NOUL COLT, un facelift sau ceva mai mult ?
Eu zic sa nu ne grabim cu afirmatiile. Uite ce am gasit pe Mitsubishi France: http://www.mitsubishi-motors.fr/models/ ... colt/prix/
Deci pretul unui Colt Ralliart 3 usi : 17,890 EUR si pretul unui Colt 1.3, 3 usi, vers Invite : 12.990 EUR la care se adauga 400 EUR vopseaua metalizata.
La noi pretul unui Colt CZT este 17838 + 130 EUR vopseaua metalizata = 18000 EUR iar pretul unui Colt 1.3 SAM Safety este 11.800 EUR cu TVA la care se mai adauga vopseaua metalizata. Deci ajunge cam la 12.000 EUR.
Dupa cum se vede preturile sunt sensibil egale cu cele actuale la Colt Ralliart - dif. 400 EUR. La Colt 1.3, 3 usi diferenta de pret este cam de 1300 EUR.
Iar pe Mitsubishi UK : http://www.mitsubishi-cars.co.uk/prices/
Colt Ralliart, 3 usi : £11,743 iar Colt 1.3, 3 usi: £9,052. Asta inseamna cam 14.100 EUR ptr Colt Ralliart si 10.850 EUR ptr Colt 1.3 3 usi.
Sincer sa fiu cred ca preturile vor fi cam la nivelul celor din Franta. As fi extraordinar sa fie la nivelul celor din Anglia.
Eu sunt chiar curios sa vad cum arata cu adevarat acest Colt facelift... Orice s-ar zice eu zic ca Mitsubishi Colt ramane o masina buna comparativ cu alte masini din clasa ei. Din pacate nu pot sa nu fiu de acord ca acest model nu aduce mai nimic nou. Motorizarea este inca la un nivel bun comparativ cu alte modele. Probabil din cauza asta nici nu a fost schimbata. Noi motorizari inseamna cheltuieli pe care cei de la Mitsubishi nu cred ca vor sa le faca inca. Cred ca celor de la Mitsubishi le va fi destul de greu sa il vanda in conditiile in care alte marci au facut reduceri consistente de preturi sau au venit cu modele noi pe piata. In aceste conditii cred ca un model nou ar fi fost mult mai binevenit.
Deci pretul unui Colt Ralliart 3 usi : 17,890 EUR si pretul unui Colt 1.3, 3 usi, vers Invite : 12.990 EUR la care se adauga 400 EUR vopseaua metalizata.
La noi pretul unui Colt CZT este 17838 + 130 EUR vopseaua metalizata = 18000 EUR iar pretul unui Colt 1.3 SAM Safety este 11.800 EUR cu TVA la care se mai adauga vopseaua metalizata. Deci ajunge cam la 12.000 EUR.
Dupa cum se vede preturile sunt sensibil egale cu cele actuale la Colt Ralliart - dif. 400 EUR. La Colt 1.3, 3 usi diferenta de pret este cam de 1300 EUR.
Iar pe Mitsubishi UK : http://www.mitsubishi-cars.co.uk/prices/
Colt Ralliart, 3 usi : £11,743 iar Colt 1.3, 3 usi: £9,052. Asta inseamna cam 14.100 EUR ptr Colt Ralliart si 10.850 EUR ptr Colt 1.3 3 usi.
Sincer sa fiu cred ca preturile vor fi cam la nivelul celor din Franta. As fi extraordinar sa fie la nivelul celor din Anglia.
Eu sunt chiar curios sa vad cum arata cu adevarat acest Colt facelift... Orice s-ar zice eu zic ca Mitsubishi Colt ramane o masina buna comparativ cu alte masini din clasa ei. Din pacate nu pot sa nu fiu de acord ca acest model nu aduce mai nimic nou. Motorizarea este inca la un nivel bun comparativ cu alte modele. Probabil din cauza asta nici nu a fost schimbata. Noi motorizari inseamna cheltuieli pe care cei de la Mitsubishi nu cred ca vor sa le faca inca. Cred ca celor de la Mitsubishi le va fi destul de greu sa il vanda in conditiile in care alte marci au facut reduceri consistente de preturi sau au venit cu modele noi pe piata. In aceste conditii cred ca un model nou ar fi fost mult mai binevenit.
Faptul ca preturile afisate difera de la tara la tara, nu imi schimba impresia despre ceea ce se vede pe hartie, poze, date tehnice, samd.
Pretul ar fi ultimul aspect de comentat...macar sa fi fost un model conceptie noua si sa fi ramas pretul....
Deci un pret ok va atrage clienti...pe mine ca actual posesor de colt...nu ma "misca" acest aspect.
In mod normal nu ar avea de ce sa fie cu mult mai scump si nu cred ca va fi, mai ales in situatia actuala.
Dar repet, nu pretul uimeste aici, ci mai degraba masina...insa intr-un al mod decat a facut-o modelul actual la inceputurile sale.
Mitsubishi colt ramane o masina foarte buna comparativ cu modele apartinand aceleasi clase, din generatia sa... si buna comparativ cu altele mai noi, insa or sa apara modele noi la clasa mica si atunci diferentele vor deveni mult mai vizibile....
Tot ar fi ok daca au rezolvat din minusuri: insonorizarea cea mai proasta, cutie viteze mult sub tot ce misca in clasa ei, ma asteptam sa nu mai fie chiar asa de inalta, etc.
Noul model 2009 care in mod normal trebuie sa reziste pe piata minim 4 ani, 2009 - 2013 e de fapt un model 2004, poate cel mai bun in acea vreme in clasa sa, intr-un anumit interval de pret, dar care acum nu e depasit dar nici mult nu mai are.
Acum se cerea altceva...nu un facelift total neinspirat.
Cum zicea si chacha, in timp ne vom obisnui cu el si nu se va pare ok.
Multe masini la aparitie au dezamagit, apoi au fost ok.
Motorizarile...da, nu sunt de aruncat, ma asteptam la mai mult...se stie ca 1.5 turbo merge perfect normal pana la 200CP, pe smart brabus e dus pana pe la ~ 170CP si asta cu setarile din fabrica.
Combinatia Mitsubishi - Daimler a scos aceste motorizari exceptionale, insa evolutia nu trebuia sa se opreasca aici.
Noi motorizari inseamna investitii si cercetare si daca ma uit mai bine nici lanceru' nu se poate lauda la acest capitol.
Pacat!
Pretul ar fi ultimul aspect de comentat...macar sa fi fost un model conceptie noua si sa fi ramas pretul....
Deci un pret ok va atrage clienti...pe mine ca actual posesor de colt...nu ma "misca" acest aspect.
In mod normal nu ar avea de ce sa fie cu mult mai scump si nu cred ca va fi, mai ales in situatia actuala.
Dar repet, nu pretul uimeste aici, ci mai degraba masina...insa intr-un al mod decat a facut-o modelul actual la inceputurile sale.
Mitsubishi colt ramane o masina foarte buna comparativ cu modele apartinand aceleasi clase, din generatia sa... si buna comparativ cu altele mai noi, insa or sa apara modele noi la clasa mica si atunci diferentele vor deveni mult mai vizibile....
Tot ar fi ok daca au rezolvat din minusuri: insonorizarea cea mai proasta, cutie viteze mult sub tot ce misca in clasa ei, ma asteptam sa nu mai fie chiar asa de inalta, etc.
Noul model 2009 care in mod normal trebuie sa reziste pe piata minim 4 ani, 2009 - 2013 e de fapt un model 2004, poate cel mai bun in acea vreme in clasa sa, intr-un anumit interval de pret, dar care acum nu e depasit dar nici mult nu mai are.
Acum se cerea altceva...nu un facelift total neinspirat.
Cum zicea si chacha, in timp ne vom obisnui cu el si nu se va pare ok.
Multe masini la aparitie au dezamagit, apoi au fost ok.
Motorizarile...da, nu sunt de aruncat, ma asteptam la mai mult...se stie ca 1.5 turbo merge perfect normal pana la 200CP, pe smart brabus e dus pana pe la ~ 170CP si asta cu setarile din fabrica.
Combinatia Mitsubishi - Daimler a scos aceste motorizari exceptionale, insa evolutia nu trebuia sa se opreasca aici.
Noi motorizari inseamna investitii si cercetare si daca ma uit mai bine nici lanceru' nu se poate lauda la acest capitol.
Pacat!
Arata-ne si noua filmuletul.
Varianta ralliart in doua usi arata altfel decat in pozele de mai sus ?
Intreb pentru ca ok...spatele e ca la CZ3, dar din cate am vazut eu botu' e la fel la toate...
E cumva diferit la ralliart ?
Da daca botu e la fel la toate si zici ca ralliartu' arata bine, atunci si restu' arata bine.
Repet, ca arata bine sau nu...e chestie de gusturi, ca privindu-l (in poze cel putin) e doar un facelift la cel vechi, ca sub capota sunt aceleasi motoare ca la cel vechi, ca au considerat ca nu se mai merita sa investeasca nimic in acest model si sa foloseasca ce era deja...treaba lor, masina isi va gasi clienti daca pretul va fi ok si lista de dotari va fi impresionanta.
Poate sunt cam dur in aprecieri, dar eu avand colt, stiu ce sa cer de la acest model si fiindca vorbim de mitsubishi, adica un nume vechi si cu traditie in domeniu...ma asteptam la o evolutie a acestui model.
Cred totusi ca in afara de ceea ce se vede la exterior, sunt si lucruri pozitive si nu ma refer la pret bun, cruzcontrol, inimioare...si anume cred ca au mai eliminat din minusuri.
Asa ar fi normal si chiar in interesul lor...niste minusuri eliminate inseamna probleme mai mici pe perioada garantiei.
Vom vede cat si cum...
Ralliartu' mai mult ca sigur ca are ceva in plus fata de CZT-ul actual si sunt curios ce.
Mai multe ne vor spune viitorii posesori de Noul Colt!
Pana la urma tot e bine...spre deosebire de lancer, coltul are o serie de motorizari printre care si una turbo care face toti banii si nu a fost volkswaganizat, inca.
Varianta ralliart in doua usi arata altfel decat in pozele de mai sus ?
Intreb pentru ca ok...spatele e ca la CZ3, dar din cate am vazut eu botu' e la fel la toate...
E cumva diferit la ralliart ?
Da daca botu e la fel la toate si zici ca ralliartu' arata bine, atunci si restu' arata bine.
Repet, ca arata bine sau nu...e chestie de gusturi, ca privindu-l (in poze cel putin) e doar un facelift la cel vechi, ca sub capota sunt aceleasi motoare ca la cel vechi, ca au considerat ca nu se mai merita sa investeasca nimic in acest model si sa foloseasca ce era deja...treaba lor, masina isi va gasi clienti daca pretul va fi ok si lista de dotari va fi impresionanta.
Poate sunt cam dur in aprecieri, dar eu avand colt, stiu ce sa cer de la acest model si fiindca vorbim de mitsubishi, adica un nume vechi si cu traditie in domeniu...ma asteptam la o evolutie a acestui model.
Cred totusi ca in afara de ceea ce se vede la exterior, sunt si lucruri pozitive si nu ma refer la pret bun, cruzcontrol, inimioare...si anume cred ca au mai eliminat din minusuri.
Asa ar fi normal si chiar in interesul lor...niste minusuri eliminate inseamna probleme mai mici pe perioada garantiei.
Vom vede cat si cum...
Ralliartu' mai mult ca sigur ca are ceva in plus fata de CZT-ul actual si sunt curios ce.
Mai multe ne vor spune viitorii posesori de Noul Colt!
Pana la urma tot e bine...spre deosebire de lancer, coltul are o serie de motorizari printre care si una turbo care face toti banii si nu a fost volkswaganizat, inca.
QUOTE (Danyutz @ Nov 29 2008, 11:33 AM) Noi la Rumanie, avem preturi mai bune decat ale nemtilor, la Mitsu.
este relativa aceasta afirmatie!
scriptic ai dreptate, insa daca vrei sa cumperi o masina (japoneza) noua din germania si mai platesti si cash, ai sa ai o mare surpriza. ai sa obtii un discount de minim 10%!!!
la noi in cazul platii cash nu obtii mai nimic, eventual un set de covorase care de cele mai multe ori nici nu sunt originale, sau o alarma de doi bani.
este relativa aceasta afirmatie!
scriptic ai dreptate, insa daca vrei sa cumperi o masina (japoneza) noua din germania si mai platesti si cash, ai sa ai o mare surpriza. ai sa obtii un discount de minim 10%!!!
la noi in cazul platii cash nu obtii mai nimic, eventual un set de covorase care de cele mai multe ori nici nu sunt originale, sau o alarma de doi bani.
Sambata la Promotor am vazut o prezentare a noului Colt. Desi este un facelift cei de la Mitsubishi au spus ca este vorba de un nou Colt pentru ca masina este in proportie de 70% noua (sper ca am retinut bine).
In emisiune nu am vazut decat un Colt Ralliart care sincer sa fiu mi-a placut cum arata.
Ma asteptam sa prezinte si Coltul de 1.3 asa cum s-a spus in emisiune. Dar nimic...
Oricum am vazut ca in ultimul numar Promotor este prezentat "noul" Colt.
Poate cineva cumpara revista si ne spune mai multe.
In emisiune nu am vazut decat un Colt Ralliart care sincer sa fiu mi-a placut cum arata.
Ma asteptam sa prezinte si Coltul de 1.3 asa cum s-a spus in emisiune. Dar nimic...
Oricum am vazut ca in ultimul numar Promotor este prezentat "noul" Colt.
Poate cineva cumpara revista si ne spune mai multe.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori