consum la 1.1
Consum COLT CZ3 1.1 Sam.
Iasi-Targu Neamt dus si intors(pe modul AUTO de la computerul de bord) 5,1%
Targu Neamt-Iasi(am resetat modul manual la Targu Neamt) 4,3%
La intorcere unde am obtinut 4,3% am mers super economic,nu am depasit 90km/h,am scimbat la maxim 3000rpm cu cateva exceptii(acum nu era sa ma omor in depasiri de dragul consumului),in rampe nu m-am rugat de masina,le-am urcat cu a 4-a iar in pante am incercat sa folosesc,cat mai mult inertia masinii.Am observat ca masina parca trecuse pe un mod economic,adica pe bord consumul instantaneu rareori ajungea la 9% in rampe iar pe drum drept la 80 90 avem sub 5% ceea ce inainte era mult mai mult in asemenea situatii.Cand m-am intors la iasi am adoptat acelasi mod de a conduce si vad ca a scazut consumul.Inainte aveam un consum intre 7,2 si 7,5 iar acum a scazut sub 7,la aceeasi viteza medie (22km/h)
Pe undeva pe net am citit ca la mitsubishi computerul ar avea 8 moduri presetate care intra in functiune in functie de modul de condus al soferului.ceva de genul ECONOMIC,SPORT,ETC...
Oare e adevarat?Stiti ceva de astea?
Iasi-Targu Neamt dus si intors(pe modul AUTO de la computerul de bord) 5,1%
Targu Neamt-Iasi(am resetat modul manual la Targu Neamt) 4,3%
La intorcere unde am obtinut 4,3% am mers super economic,nu am depasit 90km/h,am scimbat la maxim 3000rpm cu cateva exceptii(acum nu era sa ma omor in depasiri de dragul consumului),in rampe nu m-am rugat de masina,le-am urcat cu a 4-a iar in pante am incercat sa folosesc,cat mai mult inertia masinii.Am observat ca masina parca trecuse pe un mod economic,adica pe bord consumul instantaneu rareori ajungea la 9% in rampe iar pe drum drept la 80 90 avem sub 5% ceea ce inainte era mult mai mult in asemenea situatii.Cand m-am intors la iasi am adoptat acelasi mod de a conduce si vad ca a scazut consumul.Inainte aveam un consum intre 7,2 si 7,5 iar acum a scazut sub 7,la aceeasi viteza medie (22km/h)
Pe undeva pe net am citit ca la mitsubishi computerul ar avea 8 moduri presetate care intra in functiune in functie de modul de condus al soferului.ceva de genul ECONOMIC,SPORT,ETC...
Oare e adevarat?Stiti ceva de astea?
Am fost ieri la de la Iasi la Vaslui.La dus am inregistrat un consum de 4,8%(la dus ,la iesirea din iasi spre vaslui se urca o rampa cam de 8km,unde imi idica un consum de 9,3%) iar la intors 4,1% cu o medie de 61km/h.Astea sun indicatiile de pe computerul de bord.Iar la mesajul postat mai sus cu Iasi tgneamt am facut plinul dupa ce am mai mers in oras cu masina si am alimentat la 660km 42 litri,deci 6,2%(270km exterior si 390 oras)
Salutare la toti confratii de colt si mitsubishi in general.Doresc sa va spun cu tristete ca subscriu in totalitate la ce scrie damutz...Colt-ul si firma Mitsubishi in general nu are nici o treaba cu consumurile declarate oficial,etc.In aceasta perioada a anului nici mie nu imi scade sub 10 consumul, in conditiile in care obraznicii afiseaza cu nerusinare un consum de 7.0 in mediul urban.Nu doresc sa incep o polemica gen sa inceapa cate unii sa-mi explice cum se face consumul oficial si altele deoarece nu am permisul nici de ieri nici nu sunt tocmai la prima masina....Vroiam doar sa imi exprim punctul de vedere fata de acest aspect si in general fata de marca Mitsubishi; cu care dupa ce voi vinde acest colt sper sa nu ma mai intalnesc niciodata... Va doresc cat mai multi km fara incidente si cu un consum cat mai mic(daca se poate cu aceasta masina)...
Intr-adevar consumul declarat este greu sa il scoti,dar problema asta nu este numai la Mitsubishi ci la toate marcile.Daca tu mergi in trafic aglomerat cu o viteza medie de 10km/h este clar ca un consum de 10l/100km este foarte bun.
Eu sunt din Iasi si cu modelul de 1.1 fac zilnic 30km numai in oras,din care doar 15 sunt in aglomeratie (cand ma intorc de la serviciu) si la o viteza medie de 22km/h,acum iarna ,scot 7,3l/100km.Consumul declarat de Mitsubishi in oras este de 7l/100km.Tin sa precizez ca fac calculul consumului de la plin la plin.
Eu sunt din Iasi si cu modelul de 1.1 fac zilnic 30km numai in oras,din care doar 15 sunt in aglomeratie (cand ma intorc de la serviciu) si la o viteza medie de 22km/h,acum iarna ,scot 7,3l/100km.Consumul declarat de Mitsubishi in oras este de 7l/100km.Tin sa precizez ca fac calculul consumului de la plin la plin.
QUOTE (and3yu @ Feb 14 2009, 06:04 AM) Intr-adevar consumul declarat este greu sa il scoti,dar problema asta nu este numai la Mitsubishi ci la toate marcile.Daca tu mergi in trafic aglomerat cu o viteza medie de 10km/h este clar ca un consum de 10l/100km este foarte bun.
Eu sunt din Iasi si cu modelul de 1.1 fac zilnic 30km numai in oras,din care doar 15 sunt in aglomeratie (cand ma intorc de la serviciu) si la o viteza medie de 22km/h,acum iarna ,scot 7,3l/100km.Consumul declarat de Mitsubishi in oras este de 7l/100km.Tin sa precizez ca fac calculul consumului de la plin la plin.
viteza medie de 22 km/h...as dori si eu sa am parte de asa ceva. La mine in general viteza medie aratata de compu de bord este undeva intre 8-15 km/h (peste 20 poate doar in week-end). Ceea ce mi se pare in schimb foarte interesant este faptul ca indiferent de viteza medie si traseele parcurse prin buc (pt ca in cazul meu masina nu prea paraseste bucurestiul mai mult de 2 sapt pe an) am observat ca imediat ce temperatura de afara creste putin peste 7-8 grade scade simtitor si consumul de benzina la fel cum si creste ametitor cand scade temperatura "ambientala". Una peste alta ce pot spune..in afara de consum nu prea am ce reprosa acestei masini. Va mai tin la curent cu evolutia consumului meu...Cat mai multi km fara probleme si cu cat mai putini litri/km
Eu sunt din Iasi si cu modelul de 1.1 fac zilnic 30km numai in oras,din care doar 15 sunt in aglomeratie (cand ma intorc de la serviciu) si la o viteza medie de 22km/h,acum iarna ,scot 7,3l/100km.Consumul declarat de Mitsubishi in oras este de 7l/100km.Tin sa precizez ca fac calculul consumului de la plin la plin.
viteza medie de 22 km/h...as dori si eu sa am parte de asa ceva. La mine in general viteza medie aratata de compu de bord este undeva intre 8-15 km/h (peste 20 poate doar in week-end). Ceea ce mi se pare in schimb foarte interesant este faptul ca indiferent de viteza medie si traseele parcurse prin buc (pt ca in cazul meu masina nu prea paraseste bucurestiul mai mult de 2 sapt pe an) am observat ca imediat ce temperatura de afara creste putin peste 7-8 grade scade simtitor si consumul de benzina la fel cum si creste ametitor cand scade temperatura "ambientala". Una peste alta ce pot spune..in afara de consum nu prea am ce reprosa acestei masini. Va mai tin la curent cu evolutia consumului meu...Cat mai multi km fara probleme si cu cat mai putini litri/km
Am pastrat toate bonurile de benzina de pe 31 ianuarie 2009 pana azi.Am facut in total 2550 km si am consumat in medie 5,85%.Acesta este un consum cam jumatate in oras mers zilnic,dimineata cand e liber scot sub 7% iar la intoarcere acasa la ora 16 scot maxim 9%,in orasul iasi.Restul in afara orasului.
Sunt foarte multumit,avand in vedere ca este iarna.
O sa incep de la 1 aprilie alt calcul,sa ii spun asa, al consumului in baza tuturor bonurilor de la benzinarie.
Sunt foarte multumit,avand in vedere ca este iarna.
O sa incep de la 1 aprilie alt calcul,sa ii spun asa, al consumului in baza tuturor bonurilor de la benzinarie.
-BARLAD-BUZAU 4,2% MEDIA DE 56 KM/H
-BUZAU-BUCURESTI 6,9% MEDIA DE 82 KM/H
-BUCURESTI-CAMPINA 4,1% MEDIA DE 55 KM/H
-CAMPINA-BARLAD 3,9% MEDIA DE 55KM/H
AM FACUT CU PLINUL PANA LA APRINDEREA BECULUI DE LA BENZINA 912KM
DACA MERGEAM CU VITEZELE LEGALE AJUNGEAM MAI REPEDE LA DESTINATIE,IN FUNCTIE DE TRASEE, CU INTRE 5 SI 30 MINUTE MAI REPEDE,DEOARECE PE UNELE PORTIUNI AM PRINS LUCRARI SI AM AJUNS DIN URMA MASINI CARE MA DEPASISERA
AM MERS CU O VITEZA DE MAXIM 80 KMH,DAR CEL MAI MULT AM MERS CU 65 70KMH
AM SPALAT MASINA INAINTE DE TRASEUL CAMPINA-BARLAD SI AM DAT-O CU CEARA.
-BUZAU-BUCURESTI 6,9% MEDIA DE 82 KM/H
-BUCURESTI-CAMPINA 4,1% MEDIA DE 55 KM/H
-CAMPINA-BARLAD 3,9% MEDIA DE 55KM/H
AM FACUT CU PLINUL PANA LA APRINDEREA BECULUI DE LA BENZINA 912KM
DACA MERGEAM CU VITEZELE LEGALE AJUNGEAM MAI REPEDE LA DESTINATIE,IN FUNCTIE DE TRASEE, CU INTRE 5 SI 30 MINUTE MAI REPEDE,DEOARECE PE UNELE PORTIUNI AM PRINS LUCRARI SI AM AJUNS DIN URMA MASINI CARE MA DEPASISERA
AM MERS CU O VITEZA DE MAXIM 80 KMH,DAR CEL MAI MULT AM MERS CU 65 70KMH
AM SPALAT MASINA INAINTE DE TRASEUL CAMPINA-BARLAD SI AM DAT-O CU CEARA.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori