De unde bagati benzina sau motorina
am un prieten care are o bezinarie in franciza de la MOL. singurul produs petrolier de la MOL este benzina EVO, care intradevar vine din ungaria, restul de benzine si motorine le ia de la petrom, fiind schimbat doar numele la pompa , dar la pret de MOL bineinteles.
eu cred ca cel mai mult conteaza statia de unde te aprovizionezi, pentru ca daca se umbla la benzina, acolo se completeaza cu apa sau alte produse petroliere, tot la benzinarie sunt si rezervoarele care nu se curata niciodata samd.
eu cred ca cel mai mult conteaza statia de unde te aprovizionezi, pentru ca daca se umbla la benzina, acolo se completeaza cu apa sau alte produse petroliere, tot la benzinarie sunt si rezervoarele care nu se curata niciodata samd.
De cand am masina ... la benzina am bagat doar de Rompetrol ( 98% din cazuri ) ... 1% OMV super 100 ( care mie mi se pare ca e f buna ) si restul de 1% Petrom si LukOil ... iar la motorina numai de la Rompetrol ... si doar o singura data de la Petrom cand masina parca nu mai tragea. Am incercat si motorina Euro 5... parca ( zic parca ) ... nu mai vibreaza asa tare motorul...
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
propun sa facem un test... sa alimentam cate putin de la fiecare pompa(max 50ron) si sa facem observatii asupra comportamentului masinii(subiectiv) si consum, sau depinde ce idei mai aveti.eu alimentez in mod normal cu OMV 95 de care sunt multumit(pentru k nu le-am incercat pe toate,cel putin MOL nu cred k a gustat vreodata)
Inainte doar de la OMV (o perioada doar carerra 100) insa cand am aflat ca acelasi tir alimenteaza si al Petrom si la PetromV si la OMV si diferenta e facuta de servicii iar cel mai important lucru este de fapt calitatea depozitarii (fiind sfatuit de un amic de la Petrom sa alimentez de la benzinaria si pompa cu cel mai mare trafic de combustibil), am preferat sa trec de vreo 3 luni pe un anumit Petrom mai mare din Bistrita si sincer nu am nici o problema.
Ideea e ca evit benzinariile private, in parteneriat sau de pe drumurile putin circulate (chiar daca sunt "brand") si incerc sa alimentez de unde este consum mare si pot sa spun (in urma testelor de emisii si altele facute pe tester) ca parametrii sunt ca noi (la ITP a iesit noxe 174 in loc de 176 cat zice la talon si fara sa ma stresez sa ii fac ceva la masina anterior sau sa bag vreo benzina anume).
Alt sfat pentru benzinare iarna este sa se alimenteze de la jumate la plin mereu, sa nu se mearga pe putin sau sa se alimenteze cu putina benzina pentru ca datorita zonei ramase libere in rezervor - care in urma alimentarii partiale se "umple" cu aer la temperaturi scazute si umed, acesta provoaca formarea de apa in rezervor, deci preferabil este alimentarea la plin si eventual circularea cu mai mult de jumate din plin facut. Un alt sfat tot iarna ar fi ca la fiecare plin (la mine inseamna 60 litri) sa se adauge inainte de alimentare 1 litru de alcool tehnic pentru diluarea apei din rezervor/benzina, aceast nediluandu-se cu benzina si astfel mai eliminand din probleme, pentru ca alcoolul se dilueaza cu apa si arda. !!!ACEST SFAT NU SE APLICA LA DIESEL!!!
Parerea mea... astept carcotasii
Ideea e ca evit benzinariile private, in parteneriat sau de pe drumurile putin circulate (chiar daca sunt "brand") si incerc sa alimentez de unde este consum mare si pot sa spun (in urma testelor de emisii si altele facute pe tester) ca parametrii sunt ca noi (la ITP a iesit noxe 174 in loc de 176 cat zice la talon si fara sa ma stresez sa ii fac ceva la masina anterior sau sa bag vreo benzina anume).
Alt sfat pentru benzinare iarna este sa se alimenteze de la jumate la plin mereu, sa nu se mearga pe putin sau sa se alimenteze cu putina benzina pentru ca datorita zonei ramase libere in rezervor - care in urma alimentarii partiale se "umple" cu aer la temperaturi scazute si umed, acesta provoaca formarea de apa in rezervor, deci preferabil este alimentarea la plin si eventual circularea cu mai mult de jumate din plin facut. Un alt sfat tot iarna ar fi ca la fiecare plin (la mine inseamna 60 litri) sa se adauge inainte de alimentare 1 litru de alcool tehnic pentru diluarea apei din rezervor/benzina, aceast nediluandu-se cu benzina si astfel mai eliminand din probleme, pentru ca alcoolul se dilueaza cu apa si arda. !!!ACEST SFAT NU SE APLICA LA DIESEL!!!
Parerea mea... astept carcotasii
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (shadow2blade @ Jan 5 2009, 11:53 AM) pai mi se pare si normal...motorina de genu' asta e gandita ca sa-ti faciliteze pornirea si teoretic are cifra cetanica mai mica. Din ce-am auzit e normal.
f bine ca mi-ai zis, nu-i stiam exact rostul, ori pt pornire, ori sa mearga masina cand sunt temperaturi gen siberia
f bine ca mi-ai zis, nu-i stiam exact rostul, ori pt pornire, ori sa mearga masina cand sunt temperaturi gen siberia
Eu de vreo 2 ori la pornire am avut mici probleme ... O data am dat la cheie a pornit ... dupa ce a facut de vreo 2 ori gr gr ( ca sa zic asa ) .... iar acum vreo cateva zile ... am dat la cheie ... a facut gr gr ... si s-a oprit... am dat iar si a mers perfect.... erau vreo -5 grade ... era dimineata. Ce ziceti ? sa-i pun si eu motorina din asta rezistenta la temp joase?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator