Consum Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Dum Dec 14, 2008 11:51 pm

corect.

cu toate ca tu nu iti alimentezi masina in functie de consumul mediu pe care il afiseaza CB ci dupa cat iti spune CB ca mai ai in rezervor.

ideea era ca un motor economic sa zicem, care consuma 4% poate sa para ca fiind gurmand (12%) daca te iei dupa CB.

doar ca idee, motorul meu consuma 10.9% in oras.(asa zice producatorul).

eu vreau sa vand masina si merg cu cumparatorul la un drive test. ce fata crezi ca face ala cand o sa vada 25% pe CB?

se duce si isi ia un Hummer, ca e mai economic...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Dec 15, 2008 12:18 am

QUOTE (cix @ Dec 14 2008, 10:18 PM) Daca faci un drum de 1000km si la mijlocul lui faci o pauza si lasi masina pornita pe loc 5 ore, e normal ca el sa iti arate tot combustibilul pe care il consuma masina in acei 1000km. Daca ar fi aratat mai putin ai fi zis: "pai trebuia sa mai am combustibil in rezervor".
La fel si in oras, daca stai la semafor acel combustibil consumat se adauga la cel consumat in timpul mersului.
Asta am vrut sa spun si eu, doar ca am facut un rezumat.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Sâm Ian 03, 2009 5:27 pm

Este foarte simplu, si corect in acelasi timp, de ce consumul instant e infinit, cand stam la semafor, de exemplu, imaginativa in grafic cu 2 axe...pe abscisa cantitatea de benzina arsa si pe ordonata distanta parcursa....distanta parcursa fiind 0 vom avea o linia paralele cu abscisa care tinde catre infinit, este adevarat aspectul convergentei lenta,da' asta nu are importanta aici . Cam asta e. In alta ordine de idei cred k era mai sugestiv un poll cu niste intervale de consum decat sa citesc 16 pagini de off-topicuri, in marea lor parte. numai bn

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Dum Ian 04, 2009 4:44 pm

Nu se compara cu CB de la VW si SKODA unde iti spune si consumu instant iti face si media intre 2 puncte pana ai tu chef sa resetezi etc .........
La MITSU o ia de la zero de fiecare data daca noaptea logic ai motoru oprit si afiseaza niste aberatii japonezo sado masochiste ... daca alea ar fii valorile super corecte ar fi tb sa dau faliment de mult ......... pe 3 km cat fac pana la serviciu am 15-20% fara semafoare cu 3 cedeaza trecerea atat ....... iar pe cei 20 km zilnic prin oras sub 15% never in ultimu timp .......

Pana la urma daca vreau sa imi faca media consumului pe 1 luna nu merge ca el tot o ia de la cap cu consumu instant ........ sau ma insel?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Ian 04, 2009 4:50 pm

CB se reseteaza automat daca motorul este oprit pt mai mult de 4 ore. Uita-te in manual si vezi cum sa il setezi sa se reseteze manual si nu automat.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Dum Ian 04, 2009 6:41 pm

QUOTE (andrei @ Jan 4 2009, 04:50 PM) CB se reseteaza automat daca motorul este oprit pt mai mult de 4 ore. Uita-te in manual si vezi cum sa il setezi sa se reseteze manual si nu automat.

Degeaba il schimbi de pe resetare auto pe manuala,ca dupa ceva timp,cred ca tot 4 ore revine la resetare auto.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Ian 05, 2009 8:22 am

Daca nu il setezi pe Manual si ii dai reset.... tine minte tot... Eu cand vreau sa vad consumul mediu pe ultimii 3 mii de km de ex ... ma duc la setarile CB si dau pe M si apoi ma duc la consum unde imi arata 8.1

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Apr 01, 2009 10:20 pm

atata timp cat nu are ca goful de exemplu.. consum la relanti(are l/ora) e logic sa arate infinit bara aia..in schimb pe LCD arata --- tradus LINIE LINIE LINIE.. cum sa ti se para corect sa arate consum 0 cand stai pe loc? incearca altceva.da-ti drumu la vale cu diferite viteze..vei vedea ca de la infinit..va scadea si la 15..10.. cu cat maresti viteza(tu esti pe liber)..ah, in cazu asta e normal sa apara 15? pai si logic..vrei sa-ti sara din 0 in 20...cand ai 1 km/h??? mareste viteza pana cand consumul va fi afisat 0...ceea ce este de contestat..ca daca ai o vale de 100 km.. masina tot va consuma:) singura varianta in care ar putea fi 0 e cand esti in frana de motor..in momentul acela motorul nu mai consuma deloc..nici macar pentru relanti, turatiile tinandu-se singure..

faza cu consumul 0 in frana de motor am inteles-o cand si-a conectat un prieten masina la laptop.. in frana de motor ..utilizarea motorului era de 0%, la relanti era aproximativ 10% ...daca nu gresesc, utilizare 0% = consum 0

Avatar utilizator
sebasita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 17, 2009 10:54 am

Mesaj de sebasita » Vin Apr 03, 2009 9:38 am

imi cer scuze ca ma bag si schimb cursul discutiei....
lancer clasic, 1.6 benzina...consum pe 1000 de km, 800 in oras, 200 afara, 9,17%. aproape bine. insa a aparut o problema. am facut ieri plinul de la rompterol cu efix (am zis...hai sa vedem cu merge) si din momentul in care am plecat din pompa a inceput sa mearga prost....la turatii mici se inneca....pana azi dimineata cand mi s-a aprins martorul ala galben cu motorul. am sunat la service si mi-a zis ca e benzina proasta si nu ai ce sa ii faci. sa consum benzina si sa nu mai alimentez de acolo. intrebarea si nelamurirea mea....nu o sa afecteze sonda lamda sau cine stie ce pe la motor?
a mai patit careva ceva de genu asta? cum ati procedat?

mersi

Avatar utilizator
Daniumfcv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 10:36 am

Mesaj de Daniumfcv » Sâm Iun 27, 2009 3:36 pm

Cititi posturile mele de aici

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori