2008 Mitsubishi Lancer Lancer Frost White 2.0 Did 140 Cp
Mobil 5w30 ESP sigur satisface standardul VW50700 - care se refera la motoare diesel cu pompa injector cu intervale mari intre revizii. Asta este motivul pentru care este recomandat.
Printre altele sortul amintit de ulei este printre putinele care sunt acceptate pentru motoarele prevazute cu filtre de particule deschise/inchise - datorita continutului foarte scazut de sulf.
Asa, ca sa-ti raspund Teo_Paul - acest ulei se utilizeaza pe Lancer fie ca are fie ca nu are filtru de particule. In cazul in care nu are - din cauza standardului VW50700, care nu are nic o legatura cu filtrul de particule; iar in cazul in care are si filtru de particule din doua motive VW50700 si standard ACEA C2/C3 - care este satndardul de uleiuri pentru motoare echipate cu filtre de particule deschise/inchise.
In privinta echiparii cu filtre de particule a motoarelor de Lancer - asteptati sa vina 2009, ca de la anul va fi obligatoriu acest "accesoriu" care aduce un inconvenient. Si anume - regenerarea filtrului - daca nu se face cand solicita calculatorul de motor poate fi necesara o vizita in service pentru o regenerare fortata.
Asa ca e mai binefara filtre de particule, pentru toata lumea - proprietari de masina si tehnicieni din service, credeti-ma.
Printre altele sortul amintit de ulei este printre putinele care sunt acceptate pentru motoarele prevazute cu filtre de particule deschise/inchise - datorita continutului foarte scazut de sulf.
Asa, ca sa-ti raspund Teo_Paul - acest ulei se utilizeaza pe Lancer fie ca are fie ca nu are filtru de particule. In cazul in care nu are - din cauza standardului VW50700, care nu are nic o legatura cu filtrul de particule; iar in cazul in care are si filtru de particule din doua motive VW50700 si standard ACEA C2/C3 - care este satndardul de uleiuri pentru motoare echipate cu filtre de particule deschise/inchise.
In privinta echiparii cu filtre de particule a motoarelor de Lancer - asteptati sa vina 2009, ca de la anul va fi obligatoriu acest "accesoriu" care aduce un inconvenient. Si anume - regenerarea filtrului - daca nu se face cand solicita calculatorul de motor poate fi necesara o vizita in service pentru o regenerare fortata.
Asa ca e mai binefara filtre de particule, pentru toata lumea - proprietari de masina si tehnicieni din service, credeti-ma.
Pana la urma are sau nu are filtru de particule? Stie cineva sigur? Saptamana trecuta am fost la service si cineva de-acolo a zis ca Lancerul diesel nu are asa ceva. Pe mine nu ma incalzeste cu nimic daca are sau nu, dar cred ca e bine de stiut. Eu am gasit scris ca are doar pe http://www.newlancer.eu/index.php5?lang=ro_ro la sectiunea performante.
Bogdan, poate stii tu ceva
Bogdan, poate stii tu ceva
Aici nu scrie nimic despre asa ceva:
http://www.mitsubishi-motors.ro/index.p ... 1&action=3
Eu stiu ca deocamdata nu are...e mai bine asa, din punctul de vedere al utilizatorului, exceptand partea cu reducerea taxei pentru prima inmatriculare. Daca nu ai nu beneficiezi de reducerea taxei cu 25%; daca ai DPF ai si reducere dar si probleme curegenerarea lui.
De la anul vor fi obligatorii la toate masinile noi. :evil:
http://www.mitsubishi-motors.ro/index.p ... 1&action=3
Eu stiu ca deocamdata nu are...e mai bine asa, din punctul de vedere al utilizatorului, exceptand partea cu reducerea taxei pentru prima inmatriculare. Daca nu ai nu beneficiezi de reducerea taxei cu 25%; daca ai DPF ai si reducere dar si probleme curegenerarea lui.
De la anul vor fi obligatorii la toate masinile noi. :evil:
salut
am 10.000 km ...impresii .....
nu imi pare deloc rau ca am luat-o. sunt foarte multumit pana acum de ea.fuge ....este stabila ...are directia precisa ...suspesiile sun exact cum imi plac... pana acum am completat uluiul cu inca 500gr, am mai completat cu 100-200g la antigel si cam 100g la lichid si ambreiaj...mai scazusera si ele nitelus.....nu ca s-ar fi aprins ceva la bord , dar in general verific ca toate lichidele sa fie la parametri din carte . toate produsele au fost de la mobil 1. toate operatiunile le-am facut la service mit. din oras . puteam plati doar cantitatea ce am folosit-o pentru completare , insa am preferat sa cumpar tot bidonnul.
pe la directie , suspenii si asa mai departe pana acum a fost liniste ...nici un zgomot .
ce ma enerveaza insa de ceva timp este o mica vibratie in bord ..mai precis deasupra ecrenului unde arata ora ..radio si amdp....dar aceasta vibratie apare doar la o anumita turatie si dispare imediat ce am lasat / urcat turatia . daca apas pe bord nu mai face . zgomotul nu este deloc puternic .
oricum la cate plastice are ma asteptam sa am mari probleme cu ele ..insa pana acum sunt multumit de interior.
consum: de cate ori fac Pitesti-Sibiu am consum de 5.3l/100km
asa ca dupa metoda rezervorului am scos un consum de 6.5l/100km in conditiile in care 70% din km i-am facut in oras.un consum mai mult decat corect din punctul meu de vedere tinand cont de greutatea si puterea pe care o dezvolta.
apropo....ESP-u; sau mai bine zis ASC-ul chiar functioneaza ....pe o ploaie torentiala la 100 la ora in curba chiar l-am simtit cum a redresat masina si pot spune ca datorita lui nu m-am dus pe camp.
va sigur ca masina bate suta folosind treptele 1+2+3 si atat .
ce mi-ar fi placut la ea ..sa nu fi fost asa zgomotoasa .....motorul este totusi zgomotos si se mai adauga si zgomotul de la asfalt ...insa atunci era chiar perfecta si oricum asta se rezolva ieftin si bine .
am pe ea cauciucuri DUNLOP ......parerea mea ca sunt slabe rau ....pe timp de ploaie chiar nu ma bazez pe ele.
ce vreau sa-i fac ......neaparat senzori de parcare pe spate .+ oginzi pentru unghiul mort........si neaparat cauciucuri si jenti noi .
asa ca apelez la voi sa-mi dti poze sau likuri cu ce jenti credeti ca s-ar potrivi pe un lancer alb si neaparat ce marca de gume sa pun pe el ( sa fie pentru toate anotimpurile ). m-am uitat pe tot netul la baracuda , oz , bbs, etc ...dar chiar nu m-am hotarat ce model de janta s-ar potrivi......sper sa ma ajutati ...
in rest ... bafta. si scuze pt eventualele greseli ************scriu la lumina monitorului*********
am 10.000 km ...impresii .....
nu imi pare deloc rau ca am luat-o. sunt foarte multumit pana acum de ea.fuge ....este stabila ...are directia precisa ...suspesiile sun exact cum imi plac... pana acum am completat uluiul cu inca 500gr, am mai completat cu 100-200g la antigel si cam 100g la lichid si ambreiaj...mai scazusera si ele nitelus.....nu ca s-ar fi aprins ceva la bord , dar in general verific ca toate lichidele sa fie la parametri din carte . toate produsele au fost de la mobil 1. toate operatiunile le-am facut la service mit. din oras . puteam plati doar cantitatea ce am folosit-o pentru completare , insa am preferat sa cumpar tot bidonnul.
pe la directie , suspenii si asa mai departe pana acum a fost liniste ...nici un zgomot .
ce ma enerveaza insa de ceva timp este o mica vibratie in bord ..mai precis deasupra ecrenului unde arata ora ..radio si amdp....dar aceasta vibratie apare doar la o anumita turatie si dispare imediat ce am lasat / urcat turatia . daca apas pe bord nu mai face . zgomotul nu este deloc puternic .
oricum la cate plastice are ma asteptam sa am mari probleme cu ele ..insa pana acum sunt multumit de interior.
consum: de cate ori fac Pitesti-Sibiu am consum de 5.3l/100km
asa ca dupa metoda rezervorului am scos un consum de 6.5l/100km in conditiile in care 70% din km i-am facut in oras.un consum mai mult decat corect din punctul meu de vedere tinand cont de greutatea si puterea pe care o dezvolta.
apropo....ESP-u; sau mai bine zis ASC-ul chiar functioneaza ....pe o ploaie torentiala la 100 la ora in curba chiar l-am simtit cum a redresat masina si pot spune ca datorita lui nu m-am dus pe camp.
va sigur ca masina bate suta folosind treptele 1+2+3 si atat .
ce mi-ar fi placut la ea ..sa nu fi fost asa zgomotoasa .....motorul este totusi zgomotos si se mai adauga si zgomotul de la asfalt ...insa atunci era chiar perfecta si oricum asta se rezolva ieftin si bine .
am pe ea cauciucuri DUNLOP ......parerea mea ca sunt slabe rau ....pe timp de ploaie chiar nu ma bazez pe ele.
ce vreau sa-i fac ......neaparat senzori de parcare pe spate .+ oginzi pentru unghiul mort........si neaparat cauciucuri si jenti noi .
asa ca apelez la voi sa-mi dti poze sau likuri cu ce jenti credeti ca s-ar potrivi pe un lancer alb si neaparat ce marca de gume sa pun pe el ( sa fie pentru toate anotimpurile ). m-am uitat pe tot netul la baracuda , oz , bbs, etc ...dar chiar nu m-am hotarat ce model de janta s-ar potrivi......sper sa ma ajutati ...
in rest ... bafta. si scuze pt eventualele greseli ************scriu la lumina monitorului*********
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
QUOTE (cix)Pana la urma are sau nu are filtru de particule? Stie cineva sigur? Saptamana trecuta am fost la service si cineva de-acolo a zis ca Lancerul diesel nu are asa ceva. Pe mine nu ma incalzeste cu nimic daca are sau nu, dar cred ca e bine de stiut. Eu am gasit scris ca are doar pe http://www.newlancer.eu/index.php5?lang=ro_ro la sectiunea performante.
Bogdan, poate stii tu ceva
cred ca cel mai indicat pentru a avea un raspuns cat mai aproape de realitate legat de ce tip de ulei sa folosim este mai bine sa intrebam la AUDI sau Volkswagen, ei deja cunosc de ceva timp acest motor
bafta!
sute de mii de km fara interventii si evenimente
Bogdan, poate stii tu ceva
cred ca cel mai indicat pentru a avea un raspuns cat mai aproape de realitate legat de ce tip de ulei sa folosim este mai bine sa intrebam la AUDI sau Volkswagen, ei deja cunosc de ceva timp acest motor
bafta!
sute de mii de km fara interventii si evenimente
pentru cei care vor jenti noi.....poate va ajuta
http://www.alcar.co.uk/AlcarKonfigurato ... _key=17424
http://www.alcar.co.uk/AlcarKonfigurato ... _key=17424
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori