Opinii Mitsubishi Colt CZ3 1.5
QUOTE (COObra)150 + 30 transport + cablu cu mufa + soft (la tine nu se pune ca faci matale)
eu am gasit pe la 150 euroi ceasurile cu sonde si cu suportul de prins pe stalp sau in gaura de sub cdplayer (desi ma cam indoiesc ca intra acolo)
In cazul meu pocketul exista deci se elimina din start si costul device-ului si transportul, mai raman cablul si adaptorul.
Un astfel de soft permite vizualizarea mai multor parametri....
Unde ai gasit ceasurile, etc. as vrea sa le vad si eu.
eu am gasit pe la 150 euroi ceasurile cu sonde si cu suportul de prins pe stalp sau in gaura de sub cdplayer (desi ma cam indoiesc ca intra acolo)
In cazul meu pocketul exista deci se elimina din start si costul device-ului si transportul, mai raman cablul si adaptorul.
Un astfel de soft permite vizualizarea mai multor parametri....
Unde ai gasit ceasurile, etc. as vrea sa le vad si eu.
QUOTE (Cristi)QUOTE (COObra)cred ca ar fi prea arhaic sa incerce sa iti repare amortizoarele.
in legatura cu revizia dupa cate am inteles baietii sunt deschisi si accepta sa le faci mai repede.
cu alte chestii sunt eu mai impotriva....tot ce vreau sa montez suplimentar pe masina trebuie sa montez la ei ca altfel pierg garantia la sistemul electric....si cum de aia se leaga tot ce inseamna si motor.....
si nu prea imi convine sa mi se factureze nu stiu cati euroi pe ora pentru niste operatii pe care le pot face singur si poate chiar mai bine.
nu ma refeream la amortizoare cand vobeam de reparatii...de exemplu problemele la cutia de viteze se rezolva schimband cutia, o problema la potentiometrele din bord se rezolva schimban intreb blocul...samd.
Exemplele sunt inspirate din fapte reale
Eu am montat alarma la ei, dar sistemul audio (amplificator + subwwofer) in alta parte si nu au zis nimic, insa pe de o parte au dreptate...e plin de meseriasi....
Cat despre preturi sunt cam piperate.
Cristi ,
Pt. cutiile de viteza nu se gasesc kit-uri de reparatii , eu am avut probleme cu o cutie de Audi iar mecanicul mi-a spus clar, or gasesc pe cineva sa imi confectioneze piesele, ori iau alta sh cu garantie 6 luni.
Legat de amortizoare este destul de curios avand in vedere faptul ca sunt originale (se stie clar ca astea sunt cele mai longevive)
(Si acum un sfat practic NU cumparati Monroe tin 3-4000 de km )
in legatura cu revizia dupa cate am inteles baietii sunt deschisi si accepta sa le faci mai repede.
cu alte chestii sunt eu mai impotriva....tot ce vreau sa montez suplimentar pe masina trebuie sa montez la ei ca altfel pierg garantia la sistemul electric....si cum de aia se leaga tot ce inseamna si motor.....
si nu prea imi convine sa mi se factureze nu stiu cati euroi pe ora pentru niste operatii pe care le pot face singur si poate chiar mai bine.
nu ma refeream la amortizoare cand vobeam de reparatii...de exemplu problemele la cutia de viteze se rezolva schimband cutia, o problema la potentiometrele din bord se rezolva schimban intreb blocul...samd.
Exemplele sunt inspirate din fapte reale
Eu am montat alarma la ei, dar sistemul audio (amplificator + subwwofer) in alta parte si nu au zis nimic, insa pe de o parte au dreptate...e plin de meseriasi....
Cat despre preturi sunt cam piperate.
Cristi ,
Pt. cutiile de viteza nu se gasesc kit-uri de reparatii , eu am avut probleme cu o cutie de Audi iar mecanicul mi-a spus clar, or gasesc pe cineva sa imi confectioneze piesele, ori iau alta sh cu garantie 6 luni.
Legat de amortizoare este destul de curios avand in vedere faptul ca sunt originale (se stie clar ca astea sunt cele mai longevive)
(Si acum un sfat practic NU cumparati Monroe tin 3-4000 de km )
[quote="Ady
Legat de amortizoare este destul de curios avand in vedere faptul ca sunt originale (se stie clar ca astea sunt cele mai longevive)
(Si acum un sfat practic NU cumparati Monroe tin 3-4000 de km ) [/quote]
Cele de pe Colt CZ3 puntea spate sunt Sachs, daca retin bine.
Si eu am fost mirat ca s-au dus la 4000 km...nu le-am dat nici un motiv sa se defecteze.
Legat de amortizoare este destul de curios avand in vedere faptul ca sunt originale (se stie clar ca astea sunt cele mai longevive)
(Si acum un sfat practic NU cumparati Monroe tin 3-4000 de km ) [/quote]
Cele de pe Colt CZ3 puntea spate sunt Sachs, daca retin bine.
Si eu am fost mirat ca s-au dus la 4000 km...nu le-am dat nici un motiv sa se defecteze.
QUOTE (Ady)Cele avute pe masina sunt Sachs (montate de neamtul care a avut-o inaintea mea) , inca le mai tin in garaj pt. ca nu curg. S-au comportat impecabil , deci destul de curios... e posibil sa fi fost facute sub licenta ale tale , indiferent de origine nu au scuze...
Bafta.
Ady
Da, destul de curios...i-am intrebat pe mecanici cum de a fost posibil sa se duca asa repede...ei nu pareau deloc mirati si chiar am inteles ca s-au mai schimbat si altii, deci nimic neobisnuit pentru ei.
Bafta.
Ady
Da, destul de curios...i-am intrebat pe mecanici cum de a fost posibil sa se duca asa repede...ei nu pareau deloc mirati si chiar am inteles ca s-au mai schimbat si altii, deci nimic neobisnuit pentru ei.
Salut Cristi,
Nici aici nu scapi de mine...
Referitor la lucrarile pe partea electrica efectuate in afara - o mica povestioara: un domn si-a luat o frumusete de lancer de 2 litri, dar s-a zgarcit la cativa euro si s-a dus si si-a instalat alarma si cateva gadget-uri pe nustiu unde. Rezultatul - masina nu mai pornea, nu mai fucntiona cum trebuie prectic nimic. pana la urma a ajuns tot la MCD
, si au sta baietii vreo doua zile sa repare ce-au stricat "expertii" in alarme, evident totul pe cheltuiala clientului, la care s-a mai adaugat si perderea garantiei la instalatia electrica.
Asta a fost un caz fericit, ca nu a avut parte de incendiu si nici componente electronice deteriorate.
De aceea iti zic ca cerinta asta nu este doar de dragul de a fi exclusivist ci are acoperire in realitate - instalatiile electrice ale masinilor moderne sunt tot mai complexe, incorporeaza o groaza de controlere si calculatoare si daca nu stii unde sa umbli mai rau strici.
Nici aici nu scapi de mine...
Referitor la lucrarile pe partea electrica efectuate in afara - o mica povestioara: un domn si-a luat o frumusete de lancer de 2 litri, dar s-a zgarcit la cativa euro si s-a dus si si-a instalat alarma si cateva gadget-uri pe nustiu unde. Rezultatul - masina nu mai pornea, nu mai fucntiona cum trebuie prectic nimic. pana la urma a ajuns tot la MCD
Asta a fost un caz fericit, ca nu a avut parte de incendiu si nici componente electronice deteriorate.
De aceea iti zic ca cerinta asta nu este doar de dragul de a fi exclusivist ci are acoperire in realitate - instalatiile electrice ale masinilor moderne sunt tot mai complexe, incorporeaza o groaza de controlere si calculatoare si daca nu stii unde sa umbli mai rau strici.
QUOTE (DeBogdan)Salut Cristi,
Nici aici nu scapi de mine...
Referitor la lucrarile pe partea electrica efectuate in afara - o mica povestioara: un domn si-a luat o frumusete de lancer de 2 litri, dar s-a zgarcit la cativa euro si s-a dus si si-a instalat alarma si cateva gadget-uri pe nustiu unde. Rezultatul - masina nu mai pornea, nu mai fucntiona cum trebuie prectic nimic. pana la urma a ajuns tot la MCD
, si au sta baietii vreo doua zile sa repare ce-au stricat "expertii" in alarme, evident totul pe cheltuiala clientului, la care s-a mai adaugat si perderea garantiei la instalatia electrica.
Asta a fost un caz fericit, ca nu a avut parte de incendiu si nici componente electronice deteriorate.
De aceea iti zic ca cerinta asta nu este doar de dragul de a fi exclusivist ci are acoperire in realitate - instalatiile electrice ale masinilor moderne sunt tot mai complexe, incorporeaza o groaza de controlere si calculatoare si daca nu stii unde sa umbli mai rau strici.
Nici aici, nici aici...ca in reclama
Ai prins gustul discutiilor pe forumuri, esti de neoprit
Da, sunt perfect de acord cu tine.
parca noi doi am vorbit...tu stii la ce firma am lucrat eu...firma care pe langa echipamente de service auto, mai producea si sisteme de alarma si urmarire prin satelit...am asistat la multe instalari, pe masini de tot soiul, de la porsche, audi, mercedes pana la tiruri si utilitare de transport.
Baietii erau destul de priceputi, daca ai lucrat la Timas probabil ca il stii pe Adi Zamsa care venea sa va umble la banc si despre care nu pot sa spun decat de bine...cu toate acestea nu duceam lipsa de evenimente neplacute datorate unor instalari mai putin avizate...
Pnetru fiecare model nou de masina trebuia sa sunam producatorul si sa obtinem schema electrica a masinii, deci inconstienti nu eram...cu atat mai mult cu cat astfel de sisteme presupun un proces de instalare mai laborios si mai complex, totul se instala cat mai ascuns si de cele mai multe ori era necesara demontarea bordului si a capitonajelor de la interior.
Daca clientul ar fi asistat la instalarea sistemului cred ca si-ar fi pus mainile in cap. Cele mai multe masini erau de lux si ajungeau la noi imediat ce erau ridicate de la dealer, deci noi noutze.
Tin minte o faza cu un Mercedes apartinand unui parlamentar...omul a vrut si senzori furt pentru oglinzi, instalatorul a alimentat senzorul de la martorul de usa deschisa, a termina ttreaba si a predat masina, totul a functionat perfect.
A doua zi omul ne-a chemat ca nu mai avea curent in baterie ) ...computerul a sesizat consum pe portiera, a interepretat ca acel consum provenea de la martor si toata noaptea a incercat sa inchida usa...pana dimineata nu mai era nimic in baterie.
La alta masina, unde te legai sa iei curent computerul masinii raporta consum suplimentar si intrerupea alimentarea...si nu avea numai un computer...nu mai stiu despre ce marca era vorba.
La un moment dat am avut astfel de sisteme pe masinile politiei udriste, nu-ti spun ce am patit si acolo cu vreo doua ventouri...
Astfel de sisteme se instalau pe masinile unor oameni cu bani, de la politicieni, oameni de afaceri, fotbalisti pana la oameni din lumea interlopa, tigani care doreau sa aiba masinile in siguranta si monitorizate 24/24 oriunde in europa si daca aveau vreo problema provocata de sistem generau un scandal monstruos presarat cu amenintari de tot soiul.
Eu raspundeam de centrala de urmarire si am fost sunati in centrala de urmarire de un tigan care ne-a injurat si ne-a dat ragaz cateva ore sa-i rezolvam masina ca altfel vine peste noi in centrala si ne taie pe toti.
Era un adevarat cosmar cand aparea vreo problema cauzata de instalarea unui astfel de sistem, acum rad dar atunci nu si nu era vorba numai de RO, mai aveam pe cap si o centrala in Italia si acolo napoletanii nu glumeau...
In concluzie am vazut multe situatii in care o instalare aparent corecta provoca ulterior adevarate dezastre
Eu m-am ars cu instalarea sistemului audio, vopsitul paragului costa mai mult decat sistemul audio dar asta e, sa-mi fie invatatura de minte...oricum la capitolul atentie nici ai vostri nu stau prea bine, tot romani sunt si ei...sau nu stateau in ultimul timp a-ti progresat destul de mult.
I'm watching you...
Nici aici nu scapi de mine...
Referitor la lucrarile pe partea electrica efectuate in afara - o mica povestioara: un domn si-a luat o frumusete de lancer de 2 litri, dar s-a zgarcit la cativa euro si s-a dus si si-a instalat alarma si cateva gadget-uri pe nustiu unde. Rezultatul - masina nu mai pornea, nu mai fucntiona cum trebuie prectic nimic. pana la urma a ajuns tot la MCD
Asta a fost un caz fericit, ca nu a avut parte de incendiu si nici componente electronice deteriorate.
De aceea iti zic ca cerinta asta nu este doar de dragul de a fi exclusivist ci are acoperire in realitate - instalatiile electrice ale masinilor moderne sunt tot mai complexe, incorporeaza o groaza de controlere si calculatoare si daca nu stii unde sa umbli mai rau strici.
Nici aici, nici aici...ca in reclama
Ai prins gustul discutiilor pe forumuri, esti de neoprit
Da, sunt perfect de acord cu tine.
parca noi doi am vorbit...tu stii la ce firma am lucrat eu...firma care pe langa echipamente de service auto, mai producea si sisteme de alarma si urmarire prin satelit...am asistat la multe instalari, pe masini de tot soiul, de la porsche, audi, mercedes pana la tiruri si utilitare de transport.
Baietii erau destul de priceputi, daca ai lucrat la Timas probabil ca il stii pe Adi Zamsa care venea sa va umble la banc si despre care nu pot sa spun decat de bine...cu toate acestea nu duceam lipsa de evenimente neplacute datorate unor instalari mai putin avizate...
Pnetru fiecare model nou de masina trebuia sa sunam producatorul si sa obtinem schema electrica a masinii, deci inconstienti nu eram...cu atat mai mult cu cat astfel de sisteme presupun un proces de instalare mai laborios si mai complex, totul se instala cat mai ascuns si de cele mai multe ori era necesara demontarea bordului si a capitonajelor de la interior.
Daca clientul ar fi asistat la instalarea sistemului cred ca si-ar fi pus mainile in cap. Cele mai multe masini erau de lux si ajungeau la noi imediat ce erau ridicate de la dealer, deci noi noutze.
Tin minte o faza cu un Mercedes apartinand unui parlamentar...omul a vrut si senzori furt pentru oglinzi, instalatorul a alimentat senzorul de la martorul de usa deschisa, a termina ttreaba si a predat masina, totul a functionat perfect.
A doua zi omul ne-a chemat ca nu mai avea curent in baterie ) ...computerul a sesizat consum pe portiera, a interepretat ca acel consum provenea de la martor si toata noaptea a incercat sa inchida usa...pana dimineata nu mai era nimic in baterie.
La alta masina, unde te legai sa iei curent computerul masinii raporta consum suplimentar si intrerupea alimentarea...si nu avea numai un computer...nu mai stiu despre ce marca era vorba.
La un moment dat am avut astfel de sisteme pe masinile politiei udriste, nu-ti spun ce am patit si acolo cu vreo doua ventouri...
Astfel de sisteme se instalau pe masinile unor oameni cu bani, de la politicieni, oameni de afaceri, fotbalisti pana la oameni din lumea interlopa, tigani care doreau sa aiba masinile in siguranta si monitorizate 24/24 oriunde in europa si daca aveau vreo problema provocata de sistem generau un scandal monstruos presarat cu amenintari de tot soiul.
Eu raspundeam de centrala de urmarire si am fost sunati in centrala de urmarire de un tigan care ne-a injurat si ne-a dat ragaz cateva ore sa-i rezolvam masina ca altfel vine peste noi in centrala si ne taie pe toti.
Era un adevarat cosmar cand aparea vreo problema cauzata de instalarea unui astfel de sistem, acum rad dar atunci nu si nu era vorba numai de RO, mai aveam pe cap si o centrala in Italia si acolo napoletanii nu glumeau...
In concluzie am vazut multe situatii in care o instalare aparent corecta provoca ulterior adevarate dezastre
Eu m-am ars cu instalarea sistemului audio, vopsitul paragului costa mai mult decat sistemul audio dar asta e, sa-mi fie invatatura de minte...oricum la capitolul atentie nici ai vostri nu stau prea bine, tot romani sunt si ei...sau nu stateau in ultimul timp a-ti progresat destul de mult.
I'm watching you...
Nu ma refeream la micile "neatentii" de manipulare, nu iau apararea nimanui, fiecare trebuie sa-si asume greselile si neatentiile respective.
Ma refeream la lucruri mult mai seriase - instalarea de diverse gadget-uri aftersales, de catre "cunoscatori", pe principiul- "ma leg cu firele astea acolo, ca e asemanator cu cele de la modelul XX de la marca XX", cu toate ca pot fi diferente fundamentale intre modul de circulatie a semnalelor, tensiunilor folosite, etc. :evil:
Dupa aceea incep sa apara surprizele....
Asta in conditiile in care se face mare caz de profesionalism. Intr-o situatie de asta, cel care monteaza diversele gadgeturi si se autointituleaza profesionist, ar trebui sa contacteze un dealer al unui producator si sa-i zica - vreau sa instalez asta si asta si am nevoie de suportul vostru sa nu deteriorez instalatia electrica. Ajutati-ma cu informatii. Fac montajul sub supravegherea voastra."
Zic asta pentru ca am intalnit astfel de oameni - care inainte de a face ceva nou solicitau sprijinul delerului pentru marca si modelul respectiv macar la prima montare. Si nu au avut nici o data probleme cu nefunctionare sisteme, scurtcircuite sau mai stiu eu ce minuni aparute pe masinile noi, cu comunicatie CAN sau alte tipuri de protocoale de retea.
Acest lucru il stii si tu la fel de bine ca si mine..
Ma refeream la lucruri mult mai seriase - instalarea de diverse gadget-uri aftersales, de catre "cunoscatori", pe principiul- "ma leg cu firele astea acolo, ca e asemanator cu cele de la modelul XX de la marca XX", cu toate ca pot fi diferente fundamentale intre modul de circulatie a semnalelor, tensiunilor folosite, etc. :evil:
Dupa aceea incep sa apara surprizele....
Asta in conditiile in care se face mare caz de profesionalism. Intr-o situatie de asta, cel care monteaza diversele gadgeturi si se autointituleaza profesionist, ar trebui sa contacteze un dealer al unui producator si sa-i zica - vreau sa instalez asta si asta si am nevoie de suportul vostru sa nu deteriorez instalatia electrica. Ajutati-ma cu informatii. Fac montajul sub supravegherea voastra."
Zic asta pentru ca am intalnit astfel de oameni - care inainte de a face ceva nou solicitau sprijinul delerului pentru marca si modelul respectiv macar la prima montare. Si nu au avut nici o data probleme cu nefunctionare sisteme, scurtcircuite sau mai stiu eu ce minuni aparute pe masinile noi, cu comunicatie CAN sau alte tipuri de protocoale de retea.
Acest lucru il stii si tu la fel de bine ca si mine..
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator