Ambreiaj prajit 2.0
Asa cum am spus aici http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t...&start=45... mi s-a dus de tot ambreiajul si nu a fost schimbat in garantie ... cost total 1.435 lei....La liniute nu m-am bagat decat de vre-o 4 ori in total dar de condus recunosc ca conduc agresiv si masina are 35000 km acum...oricum m-a afectat financiar destul de rau...
LAv,
Trebuie sa inveti un lucru de aici, ai doua optiuni:
- daca vrei sa continui cu senzatiile, fa-ti buget pentru asta ;
- renunti la senzatii si tii ambreiajul mult si bine ;
Si ca o idee generala, priveste ambreiajul ca o siguranta electrica - daca se depasesc valorile nominale de lucru se arde.... .
In incheiere, ce sa-ti zic distractie placuta la liniute.
Trebuie sa inveti un lucru de aici, ai doua optiuni:
- daca vrei sa continui cu senzatiile, fa-ti buget pentru asta ;
- renunti la senzatii si tii ambreiajul mult si bine ;
Si ca o idee generala, priveste ambreiajul ca o siguranta electrica - daca se depasesc valorile nominale de lucru se arde.... .
In incheiere, ce sa-ti zic distractie placuta la liniute.
Partial de acord cu tine....dar hai sa-ti zic si eu ceva...si aici rog sa ma ierte partea feminina din forum...crezi ca un lancer 2.0 condus de o femeie care are tocuri si o sa-l tina aproape tot timpul de jumatate apasat o sa tina "mult si bine"? Si in plus la un motor de 2.0 si o masina care are echipare sport (vezi volan, eleron, pedale, scaune) de ce nu se pune un ambreiaj sport? Hai sa nu fie pe 2.0...dar fratilor...macar pe EVO...
Nu va suparati pe mine dar nu mi se pare normal sa iti cada ambreiajul in garantie...si asta indiferent de regimul de lucru...mai era parca Gabi care zicea ca la 1,6 a inceput sa patineze ca avea frana de mana trasa si incerca un burn...aici e extrem de dubios....nu vad de ce ar patina...NU SUNT MECANIC...deci nu ma criticati...era doar o parere si sunt si un pic suparat pentru am comandate alte multe lucruri pentru lancer si doar de asta nu aveam nevoie...
Nu va suparati pe mine dar nu mi se pare normal sa iti cada ambreiajul in garantie...si asta indiferent de regimul de lucru...mai era parca Gabi care zicea ca la 1,6 a inceput sa patineze ca avea frana de mana trasa si incerca un burn...aici e extrem de dubios....nu vad de ce ar patina...NU SUNT MECANIC...deci nu ma criticati...era doar o parere si sunt si un pic suparat pentru am comandate alte multe lucruri pentru lancer si doar de asta nu aveam nevoie...
La mine cred ca eu l-am ajutat sa patineze ridicand usor piciorul de pe el...dar acum nu stiu, poate n-ar fi trebuit totusi sa patineze.... Acum merge bine, inca merge bine desi am facut vreo cateva liniute, m-am invatat cu el (ma refer la faptul ca tine cam sus) si consider eu, il exploatez cat pot...
Foarte serios vorbind toti ce i de pe acest forum avem "in sange" mitsubishi si nu vreau sa critic marca pentru ca e marca mea de suflet...dar...aici e o problema...eu sincer inafara de Subaru nu am mai auzit de ambreiaj dus in garantie indiferent cine si cum ar conduce....De ce nu incercam sa transmitem mai departe plangerea si sa vedem daca nu se iau masuri la nivel mai inalt?
Stii ce LAV,
Nu am vazunt nici macar un EVO, din cele utilizate de pilotii din CNR ca masini de strada, sa vina la service sa schimbe un ambreiaj. In schimb am vazut absolut toate celelalte EVO-uri in service pentru inlocuirea ambreiajului in primii 3000 km.
Asta iti spune ceva?
Ca o informatie pur tehnica: orice ambreiaj, de pe orice model de masina este dimensionat sa transmita de 1.5 ori mai mult cuplu decat poate produce motorul.
Rolul functional al ambreajul este sa permita decuplarea motorului de cutia de viteze pe durata schimbarii treptelor, sau sa permita plecarea de pe loc. El nu este conceput sa reziste termic la solicitarile care apar cand este patinat. SIMPLU.
Un ambreiaj ars iti spune ca mai ai de invatat cum se utilizeaza corect ambreiajul.
Si partea proasta este ca este destul de greu sa corectam niste deprinderi gresit formate in timpul scolii de soferi.
Ca o paranteza, o mica intamplare: prietena unui coleg de servici face scoala de soferi. Am mers cu ea sa vedem ce a invatat si am descoperit cu uimire ca o invatase ca atunci cand intra intr-o curba sa pastreze treapta de viteza, si sa compenseze prin patinarea ambreiajului pentru a putea tine motorul turat.
Sau alta metoda si mai "desteapta": la intrarea in viraj, apesi pedala de ambreaij, schimbi o treapta in jos, iar cand iesi din viraj cuplezi ambreiajul. "Avantajele" metodei - nenumarate, ramai fara controlul masinii in curba, din moment ce nu ai tractiune la roti, uzezi rulmentul de presiune.
Interesant nu?
Mai sunt multe de povestit aici, despre modul cum se foloseste incorect ambreiajul, dupa cele vazute de mine pe la adventure day.
Poate deschidem un topic despre tehnici de conducere.
Gata, ca am obosit.
Nu am vazunt nici macar un EVO, din cele utilizate de pilotii din CNR ca masini de strada, sa vina la service sa schimbe un ambreiaj. In schimb am vazut absolut toate celelalte EVO-uri in service pentru inlocuirea ambreiajului in primii 3000 km.
Asta iti spune ceva?
Ca o informatie pur tehnica: orice ambreiaj, de pe orice model de masina este dimensionat sa transmita de 1.5 ori mai mult cuplu decat poate produce motorul.
Rolul functional al ambreajul este sa permita decuplarea motorului de cutia de viteze pe durata schimbarii treptelor, sau sa permita plecarea de pe loc. El nu este conceput sa reziste termic la solicitarile care apar cand este patinat. SIMPLU.
Un ambreiaj ars iti spune ca mai ai de invatat cum se utilizeaza corect ambreiajul.
Si partea proasta este ca este destul de greu sa corectam niste deprinderi gresit formate in timpul scolii de soferi.
Ca o paranteza, o mica intamplare: prietena unui coleg de servici face scoala de soferi. Am mers cu ea sa vedem ce a invatat si am descoperit cu uimire ca o invatase ca atunci cand intra intr-o curba sa pastreze treapta de viteza, si sa compenseze prin patinarea ambreiajului pentru a putea tine motorul turat.
Sau alta metoda si mai "desteapta": la intrarea in viraj, apesi pedala de ambreaij, schimbi o treapta in jos, iar cand iesi din viraj cuplezi ambreiajul. "Avantajele" metodei - nenumarate, ramai fara controlul masinii in curba, din moment ce nu ai tractiune la roti, uzezi rulmentul de presiune.
Interesant nu?
Mai sunt multe de povestit aici, despre modul cum se foloseste incorect ambreiajul, dupa cele vazute de mine pe la adventure day.
Poate deschidem un topic despre tehnici de conducere.
Gata, ca am obosit.
Fii atent cum sta treaba..eu nu te cunosc...si nu vreau sa ma cert cu tine...dar nu ma lua asa de sus...NU SUNT PILOT..dar daca imi mai dai lectii de condus te rog sa-mi prezinti cate ceva din vasta ta experienta la volan ca din carti iti pot cita si eu cat vrei...
Imi spui despre cum conduc pilotii....pai tu crezi ca toti cei care cumpara masini sunt piloti? Eu...sau Jeff.. suntem niste soferi de rahat in viziunea ta doar pentru ca acceleram masina la maxim potential pe 400 m din cand in cand?
Revenind la subiectul "experienta la volan"... hai sa-tiu dau cateva detalii despre "cariera" mea de sofer...permis din 1999 - masina personala o dacie pana in 2005, apoi un opel astra 1.4 si din 2006 lancerul 2.0. Din 2002 pana in 2005 am facut, in medie, 2 drumuri de Bucuresti pe luna (masini de serviciu un golf 1.9 TDI si inainte un peugeot partner 1.9 simplu). Daca tu crezi ca nu am experienta la volan si la viraje si etc. si daca ai impresia ca eu conduc in medie cu 80 km/h..sau ca nu am condus suficiente modele de masini te inseli...si niciodata nu am avut probleme cu ambreiajul...la nici o masina...
Inca odata...MITSUBISHI e marca mea de suflet dintotdeauna si drept dovada ca atunci cand mi-am putut permite mi-am si cumparat un Mitsubishi...si nu vreau sa critic aceasta marca sub nici o forma....Habar nu am ce legatura ai tu cu Mitsubishi si nici nu ma intereseaza sincer...dar...daca lucrezi acolo tine cont ca sunt client si nu stiu daca tu esti client Mitsubishi (nici nu stiu ce masina conduci)...si NU SUNT SINGURUL cu aceasta problema.....uita-te si tu cati, de pe forum, au pronleme cu ambreiajul in GARANTIE, de pe forum am zis, sa nu-mi spui ca toti suntem niste soferi de rahat....!!!!!!!
Si as vrea sa inchei discutia aici...repet...nu stiu cine esti (era un topic "prezentare membrii" - nu te-am vazut pe acolo)...daca vreau sa discut probleme de genul asta ma duc la dealerul de aici...de care..repet sunt foarte multumit si NU E VINA LOR ca acest ambreiaj nu mi-a fost schimbat in garantie...e vina mea ca l-am prajit....
Numai bine....
Imi spui despre cum conduc pilotii....pai tu crezi ca toti cei care cumpara masini sunt piloti? Eu...sau Jeff.. suntem niste soferi de rahat in viziunea ta doar pentru ca acceleram masina la maxim potential pe 400 m din cand in cand?
Revenind la subiectul "experienta la volan"... hai sa-tiu dau cateva detalii despre "cariera" mea de sofer...permis din 1999 - masina personala o dacie pana in 2005, apoi un opel astra 1.4 si din 2006 lancerul 2.0. Din 2002 pana in 2005 am facut, in medie, 2 drumuri de Bucuresti pe luna (masini de serviciu un golf 1.9 TDI si inainte un peugeot partner 1.9 simplu). Daca tu crezi ca nu am experienta la volan si la viraje si etc. si daca ai impresia ca eu conduc in medie cu 80 km/h..sau ca nu am condus suficiente modele de masini te inseli...si niciodata nu am avut probleme cu ambreiajul...la nici o masina...
Inca odata...MITSUBISHI e marca mea de suflet dintotdeauna si drept dovada ca atunci cand mi-am putut permite mi-am si cumparat un Mitsubishi...si nu vreau sa critic aceasta marca sub nici o forma....Habar nu am ce legatura ai tu cu Mitsubishi si nici nu ma intereseaza sincer...dar...daca lucrezi acolo tine cont ca sunt client si nu stiu daca tu esti client Mitsubishi (nici nu stiu ce masina conduci)...si NU SUNT SINGURUL cu aceasta problema.....uita-te si tu cati, de pe forum, au pronleme cu ambreiajul in GARANTIE, de pe forum am zis, sa nu-mi spui ca toti suntem niste soferi de rahat....!!!!!!!
Si as vrea sa inchei discutia aici...repet...nu stiu cine esti (era un topic "prezentare membrii" - nu te-am vazut pe acolo)...daca vreau sa discut probleme de genul asta ma duc la dealerul de aici...de care..repet sunt foarte multumit si NU E VINA LOR ca acest ambreiaj nu mi-a fost schimbat in garantie...e vina mea ca l-am prajit....
Numai bine....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori