Chiptuning by Flashtuning SRL

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Feb 27, 2009 12:56 am

QUOTE (cristibna @ Feb 26 2009, 11:06 PM) Nu stiu cat conteaza , dar lancerul meu e 1.6 ....nu 2.0

1.6 ? Esti sigur ? Cand ai verificat ultima oara ?

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Feb 27, 2009 9:47 am

aaaa , n-am verificat de mult , dar nu cred ca a crescut singur

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Feb 27, 2009 11:31 pm

QUOTE (cristibna @ Feb 27 2009, 09:47 AM) aaaa , n-am verificat de mult , dar nu cred ca a crescut singur


ok!

Jeff, ce avantaje as avea daca de exemplu, in loc de bujii normale, as pune bujii de czt pe cz3-ul meu ?
Cica sunt iridium...

Asa si ?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Vin Feb 27, 2009 11:40 pm

In cazul tau, zero. Bujiile reci nu se justifica in lipsa temperaturilor mari din camera de ardere, ba mai mult, cele de cupru s-ar putea sa conduca mai bine scanteia. Doar daca nu planuiesti sa pui NOS pe masina

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Feb 27, 2009 11:42 pm

Adica ce sunt alea buji reci?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Vin Feb 27, 2009 11:48 pm

Noi stim ca tu stii, dar ca sa nu par nesimtit voi explica pentru restul lumii
La benzinare scanteia e cea care aprinde amestecul, intensitatea scanteii depinzand in mare parte de arhitectura si materialul bujiei. La motoarele de performata cu presiuni si temperaturi mari in camera de ardere se recomanda bujii mai speciale, in mai multe puncte sau din materiale mai "reci" - platina sau iridiu - cele din cupru riscand sa se topeasca sau sa se uzeze foarte repede.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Feb 27, 2009 11:50 pm

Ce insemna buji reci?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Feb 28, 2009 12:20 am

QUOTE (Jeff @ Feb 27 2009, 11:40 PM) In cazul tau, zero. Bujiile reci nu se justifica in lipsa temperaturilor mari din camera de ardere, ba mai mult, cele de cupru s-ar putea sa conduca mai bine scanteia. Doar daca nu planuiesti sa pui NOS pe masina

Am inteles...
Diferenta de pret intre bujiile normale pentru colt si cele pentru CZT e destul de mare.
15 euro bujiile normale, 81 euro bujiile pentru CZT.
Fara a fi incluse manopera si tva-ul.
In concluzie o sa ma orientez catre bujiile normale.
10X.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Sâm Feb 28, 2009 9:27 am

QUOTE (Cristi @ Feb 28 2009, 12:20 AM) Am inteles...
Diferenta de pret intre bujiile normale pentru colt si cele pentru CZT e destul de mare.
15 euro bujiile normale, 81 euro bujiile pentru CZT.
Fara a fi incluse manopera si tva-ul.
In concluzie o sa ma orientez catre bujiile normale.
10X.


Cristi, decat sa dai o caruta de bani pe bujiile de CZT mai bine te-ai uita la NGK sau DENSO care au modele speciale pentru al nostru motor.

La Denso ai asa: DENSO IRIDIUM POWER cu codul: IKH20 iar ca pret, este de 57 euro setul de 4, livrarea 10-14 zile, made in Japana, import USA.

Am intrebat eu acum cateva zile pe site la www.srz.ro care aduc la noi in tara.

Pentru Jeff am 2 intrebari:
1. Eu am filtru conic pe a mea si intrebarea era daca, cresterea este mai mare decat la una cu admisia stock.
2. Merita bujiile astea in combinatie cu admisia mea si chipul de la tine?

Merci,
Negry.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Sâm Feb 28, 2009 4:01 pm

Salutare
Din motive financiare , ma vad nevoit sa renunt . Jeff , imi cer scuze daca te-am incurcat in vre-un fel. Ne vom vedem in ungaria la curse , in cazul in care nu ajung sa te vad si la lucru cu baietii.
Cristi

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori