Lancer X : Merita motorul de 1,5 l
In august imi vine un Invite 1,5 MT si dupa ce am citit aici deja m-am speriat, mai ales ca m-am certat cu nevasta-mea ca sa iau Lancer si nu Tucson. Orice ar fi imi place design-ul super mult, am vazut ca e spatiu pt toata familia si ma astept la un consum bun. Oricum si daca e proasta nu trebuie sa ne facem prea multe probleme. Masina e 2008, design avantgardist si se va vine usor si peste 3-4 ani. Succes!
Salut,
Nu te speria prea tare... nu este cazul..
Din punctul meu de vedere masina este super, pana acum zero probleme....
Motorul de 1.5 este foarte fiabil, asta e sigur, vezi la rubrica Colt ce a scris Cristi pe acolo, ca el chiar a tras de motorul ala...
Eu zic sa te bucuri de asteptarea masinii iar dupa aia sa te plimbi sanatos cu ea si sa ne povestesti si noua impresiile tale, fara sa fii prea mult impresionat de pataniile unora dintre noi..
Nu te speria prea tare... nu este cazul..
Din punctul meu de vedere masina este super, pana acum zero probleme....
Motorul de 1.5 este foarte fiabil, asta e sigur, vezi la rubrica Colt ce a scris Cristi pe acolo, ca el chiar a tras de motorul ala...
Eu zic sa te bucuri de asteptarea masinii iar dupa aia sa te plimbi sanatos cu ea si sa ne povestesti si noua impresiile tale, fara sa fii prea mult impresionat de pataniile unora dintre noi..
zuzulapte, motorul de 1.5 benzina de pe lancer 1.5 dateaza din 2004 si mai echipeaza modele colt 1.5 si smart four four 1.5.
motor pe lant, de turatie, zgomotos, dar super fiabil, performant, potential foarte bun.
in 2004... 109 CP din 1.5 litri aspirat a fost o performanta notabila si nici pentru zilele noastre nu e ramas in urma.
nu stiu cum se manifesta alte DOHC-uri, dar MIVEC-ul isi face foarte bine treaba, peste 3500 rpm.
la drum intins consuma putin, in oras...depinde de mai multi factori.
probleme mai poti gasi...dar legat de acest motor poti cauta si intreba pe orice forum, de oriunde si nu o sa gasesti nici cea mai mica problema...din 2004 pana in in 2008...
cred ca asta e cel mai important aspect...un motor fiabil, nu ?
personal, nu stiu ce nu i-am facut masinii (motorului)...
schimb vitezele numai dupa 4000 rpm si in general a I-a a II-a dupa 5000 rpm, de cele mai multe ori uit si ajung la limitare, la drum intins ii dau cat imi permite soseaua, traficul...
nu l-am iertat deloc, daca era sa se strice ceva, avea timp sa o faca in 20.000 km...cu toate astea nu intentionez sa las masina nepotilor ci sa ma distrez cu ea...de asta am si luat mitsubishi, altfel aveam alegeri mult mai bune din punct de vedere al confortului, silentiozitatii, calitatii, samd.
am mers cu lancerul 1.5 si m-a impresionat in mod placut si este cea mai ieftina masina din clasa ei raportat la ceea ce ofera si cum se prezinta.
bafta!
motor pe lant, de turatie, zgomotos, dar super fiabil, performant, potential foarte bun.
in 2004... 109 CP din 1.5 litri aspirat a fost o performanta notabila si nici pentru zilele noastre nu e ramas in urma.
nu stiu cum se manifesta alte DOHC-uri, dar MIVEC-ul isi face foarte bine treaba, peste 3500 rpm.
la drum intins consuma putin, in oras...depinde de mai multi factori.
probleme mai poti gasi...dar legat de acest motor poti cauta si intreba pe orice forum, de oriunde si nu o sa gasesti nici cea mai mica problema...din 2004 pana in in 2008...
cred ca asta e cel mai important aspect...un motor fiabil, nu ?
personal, nu stiu ce nu i-am facut masinii (motorului)...
schimb vitezele numai dupa 4000 rpm si in general a I-a a II-a dupa 5000 rpm, de cele mai multe ori uit si ajung la limitare, la drum intins ii dau cat imi permite soseaua, traficul...
nu l-am iertat deloc, daca era sa se strice ceva, avea timp sa o faca in 20.000 km...cu toate astea nu intentionez sa las masina nepotilor ci sa ma distrez cu ea...de asta am si luat mitsubishi, altfel aveam alegeri mult mai bune din punct de vedere al confortului, silentiozitatii, calitatii, samd.
am mers cu lancerul 1.5 si m-a impresionat in mod placut si este cea mai ieftina masina din clasa ei raportat la ceea ce ofera si cum se prezinta.
bafta!
Impresii mai vechi de la un drive-test cu lancerul 1.5:
Azi am avut ocazia sa analizez/testez mai pe indelete lancerul 1.5, echipare invite.
Pentru inceput am ridicat capota sa vad daca s-a adus vreo modificare exterioara motorului de pe Colt.
Motorul are capac, asta se stia, cutie filtru + gura admisie ceva mai mari, parca un compresor AC mai mare, dar aici s-ar putea sa ma insel, totul foarte aerisit si lucrul cel mai important care a eliminat niste probleme existente la Colt...motorul prins de caroserie si in partea din fata (frontala).
Ce s-a rezolvat cu aceasta prindere frontala ?
- Vibratii mai mici;
- La demaraje in forta motorul nu mai joaca ...
OK.
Exterior...stie toata lumea.
Portbagaj mare, placaj de kko...se rezolva cu o cuva de plastic care mi se pare ca se gaseste la accesorii.
Capitonaj portiere OK, plastic acceptabil, finisari OK pentru banii ei...oricum mult mai OK decat primele 4 exemplare vizualizate la inceput, exemplarul asta a fost OK.
Liniile bordului si altele ... in fine, pentru o masina japonez nu prea sunt chestii de lauda, dar daca raman toate la locul lor atunci e bine.
M-am suit in masina...
Nu mai e pozitia joasa din lancerul vechi si...altele, dar ofera o pozitie de condus buna.
Pornit motorul...mult mai silentios ca la Colt.
L-am auzit cand a pornit apoi liniste totala, foarte frumos.
Pedala de ambreiaj un pic diferita fata de colt...parca mai moale, insa cupleaza tot acolo, sus de tot.
Asta nu mi-a mai placut. Chiar deloc.
Pedala de ambreiaj trebuie sa cupleze unde incepe sa lucreze acceleratia...
De data asta levierul nu agata in nici o treapta si e chiar placut... dar tot imprecis ramane, in special din treapta a doua in treapta a treia.
Constat ca pedala de acceleratie e tot pe senzor, insa nu are acelasi delay ca la Colt, e mult mai mic si astfel ofera un raspuns mai bun, mai prompt. Inca un plus.
Accelerez pe toata plaja...la interiorul se aude frumos motorul, mult mai frumos decat la Colt, un sunet sportiv fara a se exagera insa...insonorizarea mult mai buna filtreaza sunetele neplacute si lasa doar sa treaca doar atat cat trebuie.
Pe strada se comporta bine.
Desi pedala ofera un feedback mai bun, lucreaza mai de sus si astfel e mai prompta, masina se plafoneaza destul de repede.
Sa fiu mai explicit.
Masina continua sa urce in ture si sa demareze, dar acel zvac initial nu mai este continuat la aceeasi intensitate ca la inceputul apasarii pedalei de acceleratie. Greutatea isi spune cuvantul...la colt demarajul este mai violent.
Motorul zumzaie frumos pe toata plaja de turatie.
Intr-un cuvant masina e ok si astfel imi confirma, infirma, schimba in bine unele pareri mai vechi.
Nu este o masina sport dar odata ce ai demarat si ai viteza senzatia de sportivitate este evidenta datorita sunetului motorului si stabilitatii. Cu demarajele sta mai prost dar aici se pot imbunatati lucrurile...sau nu. Vom vedea...
Numai bine!
PS.Am tot raportat la colt, fiind vorba de acelasi motor fara sa sugerez vr-un versus.
Azi am avut ocazia sa analizez/testez mai pe indelete lancerul 1.5, echipare invite.
Pentru inceput am ridicat capota sa vad daca s-a adus vreo modificare exterioara motorului de pe Colt.
Motorul are capac, asta se stia, cutie filtru + gura admisie ceva mai mari, parca un compresor AC mai mare, dar aici s-ar putea sa ma insel, totul foarte aerisit si lucrul cel mai important care a eliminat niste probleme existente la Colt...motorul prins de caroserie si in partea din fata (frontala).
Ce s-a rezolvat cu aceasta prindere frontala ?
- Vibratii mai mici;
- La demaraje in forta motorul nu mai joaca ...
OK.
Exterior...stie toata lumea.
Portbagaj mare, placaj de kko...se rezolva cu o cuva de plastic care mi se pare ca se gaseste la accesorii.
Capitonaj portiere OK, plastic acceptabil, finisari OK pentru banii ei...oricum mult mai OK decat primele 4 exemplare vizualizate la inceput, exemplarul asta a fost OK.
Liniile bordului si altele ... in fine, pentru o masina japonez nu prea sunt chestii de lauda, dar daca raman toate la locul lor atunci e bine.
M-am suit in masina...
Nu mai e pozitia joasa din lancerul vechi si...altele, dar ofera o pozitie de condus buna.
Pornit motorul...mult mai silentios ca la Colt.
L-am auzit cand a pornit apoi liniste totala, foarte frumos.
Pedala de ambreiaj un pic diferita fata de colt...parca mai moale, insa cupleaza tot acolo, sus de tot.
Asta nu mi-a mai placut. Chiar deloc.
Pedala de ambreiaj trebuie sa cupleze unde incepe sa lucreze acceleratia...
De data asta levierul nu agata in nici o treapta si e chiar placut... dar tot imprecis ramane, in special din treapta a doua in treapta a treia.
Constat ca pedala de acceleratie e tot pe senzor, insa nu are acelasi delay ca la Colt, e mult mai mic si astfel ofera un raspuns mai bun, mai prompt. Inca un plus.
Accelerez pe toata plaja...la interiorul se aude frumos motorul, mult mai frumos decat la Colt, un sunet sportiv fara a se exagera insa...insonorizarea mult mai buna filtreaza sunetele neplacute si lasa doar sa treaca doar atat cat trebuie.
Pe strada se comporta bine.
Desi pedala ofera un feedback mai bun, lucreaza mai de sus si astfel e mai prompta, masina se plafoneaza destul de repede.
Sa fiu mai explicit.
Masina continua sa urce in ture si sa demareze, dar acel zvac initial nu mai este continuat la aceeasi intensitate ca la inceputul apasarii pedalei de acceleratie. Greutatea isi spune cuvantul...la colt demarajul este mai violent.
Motorul zumzaie frumos pe toata plaja de turatie.
Intr-un cuvant masina e ok si astfel imi confirma, infirma, schimba in bine unele pareri mai vechi.
Nu este o masina sport dar odata ce ai demarat si ai viteza senzatia de sportivitate este evidenta datorita sunetului motorului si stabilitatii. Cu demarajele sta mai prost dar aici se pot imbunatati lucrurile...sau nu. Vom vedea...
Numai bine!
PS.Am tot raportat la colt, fiind vorba de acelasi motor fara sa sugerez vr-un versus.
Stai linistit Bughy, garantez eu, nimeni, niciodata nu o sa aiba probleme cu acest motor.
Si ca sa fiu sigur 100%, maine o sa trec pe la biserica si o sa las o liturghie parintelui unde o sa trec si "lanceru' lu' Bughy".
)
1.5 150 CP turbo e motorul de pe COLT CZT.
Colt Turbo, da ?
deja vorbim de masini, nu de glume.
nu mergea pe lancer ca ar fi fost prea scump si pe langa design super ar fi avut si un motor serios by Mitsubishi.
spun serios pentru ca acest motor se regaseste la smart brabus 170 si ceva de CP si pana la 200CP poate fi dus fara compromisuri de fiabilitate.
Si ca sa fiu sigur 100%, maine o sa trec pe la biserica si o sa las o liturghie parintelui unde o sa trec si "lanceru' lu' Bughy".
)
1.5 150 CP turbo e motorul de pe COLT CZT.
Colt Turbo, da ?
deja vorbim de masini, nu de glume.
nu mergea pe lancer ca ar fi fost prea scump si pe langa design super ar fi avut si un motor serios by Mitsubishi.
spun serios pentru ca acest motor se regaseste la smart brabus 170 si ceva de CP si pana la 200CP poate fi dus fara compromisuri de fiabilitate.
Va multumesc pentru informatii. Am ales 1,5 datorita pretului, dar si stiind ca e super fiabil.Nu ma sperie deloc faptul ca e mic fiindca stiu ca are istorie buna si probabil ca a tot fost updatat de cand il tot fabrica mitsu. Abia astept sa vina si sa parchez si eu la jurnal de bord. Orcicum super comunitatea de aici. Informatii bune, oameni civilizati.
- vlad_ambro
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am
Permiteti-mi sa inviez acest topic care era deja pe a treia pagina..Voiam sa spun si eu un lucru. Este si opinia mea, dar am avut si cu Cristi cateva discutii despre acest motor, si concluzia mea este ca...motorul este bun, da, DAR, se scria mai sus cu referinta la faptul ca e fiabil, ca "acest lucru este cel mai important pana la urma la o masina, nu?". Oameni buni, dar daca sunt proaste anexele? Ca in general alea pica, motorul niciodata nu o sa aiba nimic la foarte multe marci de masini, dar anexele o sa te ingroape, sau daca sa zicem pica o cutie de viteze? Pai e mii de euro.. Inainte de Lancer, eu am avut o vectra C, masina despre care se spune ca motorul nu poate pati niciodata nimic, ca dti-urile sunt lenese dar fiabile etc, in fine, am reusit sa distrug mitul cu motorul rupandu-i tachetii cand eram pe rosu la turatie, DAR, vreau sa spun ca atunci cand a picat o amarata de valva EGR, a costat 22 de milioane la reprezentanta. In alta ordine de idei, mie la lancer 1.5 mi-e frica de altele, de cutie si ambreiaj in principal.
Cam ai dreptate aici .
Motor fiabil dar restul cam lasa semne de intrebare . Si cel mai grav , dupa motor , este ansamblul cutie - ambreiaj .
Daca ai ghinionul sa distrugi ceva din astea , o sa te cam doara . Vorbim de un far de 7 000 lei ? Da ... , cutia , cutia cat costa ?
Ma gandesc la mine cat va rezista . Ma grabesc de fel , mai ales in oras , si patinez foarte des ambreiajul .
Incerc sa-mi scot din reflex asta , dar in functie de trafic sau alti idioti neatenti , fac asta mai mereu .
Restul componentelor masinii , anexele cum zici tu , depinde de noroc si intretinere . Totusi se merita o polita casco .
Este o marca scumpa si trebuie sa aveti mare atentie .
Motor fiabil dar restul cam lasa semne de intrebare . Si cel mai grav , dupa motor , este ansamblul cutie - ambreiaj .
Daca ai ghinionul sa distrugi ceva din astea , o sa te cam doara . Vorbim de un far de 7 000 lei ? Da ... , cutia , cutia cat costa ?
Ma gandesc la mine cat va rezista . Ma grabesc de fel , mai ales in oras , si patinez foarte des ambreiajul .
Incerc sa-mi scot din reflex asta , dar in functie de trafic sau alti idioti neatenti , fac asta mai mereu .
Restul componentelor masinii , anexele cum zici tu , depinde de noroc si intretinere . Totusi se merita o polita casco .
Este o marca scumpa si trebuie sa aveti mare atentie .
- vlad_ambro
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori