2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Dune Beige
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Vibe doar atata ai? :-D Eu in primele cateva zile facusem deja 1k km, m-am plimbat de nebun sa fac rodajul.
Gasiti pe net metoda de resetare a intervalului de revizie daca vreti, eu imi notasem dar nu mai stiu unde am salvat fisierul. Cred totusi ca 15k km e intervalul, nu 20k dar eu oricum mi-am propus sa merg pe schimb ulei intermediar, undeva la 7,5-8k km.
Gasiti pe net metoda de resetare a intervalului de revizie daca vreti, eu imi notasem dar nu mai stiu unde am salvat fisierul. Cred totusi ca 15k km e intervalul, nu 20k dar eu oricum mi-am propus sa merg pe schimb ulei intermediar, undeva la 7,5-8k km.
Si la mine intervalul de service atit pe bord cit si in carte e bifat 20.000Km,cind am ridicat masina am intrebat pe dealer cum e de fapt cu intervalu de service ca stiam ca s-a mai discutat pe forum,tipu mi-a spus ceva de genu ca din motive comerciale,ca sa faca masina mai atragatoare pentru potentialii clienti e marit intervalu de la 15k la 20k si ca in mod normal la 15k ar trebui facut sau la un an.
Revin cu noi impresii ... am trecut si eu de limita de 1000 de km a rodajului, am mers cu 180 Km/h ... se cam aud anvelopele dar sistemul de sunet isi face treaba ... si am o mice nelamurire : cum fac sa NU se mai reseteze consumul mediu ? ... am intrat in settings am dat de pe A pe M dar am obs ca la fiecare pornire fiind pe M se reseteaza, am dat inapoi pe A ... si aici se reseateaza... dar nu-mi dau seama cand .. In carte scrie ceva de 4 ORE :shock: pe ACC ... nu prea am inteles treaba... ma lumineaza cineva? Multumesc.
Intr-adevar, cosumul mediu se reseteaza daca nu pornesti motorul timp de 4 ore.
Exista si consum mediu pe care il resetezi manual, dar daca il afisezi pe ala, data urmatoare cand pornesti masina tot pe cel automat ti-l afiseaza.
Sincer, nu vad nici o logica in a-l afisa pe cel care il resetezi manual, pentru ca ala pe masura ce faci mai multi km e mai greu de influentat.
La varianta instyle e mult mai usor de accesat consumul mediu manual prin intermediul MMCS-ului.
Exista si consum mediu pe care il resetezi manual, dar daca il afisezi pe ala, data urmatoare cand pornesti masina tot pe cel automat ti-l afiseaza.
Sincer, nu vad nici o logica in a-l afisa pe cel care il resetezi manual, pentru ca ala pe masura ce faci mai multi km e mai greu de influentat.
La varianta instyle e mult mai usor de accesat consumul mediu manual prin intermediul MMCS-ului.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (fastcarjunkie)Da, am cautat si eu treaba cu anulat resetarea dupa 4h, fara rzultat. Ar fi interesant de stiut totusi un consum mediu/plin de ex.
Pai e simplu. Resetezi consumul manual cand ai facut plinul si il accesezi din nou cand s-a golit.
Ca sa accesezi consumul ala cu motorul oprit se pune contactul, se apasa pe butonul INFO pana ajungi la settings. il apesi 2-3 secunde si intri in meniul de setari. te deplasezi pana la avg A - M, apesi 2 sec, intri in submeniu, comuti pe M(anual).
Mai multe discutii despre asta gasiti pe-aici
Pai e simplu. Resetezi consumul manual cand ai facut plinul si il accesezi din nou cand s-a golit.
Ca sa accesezi consumul ala cu motorul oprit se pune contactul, se apasa pe butonul INFO pana ajungi la settings. il apesi 2-3 secunde si intri in meniul de setari. te deplasezi pana la avg A - M, apesi 2 sec, intri in submeniu, comuti pe M(anual).
Mai multe discutii despre asta gasiti pe-aici
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori