Chiptuning by Flashtuning SRL
Noi stim ca tu stii, dar ca sa nu par nesimtit voi explica pentru restul lumii
La benzinare scanteia e cea care aprinde amestecul, intensitatea scanteii depinzand in mare parte de arhitectura si materialul bujiei. La motoarele de performata cu presiuni si temperaturi mari in camera de ardere se recomanda bujii mai speciale, in mai multe puncte sau din materiale mai "reci" - platina sau iridiu - cele din cupru riscand sa se topeasca sau sa se uzeze foarte repede.
La benzinare scanteia e cea care aprinde amestecul, intensitatea scanteii depinzand in mare parte de arhitectura si materialul bujiei. La motoarele de performata cu presiuni si temperaturi mari in camera de ardere se recomanda bujii mai speciale, in mai multe puncte sau din materiale mai "reci" - platina sau iridiu - cele din cupru riscand sa se topeasca sau sa se uzeze foarte repede.
QUOTE (Jeff @ Feb 27 2009, 11:40 PM) In cazul tau, zero. Bujiile reci nu se justifica in lipsa temperaturilor mari din camera de ardere, ba mai mult, cele de cupru s-ar putea sa conduca mai bine scanteia. Doar daca nu planuiesti sa pui NOS pe masina
Am inteles...
Diferenta de pret intre bujiile normale pentru colt si cele pentru CZT e destul de mare.
15 euro bujiile normale, 81 euro bujiile pentru CZT.
Fara a fi incluse manopera si tva-ul.
In concluzie o sa ma orientez catre bujiile normale.
10X.
Am inteles...
Diferenta de pret intre bujiile normale pentru colt si cele pentru CZT e destul de mare.
15 euro bujiile normale, 81 euro bujiile pentru CZT.
Fara a fi incluse manopera si tva-ul.
In concluzie o sa ma orientez catre bujiile normale.
10X.
QUOTE (Cristi @ Feb 28 2009, 12:20 AM) Am inteles...
Diferenta de pret intre bujiile normale pentru colt si cele pentru CZT e destul de mare.
15 euro bujiile normale, 81 euro bujiile pentru CZT.
Fara a fi incluse manopera si tva-ul.
In concluzie o sa ma orientez catre bujiile normale.
10X.
Cristi, decat sa dai o caruta de bani pe bujiile de CZT mai bine te-ai uita la NGK sau DENSO care au modele speciale pentru al nostru motor.
La Denso ai asa: DENSO IRIDIUM POWER cu codul: IKH20 iar ca pret, este de 57 euro setul de 4, livrarea 10-14 zile, made in Japana, import USA.
Am intrebat eu acum cateva zile pe site la www.srz.ro care aduc la noi in tara.
Pentru Jeff am 2 intrebari:
1. Eu am filtru conic pe a mea si intrebarea era daca, cresterea este mai mare decat la una cu admisia stock.
2. Merita bujiile astea in combinatie cu admisia mea si chipul de la tine?
Merci,
Negry.
Diferenta de pret intre bujiile normale pentru colt si cele pentru CZT e destul de mare.
15 euro bujiile normale, 81 euro bujiile pentru CZT.
Fara a fi incluse manopera si tva-ul.
In concluzie o sa ma orientez catre bujiile normale.
10X.
Cristi, decat sa dai o caruta de bani pe bujiile de CZT mai bine te-ai uita la NGK sau DENSO care au modele speciale pentru al nostru motor.
La Denso ai asa: DENSO IRIDIUM POWER cu codul: IKH20 iar ca pret, este de 57 euro setul de 4, livrarea 10-14 zile, made in Japana, import USA.
Am intrebat eu acum cateva zile pe site la www.srz.ro care aduc la noi in tara.
Pentru Jeff am 2 intrebari:
1. Eu am filtru conic pe a mea si intrebarea era daca, cresterea este mai mare decat la una cu admisia stock.
2. Merita bujiile astea in combinatie cu admisia mea si chipul de la tine?
Merci,
Negry.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori