Consum Outlander 2

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Lun Feb 02, 2009 10:00 pm

Shit! Oare ar fi trebuit sa-mi ascult primul impuls si sa iau un Lamborghini ?
Stai linistit, motoarele astea diesel nu-s chiar atat de sensibile la turari. Sunt alte greseli in conducerea lor, cu consecinte mai grave. Recomand tuturor topicul acesta:
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=318529
Oricum, motoarele de azi sunt printre cele mai fiabile componente ale masinilor, merg linistit 250-300 mii km. Pana atunci, sunt multe alte piese si sisteme care cad (unele, chiar de mai multe ori).
Ca sa nu mai vorbim ca, totusi, conducem pe drumuri romanesti, pe care greierii se reproduc cu mare spor! Si, de la un moment dat, iti canta in cor: VIIIIINDE_MAAAAA !!!

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Sâm Feb 07, 2009 9:00 pm

Sunt foarte de acord cu tine. Dar!
Uite ce e: am citit ceea ce ai pus tu acolo si nu mi se pare ca ar contrazice in niciun fel ceea ce ziceam eu. Adica oricine care-mi spune ca uzura motorului nu e direct proportionala cu modul si regimul de exploatare are o gandire magica de tip "Harry Potter", ca sa o zic elegant. Adica "acolo e zona rosie si daca merg 300k km cu 4500 ture e ok"... Adica omul zice ca POATE fi turat, nu ca trebuie sa faci asta tot timpul.
Bineinteles ca daca mi-as lua EVO X (!) l-as tura pana la 6000 si cand l-as scoate din parcare . E tentant, dar ma gandesc cu groaza la consum )
PS: Singura chestia cu adevarat noua pe are am aflat-o e de ce e bine sa schimbi des filtrul de aer.

Avatar utilizator
rcostin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 02, 2007 4:35 pm

Mesaj de rcostin » Dum Feb 08, 2009 1:39 am

Stiu ca o sa para greu de crezut dar de la Constanta la Bucuresti am avut consum mediu de 5.9 la suta de km. Cu motorul de 2l diesel. Adevarat, am venit cu 90km/h, caci am asistat telefonic 3 ore pe cineva (probleme de serviciu).

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Mar Feb 10, 2009 7:01 pm

QUOTE (andreiderme @ Feb 8 2009, 01:39 AM) Bineinteles ca daca mi-as lua EVO X (!) l-as tura pana la 6000 si cand l-as scoate din parcare

Sa stii ca si la EVO X se strica motorul daca-l turezi prea tare


QUOTE (rcostin @ Feb 8 2009, 01:39 AM) Stiu ca o sa para greu de crezut dar de la Constanta la Bucuresti am avut consum mediu de 5.9 la suta de km. Cu motorul de 2l diesel. Adevarat, am venit cu 90km/h, caci am asistat telefonic 3 ore pe cineva (probleme de serviciu).

Asta din cauza ca nu l-ai bagat in seama! Si cafeaua fierbe mai repede daca nu te uiti la ea
E bun consumul tau, dar nu prea poti sa mergi asa tot timpul. Si eu am reusit un 6.7% Ploiesti-Bucuresti cu motorul de 2.2, pe trafic nu prea aglomerat si respectand perfect regulile (ca asa aveam chef atunci), adica 70 in localitati si 90-100 afara. De obicei, pe acelasi traseu, fac 8.2-8.4.

Avatar utilizator
rcostin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 02, 2007 4:35 pm

Mesaj de rcostin » Lun Feb 23, 2009 10:03 pm

QUOTE Asta din cauza ca nu l-ai bagat in seama! Si cafeaua fierbe mai repede daca nu te uiti la ea
E bun consumul tau, dar nu prea poti sa mergi asa tot timpul. Si eu am reusit un 6.7% Ploiesti-Bucuresti cu motorul de 2.2, pe trafic nu prea aglomerat si respectand perfect regulile (ca asa aveam chef atunci), adica 70 in localitati si 90-100 afara. De obicei, pe acelasi traseu, fac 8.2-8.4.

Chiar daca il bagam in seama, tot asa consuma !
Am facut vreo cateva poze de pe calculatorul de bord, ca nici mie nu imi venea sa cred, parca mersesem in 3 cilindri.
Aveti atasate 2 grafice si nivelul rezervorului in Bucuresti dupa plin facut in CT, la Petromul de la iesire (pe partea dreapta),
S-auzim de bine
Fişiere ataşate
DSC00510_resize.jpg
DSC00510_resize.jpg (66 KiB) Vizualizat de 3306 ori
DSC00508_resize.jpg
DSC00508_resize.jpg (160.62 KiB) Vizualizat de 3288 ori
DSC00507_resize.jpg
DSC00507_resize.jpg (159.23 KiB) Vizualizat de 3320 ori

Avatar utilizator
mirceaking
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
Contact:

Mesaj de mirceaking » Mar Apr 14, 2009 1:11 pm

Mie unul imi consuma undeva la 10-11 afara si in oras cam tot 11 , masina are 18.000km si kitul Ralli Art si jenti pe 19.

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Lun Mai 04, 2009 11:14 pm

sal, condus putin sportiv, consum mediu 7.2/consum urban 8.5 ambele cu clima pornita......

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Lun Sep 14, 2009 3:25 pm

Masina din semnatura Outlander 2.0 TDi fara chip (original sau nu), dara alte modificari:

Consum mediu pe 8500 de km incepand de pe la 2000 (deci rodajul nu chiar complet facut) 7,5%. Cam 1500-2000 in Bucuresti, restul afara, dar cu peste 2000 km pe autostrada (regimul de rigoare). Mers preponderent cu 2wd, dar si cu AC cam jumatate din timp.

Am fost in vacanta prin romania, 2000 km, fara AC, dar cam tot drumul cu 4wd, traseu montan cam 50% consum 6,3%.

Precizari: majoritatea timpului masina sofer plus un pasager, mers intre 2000-3000 rpm, sub 2250 la rece, presiunea in cauciucuri usor sub cea recomandata (incerc sa o tin la 2.0 la rece), mers sportiv (atat cat permite masina si bunul-simt).

PS. Tinand cont ca manevrabilitatea mi se pare mult imbunatatita cu 4wd si ca la consum, cel putin la drum lung, nu prea se vede vre-o diferenta notabila, cred ca doar in oras o sa mai utilizez modul 2wd, mai ales ca vine sezonul ploios/rece. Nu am vazut prin carte vre-o recomandare impotriva modului 4wd (auto) permanent. Daca totusi cineva poate sa imi dea un contraargument pertinent il rog sa ma lamureasca printr-un mesaj. Multumesc!

Avatar utilizator
mirceaking
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
Contact:

Mesaj de mirceaking » Lun Sep 14, 2009 5:11 pm

@Стрелок : offtopic : ce modificare ai la ea?

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Lun Sep 14, 2009 5:39 pm

Imi cer scuze, "fara" am vrut sa scriu(d e langa f si mi-a scapat la corectura). Stiu ca chip-ul influneteaza si de-aia am vrut sa specific. Nici alte jante, nici filtru sport, nimic. Masina e stoc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori