Noul Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Oct 29, 2008 5:19 pm

...si pozele promise:


Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Lun Noi 03, 2008 1:41 pm

Verificat nivelul de ulei dupa 8000 Km: era la minim.
Adaugat 1L de ulei 5W30 Mobile One ESP Formula (scum doamna - scump; dincolo era mai ieftin). Ajuns la maxim.

Drum bun si cale batuta!

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Mar Noi 18, 2008 1:26 pm

Super pozele. Unde sunt facute? Am facut si eu o excursie prin multti, pun si poze.

Avatar utilizator
stefan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:28 pm

Mesaj de stefan » Vin Noi 28, 2008 12:40 pm

SALUT ! SUNT POSESOR DE OUTLANDER 2.2 D INSTYLE, MASINA CUMPARAT DIN GERMANIA IN IUNIE, AM 25000 KM. LA REVIZIA DE 20 MII KM NU AM AVUT ULEI LIPSA DAR FILTRUL DE AER SI CEL DE MOTORINA ERAU NEGRE, ASA CA AM DECIS CA URMATOAREA REVIZIE SA FIE LA 15 MII KM. ANVELOPE DE IARNA NU AM REUSIT SA CUMPAR, 225/55/18 SUNT GREU DE GASIT SI SCUMPE, PROBABIL O SA CUMPAR JANTE SI ANVELOPE PE 17 DAR FARA 4500-5000 RON NU SCAP. PE 16 NU PREA MERGA, SCADE MULT STABILITATEA MASINII, AM MERS CU UNA CARE AVEA PE 16 SI NU PREA STATEA BINE PE CURBE. DACA GASITI CEVA PE 18 INFORMATI

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Vin Noi 28, 2008 2:45 pm

Salut! Ma mira putin ce zici in legatura cu stabilitatea. Totusi, omolgarea modelelor Outlander e ori numai pe 16"(la variantele mai ieftine) ori si pe 16" si pe 18" (la cele mai scumpe). Din cate stiu, la fel stau lucrurile si la fratii francezi (4007 si C-crosser), desi acestia au mai facut ceva modificari la trenul de rulare si suspensii. Nu cred ca toti sa fi omis un amanunt care sa puna in pericol utilizatorii.
Pe de alta parte, exista anvelope de iarna pentru conditii grele (studless) care, oricum, au o limita de viteza mai mica - de regula, 160 km/h (indice Q) si anvelope de iarna pentru conditii de autostrada, pentru viteze de 190 (indice T) sau chiar 210 (indice H).
Vezi si topicul "Pregatirea de iarna".

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Noi 28, 2008 2:53 pm

QUOTE (Kahn)fratii francezi (4007 si C-crosser)

Daca PSA cumpara forma, nu inseamna ca-s frati cu Mitzibushi

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Noi 28, 2008 3:28 pm

Dar am inteles ca au cumparat forma si platforma ... asa ca devin macar veri de gradul I )

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Vin Noi 28, 2008 3:35 pm

QUOTE (Danyutz)QUOTE (Kahn)fratii francezi (4007 si C-crosser)

Daca PSA cumpara forma, nu inseamna ca-s frati cu Mitzibushi

Scuzati exprimarea dar atat timp cat ies pe aceeasi P...[oarta]... :-)

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Noi 28, 2008 5:29 pm

Eu zic ca e o intelegere, faceti masini dupa Outlander, dar ne dati motoru` de 2.2. C-Crosser si 4007 sunt mai scumpe decat Outlander.

@khan, nush cat iasa pe aceeasi poarta, dar daca esti detinator de Outlander, ma gandesc ca ai vazut actele de vama(provenienta Japan), cu act notarial si tot ce trebuie, frantzuzii se baga sa-si construiasca carutze in Japonia si sa le importe?

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Vin Noi 28, 2008 6:03 pm

Da, asa e, se fac toate in Japonia. Mai mult: Outlander a inceput sa fie fabricat si in Olanda, celelalte doua raman in Japonia!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori