Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc
Nu este nici o problema. Asa fac toate cutiile de viteze manuale de la toate masinile daca ai un ulei de vara in ele. Iarna, uleiul devine mai vascos si de aia iti intra greu. Daca nu vrei sa schimbi din nou uleiul, cel mai simplu este sa pornesti masina cu 2-3minute innainte sa pleci cu ea si sa o lasi la relanti. Astfel incepe sa se si incalzeasca in masina, dar si uleiul din cutie este pus in miscare... drept urmare, se va incalzi. Daca nu ai timp sau chef sa o lasi pornita, poti sa mergi cu ea linistit numai sa nu fortezi prea tare levierul de la schimbator.
App, este recomandat ca in zilele friguroase (-1 grad in jos) sa stai cu motorul 1 minut la relanti pentru a scade vascozitatea uleiului, fie el si de sezon.
App, este recomandat ca in zilele friguroase (-1 grad in jos) sa stai cu motorul 1 minut la relanti pentru a scade vascozitatea uleiului, fie el si de sezon.
QUOTE (Klez @ Jan 22 2009, 04:59 PM) Tie pentru ce iti trebuie chip tuning? Pentru viteza sau pentru catarat in munti. .
varinata 2 desigur.... masina a venit echipata cu cauciucuri H/T...nu stiti de la ce vin aceste 2 litere....am tot cautat pe net...dar nu am gasit nimica..Multumesc de informatii..va doresc O zi Buna!!
varinata 2 desigur.... masina a venit echipata cu cauciucuri H/T...nu stiti de la ce vin aceste 2 litere....am tot cautat pe net...dar nu am gasit nimica..Multumesc de informatii..va doresc O zi Buna!!
E a treia oara cand imi bag butoanele de la farurile de ceata in bord cu genunchiul stang. Mi se pare o mica problema totusi...plus ca de multe ori pornesc farurile de ceata din gresala, si din pacate asta costa in Romania. Era mai ok daca le montau mai inuntru...sa le pornesti numai cu degetul...si sa nu ajungi cu genunchiul la ele. De multe ori patesc si cu oglinzile la fel.....si comanda lor e tot in zona aia. Eu am 1.83 m inaltime...deci nu sunt foarte inalt.Plus ca odata intrate butoanele trebuie sa le pui la loc desfacand capacul de la panoul de sigurante...in 5 min se rezolva....da se putea totusi evita.
QUOTE (mrl @ Mar 25 2009, 01:06 PM) buna,am si eu o intrebare in legatura cu chip tuning rally art...care am inteles ca se face la reprezentanta,se pierde cumva garantia la masina?
Orice modificare facuta in interiorul reprezentatei de care apartine masina (Mitsubishi in cazul nostru) nu afecteaza garantia, deoarece acele modificari sunt facute de oameni competenti "din interior" cu scule si aparatura omologata de Mama Mitsubishi.
Am un amic in Suceava cu un L200 care la 17.000 km a ajuns la al treilea disc de ambreiaj schimbat pe garantie. Sigur nu s-au uitat cei de la service la faptul ca are gumele aproape dublu in diametru ....
Orice modificare facuta in interiorul reprezentatei de care apartine masina (Mitsubishi in cazul nostru) nu afecteaza garantia, deoarece acele modificari sunt facute de oameni competenti "din interior" cu scule si aparatura omologata de Mama Mitsubishi.
Am un amic in Suceava cu un L200 care la 17.000 km a ajuns la al treilea disc de ambreiaj schimbat pe garantie. Sigur nu s-au uitat cei de la service la faptul ca are gumele aproape dublu in diametru ....
- vass_alexandru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 29, 2009 2:19 am
- Contact:
QUOTE (Klez @ Jan 18 2009, 05:55 PM) Daca ai cuplat 4x4 de orice fel, MRL-urile sunt cuplate. Atat cel de pe dreapta cat si cel de pe stanga. Diferentialul (grupul) fata iti face schimbul de putere catre roata stanga/dreapta. Tu ai avut acel soc datorita faptului ca erai in 4x4 si incarcai sa margi in fata. Mai mult ca sigur ai incercat si masalierul inainte de a iesi din groapa, de aceea in momentul in care ai pus pe 4H si ai dat in fata, mrl-urile fiind decuplate(vezi mai sus explicatia cu sensul de mers inainte-inapoi) s-au cuplat. In momentul in care s-au cuplat ti-a trimis putina forta de rotatie si in roata cu aderenta astfel reusind sa iesi.
Privind partea buna a lucrurilor - ai reusit sa iesi, iar partea rea - acele socuri ale mrl-urile sunt "numarate". Adica nu o sa mearga figura la nesfarsit. Eu ti-as recomanda un minim de echipare de sezon: Troliu, lopata, hi-lift, si eventual drujba. Asa vei fi sigur ca in 99% din cazuri te vei scoate de unul singur cu masina ok. Ca bonus poti pune in lista si lanturi... dar nu mai este distractiv ca ai prea multa aderenta si e posibil sa nu mai folosesti sculele de mai sus
modele mai noi nu au MLR-uri .Acum 4 zile am dat jos tot ansamblul de pe partea stanga .A trebuit sa schimb un rulment pe fata .Asa ca am desfacut fuzeta cu totul . Planetarele se invart la indiferent in ce mod esti cu masina 2H. sau 4LLc doar ca in sistemul 2H nu sunt cuplate din diferential. Adica se invart dupa roata fara sa fie actionate de catre o forta motrica(klez stie despre ce vorbesc.) poate ca modelul meu e Pajero-Pinin dar are aceasi caracteristici precum fratele lui mai mare Pajero.
Privind partea buna a lucrurilor - ai reusit sa iesi, iar partea rea - acele socuri ale mrl-urile sunt "numarate". Adica nu o sa mearga figura la nesfarsit. Eu ti-as recomanda un minim de echipare de sezon: Troliu, lopata, hi-lift, si eventual drujba. Asa vei fi sigur ca in 99% din cazuri te vei scoate de unul singur cu masina ok. Ca bonus poti pune in lista si lanturi... dar nu mai este distractiv ca ai prea multa aderenta si e posibil sa nu mai folosesti sculele de mai sus
modele mai noi nu au MLR-uri .Acum 4 zile am dat jos tot ansamblul de pe partea stanga .A trebuit sa schimb un rulment pe fata .Asa ca am desfacut fuzeta cu totul . Planetarele se invart la indiferent in ce mod esti cu masina 2H. sau 4LLc doar ca in sistemul 2H nu sunt cuplate din diferential. Adica se invart dupa roata fara sa fie actionate de catre o forta motrica(klez stie despre ce vorbesc.) poate ca modelul meu e Pajero-Pinin dar are aceasi caracteristici precum fratele lui mai mare Pajero.
In completare trebuie adaugat ca nici arborele cardanic fata nu se invarte, ceea ce face ca o masa destul de mare nu are miscare de rotatie, ceea ce inseamana econmie de combustibil.
Klez, trebuie adaugat faptul ca la alte marci ai ori ESP si diferential LSD (indiferent de forma lui) pe puntea spate ori ai diferential blocabil pe spate dar fara ESP (MASTC la Mitsubishi). Pajero le ofera pe amandoua.
Klez, trebuie adaugat faptul ca la alte marci ai ori ESP si diferential LSD (indiferent de forma lui) pe puntea spate ori ai diferential blocabil pe spate dar fara ESP (MASTC la Mitsubishi). Pajero le ofera pe amandoua.
Nu stiu LSD-urile astea noi cat de bune sunt, dar cele fabricate pana in `95-`96 la o iesire mai puternica in teren, LSD-ul disparea. A se intelege ca se strica/tocea/freca. Inclusiv eu aveam pe puntea spate LSD (punte fabricata in `83). Sau cel putin asa scria pe ea. In teren nu l-am simtit pana acuma si cu siguranta nici nu-l simti. Rostul ESP-ul nu-l vad, decat doar pe un drum asfaltat care are polei pe deasupra.
Tot de adaugat: Pe langa diferentialele spate echipate cu blocant (electric, manual, hidraulic sau pneumatic) se poate pune si auto-blocant (nu-i indicat pentru folosire on-road absolut deloc), se mai poate "suda" diferentialul si ramane blocat tot timpul (iarasi ne-recomandat on-road), sau... "blocantul saracului".
"Blocantul saracului" : Normal, la aproape orice masina (90%) frana de mana actioneaza mecanic prin cablu sau parghie sabotii/placutele de pe rotile spate.
Daaaaar.... daca ai 2 manete de frana de mana, fiecare cuplate la cate o roata(doar o roata), in paralel, ai "blocantul saracului". Adica esti in teren cu o roata pe dreapta in aer care se invarte in gol.... tragi frana de mana de pe roata dreapta, roata se blocheaza si incepe cea de pe stanga care-i pe pamant sa se miste. Cu siguranta daca te ajuta de 100 de ori mai mult decat un LSD care iti da doar niste mici impulsuri in roata cu aderenta. Si reciproca e valabila. Se poate face cam la orice masina care nu are frana e mana electrica, hidraulica sau asistata de computerul de bord. Dupa pasti, voi pune in aplicare la masina mea sistemul sa-l vad si in practica cum se descurca, mai ales ca am maneta si cablu de frana de pe donator. Timp sa fie.
Tot de adaugat: Pe langa diferentialele spate echipate cu blocant (electric, manual, hidraulic sau pneumatic) se poate pune si auto-blocant (nu-i indicat pentru folosire on-road absolut deloc), se mai poate "suda" diferentialul si ramane blocat tot timpul (iarasi ne-recomandat on-road), sau... "blocantul saracului".
"Blocantul saracului" : Normal, la aproape orice masina (90%) frana de mana actioneaza mecanic prin cablu sau parghie sabotii/placutele de pe rotile spate.
Daaaaar.... daca ai 2 manete de frana de mana, fiecare cuplate la cate o roata(doar o roata), in paralel, ai "blocantul saracului". Adica esti in teren cu o roata pe dreapta in aer care se invarte in gol.... tragi frana de mana de pe roata dreapta, roata se blocheaza si incepe cea de pe stanga care-i pe pamant sa se miste. Cu siguranta daca te ajuta de 100 de ori mai mult decat un LSD care iti da doar niste mici impulsuri in roata cu aderenta. Si reciproca e valabila. Se poate face cam la orice masina care nu are frana e mana electrica, hidraulica sau asistata de computerul de bord. Dupa pasti, voi pune in aplicare la masina mea sistemul sa-l vad si in practica cum se descurca, mai ales ca am maneta si cablu de frana de pe donator. Timp sa fie.
He-he,
Esti meserias domnule...
Nu pot decat sa-ti urez spor la treaba si distractie placuta.
Daca ai Pajero model nou...dupa 2007, iti recomad inventia ta pentru puntea fata, nu spate, ca acolo ai blocant de la mama lui.
In schimb fata e "slaba" la situatii de astea extreme, comparativ cu blocantul spate, bineinteles.
Esti meserias domnule...
Nu pot decat sa-ti urez spor la treaba si distractie placuta.
Daca ai Pajero model nou...dupa 2007, iti recomad inventia ta pentru puntea fata, nu spate, ca acolo ai blocant de la mama lui.
In schimb fata e "slaba" la situatii de astea extreme, comparativ cu blocantul spate, bineinteles.
De unde dom`le dupa 2007 ?
1985 (sasiul) si restul recarosat cu unul din 1983. Deci.... 1983. Primul Pajero iesit de pe poarta uzinei
Fier, fier si iar fier. Totul mecanic. Cel mai sofisticat sistem electronic pe care-l am, e CD-Playeru`, urmat de statia radio. Cred ca dupa aia urmeaza releele de bujii, faruri, semnalizari .
Sincer, mi-ar place un Pajero 2007-2008, dar nu m-ar lasa inima (si portofelu) sa-l indoi prin copaci
1985 (sasiul) si restul recarosat cu unul din 1983. Deci.... 1983. Primul Pajero iesit de pe poarta uzinei
Fier, fier si iar fier. Totul mecanic. Cel mai sofisticat sistem electronic pe care-l am, e CD-Playeru`, urmat de statia radio. Cred ca dupa aia urmeaza releele de bujii, faruri, semnalizari .
Sincer, mi-ar place un Pajero 2007-2008, dar nu m-ar lasa inima (si portofelu) sa-l indoi prin copaci
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator