placere sa te cunosc si sa constat ca mai presus de orice interes material, motivatia lucrului bine facut este data in primul rand de
calitati umane si profesionale care nu se prea se mai poarta in zilele noastre in tigania asta numita Bucuresti.
Personal consider ca la acest moment, softul Flashtuning - Piasini Engineering Italy este cea mai buna optiune pentru modelele Colt si nu cred ca
exagerez deloc cand spun asta.
Oamenii au experienta cu acest model, multe dintre masinile care participa in Cupa Colt Italia, fiind preparate de ei.
Am schimbat cateva mailuri cu cei de la Piasini Engineering si intentionez sa continui modificarile la aceasta masina cu Flashtuning si Piasini.
Nu obisnuiesc sa spun vorbe mari pe banii mei...dar chiar sunt multumit si nu ma voi opri aici cu modificarile.
Revenind la event...
Totul a decurs ca la carte, scos ECU, citit, trimis fisierul la Piasini Engineering in Italia, primit versiunea modificata in aproximativ o jumatate de ora, rescris in ECU, montat la loc pe masina, cheie, plimbare, teste, accelerometru...
Dupa resoftare, la masina mea s-au schimbat urmatoarele:
1. Limitarea e la 7000 de turatii, inainte era la 6500.
2. Acum inregistrez urmatoarele viteze maxime/treapta de viteza:
- treapta a I-a 58km/h (inainte era 50 km/h)
- treapta a II-a 99 km/h (inainte era 90 km/h)
- treapta a III-a 150km/h (inainte era 140 km/h)
- in treapta a IV -a am ajuns la 190 km/h la 6500 rpm, mai aveam pedala la greu si nu ajunsesem la limitare, adica la 7000 rpm, insa nu am mai avut unde sa-i dau, dar cu siguranta s-ar fi dus la 200 km/h. Eram curios sa vad viteza maxima pentru ca si inainte prindea 200 km/h in treapta a V-a, dar
nu am avut cum sa testez pentru ca pe acelasi culoar mai circula un boeing.
3. Se simte ca are un cuplu mai mare, urca mai repede in ture, trage mai bine, in special dupa 3500 - 4000, insa fara a avea pretentia ca acum e avion si inainte era caruta...
Am facut niste teste cu accelerometru (0 - 100km/h) si lasand la o parte faptul ca nu stiu sa plec bine...fie o patinam/topaiam pe loc, fie plecam prea incet...am scos niste timpi destul de buni. Initial nu scoteam decat 9.5 - 9.0 sec, apoi valorile au scazut sub 9 sec si cele mai bune valori au fost 8.7 sec si 8.35 sec. insa aceasta ultima performanta nu am reusit sa o mai repet.
4. Consumul....nu cred ca e relevant sa dau cifre, in mod categoric pe perioada testelor nu a fost mai mare decat e la masina asta in acelasi conditii de exploatare, ba chiar mi s-a parut ciudat ca pe perioada testelor era doar 11.3 - 12 la suta, consum mediu pe bord...
Azi am reusit sa scot mai mult, insa nu pt spune ca imi consuma mai mult.
Am folosit bezina de 100, pe care coltul meu o papa destul de repede comparativ cu 98 sau 95.
5. Delayul din pedala...
Hm...e tot acolo insa raspunsul la pedala e mai bun!
Pot sa spun ca s-a diminuat, dar nu ca a fost eliminat...si nici nu cred ca poate fi eliminat prin remapare.
Acceleratie pe senzor e una si pe cablu e alta...
Un mic test ar fi, hopa sus in coltetz si la relanti apasat pedala repede cu o frecventa mai mare....acceleratia pe cablu raspunde rapid la apasare,
aia pe senzor nu.
Asa se verifica delayul, daca mai e sau nu...
Asa de kiki o sa o verific si pe dyno.
Cine imi recomanda un dyno ok ?
http://img516.imageshack.us/i/img1618f.jpg/
Sunt foarte multumit de rezultate si ca mine sunt si ceilalti baieti.
Am vorbit si in numele lor pentru ca oamenii tin la garantie si nu se pot exprima in scris...
Pentru mine a fost o placere sa te cunosc si sa constat ca mai presus de orice interes material, motivatia lucrului bine facut este data in primul rand de
calitati umane si profesionale care nu se prea se mai poarta in zilele noastre in tigania asta numita Bucuresti.
Personal consider ca la acest moment, softul Flashtuning - Piasini Engineering Italy este cea mai buna optiune pentru modelele Colt si nu cred ca
exagerez deloc cand spun asta.
Oamenii au experienta cu acest model, multe dintre masinile care participa in Cupa Colt Italia, fiind preparate de ei.
Am schimbat cateva mailuri cu cei de la Piasini Engineering si intentionez sa continui modificarile la aceasta masina cu Flashtuning si Piasini.
Nu obisnuiesc sa spun vorbe mari pe banii mei...dar chiar sunt multumit si nu ma voi opri aici cu modificarile.
Revenind la event...
Totul a decurs ca la carte, scos ECU, citit, trimis fisierul la Piasini Engineering in Italia, primit versiunea modificata in aproximativ o jumatate de ora, rescris in ECU, montat la loc pe masina, cheie, plimbare, teste, accelerometru...
Dupa resoftare, la masina mea s-au schimbat urmatoarele:
1. Limitarea e la 7000 de turatii, inainte era la 6500.
2. Acum inregistrez urmatoarele viteze maxime/treapta de viteza:
- treapta a I-a 58km/h (inainte era 50 km/h)
- treapta a II-a 99 km/h (inainte era 90 km/h)
- treapta a III-a 150km/h (inainte era 140 km/h)
- in treapta a IV -a am ajuns la 190 km/h la 6500 rpm, mai aveam pedala la greu si nu ajunsesem la limitare, adica la 7000 rpm, insa nu am mai avut unde sa-i dau, dar cu siguranta s-ar fi dus la 200 km/h. Eram curios sa vad viteza maxima pentru ca si inainte prindea 200 km/h in treapta a V-a, dar
nu am avut cum sa testez pentru ca pe acelasi culoar mai circula un boeing.
3. Se simte ca are un cuplu mai mare, urca mai repede in ture, trage mai bine, in special dupa 3500 - 4000, insa fara a avea pretentia ca acum e avion si inainte era caruta...
Am facut niste teste cu accelerometru (0 - 100km/h) si lasand la o parte faptul ca nu stiu sa plec bine...fie o patinam/topaiam pe loc, fie plecam prea incet...am scos niste timpi destul de buni. Initial nu scoteam decat 9.5 - 9.0 sec, apoi valorile au scazut sub 9 sec si cele mai bune valori au fost 8.7 sec si 8.35 sec. insa aceasta ultima performanta nu am reusit sa o mai repet.
4. Consumul....nu cred ca e relevant sa dau cifre, in mod categoric pe perioada testelor nu a fost mai mare decat e la masina asta in acelasi conditii de exploatare, ba chiar mi s-a parut ciudat ca pe perioada testelor era doar 11.3 - 12 la suta, consum mediu pe bord...
Azi am reusit sa scot mai mult, insa nu pt spune ca imi consuma mai mult.
Am folosit bezina de 100, pe care coltul meu o papa destul de repede comparativ cu 98 sau 95.
5. Delayul din pedala...
Hm...e tot acolo insa raspunsul la pedala e mai bun!
Pot sa spun ca s-a diminuat, dar nu ca a fost eliminat...si nici nu cred ca poate fi eliminat prin remapare.
Acceleratie pe senzor e una si pe cablu e alta...
Un mic test ar fi, hopa sus in coltetz si la relanti apasat pedala repede cu o frecventa mai mare....acceleratia pe cablu raspunde rapid la apasare,
aia pe senzor nu.
Asa se verifica delayul, daca mai e sau nu...
Asa de kiki o sa o verific si pe dyno.
Cine imi recomanda un dyno ok ?
http://img516.imageshack.us/i/img1618f.jpg/
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori