Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc
aham.....practic mlr nu te ajuta sa iesi....daca ai aderentza pe o singura roata din fatza...ramai.asta daca nu esti in 4H si electronica itzi blocheaza sau incetineste din frane rotile care se invart in gol. Sa inteleg ca MLR face economie de combustibil ca nu se invart planetarele si diff. fata aiurea cand esti in 2H...nu? altfel nu pricep cum te-ar ajuta sa iesi. si iarasi revin...nu era ortodox sa lase electronica sa isi faca treaba pe puntea fatza . cred ca v-am innebunit.
Pajero mi se pare o masina superba si iarna asta am simtit spiritul Dakar din ea....evident cu ASC OFF. te lasa sa te joci cu limitele la viteze mari. Pacat ca cantareste atat de mult...si bine inteles...ca in reductie ) stiti voi deja...electronica nu isi face treaba...asta daca nu o rezolvau a la G class cu 3 dif. blocabile. Spunea cineva ca "parca are talpi in loc de roti" si asta asa mi s-a parut si mie...simti directia si momentul in care aluneca sau iese si trece de obstacol.Multumesc inca odata de informatii .
Pajero mi se pare o masina superba si iarna asta am simtit spiritul Dakar din ea....evident cu ASC OFF. te lasa sa te joci cu limitele la viteze mari. Pacat ca cantareste atat de mult...si bine inteles...ca in reductie ) stiti voi deja...electronica nu isi face treaba...asta daca nu o rezolvau a la G class cu 3 dif. blocabile. Spunea cineva ca "parca are talpi in loc de roti" si asta asa mi s-a parut si mie...simti directia si momentul in care aluneca sau iese si trece de obstacol.Multumesc inca odata de informatii .
3.2 DID a fost introdus pe piata Europeana dupa August 2002, inlocuind 2.8 TDI-ul.
3.2 DID (4M41) = 121Kw 373Nm .... Unde 4M41 este tipul tau de motor. De asta nu-mi dadea nici un rezultat la cautari luandu-ma dupa codul 4D56.....
Este un motor foarte bun, exceptand rapotul in diferential de numai 3.90 la cutia automata. Tie pentru ce iti trebuie chip tuning? Pentru viteza sau pentru catarat in munti. Daca ti-ar trebui pentru off-road, eu ti-as recomanda mai degraba sa schimbi diferentialul fata si spate cu unul cu raport mai mare. Spre exemplu cel de 2.8 TDI care are 4.90 . Tot-odata, iti scade si viteza pe asfalt. De la 160 kmh mergi cu 120-130. Dar cuplul la roata va creste simtitor.
P.S: Viteza o mai poti creste prin adaugarea unor gume mai mari. Ex: 33/12.5/16.
3.2 DID (4M41) = 121Kw 373Nm .... Unde 4M41 este tipul tau de motor. De asta nu-mi dadea nici un rezultat la cautari luandu-ma dupa codul 4D56.....
Este un motor foarte bun, exceptand rapotul in diferential de numai 3.90 la cutia automata. Tie pentru ce iti trebuie chip tuning? Pentru viteza sau pentru catarat in munti. Daca ti-ar trebui pentru off-road, eu ti-as recomanda mai degraba sa schimbi diferentialul fata si spate cu unul cu raport mai mare. Spre exemplu cel de 2.8 TDI care are 4.90 . Tot-odata, iti scade si viteza pe asfalt. De la 160 kmh mergi cu 120-130. Dar cuplul la roata va creste simtitor.
P.S: Viteza o mai poti creste prin adaugarea unor gume mai mari. Ex: 33/12.5/16.
QUOTE (fishtish @ Jan 18 2009, 06:48 PM) si iarasi revin...nu era ortodox sa lase electronica sa isi faca treaba pe puntea fatza
Cele mai multe masini moderne au acel ESP care iti controleaza tractiunea rotilor. La Pajero, ca la majoritatea masinilor 4x4 ESP-ul se decupleaza automat la modul 4x4Low. De ce? Simplu: ESP-ul functioneaza prin a-ti taia din puterea motorului in momentul cand o roata derapeaza. E un fel de ABS numai ce e pe invers. De ce se decupleaza cand esti in Low? Tot simplu: Imagineaza-ti ca urci o rampa bengoasa tare, plina de noroi... esti cu 4x4Low si ai ESP-ul cuplat. Dintr-o data cand aproape ajungi in varf incepe sa alunece nitel o roata si hop, ti-a picat turatia motorului de la 2500 la 1200. Pai...ce se intampla in cazul ala? Si mai simplu: Faci o cruce mare, aduni o lada de morcovi si incepi sa mergi cu spatele in vale cand tu de fapt esti in treapta 1 si accelerezi/sau franezi.
In schimb, urci aceeasi rampa bengoasa in 4x4 Low fara ESP: Urci, derapezi tot drumu, il controlezi tu din volan si acceleratie, dar in majoritatea cazurilor ajungi in varf. Concluzia: Electronica ii pentru asfalt, eventual merge si pe terenul de tenis, in terenul de golf mai mult te incurca. In plus, unde-i farmecu daca nu simti masina cum fuge sub tine?
P.S.: Sunt 3 tipuri de teren: De tenis, de golf si minat.
Cele mai multe masini moderne au acel ESP care iti controleaza tractiunea rotilor. La Pajero, ca la majoritatea masinilor 4x4 ESP-ul se decupleaza automat la modul 4x4Low. De ce? Simplu: ESP-ul functioneaza prin a-ti taia din puterea motorului in momentul cand o roata derapeaza. E un fel de ABS numai ce e pe invers. De ce se decupleaza cand esti in Low? Tot simplu: Imagineaza-ti ca urci o rampa bengoasa tare, plina de noroi... esti cu 4x4Low si ai ESP-ul cuplat. Dintr-o data cand aproape ajungi in varf incepe sa alunece nitel o roata si hop, ti-a picat turatia motorului de la 2500 la 1200. Pai...ce se intampla in cazul ala? Si mai simplu: Faci o cruce mare, aduni o lada de morcovi si incepi sa mergi cu spatele in vale cand tu de fapt esti in treapta 1 si accelerezi/sau franezi.
In schimb, urci aceeasi rampa bengoasa in 4x4 Low fara ESP: Urci, derapezi tot drumu, il controlezi tu din volan si acceleratie, dar in majoritatea cazurilor ajungi in varf. Concluzia: Electronica ii pentru asfalt, eventual merge si pe terenul de tenis, in terenul de golf mai mult te incurca. In plus, unde-i farmecu daca nu simti masina cum fuge sub tine?
P.S.: Sunt 3 tipuri de teren: De tenis, de golf si minat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori