NOUL COLT, un facelift sau ceva mai mult ?
Promitsu: cruise control ala e un tempomat obosit cu nume de mare smecherie. Si nu, in mod sigur porcaria aia ( comparata cu cruise control de pe s500 sau bmw care tine distanta fata de cel din fata sai alte smecherii ) nu costa 3000-4000 euro ... Poate 100 euro ?? Cam atit costa pt tractorasul meu. Pornirea masinii fara cheie. Hahaaa ! O poti face din alarma, sunetul care variaza in functie de viteza e un "nice touch" absolut inutil daca astia nu pun si ei ceva boxe mai decente si optiunea la HU de "On Volume" . Daca opresc magaoaia cu sunetul tare ca mi s-a ridicat mie sa ascult asa, cind il repornesc vreau sa fie incet si nu tare, ca atunci o sa o am culcata.
Faptul ca i-au pus bot de lancer nu face ca masina sa fie mai usor de fabricat. In nici un caz botul acela nu se potriveste la lancer. Si e si urit pe masina asta. Rau !
Si volanul ala de va fi pe serie, o sa fie extraordinar. Asta de il am eu are claxonul pe tot interiorul si nu poti tine mina pe volan mai relaxat ca deja dai bipuri. Ala e bun, chit ca e luat de la altele.
Faptul ca i-au pus bot de lancer nu face ca masina sa fie mai usor de fabricat. In nici un caz botul acela nu se potriveste la lancer. Si e si urit pe masina asta. Rau !
Si volanul ala de va fi pe serie, o sa fie extraordinar. Asta de il am eu are claxonul pe tot interiorul si nu poti tine mina pe volan mai relaxat ca deja dai bipuri. Ala e bun, chit ca e luat de la altele.
Cand se folosesc componente, parti, piese de la alte modele mai noi sau mai vechi e pentru ca in acest fel se mai fac niste economii in procesul de fabricatie si automat un castig mai mare pentru producator.
Probabil ca i-au pus si manere la toate usile ca pe versiunea SAM de acum lipsesc pe spate, ma gandesc ca au mai insonorizat-o cat de cat, eventual au pus cutia de viteze la punct si e sincronizata, nu mai agata, ambreiajul nu mai cupleaza la limita superiora, nu mai pacane, s-a eliminat delayul din acceleratie si multe altele....adica probabil ca pana la cruzcontrol kkt au rezolvat multe alte chestii care nu prea era in regula... :-D
Volanul la colt e mai mic, daca ala din poza e fix ca cel de pe lancer sau de unde e luat, atunci e marfa! )
Cruzcontrolu' si ce mai enumera ei pe acolo sunt pentru a putea cere aceiasi bani sau mai multi pe un model vechi de acum 4 ani dar care pentru client e nou ca are al bot si alt bord.
Oricum chestiile astea nu valoreaza mai nimic.
E ca oferta de la vodafone, se schimba in permanenta, iti da impresia ca e din ce in ce mai avantajoasa, dar in realitate ce iti da cu o mana iti ia cu alta.
Probabil ca i-au pus si manere la toate usile ca pe versiunea SAM de acum lipsesc pe spate, ma gandesc ca au mai insonorizat-o cat de cat, eventual au pus cutia de viteze la punct si e sincronizata, nu mai agata, ambreiajul nu mai cupleaza la limita superiora, nu mai pacane, s-a eliminat delayul din acceleratie si multe altele....adica probabil ca pana la cruzcontrol kkt au rezolvat multe alte chestii care nu prea era in regula... :-D
Volanul la colt e mai mic, daca ala din poza e fix ca cel de pe lancer sau de unde e luat, atunci e marfa! )
Cruzcontrolu' si ce mai enumera ei pe acolo sunt pentru a putea cere aceiasi bani sau mai multi pe un model vechi de acum 4 ani dar care pentru client e nou ca are al bot si alt bord.
Oricum chestiile astea nu valoreaza mai nimic.
E ca oferta de la vodafone, se schimba in permanenta, iti da impresia ca e din ce in ce mai avantajoasa, dar in realitate ce iti da cu o mana iti ia cu alta.
Sunt perfect de acord ca multe din modificarile aduse la Colt nu valoreaza foarte mult. Evident ca aceste modificari nu costa cateva mii de EUR.
Pe mine nu ma incanta cu nimic cu exceptia cruise controlului si indicatorului de schimbare treapta. Astea te pot ajuta sa consumi mai putin atunci cand chiar esti interesat de asta. Speram intr-o noua gama de motorizari, mai puternice. De asemenea ar fi fost bine sa se remedieze macar o parte din problemele Coltului. Macar insonorizarea putea fi mai buna. Nu ca m-ar deranja dar sunt persoane carora nu le place zgomotul motorului.
Sincer sa fiu nu este decat un facelift si nu un nou Colt indiferent ce zic unii. Sunt unele imbunatatiri evidente dar anumite probleme nu au fost remediate. Cel putin din ce stiu eu. Cand o sa apara si la noi o sa ne edificam mai bine...
Am gasit pe site-ul din Mitsubishi Germania preturile ptr el : http://www.mitsubishi-motors.de/modelle/colt/preise
Probabil ca la noi preturile or sa fie tot cam pe acolo. Nu ma astept la diferente mai mari de 500-1000 EUR.
Deci din ce vad eu un Colt 1.3, 5 usi, costa cam 15-16.000 EUR. Nu stiu daca cu taxe sau nu.
Deci din ce vad eu cei de la Mitsubishi au pus pe colt dotari care se gasesc la modele mai scumpe. Designul exterior si interior este discutabil. Nu au remediat o serie de probleme semnalate ptr Colt (asta trebuie verificat). Nu au schimbat motorizarea.
Cu alte cuvinte schimbari care costa putin producatorul si ptr care clientul va trebui sa plateasca.
Mai ramane ca si clientii sa vrea sa scoata banii din buzunar ptr asta..
Pe mine nu ma incanta cu nimic cu exceptia cruise controlului si indicatorului de schimbare treapta. Astea te pot ajuta sa consumi mai putin atunci cand chiar esti interesat de asta. Speram intr-o noua gama de motorizari, mai puternice. De asemenea ar fi fost bine sa se remedieze macar o parte din problemele Coltului. Macar insonorizarea putea fi mai buna. Nu ca m-ar deranja dar sunt persoane carora nu le place zgomotul motorului.
Sincer sa fiu nu este decat un facelift si nu un nou Colt indiferent ce zic unii. Sunt unele imbunatatiri evidente dar anumite probleme nu au fost remediate. Cel putin din ce stiu eu. Cand o sa apara si la noi o sa ne edificam mai bine...
Am gasit pe site-ul din Mitsubishi Germania preturile ptr el : http://www.mitsubishi-motors.de/modelle/colt/preise
Probabil ca la noi preturile or sa fie tot cam pe acolo. Nu ma astept la diferente mai mari de 500-1000 EUR.
Deci din ce vad eu un Colt 1.3, 5 usi, costa cam 15-16.000 EUR. Nu stiu daca cu taxe sau nu.
Deci din ce vad eu cei de la Mitsubishi au pus pe colt dotari care se gasesc la modele mai scumpe. Designul exterior si interior este discutabil. Nu au remediat o serie de probleme semnalate ptr Colt (asta trebuie verificat). Nu au schimbat motorizarea.
Cu alte cuvinte schimbari care costa putin producatorul si ptr care clientul va trebui sa plateasca.
Mai ramane ca si clientii sa vrea sa scoata banii din buzunar ptr asta..
La preturile afisate pe site-ul Mitsubishi Germania ma gandesc ca aceasta varianta cu facelift are multe de oferit, si in primul rand ma refer o alta tinuta de drum, la o insonorizare minimala, la comenzi fara delay, fara sa agate sau sa scoata diverse zgomote "tehnologice", samd. performante si confort sporite.
Ca noi stim cum arata coltul actual si ca spre deosebire de el, asta nou arata ca un cur de maimuta si mult mai cheap...asta chiar nu mai conteaza pentru ca sunt oameni pe care ciudateniile ii excita, si in plus de asta daca lista de dotari e lunga atunci chiar nu mai conteaza cum arata, ce are sub capota, cum se numeste sau ca la banii astia se poate achizitiona o masina din alta clasa, insa cu dotari mai putine dar suficiente ca utilitate.
Preturile sunt de model nou 100% sau de model dintr-o clasa superioara...dar in realitate e vorba de o masina de acum 4 - 5 ani.
Dar e exact ce ziceam mai sus...un model se invecheste, ii scade pretul, se spoieste un pic pe ici pe colo, se mai reduc costurile de fabricatie, eventual se mai si remediaza una, alta desi nu e sigur si in loc sa-i mai scada pretul, ii creste ca si cum ar fi model nou.
1.5 turbo 150 CP e doar 19.990 euro ?
Bun!
Un pic sub pretul unor masini cu ceva mai multi muschi...
Ca noi stim cum arata coltul actual si ca spre deosebire de el, asta nou arata ca un cur de maimuta si mult mai cheap...asta chiar nu mai conteaza pentru ca sunt oameni pe care ciudateniile ii excita, si in plus de asta daca lista de dotari e lunga atunci chiar nu mai conteaza cum arata, ce are sub capota, cum se numeste sau ca la banii astia se poate achizitiona o masina din alta clasa, insa cu dotari mai putine dar suficiente ca utilitate.
Preturile sunt de model nou 100% sau de model dintr-o clasa superioara...dar in realitate e vorba de o masina de acum 4 - 5 ani.
Dar e exact ce ziceam mai sus...un model se invecheste, ii scade pretul, se spoieste un pic pe ici pe colo, se mai reduc costurile de fabricatie, eventual se mai si remediaza una, alta desi nu e sigur si in loc sa-i mai scada pretul, ii creste ca si cum ar fi model nou.
1.5 turbo 150 CP e doar 19.990 euro ?
Bun!
Un pic sub pretul unor masini cu ceva mai multi muschi...
Parerea mea : fata de lancer dupa un crash test frontal, spate de renault modus / logan mcv, interior de sandero. De ce oare Mitsubishi nu tine la blazon? Cu asta vrea el sa se bata cu Peugeot 207, cu Mazda 2, cu Honda Jazz, noua Ibiza? Mi se pare ca nu se ridica nici macar la nivelul lui Clio 3, cel putin la calitatea materialelor din interior. Pacat, se parea ca Mitsubishi e pe val cu noul lancer dar vad ca-si da singur cu stangul in dreptul!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori