Probleme La Cutia De Viteze La Colt Czt
Se stie prea bine ca orice dealer Mitsubishi citeste acest forum. Pana si cei de la Iasi il citesc. Dupa ce am reclamat problemele avute cu ei... in principal pe acest forum imediat se auzea " Sa nu crezi tot ce zice paranoicul ala.. Masina nu are nimic.." Intradevar masina nu are nimic, am eu o placere absurda sa o duc in service de 1231231 ori pentru aceiasi problema, eventual sa raman fara mijloc de transport pentru o perioada de X - zile, doar de dragul lor. Oare nu se satura de prostia lor? Crek raspunsul e inevitabil : Nu. Dupa cateva zile dupa ce mi-am varsat of-urile pe forum apare si un mail . Citez :
Salut,
AICI E PARTEA CU BLA BLA BLA BLA BLA....
In incheiere te anunt ca service-ul din Iasi a primit din partea importatorului premiul de service-ul anului 2007 in Romania iar unii dintre mecanici sunt printre cei mai buni din S-E Europei.
Bafta, "
Or fi ei mecanicii buni, chiar sunt de apreciat, dar daca nu au saracii cu cine sa lucreze, ei vor dar dak altii nu le dau voie cum sta treaba. De abureli de 2 lei si strategii din astea suntem cu totii satuli. Daca ar fi facut ceva pe partea post-vanzare referitoare la garantie probabil forumul n-ar fi invadat de atatea nemultumiri pentru aceleasi probleme. Dar daca nu ai cu cine.... Si postand pe forum pe urma observi cand apari in showroom-ul lor niste priviri foarte intepatoare si o atitudine foarte sictirita...dar nu e asta vreo problema ! Pe cei cu care intradevar poti discuta de la Mitsubishi Iasi ii poti numara pe degete. Pacat de masinile astea ca se vand singure!
Salut,
AICI E PARTEA CU BLA BLA BLA BLA BLA....
In incheiere te anunt ca service-ul din Iasi a primit din partea importatorului premiul de service-ul anului 2007 in Romania iar unii dintre mecanici sunt printre cei mai buni din S-E Europei.
Bafta, "
Or fi ei mecanicii buni, chiar sunt de apreciat, dar daca nu au saracii cu cine sa lucreze, ei vor dar dak altii nu le dau voie cum sta treaba. De abureli de 2 lei si strategii din astea suntem cu totii satuli. Daca ar fi facut ceva pe partea post-vanzare referitoare la garantie probabil forumul n-ar fi invadat de atatea nemultumiri pentru aceleasi probleme. Dar daca nu ai cu cine.... Si postand pe forum pe urma observi cand apari in showroom-ul lor niste priviri foarte intepatoare si o atitudine foarte sictirita...dar nu e asta vreo problema ! Pe cei cu care intradevar poti discuta de la Mitsubishi Iasi ii poti numara pe degete. Pacat de masinile astea ca se vand singure!
QUOTE (driverx @ Feb 26 2009, 12:30 PM) ...
I-am intrebat pe astia din Cluj ce parere au ei despre o masina cu motorul rece care n-are frana de motor la rece ba chiar poate accelera (asa, la vreo 2xxx rot/min) si daca io vreau sa franez putin mi-au spus ca nu conduc corect, ca inainte de a frana trebuie sa apas ambreiajul si atunci nu mai apare nici un conflict intre ce vreau eu (adica sa reduc viteza) si ECU (care vrea turatie mare). Cand am auzit asta le-am spus sa zica dumele astea la Politia rutiera care a insistat ani de zile sa se puna niste panouri cu "user engine break" 2 km mai sus ca e panta mare si serpentine (pe Feleac pentru cunoscatori). Raspunsul nu a intarziat sa apara. A fost instant si fara ezitare. Politaii nu sunt in masura sa decida cum se conduce corect o masina, mai ales in conditii meteo nefavorabile.
Deci, cand mai vedeti un panou pe marginea drumului pe care scrie "USE ENGINE BREAK", luati un spray de vopsea si scrieti asta sub: (NOT AVAILABLE FOR MITSUBISHI OWNERS)
Drivere esti de belea, ai putea sa scrii o carte despre pataniile tale cu masina, iar "tovarasii" care ar fi trebuit sa-ti repare masina, ar fi buni de actori intr-o comedie cu prosti. Acum nu-mi dau seama daca nu cumva se prefac.
In 2009 inca ne confruntam cu asemenea situatii ridicole.
E bine ca stim sa facem haz de necaz, dar toate au o limita...sau nu ? Cred ca nu...
Drum bun la Bucale, te astept sa bem un suc la dozator si sa-mi povestesti cum s-au rezolvat problemele masinii tale la mcar.
QUOTE (VCN @ Feb 26 2009, 01:44 PM) Se stie prea bine ca orice dealer Mitsubishi citeste acest forum. Pana si cei de la Iasi il citesc. Dupa ce am reclamat problemele avute cu ei... in principal pe acest forum imediat se auzea " Sa nu crezi tot ce zice paranoicul ala.. Masina nu are nimic.." Intradevar masina nu are nimic, am eu o placere absurda sa o duc in service de 1231231 ori pentru aceiasi problema, eventual sa raman fara mijloc de transport pentru o perioada de X - zile, doar de dragul lor. Oare nu se satura de prostia lor? Crek raspunsul e inevitabil : Nu. Dupa cateva zile dupa ce mi-am varsat of-urile pe forum apare si un mail . Citez :
Salut,
AICI E PARTEA CU BLA BLA BLA BLA BLA....
In incheiere te anunt ca service-ul din Iasi a primit din partea importatorului premiul de service-ul anului 2007 in Romania iar unii dintre mecanici sunt printre cei mai buni din S-E Europei.
Bafta, "
VCN, userul driverx (vezi ba drivere ce te respect ? te-am facut user!) care a postat inaintea ta e din Cluj, tu de la Iasi.
Amandoi posesori de masini Mitsubishi, beneficiari de servicii Mitsubishi din partea dealerilor locali, garantie, samd. doua intamplari reale si destul de sugestive despre capacitatea si atitudinea acelor oameni care mai au putin si se comporta ca niste samsari din targul Vitan dupa ce au vandut marfa,
nu mai vor sa auda de client.
Si ca voi multi altii...
Asta e situatia...
E foarte buna criza asta, sper sa tina suficient de mult cat sa-i aduca pe baietii astia cu picioarele pe pamant, iar cei mai multi sa se intoarca de unde au venit, de la lopata si cazma...sanatate curata!
Legat de posturile anterioare...curse, MRC, etc....pai asta e partea cea mai frumoasa pentru un posesor de Mitsubishi.
Daca nici asta atunci ce ?
Pai atunci ce motive as mai avea sa tin troaca asta mica sau sa investesc bani in ea ?
Deci nu, privarea de garantie nu e un impediment.
Se gasesc si piese ieftine din alte surse, samd.
O jucarie am, nu mai multe.
I-am intrebat pe astia din Cluj ce parere au ei despre o masina cu motorul rece care n-are frana de motor la rece ba chiar poate accelera (asa, la vreo 2xxx rot/min) si daca io vreau sa franez putin mi-au spus ca nu conduc corect, ca inainte de a frana trebuie sa apas ambreiajul si atunci nu mai apare nici un conflict intre ce vreau eu (adica sa reduc viteza) si ECU (care vrea turatie mare). Cand am auzit asta le-am spus sa zica dumele astea la Politia rutiera care a insistat ani de zile sa se puna niste panouri cu "user engine break" 2 km mai sus ca e panta mare si serpentine (pe Feleac pentru cunoscatori). Raspunsul nu a intarziat sa apara. A fost instant si fara ezitare. Politaii nu sunt in masura sa decida cum se conduce corect o masina, mai ales in conditii meteo nefavorabile.
Deci, cand mai vedeti un panou pe marginea drumului pe care scrie "USE ENGINE BREAK", luati un spray de vopsea si scrieti asta sub: (NOT AVAILABLE FOR MITSUBISHI OWNERS)
Drivere esti de belea, ai putea sa scrii o carte despre pataniile tale cu masina, iar "tovarasii" care ar fi trebuit sa-ti repare masina, ar fi buni de actori intr-o comedie cu prosti. Acum nu-mi dau seama daca nu cumva se prefac.
In 2009 inca ne confruntam cu asemenea situatii ridicole.
E bine ca stim sa facem haz de necaz, dar toate au o limita...sau nu ? Cred ca nu...
Drum bun la Bucale, te astept sa bem un suc la dozator si sa-mi povestesti cum s-au rezolvat problemele masinii tale la mcar.
QUOTE (VCN @ Feb 26 2009, 01:44 PM) Se stie prea bine ca orice dealer Mitsubishi citeste acest forum. Pana si cei de la Iasi il citesc. Dupa ce am reclamat problemele avute cu ei... in principal pe acest forum imediat se auzea " Sa nu crezi tot ce zice paranoicul ala.. Masina nu are nimic.." Intradevar masina nu are nimic, am eu o placere absurda sa o duc in service de 1231231 ori pentru aceiasi problema, eventual sa raman fara mijloc de transport pentru o perioada de X - zile, doar de dragul lor. Oare nu se satura de prostia lor? Crek raspunsul e inevitabil : Nu. Dupa cateva zile dupa ce mi-am varsat of-urile pe forum apare si un mail . Citez :
Salut,
AICI E PARTEA CU BLA BLA BLA BLA BLA....
In incheiere te anunt ca service-ul din Iasi a primit din partea importatorului premiul de service-ul anului 2007 in Romania iar unii dintre mecanici sunt printre cei mai buni din S-E Europei.
Bafta, "
VCN, userul driverx (vezi ba drivere ce te respect ? te-am facut user!) care a postat inaintea ta e din Cluj, tu de la Iasi.
Amandoi posesori de masini Mitsubishi, beneficiari de servicii Mitsubishi din partea dealerilor locali, garantie, samd. doua intamplari reale si destul de sugestive despre capacitatea si atitudinea acelor oameni care mai au putin si se comporta ca niste samsari din targul Vitan dupa ce au vandut marfa,
nu mai vor sa auda de client.
Si ca voi multi altii...
Asta e situatia...
E foarte buna criza asta, sper sa tina suficient de mult cat sa-i aduca pe baietii astia cu picioarele pe pamant, iar cei mai multi sa se intoarca de unde au venit, de la lopata si cazma...sanatate curata!
Legat de posturile anterioare...curse, MRC, etc....pai asta e partea cea mai frumoasa pentru un posesor de Mitsubishi.
Daca nici asta atunci ce ?
Pai atunci ce motive as mai avea sa tin troaca asta mica sau sa investesc bani in ea ?
Deci nu, privarea de garantie nu e un impediment.
Se gasesc si piese ieftine din alte surse, samd.
O jucarie am, nu mai multe.
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
am auzit-o si pe asta. deci, ai participat la MRC, pierzi garantia. frate a sosit momentul sa-mi iau ramas bun de la mitsubishi. ce banda de gangsteri. cred ca la faza asta iese cu sange. hmmmmmmmm. de abia astept sa aud replica asta. daca romanii erau uniti, stapaneau lumea. hai ma frate sa facem convoi si sa mergem la mitsubishi europe. vreau sa-i vad pe astia din romania in faliment. ma jur ca imi iau Logan numai de al dracu. si scriu pe el Mitsubishi. sa-i sparg...........................................................................
..
Sa vina FALIMENTUL. CATA MAGARIE.
..
Sa vina FALIMENTUL. CATA MAGARIE.
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
esti plin de juice Cristi? ideea e sa reactionezi intr-un fel, vrajeala toxica........, si asa nu mai e mult pana se transforma forumul in ODC. nu am mai postat de ceva vreme, pentru ca discutiile sunt sterile si anoste. se cam invart in jurul cozii. sergiu, hmmm, nu e nevoie. daca simti nevoia de un viol du-te in italia. vad ca te-i inrait. sau numai posturile tale sunt misto? ti se pare normal ce a patit baiatul? cu garantia. dar asta e o alta discutie. de ce nu te faci frate moderator? concret, nu am auzit de nici o actiune misto. e un nucleu de intalniri care bea o cafea si atat. hai sa facem si noi ceva umanitar, sa ne aparam cauza ca ne calca in puicioare la service, stam si frecam menta. ai vazut ce fac baietii din cluburile celelalte? mai o actiune umanitara, vezi 4x4, au strans bani si au dusmancare la chinezii aia care protestau in fata ambasadei. niste frustrati. asta am ajuns. sa ne arda frigiderul si flacara olimpica de smecheri. pe toti inclusiv pe mine. in rest....................................ma mut in clubul logan sau sandero. emai multa viata acolo. aici toti deontologii.......................
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
Singura speranta de mai bine vis-a-vis de aceste cutii de colt ar fi ca odata cu noul colt, sa se fi rezolvat si problemele cutiei, altfel degeaba o sa schimbam rulmenitii si trenul de rulare, daca dupa acelasi interval de timp/km relativ scurt o sa fie nevoie sa fie schimbate din nou.
Sportivitate, nesportivitate...cu aceasta problema se ajunge la niste costuri nejustificate...
Adica dau 30 mil pe rulmenti kkt...dar sa nu ma trezesc ca incepe din nou sa bata, sa troncane dupa un numar relativ mic de km.
Sunt masini care sunt rupte in gura la greu si nu au asemenea probleme de cutie.
Cutia pare sa fie trecuta la consumabile...si nu cred ca e corect...
Sincer...nu prea mai stiu la ce sa ma astept cu masinile astea...ieftine...
Sportivitate, nesportivitate...cu aceasta problema se ajunge la niste costuri nejustificate...
Adica dau 30 mil pe rulmenti kkt...dar sa nu ma trezesc ca incepe din nou sa bata, sa troncane dupa un numar relativ mic de km.
Sunt masini care sunt rupte in gura la greu si nu au asemenea probleme de cutie.
Cutia pare sa fie trecuta la consumabile...si nu cred ca e corect...
Sincer...nu prea mai stiu la ce sa ma astept cu masinile astea...ieftine...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator