Consum Lancer
QUOTE (Raven)Prime, ?la este consumul instantaneu ?i po?i s? ai ?i zero, c?nd iei piciorul de pe accelera?ie, vorba colegului de mai sus.
Ok sa explic.
Cand am facut testul am setat pe pilot automat si am mers drept cat timp am facut toata mamaia, fara sa franez sau sa accelerez. In tot acest timp am urmarit bara respectiva care a stat constant la 4-5 %.
Cand am spus ca in oras am 8-9 %, m-am uitat la consumul mediu de sub contorul de km, nu la bara de consum instant. Evident, bara aia variaza la fiecare misculatie
Ok sa explic.
Cand am facut testul am setat pe pilot automat si am mers drept cat timp am facut toata mamaia, fara sa franez sau sa accelerez. In tot acest timp am urmarit bara respectiva care a stat constant la 4-5 %.
Cand am spus ca in oras am 8-9 %, m-am uitat la consumul mediu de sub contorul de km, nu la bara de consum instant. Evident, bara aia variaza la fiecare misculatie
Ieri am apucat sa fac un test serios de consum. Plecare din Constanta. Mers cu 60km/h in localitati si 80 km/h in afara, pana la Cernavoda, consum mediu 6.1%. Aici a intrat in calcul si faptul ca nu am resetat contorul de la plecare si s-a amestecat putin cu ce consumasem in oras inainte de a pleca la drum. Deci cred ca 6% e valoarea magica, sau putin sub.
Apoi am mers pe autostrada cu 110km/h pana la Bucuresti, cruise control activat. Totalul CTA-BUC a iesit la 6,8%.
Apoi am mers pe autostrada cu 110km/h pana la Bucuresti, cruise control activat. Totalul CTA-BUC a iesit la 6,8%.
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
QUOTE (zimbet)marfa, dar nu rezist sa merg cu 80-110km/h... :|
140-160km/h mai merge... :roll:
Nu sunt vitezist, imi place sa conduc prudent si in limita legii. Bineinteles ca daca e ceva de depasit actionez cu incredere clapetele. Cand intru in depasire dau o data de clapeta minus ca sa intru in sport, apoi inca o data sau de doua ori ca sa schimb in jos treapta si sa tureze motorul la 5-6k, moment in care simt ca zbora de sub mine. Pe Drive nu e chiar recomandat sa intri in depasire
140-160km/h mai merge... :roll:
Nu sunt vitezist, imi place sa conduc prudent si in limita legii. Bineinteles ca daca e ceva de depasit actionez cu incredere clapetele. Cand intru in depasire dau o data de clapeta minus ca sa intru in sport, apoi inca o data sau de doua ori ca sa schimb in jos treapta si sa tureze motorul la 5-6k, moment in care simt ca zbora de sub mine. Pe Drive nu e chiar recomandat sa intri in depasire
Prime,
Observatia ta privind modul de comportament al CVT-ului e corect, pentru depasiri e bine sa o utilizezi in modul manual, altfel are o inarziere in raspuns.
In privinta consumulul acesta a cunoscut o imbunatatire constanta. De exemplu Bucuresti - Braila via A2, cu 140 km/h normal, cu scurte reprize pana pe la 160 km/h plus 120 de la drajna - a ajuns sa consume acum la aproape 9000 km 8.7 l/100, cu petrom 99+, in conditiile in care la inceputuri consumul, folosind aceeasi benzina, era de 10,5 - 11,0 l/100 km.
In privinta depasirilor ce sa zic, retrogradare o treapta, hai 2 daca e urgenta mare.
Observatia ta privind modul de comportament al CVT-ului e corect, pentru depasiri e bine sa o utilizezi in modul manual, altfel are o inarziere in raspuns.
In privinta consumulul acesta a cunoscut o imbunatatire constanta. De exemplu Bucuresti - Braila via A2, cu 140 km/h normal, cu scurte reprize pana pe la 160 km/h plus 120 de la drajna - a ajuns sa consume acum la aproape 9000 km 8.7 l/100, cu petrom 99+, in conditiile in care la inceputuri consumul, folosind aceeasi benzina, era de 10,5 - 11,0 l/100 km.
In privinta depasirilor ce sa zic, retrogradare o treapta, hai 2 daca e urgenta mare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator