Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
inca mai astept ralliartu'...altfel, subaru, honda, mazda ar avea cate ceva de oferit.
adica masini normale, nu avioane, dar cu o motorizare sport si daca se poate originala si noua din punct de vedere tehnologic, apartinand celui care a conceput si produs masina.
doar daca se poate, daca nu se poate ma duc direct la tata lor, la vw si gata.
adica masini normale, nu avioane, dar cu o motorizare sport si daca se poate originala si noua din punct de vedere tehnologic, apartinand celui care a conceput si produs masina.
doar daca se poate, daca nu se poate ma duc direct la tata lor, la vw si gata.
" Design
La acest capitol Mitsubishi Lancer Ralliart te lasa cu gura cascata. Kit-ul sport este mai mult decat evident in momentul in care modelul este privit din fata. Look-ul lui Ralliart se diferenteaza de gama Lancer prin grila frontala mult mai impunatoare, gurile de aerisire din capota si schimbarile minore aduse partii din spate. Privit din spate, noul model se evidentiaza prin prezenta celor doua guri de evacuare si a siglei “Ralliart”. In cadrul prezentarii oficiale a noului Lancer Ralliart, de la Barcelona, specialistii marcii nipone au dezvaluit ca designul extrem de agresiv este datorat unei evolutii mai putin obisnuite. Muza designerilor niponi este reprezentata de liniile extrem de aerodinamice ale unui avion de vanatoare. Daca la exterior vorbim de un look care poate fi definit prin unghiurile ascutite, inspirate asa cum am zis mai sus din infatisarea unui avion de vanatoare, la interior luam contactul cu doua caracteristici definitorii: confortul si luxul.
Desigur, cele doua caracteristici trebuie tratate sub lupa influentei sport: scaune in forma de scoica, volan din piele cu trei spite sau padele care servesc la schimbul manul al vitezelor. Finisarile excelent executate, materialele de calitate superioara si sistemele multimedia de ultima generatie, prin care se evidentiaza sistemul de navigatie, sunt cateva exemple clare in ceea ce priveste nivelul superior la care se gaseste noul sedan sport. Si pentru ca tot staruim asupra interiorului merita sa spunem ca gradul de protectie al pasagerilor se gaseste la un nivel maxim. Sport, da sigur! Cam asa vor japonezii de la Mitsubishi sa interpreteze noul Lancer Ralliart. Cele noua airbag-uri de la interior plus multitudinea de sisteme de siguranta (ABS, ASC, AWC) fac din modelul nipon una dintre cele mai sigure sportive de pe piata.
Feeling
Super! Acesta este cuvantul cu care se poate incepe descrierea senzatiilor pe care le ai la volanul unui Ralliart. Nimic mai mult, dar nici mai putin. Controlul extrem de ridicat al modelului, atat in viraje largi de mare viteza, cat si in curbele stranse aflate in urcare sau coborare, cat si raspunsul pedalei de acceleratie sunt cateva din ingredientele care te fac sa spui ca mai poti visa la volanul unui automobil. Configuratia traseului realizata de Mitsubishi ne-a dat sansa sa testam noul model pe o portiune de munte cu viraje violent de stranse. Tinuta de drum a modelului Ralliart a fost ireprosabila, la fel ca si confortul sportiv, daca se poate spune si asa. Un minus evident al modelului Lancer Ralliart este zgomotul de rulare, destul de suparator. De asemenea, simtul auzului este vizibil deranjat si de modul ciudat in care suna motorul la turatii inalte.
Mitsubishi va lansa gama Ralliart si noul hatchback Sportback in toamna acestui an si in Romania. "
Oare chiar asa sa fie sau e un review comandat...?
Pentru celelalte amanunte http://www.dandragomir.biz/index.php/mi ... drive.html
La acest capitol Mitsubishi Lancer Ralliart te lasa cu gura cascata. Kit-ul sport este mai mult decat evident in momentul in care modelul este privit din fata. Look-ul lui Ralliart se diferenteaza de gama Lancer prin grila frontala mult mai impunatoare, gurile de aerisire din capota si schimbarile minore aduse partii din spate. Privit din spate, noul model se evidentiaza prin prezenta celor doua guri de evacuare si a siglei “Ralliart”. In cadrul prezentarii oficiale a noului Lancer Ralliart, de la Barcelona, specialistii marcii nipone au dezvaluit ca designul extrem de agresiv este datorat unei evolutii mai putin obisnuite. Muza designerilor niponi este reprezentata de liniile extrem de aerodinamice ale unui avion de vanatoare. Daca la exterior vorbim de un look care poate fi definit prin unghiurile ascutite, inspirate asa cum am zis mai sus din infatisarea unui avion de vanatoare, la interior luam contactul cu doua caracteristici definitorii: confortul si luxul.
Desigur, cele doua caracteristici trebuie tratate sub lupa influentei sport: scaune in forma de scoica, volan din piele cu trei spite sau padele care servesc la schimbul manul al vitezelor. Finisarile excelent executate, materialele de calitate superioara si sistemele multimedia de ultima generatie, prin care se evidentiaza sistemul de navigatie, sunt cateva exemple clare in ceea ce priveste nivelul superior la care se gaseste noul sedan sport. Si pentru ca tot staruim asupra interiorului merita sa spunem ca gradul de protectie al pasagerilor se gaseste la un nivel maxim. Sport, da sigur! Cam asa vor japonezii de la Mitsubishi sa interpreteze noul Lancer Ralliart. Cele noua airbag-uri de la interior plus multitudinea de sisteme de siguranta (ABS, ASC, AWC) fac din modelul nipon una dintre cele mai sigure sportive de pe piata.
Feeling
Super! Acesta este cuvantul cu care se poate incepe descrierea senzatiilor pe care le ai la volanul unui Ralliart. Nimic mai mult, dar nici mai putin. Controlul extrem de ridicat al modelului, atat in viraje largi de mare viteza, cat si in curbele stranse aflate in urcare sau coborare, cat si raspunsul pedalei de acceleratie sunt cateva din ingredientele care te fac sa spui ca mai poti visa la volanul unui automobil. Configuratia traseului realizata de Mitsubishi ne-a dat sansa sa testam noul model pe o portiune de munte cu viraje violent de stranse. Tinuta de drum a modelului Ralliart a fost ireprosabila, la fel ca si confortul sportiv, daca se poate spune si asa. Un minus evident al modelului Lancer Ralliart este zgomotul de rulare, destul de suparator. De asemenea, simtul auzului este vizibil deranjat si de modul ciudat in care suna motorul la turatii inalte.
Mitsubishi va lansa gama Ralliart si noul hatchback Sportback in toamna acestui an si in Romania. "
Oare chiar asa sa fie sau e un review comandat...?
Pentru celelalte amanunte http://www.dandragomir.biz/index.php/mi ... drive.html
Chiar azi am vazut un review asemanator la ProMotor. Si mie mi s-a parut ciudat ca interiorul era considerat la inaltime, oare sa fie schimbat fata de Lancerul normal? Sa ne intelegem, consider excelent interiorul Lancerului, dar totusi pana la lux mai e cale lunga, nici nu si-au dorit japonezii asa ceva.
Nu cred ca e un review comandat si pana la proba contrarie ii cred.
Nu plec din start cu idei preconcepute, dar nici nu mai fac prostia sa laud din start, masini din poze, fie ele si mitsubishi.
Chestia aia cu luxu' cred ca e exagerata, restul observatiilor insa, le consider indreptatite.
Promotorul nu prezinta incredere!
Nu plec din start cu idei preconcepute, dar nici nu mai fac prostia sa laud din start, masini din poze, fie ele si mitsubishi.
Chestia aia cu luxu' cred ca e exagerata, restul observatiilor insa, le consider indreptatite.
Promotorul nu prezinta incredere!
QUOTE (Cristi)Nu cred ca e un review comandat si pana la proba contrarie ii cred.
Nu plec din start cu idei preconcepute, dar nici nu mai fac prostia sa laud din start, masini din poze, fie ele si mitsubishi.
Chestia aia cu luxu' cred ca e exagerata, restul observatiilor insa, le consider indreptatite.
Promotorul nu prezinta incredere!
Pai promotorul nu ofera incredere mai ales cand e vorba de Mitsubishi. De ce? Pai prezentatoarea este sotia directorului de la Mcar Trading
Nu plec din start cu idei preconcepute, dar nici nu mai fac prostia sa laud din start, masini din poze, fie ele si mitsubishi.
Chestia aia cu luxu' cred ca e exagerata, restul observatiilor insa, le consider indreptatite.
Promotorul nu prezinta incredere!
Pai promotorul nu ofera incredere mai ales cand e vorba de Mitsubishi. De ce? Pai prezentatoarea este sotia directorului de la Mcar Trading
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori