Sunet problematic la new lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
vlad_ambro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am

Mesaj de vlad_ambro » Joi Dec 18, 2008 4:30 am

Salut tuturor, e primul meu post aici. Am un 1.5 care are acum 4 mii km, rodajul facut perfect, dar de la 1001 km vede si 6000rpm. Problema mea este urmatoarea, de cand am cumparat-o am un mic clanc in pedala de ambreiaj, undeva pe la mijlocul cursei, e un clanc de il simti si in talpa piciorului desi esti incaltat. Au zis oamenii ca trebuie gresat si ca nu are nimic, ca e de la placa. Ok...Am fost la alt service mitsu unde au zis ca este pompa de ambreiaj, si ca mi-o schimba pe garantie, astept sa vina piesa zilele astea, cica era de la nu stiu ce arc care este in aceasta piesa, si fiindca arcul este foarte tare la mine, il simt si in talpa cand apas ambreiajul. Apoi am inceput si eu sa am mania cu zbarnaitul acela cand e masina la relanti, si cum calci pedala devine silentioasa, dar am inteles ca e de la rulment, si e normal sa bazaie asa..ok. Apoi, cand masina era fierbinte, tot la relanti, prin acel bazait de rulment, se aude un pacanit infundat, am inteles ca ala e de la o valva care elimina gazele..aici am nevoie si de confirmarea voastra in caz ca stiti ce e cu pacanitul ala. Dar, problema mea cea mare este urmatorea, tot stand mereu cu radioul inchis ca sa aud zgomotele astea, la un mom dat, indiferent ca masina e rece sau calda, dar mereu cand e la relanti, incepe sa huruie ceva, este un flencanit ca de furtun spart, sau un rapait de rulment de ambreiaj stricat, e mai mult o bataie, un sunet neuniform. Din acest sunet isi revine daca calc ambreiaju pentru o secunda si il ridic sau, calc o data acceleratia...la momentu la care turatia se stabilizeaza, zgomotul dispare. Ca sa va imaginati mai bine zgomotul, se aseamana foarte mult cu zgomotul cand masina se subtureaza fiindca actionati un mecanism electric (geam electric, trageti de volan mai puternic). , si stiti cum e..pana se redreseaza turatia, masina zbarnaie din toate incheieturile, dar la mine, daca nu calc ambreiaju sau ii dau o pedala de acceleratie, zgomotul nu dispare. Problema mea este ce poate fi de isi revine la calcatul ambreiajului, desi nu bag in viteza si nici nu plec cu ea de pe loc.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Dec 18, 2008 1:32 pm

Salut Vlad!

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) Am un 1.5 care are acum 4 mii km,
Sindromul reclamat de tine nu are legatura cu KM parcursi, il are de noua si il mosteneste de la Colt odata cu ansamblul ambreiaj, cutie.
Nu "face toate la fel", dar sunt destule care au acest sindrom ceea ce ma face sa cred ca e o problema de constructie.
Mici probleme au toate masinile indiferent de marca, dar acest sindrom specific dacia 1300, care nu a fost rezolvat nici dupa 4-5 ani...nu e deloc de neglijat pentru ca evolueaza in timp si nu e corect...ca sa nu mai zic altceva...
Ambreiajul e consumabil, dar cutia si restu' ?

Cutia, ambreiajul, motorul provin de la Colt 1.5, o masina modesta conceputa in 2004, mult peste ce oferea piata la clasa ei in acel moment. Autorii sunt Mitsubishi si Daymler care au facut o treaba buna impreuna, insa pe parcurs trebuiau sa mai rezolve din problemele aparute la cutie si ambreiaj care desi sunt made din germany, par a fi facute la Tecuci.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) rodajul facut perfect, dar de la 1001 km vede si 6000rpm.
6000, 4000 rpm...nu are nici o importanta.
Eu am mers la service cu problemele enumerate de tine din prima saptamana dupa ce am luat masina si degeaba...
Baietii din service isi faceau treaba de fiecare data, aerisit ambreiajul...inutil...

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) Problema mea este urmatoarea, de cand am cumparat-o am un mic clanc in pedala de ambreiaj, undeva pe la mijlocul cursei, e un clanc de il simti si in talpa piciorului desi esti incaltat.
Corect!
Acum se simte si in levier.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) Au zis oamenii ca trebuie gresat si ca nu are nimic, ca e de la placa. Ok...
Hahahahhaha ...da, asa e, nu e nimic!
Mie mi-au gresat...a intrat ulei/unsoare la ambreiaj si am plecat cu masina...imi patina ambreiajul. )
D-aia zic mereu...depinde pe mana cui intra masina!!
A doua zi au rezolvat-o...dat cutie jos...am asistat si eu...sunt unii mecanici care stiu meserie nene, dar nu pot rezolva ce ar trebui sa rezolve garantia!

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) Am fost la alt service mitsu unde au zis ca este pompa de ambreiaj, si ca mi-o schimba pe garantie, astept sa vina piesa zilele astea, cica era de la nu stiu ce arc care este in aceasta piesa, si fiindca arcul este foarte tare la mine, il simt si in talpa cand apas ambreiajul.
Da ?
Iti vin piesele ?
La ce service Mitsu ?
Ca mie in afara de vrajeli, altceva nu mi-au servit in doi ani si jumatate!
"Aaaa e noua, nu are rodaju facut, mai asteptam...mmm e devreme sa tragem o concluzie, mai asteptam....aaaa nu e concludent, mai asteptam....mmm hai sa vedem la alt colt pentru ca asa face toate....aaaa da, face dar nu se va strica nimic, e zgomot tehnologic, garantez io, sa moara mama....mmmm da, aveti dreptate, e un rulment in cutie care constructiv asa face el, nu avem ce-i face ...asa si pe dincolo, asta e, cand se va strica se schimba cutia cu totu', nu e decat ~ 2000 euro, dar bucurati-va de masina ca nu se va strica....aaaa poate tineti piciorul pe ambreiaj, samd....mmmm mda, cati km aveti ? ....pai e clar, e exploatare defectuoasa, va desfac cutia si va demonstrez asta!, pai eu vin cu problemele astea de noua...nu conteaza, e exploatare proasta...samd."
Acum in primavara o sa reiau investigatiile...

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) Apoi am inceput si eu sa am mania cu zbarnaitul acela cand e masina la relanti, si cum calci pedala devine silentioasa, dar am inteles ca e de la rulment, si e normal sa bazaie asa..ok.
Da, e de la rulment, asa e...dar nu e normal sa bazaie.
O sa bazaie din ce in ce mai tare, vara se va auzi ca la o dacie 1300 pe ultimul ei drum catre remat.
La relanti, la frig, la pornirea la rece, mie a inceput sa-mi bata...zici ca e dizel...calc ambreiajul si nu se mai aude.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) Apoi, cand masina era fierbinte, tot la relanti, prin acel bazait de rulment, se aude un pacanit infundat, am inteles ca ala e de la o valva care elimina gazele..aici am nevoie si de confirmarea voastra in caz ca stiti ce e cu pacanitul ala.
Da, confirm acel pacanit si aici nu cred ca e o problema.
Oricum ai o ureche fenomenala ...la unii poate sa se sparga motoru' ca nu aud nimic.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 04:30 AM) Dar, problema mea cea mare este urmatorea, tot stand mereu cu radioul inchis ca sa aud zgomotele astea, la un mom dat, indiferent ca masina e rece sau calda, dar mereu cand e la relanti, incepe sa huruie ceva, este un flencanit ca de furtun spart, sau un rapait de rulment de ambreiaj stricat, e mai mult o bataie, un sunet neuniform. Din acest sunet isi revine daca calc ambreiaju pentru o secunda si il ridic sau, calc o data acceleratia...la momentu la care turatia se stabilizeaza, zgomotul dispare. Ca sa va imaginati mai bine zgomotul, se aseamana foarte mult cu zgomotul cand masina se subtureaza fiindca actionati un mecanism electric (geam electric, trageti de volan mai puternic). , si stiti cum e..pana se redreseaza turatia, masina zbarnaie din toate incheieturile, dar la mine, daca nu calc ambreiaju sau ii dau o pedala de acceleratie, zgomotul nu dispare. Problema mea este ce poate fi de isi revine la calcatul ambreiajului, desi nu bag in viteza si nici nu plec cu ea de pe loc.
E tot de cutie + ambreiaj...
Astea sunt bubele!
Motoru' e ok, in rest...incearca sa rezolvi de cand e masina noua pentru ca apoi or sa-ti spuna ca e de la exploatare si or sa-ti zambeasca prieteneste.
Eu m-am tinut de capul lor 1 an de zile si m-au dus cu vorba...acum nu prea am ce sa mai comentez pentru ca masina are 25.000 km...nu am nici o dovada la reclamatiile mele anterioare care au fost ca sa zic asa prietenesti, in poarta service-ului...am mers pe incredere...

Multa bafta si sa ne tii la curent cu evolutia masinii!

Avatar utilizator
vlad_ambro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am

Mesaj de vlad_ambro » Joi Dec 18, 2008 9:15 pm

Mersi mult pentru raspunsul detaliat. Stiu ca am o ureche fenomenala, da sa stii ca e ca un blestem, eu pot sa ma sui si in rolls ca sunt sigur ca voi auzi 100 de sunete care ma vor turba Iti voi raspunde si eu luandu-le la rand. Referitor la clancul din pedala care zici ca ajunge si in levier, pai la mine banuiesc ca nu va fi cazul daca imi schimba pompa de ambreiaj, nu? Adica au zis ca de asta o si schimba, ca ei nu cred ca acel sunet este normal, deci oamenii au raspuns sincer. M-ai intrebat la ce service imi schimba piesa asta pe garantie si etc..E vorba de expozitiei din buc, am fost si la mitsu metalurgiei din buc, dar acolo am patit cum ai patit si tu, m-au luat cu vrajeli si cu gresare. In schimb, in Expozitiei au zis ca or sa schimbe tot daca e nevoie, pana dispare sunetul ala, momentan ei cred ca e de la pompa. O sa te anunt daca mi-a disparut clancul, si daca e te poti duce si tu, poate reusesti tot pe garantie, daca nu, piesa asta costa 300 de euro. Eu nu platesc nici piesa si nici manopera. Mi-ai dat un sfat, sa rezolv problemele astea cat e noua..ok, eu ce a tinut de mine am facut. m-am dus cu clancul, au zis ca schimba pompa, cand am intrebat de bazait, au zis ca e rulmentu si ca asa face el, cu pacanitul au zis la fel ca si tine ca nu e nicio problema..iar cu cutia eu nu am belele, prima viteza intra un pic mai greu, si la marsariei tre sa tin ambreiaju calcat inainte 2 sec ca altfel caraie ca dracu ca nu are sincron. dar asta cu marsarieru scrie si in carte.."pt a evita zgomotele neplacute nu introduceti prea repede in viteza" ) Asa ca oricat de penibila e situatia, nu ma pot lua de ei. Referitor la ultimul sunet, cel pe care l-am descris ca rapait, bataie, flencanit de furtun spart..eu nu stiu in cuvinte romanesti cum sa le explic sunetul, cand apare, si de ce..asa ca.. Ei au zis ca daca pateste ceva nu e problema mea, o sa faca la fel cum au facut si acum, schimba piesa totul e pe garantie si gata, nu am de ce sa-mi fac griji. Speranta mea cea mare e urmatoarea, zilele astea daca imi schimba pompa de ambreiaj, desi nu stiu exact unde e situata aceasta piesa, mai mult ca sigur vor avea acces si la ambreiajul propriu-zis, si atunci vor putea vedea starea rulmentului si a discului..daca rulmentul e ok si din disc nu s-a ros nimic..eu ma calmez. Ca pana la urma asta imi era problema, ca desi ambreiaju e considerat consumabil, eu nu am chef sa-l schimb la 20 de mii! Dar uite, ma gandeam la altceva...zici ca a ta are 25 d mii? Pai banuiesc ca daca pana acum nu a cazut nimic, nici nu o sa mai cada..vei ramane probabil doar cu zgomotele, adica deja ai 25 d mii si nu are nimic nici cutia nici ambreiajul..nimic din ce nu ar fi avut din prima zi..deci nu s-a agravat situatia. Acum, in alta ordine de idei, citeam undeva tot pe forum aici parerea unui user..el a spus ca asta este botezul mitsubishi, e plin de zgomote, sunete anormale etc, dar ca daca treci peste toate astea si decizi sa ramai cu masina si sa nu o vinzi, vei vedea ca niciodata nu va avea nimic, va face ca toti dracii, dar nu se va strica.

PS: Spui ca problemele la ea in general sunt legate de ambreiaj..mai exact ce? Se mananca discul? Se strica rulmentul? ce pateste concret, sau e doar faza ca se schimba mai des ca la alte masini? Fiindca daca are doar aceste sunete de care zic eu ca le am, pai mie alea mi se par sunete de rulment, discul nu va pati nimic

PS2: Spune-mi exact si ce probleme ai avut tu, ca mi-e greu doar sa intuiesc, avd ca tu mai mult vorbesti de cutie..am citit pe undeva ca iti caraie cand bagi in a treia dar altceva nu mai stiu ce ai patit. Si mai reiese din ce ai scris ca ai aavut si tu clancul..din mom ce zici ca acul il ai in levier.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 19, 2008 2:56 am

Si eu iti multumesc pentru aceste informatii.
Cred ca sunt cele mai utile informatii pe care le-am primit pe acest forum, pana acum.

O sa continui sa iti raspund punctual pentru ca subiectul asta ma intereseaza in mod deosebit, l-am comentat in nenumarate randuri, la inceputuri (2006) pe masini.ro, apoi aici pe mitsu.ro, in service-ul mcar incepand cu august 2006 cand sef de service era dl. Man, si desi am avut si am incredere in teoriile anumitor persoane din mcar, in dese randuri mi-am exprimat dezacordul fata argumentele tehnice care variau de la discutie la discutie, de la vizita la vizita, argumente pe care le-am primit timp de 1 an de la achizitia masinii, ulterior renuntand la orice "plangere", pentru ca nu faceau altceva decat sa incerce sa ma convinga ca mi se pare, ca asa fac toate, etc, etc, si ca masina nu are nimic.
Adevarul e ca si eu aud absolut orice, dar ce reclam eu vis-a-vis de cutie si ambreiajul coltului meu nu am intalnit la nici una din masinile anterioare, incepand cele mai ieftine: dacii, fiaturi, opeluri, daewoo si terminand cu altele care chiar nu aveau voie sa aiba asemenea defecte.
In acelasi timp anumite simptome se manifesta aleatoriu si nu mereu cand incercam sa-mi sustin teoria in service...

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) Referitor la clancul din pedala care zici ca ajunge si in levier, pai la mine banuiesc ca nu va fi cazul daca imi schimba pompa de ambreiaj, nu? Adica au zis ca de asta o si schimba, ca ei nu cred ca acel sunet este normal, deci oamenii au raspuns sincer.
Si eu cred ca diagnosticul pus de ei e corect...nu ca m-as pricepe, dar chiar nu am nici un motiv sa-l pun la indoiala.
La masina mea, in perioada 2006 - 2007 acest "clanc" a fost normal...chiar foarte normal, zgomot tehnologic....
Acum suntem in 2008, si din ce am constatat eu s-au mai schimbat in bine anumite lucruri, prin service-ul mcar.
Cum ti-am mai spus...clancul asta il am si eu...sunt extrem de curios ce or sa-mi zica....

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) M-ai intrebat la ce service imi schimba piesa asta pe garantie si etc..E vorba de expozitiei din buc, am fost si la mitsu metalurgiei din buc, dar acolo am patit cum ai patit si tu, m-au luat cu vrajeli si cu gresare. In schimb, in Expozitiei au zis ca or sa schimbe tot daca e nevoie, pana dispare sunetul ala, momentan ei cred ca e de la pompa.
OK!
Nu-i stiu pe cei din Metalurgiei, in Expozitiei sunt mecanici buni, dar nu toti in egala masura.
Ca in orice domeniu de activitate, serviciu...
Sa ai bafta!

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) O sa te anunt daca mi-a disparut clancul, si daca e te poti duce si tu, poate reusesti tot pe garantie, daca nu, piesa asta costa 300 de euro.
300 euro piesa asta + ceva mai tarziu 2000 cutia + ...
Dupa 3 ani daca as trage linie oare ce ar iesi ? )
Aveam programat sa-i vizitez...i-am si anuntat deja.



QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) Eu nu platesc nici piesa si nici manopera.
Asa e si normal.
Sper ca normalitatea asta sa vizeze toti clientii.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) Mi-ai dat un sfat, sa rezolv problemele astea cat e noua..ok, eu ce a tinut de mine am facut. m-am dus cu clancul, au zis ca schimba pompa, cand am intrebat de bazait, au zis ca e rulmentu si ca asa face el, cu pacanitul au zis la fel ca si tine ca nu e nicio problema
E in regula!
Pana aici totul perfect si normal, atat din partea ta cat si din partea lor.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) ..iar cu cutia eu nu am belele, prima viteza intra un pic mai greu, si la marsariei tre sa tin ambreiaju calcat inainte 2 sec ca altfel caraie ca dracu ca nu are sincron. dar asta cu marsarieru scrie si in carte.."pt a evita zgomotele neplacute nu introduceti prea repede in viteza" )
Cutia de pe lancer 1.5 mi se pare mai buna decat cea de pe colt
Asta am vazut si eu.
Am testat un 1.5 si cutia mi s-a parut parfum pe langa a mea.
Recunosc cand ceva e OK din punct de vedere al functionalitatii.
Poate pentru lancer 1.5 nu mai sunt facute in germania...nu stiu, dar ceva i-au facut.
Marsarieru'...treapta I...astea nu sunt probleme...am descris eu ce anume ma deranjeaza, in alt topic...

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) Ei au zis ca daca pateste ceva nu e problema mea, o sa faca la fel cum au facut si acum, schimba piesa totul e pe garantie si gata, nu am de ce sa-mi fac griji.
Foarte frumos!
Cu cine ai vorbit din mcar ?


QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) Speranta mea cea mare e urmatoarea, zilele astea daca imi schimba pompa de ambreiaj, desi nu stiu exact unde e situata aceasta piesa, mai mult ca sigur vor avea acces si la ambreiajul propriu-zis, si atunci vor putea vedea starea rulmentului si a discului..daca rulmentul e ok si din disc nu s-a ros nimic..eu ma calmez.
Poti sa te calmezi de pe acum...la a mea nu s-a "ros" nimic nici dupa 25.000 km.
Bine, ambreiajul e mai consumat, dar e normal sa fie asa.
Cu ocazia asta au vazut si ei ca exploatarea s-a facut normal, dupa cum au si afirmat de altfel.
Culmea e ca dupa ce au pus cutia la loc, acel bazait a inceput sa o dea in bataie la relanti, cand e f rece afara, dupa pornirea la rece.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) Ca pana la urma asta imi era problema, ca desi ambreiaju e considerat consumabil, eu nu am chef sa-l schimb la 20 de mii!
Daca o exploatezi normal, ambreiajul tine cel putin 50.000 km.
Acum ambreiajele sunt mai subtiri, nu prea mai au "carne" pe ele...sunt consumabile.
Constructiv e o problema...nu stiu ce sa mai zic...dar nici ok nu e ca o masina noua sa aiba ...ce am discutat mai sus.

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 18 2008, 09:15 PM) Dar uite, ma gandeam la altceva...zici ca a ta are 25 d mii? Pai banuiesc ca daca pana acum nu a cazut nimic, nici nu o sa mai cada..vei ramane probabil doar cu zgomotele, adica deja ai 25 d mii si nu are nimic nici cutia nici ambreiajul..nimic din ce nu ar fi avut din prima zi..deci nu s-a agravat situatia.
Asa am banuit si eu si probabil ca am banuit bine, dar cum zgomotele si anumite simptome prezente de la bun inceput s-au agravat si diversificat in mod nejustificat, cred ca e timpul pentru o reevaluare mai detaliata.
Insa daca e sa o luam asa...masinile noastre nu au nimic pentru ca nu a picat nimic.
Daca a avea ceva, se traduce printr-o defectiune care impiedica utilizarea masinii, atunci noi nu avem motive sa mergem in service, insa lucrurile nu stau chiar asa...desi m-am lovit si de teoria asta la un moment dat cand mi s-a spus ca atat timp cat merge, nu se schimbaaaa nimic!!

O sa te citez utilizand fontul italic pentru ca am depasit numarul de "quote" permis.

Acum, in alta ordine de idei, citeam undeva tot pe forum aici parerea unui user..el a spus ca asta este botezul mitsubishi, e plin de zgomote, sunete anormale etc, dar ca daca treci peste toate astea si decizi sa ramai cu masina si sa nu o vinzi, vei vedea ca niciodata nu va avea nimic, va face ca toti dracii, dar nu se va strica.

Io sunt userul care a emis parerea aia!
Vorbeam mai in gluma, mai in serios...in rarele posturi cand am vorbit serios.


PS: Spui ca problemele la ea in general sunt legate de ambreiaj..mai exact ce? Se mananca discul? Se strica rulmentul? ce pateste concret, sau e doar faza ca se schimba mai des ca la alte masini? Fiindca daca are doar aceste sunete de care zic eu ca le am, pai mie alea mi se par sunete de rulment, discul nu va pati nimic

Pai in primul rand sunt problemele de care ai scris si tu mai sus si pe baza uneia dintre ele iti vor schimba pompa de ambreiaj, lucru care banuiesc ca ar trebui sa se intample si la mine.
Apoi mai sunt simptomele si zgomotele legate de cutie pe le-am tot enumerat pe aici pe undeva.
Daca vrei, le reiau, insa le-am tot reluat de mi s-a acrit.


PS2: Spune-mi exact si ce probleme ai avut tu, ca mi-e greu doar sa intuiesc, avd ca tu mai mult vorbesti de cutie..am citit pe undeva ca iti caraie cand bagi in a treia dar altceva nu mai stiu ce ai patit. Si mai reiese din ce ai scris ca ai aavut si tu clancul..din mom ce zici ca acul il ai in levier.

da Vlad, clancu'...tot.
eh, hai sa fac un copy paste...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 19, 2008 3:05 am

1. Treapta I agata, intra greu, uneori foarte greu, alteori intra foarte usor.
E ok.

2. Treapta a II-a agata, alteori nu.
Asta e sincronizata, nu ar trebui sa agate deloc, uneori scoate un zgomot ca la daciile din 76 uzate, (dupa 100.000 km), cand schimbai in treapta a II-a si atingeai marsarieru'...un fel de ghhhhh.
Nu face mereu, se intampla cu precadere cand e foarte frig afara sau pana se incalzeste uleiul in cutie.
Cica se rezolva prin schimbarea uleiului in cutie...l-am schimbat, desi imi suna a solutie folosita de mecanicii dacia pe vremuri cand puneau vaselina si rumegus in cutie ca sa "rezolve" problema pana iesea dacia din garantie...
Nu a rezolvat nimic, face la fel, alteori intra ca unsa!

3. Treapta a III-a agata cateodata, in special la turatii mari
Asta ma deranjeaza cel mai rau.
Pe la 5000 rpm in treapta a II-a ii dau a III-a si nu intra pana la capat, caraiee ca dracu, ma si sperie ca nu ma astept la asa ceva.
Uneori sunt in depasire...e foarte nasol.
Si aici mi s-a oferit ca solutie schimbatul uleiului...pierdere de timp.

4. Marsarieru' agata, trebuie gadilat din ambreiaj, altfel nu intra...in masa.
Asta e normala...
Nu ma deranjeaza, desi cand trebuie sa fac niste manevre rapide e cam de kkt.

5. Ambreiajul cupleaza sus!
Asta deja e veche, insa nu e normal la o masina cand e noua.
Culmea ca la altele cupleaza mai jos, chiar normal as zice.
La a mea, NU!

6. La relanti zornaie un rulment, ceva...din cate am inteles un rulment in cutie si e buba cunoscuta, la frig sau la f cald zgomotul se amplifica, calc ambreiajul si nu se mai aude....
Acum iarna, la rece, (dupa ce mi-a fost data cutia jos si pusa la loc )...uneori, cand e frig, la pornirea la rece, la relanti bate de zici ca e dizel...calc ambreiajul si nu se mai aude.
Zornaitul alterneaza cu o bataie cu aceeasi intermitenta, frecventa.
Zornaitul pare a fi de la un rulment, bataia asta pare a fi un joc pe undeva...

7. Ambreiajul pacane la cuplare.
E vorba de acel clanc de care ai povestit si pentru care iti schimba pompa de ambreiaj
L-am mai auzit si la alte masini, dar in nici un caz noi.

8. Cand actionez ambreiajul scartaia ceva la motor, s-a gresat...acum scoate alt zgomot.
Cica nu ar fi de la soare, dupa ce s-a gresat a tacut pana s-a dat cutia jos din motivele mai sus amintite, acum scoate alt sunet pe care nu stiu sa-l definesc, dar in nici un caz scartait.

Cam atat!


Numai bine!

Avatar utilizator
vlad_ambro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am

Mesaj de vlad_ambro » Vin Dec 19, 2008 3:52 am

Mie de obicei imi plac forumurile unde se discuta probleme, si unde se dau rezolvari. De aceea, nu postez foarte des daca nu am ceva de zis care sa ajute, si de fiecare data cand schimb masina, o perioada inainte sa fac primul post, ma documentez foarte mult pe forum, inainte de a ma lansa in discutie. E normal, prima data trebuie sa invat. Daca vii la intalnirile alea de la polivalenta, poate ne vedem pe acolo si mai vorbim. Am fost si eu o data, dar apoi mi-a lovit un idiot masina si am stat o luna fara ea. La Mcar totul s-a rezolvat cu Ovidiu Ungureanu, adica el s-a purtat foarte frumos si a zis sa schimbam pe garantie, dar asta nu a decis el, ci a venit un mecanic din hala de reparat, si a zis "bai ovidiule, io tre sa schimb pompa de ambreiaj" O discutie cu domnul Ungureanu m-a lasat pe mine perplex, vorbind despre ambreiaje si spunandu-i ca mi-e frica sa nu aiba ceva, mi-a povestit el de o doamna care a cumparat colt de la ei, si a mers 30 de km dupa care i-a sunat sa vina sa o tracteze, ca nu mai merge ambreiajul. La care eu spun senin.."a..pai viciu de fabricatie"..la care dansul "Nicidecum, a reiesit ca este exploatare neecorespunzatoare a ambreiajului, fiindca doamna statea cu stangul peste ambreiaj continuu, in loc sa il tina pe rest-foot"... pai sa ma ierte Dumnezeu frate da oricat de prost ai conduce cred ca e imposibillll sa termini tot discul in 30 d km, si eu cand am fost incepator aveam un golf si stateam numa si numa cu piciorul pe ambreiaj, si am piciorul greu frate si port 46 dar vreau sa zic ca am schimbat ambreiaju dupa 40 d mii. deci treaba cu 30 d km mancat disc ambreiaj mi se pare ca era proasta piesa.

Trecand mai departe, din ce inteleg eu din ce ai scris, inseamna ca ambreiajele NU CAD..indiferent de ce zgomote avem, clancuri, rulmenti..nu cad, ceea ce e un lucru linistitor. Totusi, am o opinie separata, am mai scris asta si acum 10 minute pe un topic unde spuneai tu ca ai 25 d mii, si ca ti-au zis ca mai tine 15 mii. Deci mie nu mi se pare normal, ca dupa o exploatare judicioasa, un ambreiaj sa se duca la 50.000. Este cam jumate din durata de viata a unui ambreiaj de la alte marci, opel, vw, skoda..E mult prea putin 50 d mii. Apropo, am postat una din nelamuririle mele de aici si pe aria cu probleme noul lancer, acolo probabil citeste mai multa lume si poate vedem si alte pareri sau persoane care s-au intalnit cu problema mea legata de bataia/rapaiala/flencaneala de la relanti care dispare cand accelerez pe loc.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 19, 2008 11:23 am

O sa incep sa vin si la intalnirile de la Polivalenta desi sper sa nu fie nevoie sa discutam despre defecte...
Ovidiu...da, singurul baiat la care ma duc fara emotii si care lucrand si in service, fiind si posesor de Colt, pricepe ce i se spune si ceea ce depinde de el remediaza din prima, fara a fi nevoie de drumuri ulterioare in service pe aceeasi problema.
Dar nu decide el tot ce se schimba la o masina.
Restul din receptie...sunt departe de realitate, sunt de pe alta lume!
L-am recomandat si il recomand tuturor in dorinta de a evita o parte din neplacerile prin care am trecut eu, cu alti colegi de-ai lui.
Si pentru asta m-am trezit cu oligofreni de pe forum, care mi-au sasait ca lucrez la mcar. )

Deci...
Ambreiajele sunt "subtiri", dar exploatate normal, fara patinat, rezista...
Sunt si colturi la 70.000 km si mai mult, carora nu li s-a schimbat ambreiajul, am auzit si de un colt did la 100.000 km.
Deci se poate!
Sunt si colturi care nu au simptomele si zgomotele descrise de noi mai sus.
Sunt masini si masini...ceea ce ma cam lasa fara cuvinte....aici e loc de multe discutii fara inceput si fara sfarsit.

Doamna aia, 30km...da, nu stiu ce sa zic...insa cand modelul respectiv "provoaca" acest gen de discutii si defecte...e clar ca nu e numai o problema de user.
Daca e sa ma gandesc, la firma, cielo, tico, matiz, masini pe firma, peste 200.000 km rulati de peste 20 de oameni de tot soiul...nici una nu are probleme de ambreiaj si vorbim de masini ieftine si utilizatori care mai de care...nu intru in detalii.
Daca e sa aduc in discutie cele mai proaste masini pe care le-am avut si la care nu am schimbat ambreiajul: dacie 1300 (90.000 km), nova (60.000 km), cielo, vectra (~ 150.000 km)....
Deci cam ai dreptate pe undeva...

Cu toate astea, ambreiajele nu cad din senin si de fapt nu asta e problema principala.
Problema e ca tot ce am enumerat, discutat mai sus nu este normal, tot ce scartaie, zornaie, bate...la nivel de transmisie sugereaza un defect, eventual de fabricatie, defect care mai tarziu se va amplifica, va provoca neplaceri in utilizarea masinii si intr-un final (obligatoriu cand masina nu mai e in garantie), va pica.

Ca ambreiajul se consuma mai repede decat la altele, ca sunt subtiri, ca nu se ridica la nivelul motorului, marcii, performantelor masinii, ca probabil sunt subdimensionate....da, posibil sa fie asa si nu e vorba doar de colt, dar e un consumabil pe care mi-l voi plati cand va fi cazul.
Nu am cerut ambreiaj nou...daca eram milog, faceam gura cand mi l-au uns... si am plecat cu el patinand...ceream unu' nou pentru ca se putea...
Eu vreau doar sa se elimine problemele enumerate mai sus sau o mare parte dintre ele.
Cutia ma ingrijoreaza in principal!

Dupa cum am mai spus, sunt mai mult sau mai putin probleme reclamate de la "0 KM".
Acum la 25.000 km pot spune ca dupa 10.000 km am exploatat masina la modul cat mai sportiv, am participat la competitii organizate de dealer, in general i-am dat de i-au sarit capacele, e fenomenala masina, d-aia vreau sa o prepar dupa garantie si sa o pastrez in paralel cu urmatoarea masina.
In ciuda acestor discutii si probleme, m-am bucurat la maxim de aceasta masina...de fapt pentru asta am si luat-o...o masina de oras cu zvac.
Insa dupa parerea mea, am fortat motorul si nu ambreiajul...

In general nu patinez ambreiajul...stiu...asa zic toti! )
Nu l-am patinat la nici o masina si cu unele am sarit de 100.000 km fara sa schimb ambreiajul.
Acum as minti daca as spune ca nu am patinat ambreiajul niciodata, ambreiajul cupleaza sus si ...asta e.
50.000 km....a fost o parere din ochi a unui mecanic, poate sa tina peste 50.000 sau nici atat.
I-am intrebat pe baietii care au lucrat la masina ce parere au...daca l ise pare exploatare defectuoasa.
Mi-au spus ca e totul ok, ca din ce se vede a fost exploatat corect si stare lui e normala si corecta la km parcursi.
Deci...asta e.

Bataia/rapaiala/flencaneala de la relanti care dispare cand accelerez pe loc...ti-am confirmat-o si eu!
E exact ce spuneam aici:

6. La relanti zornaie un rulment, ceva...din cate am inteles un rulment in cutie si e buba cunoscuta, la frig sau la f cald zgomotul se amplifica, calc ambreiajul si nu se mai aude....
Acum iarna, la rece, (dupa ce mi-a fost data cutia jos si pusa la loc )...uneori, cand e frig, la pornirea la rece, la relanti bate de zici ca e dizel...calc ambreiajul si nu se mai aude.
Zornaitul alterneaza cu o bataie cu aceeasi intermitenta, frecventa.
Zornaitul pare a fi de la un rulment, bataia asta pare a fi un joc pe undeva...

Se intampla asa: la relanti...toc, toc, toc...calc ambreiajul si nu se mai aude, ii dau drumul...zornait peste care se suprapune acea bataie...accelerez nu se mai aude pana cand revine la turatia de relanti dupa care incepe din nou si mai tare...toc, toc, toc....)

E bine ca nu ai lasat lucrurile la voia intamplarii.
Sunt foarte multi care nu sesizeaza, nu simt nimic si totul pe perfect...dar nu e asa nici pe departe!

Avatar utilizator
vlad_ambro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am

Mesaj de vlad_ambro » Vin Dec 19, 2008 12:10 pm

Deci e in cutie..adica sunt 2 rulmenti, ala de presiune ambreiaj si asta..si se va strica ceva? Adica care va fi deznodamantul..ca vorba ta, parca doar de cand e mai frig imi face asa.. In seara asta vii la intalnire? As vrea sa auzi zgomotul sa imi zici daca asta e.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 19, 2008 12:23 pm

QUOTE (vlad_ambro @ Dec 19 2008, 12:10 PM) Deci e in cutie..adica sunt 2 rulmenti, ala de presiune ambreiaj si asta..si se va strica ceva? Adica care va fi deznodamantul..ca vorba ta, parca doar de cand e mai frig imi face asa.. In seara asta vii la intalnire? As vrea sa auzi zgomotul sa imi zici daca asta e.

Nu stiu ce sa zic, s-au strans prea multe, una mai tare decat alta...si se vor mai strange.
Totusi sunt masini de peste 13.000 euro...nu mi se pare normal.

O sa le duc masina, le las hartiuta cu reclamatii si plec.
Le las masina cat considera ei ca este necesar pentru a trage niste concluzii sigure si profesioniste!
Cand ridic masina le cer sa declare pe hartiuta ca tot ce am reclamat eu e OK, semnat, parafat!
Hartiuta care poate fi si foaia aia care se intocmeste cand masina intra in service.
Si de aici depinde doar de cat de bine intentionati au fost in investigarea problemelor reclamate.

Nu se poate ca in acest domeniu sa existe atat de multe intrebari, probabilitati si ambiguitati.
Ori e service, ori e cenaclu literar - folcloric!

Nu vin la intalnirea din seara asta, voi fi la petrecerea de Craciun organizata de firma, dar ne vom intalni prin ianuarie.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Dec 20, 2008 3:39 pm

Mi-am amintit ca am facut niste poze... cand s-a dat cutia jos.
Din pacate s-a terminat bateria si nu am apucat sa fac poze la tot...
Fişiere ataşate
DSC00002.JPG
DSC00002.JPG (439.73 KiB) Vizualizat de 4143 ori
DSC00001.JPG
DSC00001.JPG (463.93 KiB) Vizualizat de 4159 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori