Rezolvare problema portbagaj -> fuguta la service
Va dau o veste buna.
Eram la MCar Metalurgiei, pierdeam timpul prin showroom. M-am uitat un pic la Lancerul expus, i-am deschis portbagajul si l-am inchis usor(muuuult mai usor decat la masina mea). Guess what? S-a inchis foarte frumos, cum ar trebui sa se inchida la o astfel de masina. Uimit, am repetat miscarea, de data asta folosind doar "manerul" din dotare, cel imposibil de folosit. S-a inchis fara probleme, fara sa mai ating partea exterioara a portbagajului.
Am intrebat daca s-a schimbat ceva la mecanismul de inchidere al portbagajului, mi s-a spus ca nu, din cate stiu ei. Apoi le-am aratat cum face la mine si au recunoscut ca merge mult mai greu. Au cautat prin documentatia primita de la producator si au gasit un "newsletter" prin care se anunta ca modelele New Lancer cu data fabricatiei pana in 9.11.2007 (sper ca am retinut bine) au amortizoarele de la portbagaj prea tari si se pot schimba pe garantie.
Ca atare, s-a dat comanda de amortizoare.
Multumesc pe aceasta cale domnuluii Florin Borcan de la MCar Metalurgiei pentru ajutorul acordat.
Eram la MCar Metalurgiei, pierdeam timpul prin showroom. M-am uitat un pic la Lancerul expus, i-am deschis portbagajul si l-am inchis usor(muuuult mai usor decat la masina mea). Guess what? S-a inchis foarte frumos, cum ar trebui sa se inchida la o astfel de masina. Uimit, am repetat miscarea, de data asta folosind doar "manerul" din dotare, cel imposibil de folosit. S-a inchis fara probleme, fara sa mai ating partea exterioara a portbagajului.
Am intrebat daca s-a schimbat ceva la mecanismul de inchidere al portbagajului, mi s-a spus ca nu, din cate stiu ei. Apoi le-am aratat cum face la mine si au recunoscut ca merge mult mai greu. Au cautat prin documentatia primita de la producator si au gasit un "newsletter" prin care se anunta ca modelele New Lancer cu data fabricatiei pana in 9.11.2007 (sper ca am retinut bine) au amortizoarele de la portbagaj prea tari si se pot schimba pe garantie.
Ca atare, s-a dat comanda de amortizoare.
Multumesc pe aceasta cale domnuluii Florin Borcan de la MCar Metalurgiei pentru ajutorul acordat.
QUOTE (goangaus @ Jan 30 2009, 07:33 PM) Va dau o veste buna.
Eram la MCar Metalurgiei, pierdeam timpul prin showroom. M-am uitat un pic la Lancerul expus, i-am deschis portbagajul si l-am inchis usor(muuuult mai usor decat la masina mea). Guess what? S-a inchis foarte frumos, cum ar trebui sa se inchida la o astfel de masina. Uimit, am repetat miscarea, de data asta folosind doar "manerul" din dotare, cel imposibil de folosit. S-a inchis fara probleme, fara sa mai ating partea exterioara a portbagajului.
Am intrebat daca s-a schimbat ceva la mecanismul de inchidere al portbagajului, mi s-a spus ca nu, din cate stiu ei. Apoi le-am aratat cum face la mine si au recunoscut ca merge mult mai greu. Au cautat prin documentatia primita de la producator si au gasit un "newsletter" prin care se anunta ca modelele New Lancer cu data fabricatiei pana in 9.11.2007 (sper ca am retinut bine) au amortizoarele de la portbagaj prea tari si se pot schimba pe garantie.
Ca atare, s-a dat comanda de amortizoare.
Multumesc pe aceasta cale domnuluii Florin Borcan de la MCar Metalurgiei pentru ajutorul acordat.
Buna treaba asta cu schimbatul pe garantie.
Am observat si eu, la inceputuri, ca trebuie sa apas pe capac pentru a se inchide. Dar asta se intampla pe vremea cand capacul nu avea Dynamat pe interior. In momentul in care s-a ingreunat cu vreo 10kg, se inchide perfect, ba chiar sta in echilibru putin, spre amuzamentul meu, undeva la jumatatea cursei.
Eram la MCar Metalurgiei, pierdeam timpul prin showroom. M-am uitat un pic la Lancerul expus, i-am deschis portbagajul si l-am inchis usor(muuuult mai usor decat la masina mea). Guess what? S-a inchis foarte frumos, cum ar trebui sa se inchida la o astfel de masina. Uimit, am repetat miscarea, de data asta folosind doar "manerul" din dotare, cel imposibil de folosit. S-a inchis fara probleme, fara sa mai ating partea exterioara a portbagajului.
Am intrebat daca s-a schimbat ceva la mecanismul de inchidere al portbagajului, mi s-a spus ca nu, din cate stiu ei. Apoi le-am aratat cum face la mine si au recunoscut ca merge mult mai greu. Au cautat prin documentatia primita de la producator si au gasit un "newsletter" prin care se anunta ca modelele New Lancer cu data fabricatiei pana in 9.11.2007 (sper ca am retinut bine) au amortizoarele de la portbagaj prea tari si se pot schimba pe garantie.
Ca atare, s-a dat comanda de amortizoare.
Multumesc pe aceasta cale domnuluii Florin Borcan de la MCar Metalurgiei pentru ajutorul acordat.
Buna treaba asta cu schimbatul pe garantie.
Am observat si eu, la inceputuri, ca trebuie sa apas pe capac pentru a se inchide. Dar asta se intampla pe vremea cand capacul nu avea Dynamat pe interior. In momentul in care s-a ingreunat cu vreo 10kg, se inchide perfect, ba chiar sta in echilibru putin, spre amuzamentul meu, undeva la jumatatea cursei.
Am schimbat amortizoarele si de fericire am filmat cum se inchide acum portbagajul:
http://www.youtube.com/watch?v=rZ_NJriASp0
Imi pare rau ca nu am filmat si inante, practic era imposibil sa inchid portbagajul folosind manerul din interior.
http://www.youtube.com/watch?v=rZ_NJriASp0
Imi pare rau ca nu am filmat si inante, practic era imposibil sa inchid portbagajul folosind manerul din interior.
QUOTE (goangaus @ Feb 15 2009, 03:55 PM) Am schimbat amortizoarele si de fericire am filmat cum se inchide acum portbagajul:
http://www.youtube.com/watch?v=rZ_NJriASp0
Imi pare rau ca nu am filmat si inante, practic era imposibil sa inchid portbagajul folosind manerul din interior.
daca asa de usor se inchide vreau si eu.
dureaza mult operatiunea in service sau operatiunea de convingere a celor din service ca trebuie schimbate telescoapele?
http://www.youtube.com/watch?v=rZ_NJriASp0
Imi pare rau ca nu am filmat si inante, practic era imposibil sa inchid portbagajul folosind manerul din interior.
daca asa de usor se inchide vreau si eu.
dureaza mult operatiunea in service sau operatiunea de convingere a celor din service ca trebuie schimbate telescoapele?
QUOTE (nini @ Feb 15 2009, 07:55 PM) daca asa de usor se inchide vreau si eu.
dureaza mult operatiunea in service sau operatiunea de convingere a celor din service ca trebuie schimbate telescoapele?
La mine a durat cam o ora, dar in timpul asta mi-au citit si softul computerului de climatizare. Nu m-am chinuit foarte tare sa-i conving, chiar ai cu cine discuta la MCar Metalurgiei. Singura problema este sa ai masina cu data de fabricatie din lotul de campanie (indeva prin 11.2007). Dar daca masina este fabricata mai tarziu si ai probleme cu amortizoarele, banuiesc ca se poate face o nota catre producator si se extinde campania.
dureaza mult operatiunea in service sau operatiunea de convingere a celor din service ca trebuie schimbate telescoapele?
La mine a durat cam o ora, dar in timpul asta mi-au citit si softul computerului de climatizare. Nu m-am chinuit foarte tare sa-i conving, chiar ai cu cine discuta la MCar Metalurgiei. Singura problema este sa ai masina cu data de fabricatie din lotul de campanie (indeva prin 11.2007). Dar daca masina este fabricata mai tarziu si ai probleme cu amortizoarele, banuiesc ca se poate face o nota catre producator si se extinde campania.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori