Consum Mitsubishi Lancer 1.8 MT

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Noi 25, 2008 9:11 pm

Ieri dimineata la -12grade, dizelu' a pornit la prima cheie cu o mica ezitare. Nu folosesc nici un fel de aditiv pentru motorina. Iar in celelate dimineti cand au fost -4, -5 grade a pornit ca intr-o zi de vara.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mar Noi 25, 2008 9:18 pm

In afara de zgomot si parca totusi un consum de ulei mai ridicat nu am avut nici o problema cu tractorul.Atentie...masinile de test drive au putini km si motoarele nu sunt lasate.Acum dupa 18 mii de km pot sa spun ca se comporta minunat.Ok ...am mai zis-o ...din cauza zgomotului gandul meu este tot la un benzinar dar in privinta comportamentului nu imi e rusine pe nici o sosea.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 25, 2008 9:49 pm

Sunt noi, nu au ce probleme sa aiba si exploatate normal...nici nu vor avea prea curand.
Dar nici nu merg exploatate haiduceste asa cum ar permite un benzinar japonez caruia poti sa-i dai rosu mult si bine ca nu se supara, dimpotriva.
Deci depinde ce vrei de la masina pentru ca in general, cine isi ia un lancer stie despre ce e vorba dinainte...isi doreste ceva mai mult decat isi doreste unu' care vrea tdi. Sunt si exceptii.

Consum bun in Bucuresti nu prea o sa vezi.
La drum intins si benzinarul consuma acceptabil daca e condus corect si in plus de asta satisfactia economisirii a 30 RON cu dizelul o sa fie nula pe langa ceea ce o sa primesti de la un motor de turatie pe benzina....

Asa ca daca vrei un lancer, ia-ti totusi un lancer...
Daca vrei tdi ia-ti un vw.

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Mie Noi 26, 2008 8:57 am

Pana in week end ul asta mai ca nu regretam ca am luat 1.8 MT INVITE ... consum mediu destul de mare in oras 12-13 %........
In afara la 130-140 constant nu pot sa zic era ok un 8-8.5 % ........ daca o lasi sub 120 scoti si 7.5 % ..........

Fac precizarea ca in afar de a conduce masina nu stiu nimic de motoare, etc ...
Intreband pe cineva in week end cat ii ia un ford focus si afland ca desi e motor mai mic cam tot peste 10 il intreb care e buba ........ de ce consuma atat si lanceru si fordu .....

Raspunsu e simplu din cauza climatronicului care functioneaza cam non stop ..... pt ca acea turbina/compresor care se ocupa cu climatronicul daca butnoul din mijloc nu e pe off consuma 3-4 litri in plus la 100 km ......

Am dat pe off desi erau 0 grade afara si am luat-o agale prin oras ..... consumuri medii si de 5% la lancer 1.8 pe unele portiuni de am crezut ca nu e adevarat ..... dar in medie nu sare de 8 l/100 km daca acel buton e pe off si mergi lejer schimband cat mai jos..........

Daca stiam asta in perioada dintre canicula si gerurile de azi economiseam cateva milioane date aiurea pe benzina pentru ca sunt zile cand afara is peste 15 grade si nu ai nevoie nici de frig nici de cald in masina ....

Cine poate explica mai bine subiectu il rog sa o faca ....... iar erorile sa fie scuzate v-am zis ca is afon ..........

Poate asa se si explica de ce 1.5 pe langa faptul ca e un motor mai mic are AC manual si nu consuma asa tare ......

P.S. Ce antigel punem la lancer 1.8 MT? Daca scade ?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Noi 26, 2008 9:40 am

Statistic vorbind ... aerul conditionat consuma cu 8-10 % mai mult decat consumul masinii. Foarte multa lume se sperie de chestia asta pentru ca nu e clar spusa. 8-10 % din consumul masinii inseamna undeva la MAXIM 1.5 litri ( intradevar pe distante foarte lungi sa se simte , dar foarte putin ). Nu pot sa zic ca ma pricep la masini... dar ce spui tu acolo cu 3-4 litri mi se pare enorm. Conteaza foarte mult motorul masinii... daca ai un motor de ex 3.0 V6 aerul conditionat nu cred ca-si '' mai baga nasul '' la consum, pentru ca acel V6 are destula putere cat sa se joace cu un banal compresor, pe cand un motor 1.2 in 3 pistoane se ``chinuie`` , de aici si variatia consumului. Iar despre AC manual si AC automat ( climatronic ) , nu sunt foarte sigur... dar am auzit ca acel procent de 8-10 % scade l(dar nu cu mult ) a cele cu climatronic pentru ca au un alt mod de ``control`` al compresorului. Numai bine.

Pentru antigel - se recomanda cel indicat in manualul de utilizare, daca nu in principiu se poate folosi orice tip de antigel (acum depinde daca il diluezi sau nu).

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Noi 26, 2008 9:44 am

QUOTE (thor)Atentie...masinile de test drive au putini km si motoarele nu sunt lasate.

Al nostru are 20mii si porneste fara nici o prob dimineata, consum mixt 6.7 ... atentie totusi la diesele, multi clienti de 2.0 diesel tind sa le tina subturate, adica sa schimbe tot in 2mii de ture, pentru ca motorul trage incepand cu 1.750 si dupa cateva mii de km in regimul respectiv se poate infunda turbina de la depuneri, e recomandat un regim de 3000 si chiar peste, pentru diesel. De obicei recomand 1.8, iar pt cei mai economi 1.5.

@ovydiu_p, gandeste-te bine dinainte ce vrei sa cumperi, diesel`u intradevar s-a ieftinit cu pana la 2mii euro acum, dar un 1.5 inform este 12.176euro fara tva.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Noi 26, 2008 9:51 am

Mai sunt si cazuri in care nu ai ce face si trebuie sa iei diesel :| . Nu regret... ca doar nu puteam sa refuz ``oferta`` , are si diesel-ul avantajele lui si a inceput sa-mi placa sincer... cuplul and stuff ( cu zgomotul n-am probleme , nu m-a deranjat niciodata ) dar oricand prefer orice motor pe benzina, de preferabil un subaru. Am avut ocazia sa merg cu asa ceva si e incredibil motorul... mai ales sunetul acela specific, nu zic nu nici la Mitsu,Honda sau Mazda toate 2.0 sau 2.4 dc nu? .

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Mie Noi 26, 2008 11:42 am

QUOTE (Vibe)Statistic vorbind ... aerul conditionat consuma cu 8-10 % mai mult decat consumul masinii. Foarte multa lume se sperie de chestia asta pentru ca nu e clar spusa. 8-10 % din consumul masinii inseamna undeva la MAXIM 1.5 litri ( intradevar pe distante foarte lungi sa se simte , dar foarte putin ). Nu pot sa zic ca ma pricep la masini... dar ce spui tu acolo cu 3-4 litri mi se pare enorm. Conteaza foarte mult motorul masinii... daca ai un motor de ex 3.0 V6 aerul conditionat nu cred ca-si '' mai baga nasul '' la consum, pentru ca acel V6 are destula putere cat sa se joace cu un banal compresor, pe cand un motor 1.2 in 3 pistoane se ``chinuie`` , de aici si variatia consumului. Iar despre AC manual si AC automat ( climatronic ) , nu sunt foarte sigur... dar am auzit ca acel procent de 8-10 % scade l(dar nu cu mult ) a cele cu climatronic pentru ca au un alt mod de ``control`` al compresorului. Numai bine.

Pentru antigel - se recomanda cel indicat in manualul de utilizare, daca nu in principiu se poate folosi orice tip de antigel (acum depinde daca il diluezi sau nu).

Eu am citat din computerul de bord.... de la valori de 12-13 medie in oras cu el daca merg fara compresor imi afiseaza maxim 8-8,5 ....... si am reusit un absurd 5 % pe o portiune de cativa km cu ea subturata la maxim .....

O sa refac testu pe cateva zile/saptamani si revin .....

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Noi 26, 2008 12:18 pm

Oricum CB al Lancer-ului e putin ciudat , eu zic sa nu te mai iei dupa el .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 26, 2008 12:25 pm

Nu are cum sa scada atat de mult numai pentru ca s-a oprit compresorul.
Probabil e vr-un cumul de factori.
Incearca sa pornesti compresorul din nou sa vezi ce consumuri inregistreaza CB-ul.
Daca sunt aceleasi diferente uriase e f ciudat, poate ar trebui discutat la service...
Daca diferenta de consum e reala compresor ON, compresor OFF, atunci ar trebui sa mai observi si alte lucruri, turatie mult mai mare cand compresorul e ON, masina sa traga
mult mai greu...fata de situatia cand compresorul e OFF.
CB-ul in oras (depinde fluiditatea traficului) poate sa indice mai mult, verificarea se face la pompa.
Nu e ciudat, are doar un algoritm simplu si clasic gen solutie la problema de clasa a IV-a.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori