Defecte posibile COLT - rezolvare
QUOTE (cristinasfg @ Feb 4 2009, 01:54 AM) Salut. am observat si noi o problema la Colt-ul nostru. se aude si se simte o bataie destul de puternica in podea, in dreptul pedalelor. Le-am spus celor de la service dar au zis ca ei nu au auzit nimic. si culmea, ca atunci cand ajungem in service nu chiar nu se aude.
oricum bataia este acolo, si cand motorul e cald si e liniste se aude destul de tare. si daca pui piciorul pe podea intre pedale se simte bine.
Aveti idee despre ce e vorba?
Ti sembra che si sente qualche rumore sotto il pedaliere della tua machina ?
La relanti sau in mers ?
Se modifica zgomotul cand accelerezi sau cand apesi ambreiajul ?
Apare la rece sau la cald ?
Posibil sa fie protectia termica de la galerie care se slabeste frecvent.
Pero non ti posso rispondere senza sapere esatto che si succede per che io voglio di essere piu preciso preciso quando mi metto le mani sulla tua bella machineta.
Capisci ?
QUOTE (2dor @ Feb 4 2009, 07:59 AM) Cristi nu esti sanatos, sunt de acord cu Andrei.
Pai tu stiai demult!
oricum bataia este acolo, si cand motorul e cald si e liniste se aude destul de tare. si daca pui piciorul pe podea intre pedale se simte bine.
Aveti idee despre ce e vorba?
Ti sembra che si sente qualche rumore sotto il pedaliere della tua machina ?
La relanti sau in mers ?
Se modifica zgomotul cand accelerezi sau cand apesi ambreiajul ?
Apare la rece sau la cald ?
Posibil sa fie protectia termica de la galerie care se slabeste frecvent.
Pero non ti posso rispondere senza sapere esatto che si succede per che io voglio di essere piu preciso preciso quando mi metto le mani sulla tua bella machineta.
Capisci ?
QUOTE (2dor @ Feb 4 2009, 07:59 AM) Cristi nu esti sanatos, sunt de acord cu Andrei.
Pai tu stiai demult!
pana nu se face misto de problemele unora ALTII nu simt bine ..... cred ca suntem singurii care avem pe ALTII care isi bat joc de colegii de aici ..cel putin eu nu am mai citit pe nicaieri...
cu turometru....mai asteapta cateva zile si vezi cum face . daca sta nemiscat este mai de bine decat daca s-ar misca aiurea . atunci ai avea o problema un pic mai serioasa .
probabil de la drum ai neplacerea asta ....asa ca cel mai bine este sa te duci in service chiar atunci cand face si ............
apropo.....CE TE FACE SA CREZI CA SE REZOLVA DEMONTAND BORDUL?
cu turometru....mai asteapta cateva zile si vezi cum face . daca sta nemiscat este mai de bine decat daca s-ar misca aiurea . atunci ai avea o problema un pic mai serioasa .
probabil de la drum ai neplacerea asta ....asa ca cel mai bine este sa te duci in service chiar atunci cand face si ............
apropo.....CE TE FACE SA CREZI CA SE REZOLVA DEMONTAND BORDUL?
Legat de probleme Colt, eu am avut ghinionul sa cumpar coltanul cu un mic defect din fabrica (cred eu). Am luat masina de la dealer (Iricad Galati), super incantat de noua mea achizite, dar pe drum spre casa am constatat ca tragea spre stanga. Am zis ca e de la presiune pneuri. La prima benzinarie am pus benzina si am verificat presiunea. Nici o roata nu avea la fel... una avea 2.6, una 2.4, una 2.1 si una nu mai stiu cat. Am pus 2.2 la toate si am plecat. Masina in continuare tragea stanga. Am zis ca nu sunt echilibrate. Fiind in concediu am dat o fuga pana pe litoral, masina comportandu-se la fel tot timpul.
Dupa o saptamana de la achizitionare ajung si la service ca sa lamuresc problema. Bineinteles (ca la noi nu se poate altfel) m-au luat la misto ca drumul pe dig spre Galati e inclinat si din cauza aia trage stanga, ca e presiunea, ca e nu stiu ce. Dupa ce i-am lamurit pe idioti ca nu am fost doar in jurul blocului cu masina si ca e ceva mai grav, au fost de acord sa se uite la ea, sa-i faca geometria.
Eh, mi-au luat masina si nu mi-au zis ca pleaca cu ea din service spre alta locatie pentru ca nu aveau aparatura necesara acolo, am asteptat.... mult... nu mai zic, intr-un tarziu apare tipul imi da cheia inapoi si-mi zice ca e gata si e ok. Trec cu vedere nesimtirea lor bucuros ca "s-a rezolvat".
Plec acasa si constat ca trage la fel spre stanga... Nu m-am mai intors pentru ca doar ce inchisesera dupa ce am plecat eu... Si nici nu m-am mai dus pentru ca nu s-ar fi intamplat nimic.
In cele din urma, dupa cateva luni, am avut timp si bani de aruncat si m-am dus la un alt service particular. Aici am constatat ca unghiul de cadere al rotilor era destul de mult dereglat "ca si cum as fi lovit puternic o bordura" mi-a zis mecanicul. Adica privit din fata rotile aratau exagerat asa: \\------\\
Masina fiind noua si fara incidente m-am gandit la 2 posibilitati: fie masina a fost lovita in timpul depozitarii, fie asa a iesit din fabrica. Problema a fost ca dupa ce a tras mecanicul de roti, unghiul de cadere era in continuare dereglat si asa am afla ca si puntea de sustinere a rotilor (sau bara, sau ce e) era si ea deplasata, incat a trebuit sa desfaca niste suruburi, sa traga cu o ranga de punte si sa stranga suruburile la loc.
Acum masina nu mai trage asa tare spre stanga... dar problema nu este rezolvata. Mecanicul mi-a propus ca dupa ce expira garantia sa ma duc la el si sa-mi "olareasca" niste gauri ca sa poata sa traga mai mult de punte sau de roti... nu prea am inteles care anume.
In fine, ce as dori eu de la voi, cateva sfaturi, sa ma las pe mana celor de la Iricad Service (ca e masina in garantie) sau sa scot banul si sa ma duc la un alt service si sa-mi olareasca gaurile?...Nu stiu ce sa zic...
Dupa o saptamana de la achizitionare ajung si la service ca sa lamuresc problema. Bineinteles (ca la noi nu se poate altfel) m-au luat la misto ca drumul pe dig spre Galati e inclinat si din cauza aia trage stanga, ca e presiunea, ca e nu stiu ce. Dupa ce i-am lamurit pe idioti ca nu am fost doar in jurul blocului cu masina si ca e ceva mai grav, au fost de acord sa se uite la ea, sa-i faca geometria.
Eh, mi-au luat masina si nu mi-au zis ca pleaca cu ea din service spre alta locatie pentru ca nu aveau aparatura necesara acolo, am asteptat.... mult... nu mai zic, intr-un tarziu apare tipul imi da cheia inapoi si-mi zice ca e gata si e ok. Trec cu vedere nesimtirea lor bucuros ca "s-a rezolvat".
Plec acasa si constat ca trage la fel spre stanga... Nu m-am mai intors pentru ca doar ce inchisesera dupa ce am plecat eu... Si nici nu m-am mai dus pentru ca nu s-ar fi intamplat nimic.
In cele din urma, dupa cateva luni, am avut timp si bani de aruncat si m-am dus la un alt service particular. Aici am constatat ca unghiul de cadere al rotilor era destul de mult dereglat "ca si cum as fi lovit puternic o bordura" mi-a zis mecanicul. Adica privit din fata rotile aratau exagerat asa: \\------\\
Masina fiind noua si fara incidente m-am gandit la 2 posibilitati: fie masina a fost lovita in timpul depozitarii, fie asa a iesit din fabrica. Problema a fost ca dupa ce a tras mecanicul de roti, unghiul de cadere era in continuare dereglat si asa am afla ca si puntea de sustinere a rotilor (sau bara, sau ce e) era si ea deplasata, incat a trebuit sa desfaca niste suruburi, sa traga cu o ranga de punte si sa stranga suruburile la loc.
Acum masina nu mai trage asa tare spre stanga... dar problema nu este rezolvata. Mecanicul mi-a propus ca dupa ce expira garantia sa ma duc la el si sa-mi "olareasca" niste gauri ca sa poata sa traga mai mult de punte sau de roti... nu prea am inteles care anume.
In fine, ce as dori eu de la voi, cateva sfaturi, sa ma las pe mana celor de la Iricad Service (ca e masina in garantie) sau sa scot banul si sa ma duc la un alt service si sa-mi olareasca gaurile?...Nu stiu ce sa zic...
QUOTE (santto @ Feb 4 2009, 07:14 PM) cu turometru....mai asteapta cateva zile si vezi cum face . daca sta nemiscat este mai de bine decat daca s-ar misca aiurea . atunci ai avea o problema un pic mai serioasa .
probabil de la drum ai neplacerea asta ....asa ca cel mai bine este sa te duci in service chiar atunci cand face si ............
apropo.....CE TE FACE SA CREZI CA SE REZOLVA DEMONTAND BORDUL?
Tu, esti normal la cap ?
Tu imi faci observatie pentru ca apoi sa repeti ca papagalu' ce s-a spus/postat/presupus mai sus ?
Bataie de joc primesc cei care o cauta, cum faci tu acum, de exemplu.
Ce ai citit mai sus e altceva...
Chiar in conditiile in care ai scris ce ai scris, te-as fi respectat daca ai fi raspuns mai in cunostinta de cauza la problema enuntata.
Uite ma un tip pregatit, cam prea serios si prea constipat, dar pregatit!
Dar nici vorba de asa ceva, doar un alt post prost, inutil, trist si de kkt.
Iti recomand un dulcolax!
Nu trebuie demontat bordu', se poate umbla prin fata la ceasuri...dar chiar si asa trebuie evitata demontarea diverselor parti ale sale daca nu se schimba nimic.
Later edit:
Scuze frate santo, acum am vazut ca ai masina jmechera, eu am crezut ca esti sarantoc ca mine, cu colt la scara...scara blocului desigur!
Te-am vazut pe aici, prin aria saracilor invidiosi si te-am confundat cu un preten de-al meu care spala masinile prin zona.
Deci da, ai dreptate, cum zici mata...turometru...sa mai stea cateva zile si daca e ceva sa mearga in service si daca sta nemiscat e mai bine, poate se vindeca, daca se balangane, e grav!
Baaa, Andrei, sa-i multumesti lu' Domnu' Santo ca te-a ajutat!
Ce bine va sade cu tricou' asta mulat!
Sa traitzi!
probabil de la drum ai neplacerea asta ....asa ca cel mai bine este sa te duci in service chiar atunci cand face si ............
apropo.....CE TE FACE SA CREZI CA SE REZOLVA DEMONTAND BORDUL?
Tu, esti normal la cap ?
Tu imi faci observatie pentru ca apoi sa repeti ca papagalu' ce s-a spus/postat/presupus mai sus ?
Bataie de joc primesc cei care o cauta, cum faci tu acum, de exemplu.
Ce ai citit mai sus e altceva...
Chiar in conditiile in care ai scris ce ai scris, te-as fi respectat daca ai fi raspuns mai in cunostinta de cauza la problema enuntata.
Uite ma un tip pregatit, cam prea serios si prea constipat, dar pregatit!
Dar nici vorba de asa ceva, doar un alt post prost, inutil, trist si de kkt.
Iti recomand un dulcolax!
Nu trebuie demontat bordu', se poate umbla prin fata la ceasuri...dar chiar si asa trebuie evitata demontarea diverselor parti ale sale daca nu se schimba nimic.
Later edit:
Scuze frate santo, acum am vazut ca ai masina jmechera, eu am crezut ca esti sarantoc ca mine, cu colt la scara...scara blocului desigur!
Te-am vazut pe aici, prin aria saracilor invidiosi si te-am confundat cu un preten de-al meu care spala masinile prin zona.
Deci da, ai dreptate, cum zici mata...turometru...sa mai stea cateva zile si daca e ceva sa mearga in service si daca sta nemiscat e mai bine, poate se vindeca, daca se balangane, e grav!
Baaa, Andrei, sa-i multumesti lu' Domnu' Santo ca te-a ajutat!
Ce bine va sade cu tricou' asta mulat!
Sa traitzi!
QUOTE (tiborg @ Feb 4 2009, 08:37 PM) Legat de probleme Colt, eu am avut ghinionul sa cumpar coltanul cu un mic defect din fabrica (cred eu). Am luat masina de la dealer (Iricad Galati), super incantat de noua mea achizite, dar pe drum spre casa am constatat ca tragea spre stanga. Am zis ca e de la presiune pneuri. La prima benzinarie am pus benzina si am verificat presiunea. Nici o roata nu avea la fel... una avea 2.6, una 2.4, una 2.1 si una nu mai stiu cat. Am pus 2.2 la toate si am plecat. Masina in continuare tragea stanga. Am zis ca nu sunt echilibrate. Fiind in concediu am dat o fuga pana pe litoral, masina comportandu-se la fel tot timpul.
Dupa o saptamana de la achizitionare ajung si la service ca sa lamuresc problema. Bineinteles (ca la noi nu se poate altfel) m-au luat la misto ca drumul pe dig spre Galati e inclinat si din cauza aia trage stanga, ca e presiunea, ca e nu stiu ce. Dupa ce i-am lamurit pe idioti ca nu am fost doar in jurul blocului cu masina si ca e ceva mai grav, au fost de acord sa se uite la ea, sa-i faca geometria.
Eh, mi-au luat masina si nu mi-au zis ca pleaca cu ea din service spre alta locatie pentru ca nu aveau aparatura necesara acolo, am asteptat.... mult... nu mai zic, intr-un tarziu apare tipul imi da cheia inapoi si-mi zice ca e gata si e ok. Trec cu vedere nesimtirea lor bucuros ca "s-a rezolvat".
Plec acasa si constat ca trage la fel spre stanga... Nu m-am mai intors pentru ca doar ce inchisesera dupa ce am plecat eu... Si nici nu m-am mai dus pentru ca nu s-ar fi intamplat nimic.
In cele din urma, dupa cateva luni, am avut timp si bani de aruncat si m-am dus la un alt service particular. Aici am constatat ca unghiul de cadere al rotilor era destul de mult dereglat "ca si cum as fi lovit puternic o bordura" mi-a zis mecanicul. Adica privit din fata rotile aratau exagerat asa: \\------\\
Masina fiind noua si fara incidente m-am gandit la 2 posibilitati: fie masina a fost lovita in timpul depozitarii, fie asa a iesit din fabrica. Problema a fost ca dupa ce a tras mecanicul de roti, unghiul de cadere era in continuare dereglat si asa am afla ca si puntea de sustinere a rotilor (sau bara, sau ce e) era si ea deplasata, incat a trebuit sa desfaca niste suruburi, sa traga cu o ranga de punte si sa stranga suruburile la loc.
Acum masina nu mai trage asa tare spre stanga... dar problema nu este rezolvata. Mecanicul mi-a propus ca dupa ce expira garantia sa ma duc la el si sa-mi "olareasca" niste gauri ca sa poata sa traga mai mult de punte sau de roti... nu prea am inteles care anume.
In fine, ce as dori eu de la voi, cateva sfaturi, sa ma las pe mana celor de la Iricad Service (ca e masina in garantie) sau sa scot banul si sa ma duc la un alt service si sa-mi olareasca gaurile?...Nu stiu ce sa zic...
Eu te-as sfatui sa stai pe capul lor sa iti rezolve problema pe garantie!
E inacceptabil, la o masina noua!!!
Dupa o saptamana de la achizitionare ajung si la service ca sa lamuresc problema. Bineinteles (ca la noi nu se poate altfel) m-au luat la misto ca drumul pe dig spre Galati e inclinat si din cauza aia trage stanga, ca e presiunea, ca e nu stiu ce. Dupa ce i-am lamurit pe idioti ca nu am fost doar in jurul blocului cu masina si ca e ceva mai grav, au fost de acord sa se uite la ea, sa-i faca geometria.
Eh, mi-au luat masina si nu mi-au zis ca pleaca cu ea din service spre alta locatie pentru ca nu aveau aparatura necesara acolo, am asteptat.... mult... nu mai zic, intr-un tarziu apare tipul imi da cheia inapoi si-mi zice ca e gata si e ok. Trec cu vedere nesimtirea lor bucuros ca "s-a rezolvat".
Plec acasa si constat ca trage la fel spre stanga... Nu m-am mai intors pentru ca doar ce inchisesera dupa ce am plecat eu... Si nici nu m-am mai dus pentru ca nu s-ar fi intamplat nimic.
In cele din urma, dupa cateva luni, am avut timp si bani de aruncat si m-am dus la un alt service particular. Aici am constatat ca unghiul de cadere al rotilor era destul de mult dereglat "ca si cum as fi lovit puternic o bordura" mi-a zis mecanicul. Adica privit din fata rotile aratau exagerat asa: \\------\\
Masina fiind noua si fara incidente m-am gandit la 2 posibilitati: fie masina a fost lovita in timpul depozitarii, fie asa a iesit din fabrica. Problema a fost ca dupa ce a tras mecanicul de roti, unghiul de cadere era in continuare dereglat si asa am afla ca si puntea de sustinere a rotilor (sau bara, sau ce e) era si ea deplasata, incat a trebuit sa desfaca niste suruburi, sa traga cu o ranga de punte si sa stranga suruburile la loc.
Acum masina nu mai trage asa tare spre stanga... dar problema nu este rezolvata. Mecanicul mi-a propus ca dupa ce expira garantia sa ma duc la el si sa-mi "olareasca" niste gauri ca sa poata sa traga mai mult de punte sau de roti... nu prea am inteles care anume.
In fine, ce as dori eu de la voi, cateva sfaturi, sa ma las pe mana celor de la Iricad Service (ca e masina in garantie) sau sa scot banul si sa ma duc la un alt service si sa-mi olareasca gaurile?...Nu stiu ce sa zic...
Eu te-as sfatui sa stai pe capul lor sa iti rezolve problema pe garantie!
E inacceptabil, la o masina noua!!!
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
QUOTE (tiborg @ Feb 4 2009, 08:37 PM) In fine, ce as dori eu de la voi, cateva sfaturi, sa ma las pe mana celor de la Iricad Service (ca e masina in garantie) sau sa scot banul si sa ma duc la un alt service si sa-mi olareasca gaurile?...Nu stiu ce sa zic...
In nici un caz nu recomand rezolvarea propusa de mecanicul la care ai fost. Eventual cauta sa obtii de la un service autorizat RAR un document prin care sa specifice ce problema are masina si cu hartia in mana mergi la ei. Mergi si stai pe capul lor sa o rezolve pe garantie.
In nici un caz nu recomand rezolvarea propusa de mecanicul la care ai fost. Eventual cauta sa obtii de la un service autorizat RAR un document prin care sa specifice ce problema are masina si cu hartia in mana mergi la ei. Mergi si stai pe capul lor sa o rezolve pe garantie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori