2007 Mitsubishi Lancer Clasic 2.0 136cp , Negru
Revin cu un update la gume.
Ei bine, in primii 1500 de km. mi-am dat cu pumnii-n cap ca am facut o afacere proasta, gumele nefiind cu nimic mai bune decit curelele alea de Yokohama pe care le-am primit cadou de la fabrica pe echiparea standard. Daca nu stiti despre ce vorbesc, ma refer la frinarea proasta, lipsa aderentei pe orice fel de suprafata (in afara momentelor in care asfaltul era extrem de cald), lipsa scartaitului ce precede pierderea aderentei, etc.
Timp de 1500 de km am simtit gumele astea cam ca pe alea de dinainte. Ba chiar un pic mai rau, directia pierzind din acuratete, nemaifiind asa de prompta la micile miscari de volan. Astea s-au ameliorat dupa 1500 si atunci mi-am dat seama ca deja discutam despre alte gume.
Asadar, am profitat de un drum la Brasov ca sa ma distrez pe portiunea mea preferata, Predeal - Timisul de Jos.Deci sunt super incintat de gume! Aderenta incredibila, frinare extraordinara, stabilitate mult sporita-n curbe si cel mai imbucurator fapt e ca scartaie inainte de a rupe aderenta pe viraj. E drept, cind am pus mina pe gume in Brasov, erau cam lipicioase.
Apropos, din Predeal a iesit un nene cu un Lancer X negru inmatriculat in Prahova, cu jante pe 18" (deci un 1.8 sau un 2.0 TDI). N-a rezistat pe serpentine, a ramas in urma. Dar a tinut sa ma depaseasca cu tot dinadinsul cind ne-am reintalnit, asa c-a riscat o depasire de coloana, pe linie continua, intr-o curba lipsita de orice fel de vizibilitate. Sa fie sanatos si sa-i dea Dumnezeu sa nu-i vina niciodata nimic de pe contrasens atunci cind nu-si doreste asta!
Ei bine, in primii 1500 de km. mi-am dat cu pumnii-n cap ca am facut o afacere proasta, gumele nefiind cu nimic mai bune decit curelele alea de Yokohama pe care le-am primit cadou de la fabrica pe echiparea standard. Daca nu stiti despre ce vorbesc, ma refer la frinarea proasta, lipsa aderentei pe orice fel de suprafata (in afara momentelor in care asfaltul era extrem de cald), lipsa scartaitului ce precede pierderea aderentei, etc.
Timp de 1500 de km am simtit gumele astea cam ca pe alea de dinainte. Ba chiar un pic mai rau, directia pierzind din acuratete, nemaifiind asa de prompta la micile miscari de volan. Astea s-au ameliorat dupa 1500 si atunci mi-am dat seama ca deja discutam despre alte gume.
Asadar, am profitat de un drum la Brasov ca sa ma distrez pe portiunea mea preferata, Predeal - Timisul de Jos.Deci sunt super incintat de gume! Aderenta incredibila, frinare extraordinara, stabilitate mult sporita-n curbe si cel mai imbucurator fapt e ca scartaie inainte de a rupe aderenta pe viraj. E drept, cind am pus mina pe gume in Brasov, erau cam lipicioase.
Apropos, din Predeal a iesit un nene cu un Lancer X negru inmatriculat in Prahova, cu jante pe 18" (deci un 1.8 sau un 2.0 TDI). N-a rezistat pe serpentine, a ramas in urma. Dar a tinut sa ma depaseasca cu tot dinadinsul cind ne-am reintalnit, asa c-a riscat o depasire de coloana, pe linie continua, intr-o curba lipsita de orice fel de vizibilitate. Sa fie sanatos si sa-i dea Dumnezeu sa nu-i vina niciodata nimic de pe contrasens atunci cind nu-si doreste asta!
De simbata, 15 Noiembrie, Mitsa s-a procopsit cu gume de iarna d-astea:
Toyo-urile devenisera f. zgomotoase odata cu racirea vremii asa ca a trebuit sa le schi8mb ca sa nu ma dau cu capu' de toti peretii din cauza zgomotului. Asadar, gumele astea noi sunt mult mai silentioase ca alea de vara si, in plus de asta, parca se misca si volanul mai usor (nu prea-mi place mie, dar...). Ca si punct negativ, subliniez "bubuitul" gumelor pe liniile de tramvai sau mici gropi si asta in conditiile in care rotile erau umflate ca la carte (2.3 fata, 2.1. spate).
Toyo-urile devenisera f. zgomotoase odata cu racirea vremii asa ca a trebuit sa le schi8mb ca sa nu ma dau cu capu' de toti peretii din cauza zgomotului. Asadar, gumele astea noi sunt mult mai silentioase ca alea de vara si, in plus de asta, parca se misca si volanul mai usor (nu prea-mi place mie, dar...). Ca si punct negativ, subliniez "bubuitul" gumelor pe liniile de tramvai sau mici gropi si asta in conditiile in care rotile erau umflate ca la carte (2.3 fata, 2.1. spate).
QUOTE (Marty)De simbata, 15 Noiembrie, Mitsa s-a procopsit cu gume de iarna d-astea:
Toyo-urile devenisera f. zgomotoase odata cu racirea vremii asa ca a trebuit sa le schi8mb ca sa nu ma dau cu capu' de toti peretii din cauza zgomotului. Asadar, gumele astea noi sunt mult mai silentioase ca alea de vara si, in plus de asta, parca se misca si volanul mai usor (nu prea-mi place mie, dar...). Ca si punct negativ, subliniez "bubuitul" gumelor pe liniile de tramvai sau mici gropi si asta in conditiile in care rotile erau umflate ca la carte (2.3 fata, 2.1. spate).
Se distinge cu greu cuvantul "Nokian" pe lateral. De unde sunt achizitionate, daca nu sunt indiscret?
Toyo-urile devenisera f. zgomotoase odata cu racirea vremii asa ca a trebuit sa le schi8mb ca sa nu ma dau cu capu' de toti peretii din cauza zgomotului. Asadar, gumele astea noi sunt mult mai silentioase ca alea de vara si, in plus de asta, parca se misca si volanul mai usor (nu prea-mi place mie, dar...). Ca si punct negativ, subliniez "bubuitul" gumelor pe liniile de tramvai sau mici gropi si asta in conditiile in care rotile erau umflate ca la carte (2.3 fata, 2.1. spate).
Se distinge cu greu cuvantul "Nokian" pe lateral. De unde sunt achizitionate, daca nu sunt indiscret?
Gasesti toate detaliile aici: http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=1409
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori