Service tobe - schimbat toba
QUOTE (Andrei_RC)Hop si eu cu o intrebare: Voi ce vreti sa obtineti cand umblati la sistemul de evacuare? Mai multa putere sau sa puneti o pacanitoare in coada masinii?
Pai Andrei e clar. Sunt 2 genuri de modificari la evacuare:
1. Completa care aduce ca benificii:
- putere marita;
- lookul evuacarii finale;
- sunet.
In cazul asta se pierde garantia daca masina mai are.
2. Doar finala:
- look;
- sunet.
Un exemplu pentru punctul 2 sunt eu cu Lancerul nou care are o evacuare foarte urata si care cere sa fie schimbata. Sincer sunetul nu vreau neaparat sa se schimbe, o iau doar pentru look. M-ar deranja un zgomot puternic cand merg cu masina peste 100 km/h. Am mers cu un prieten cu evacuarea schimbata si masina tunata(frumos dealtfel) pe autostrada bucuresti - pitesti si este obositor zgomotul produs.
Pai Andrei e clar. Sunt 2 genuri de modificari la evacuare:
1. Completa care aduce ca benificii:
- putere marita;
- lookul evuacarii finale;
- sunet.
In cazul asta se pierde garantia daca masina mai are.
2. Doar finala:
- look;
- sunet.
Un exemplu pentru punctul 2 sunt eu cu Lancerul nou care are o evacuare foarte urata si care cere sa fie schimbata. Sincer sunetul nu vreau neaparat sa se schimbe, o iau doar pentru look. M-ar deranja un zgomot puternic cand merg cu masina peste 100 km/h. Am mers cu un prieten cu evacuarea schimbata si masina tunata(frumos dealtfel) pe autostrada bucuresti - pitesti si este obositor zgomotul produs.
Nu stiu ce model ai. La 1.5 arata urat toba cu tzeava aia la care se mareste diametrul spre final. Iar sunetul pitzigaiat de motor mic se cam face simtit.
La intalnirile (la care mergeam mai des odata) de la academie am vazut tot felul de tobe dar nici una nu mi s-a parut la nivelul celei a lui COObra. Erau doar fabrici de zgomot. Ce mi-a placut la cei de la Stelco este ca refac orice fel de traseu de evacuare. Vreau si eu sa ajung acolo la atelier sa vorbesc cu ei sa imi refaca ceva din traseul intermediar. Pentru garantie nu mi-as face probleme. Piesele originale se pot remonta inainte de revizie. Si nu cred ca se pierde garantia pe motor pentru un catalizator dat jos.
Eu prin trafic am remarcat ca exista masini cu o singura toba si cu 2 tzevi care ies din toba aceea (Passat de exemplu) Numai ca a doua tzeava nu e conectata e doar de ormament. Daca ai sa te uiti atent ai sa vezi ca una e neagra de la funingine si una argintie. Mie asta mi se pare sa zic asa ciudat. Eu sunt adeptul lucrurilor functionale pe masina.
(De aia am soft si nu pleoape sau xenon sau alte cele)
La intalnirile (la care mergeam mai des odata) de la academie am vazut tot felul de tobe dar nici una nu mi s-a parut la nivelul celei a lui COObra. Erau doar fabrici de zgomot. Ce mi-a placut la cei de la Stelco este ca refac orice fel de traseu de evacuare. Vreau si eu sa ajung acolo la atelier sa vorbesc cu ei sa imi refaca ceva din traseul intermediar. Pentru garantie nu mi-as face probleme. Piesele originale se pot remonta inainte de revizie. Si nu cred ca se pierde garantia pe motor pentru un catalizator dat jos.
Eu prin trafic am remarcat ca exista masini cu o singura toba si cu 2 tzevi care ies din toba aceea (Passat de exemplu) Numai ca a doua tzeava nu e conectata e doar de ormament. Daca ai sa te uiti atent ai sa vezi ca una e neagra de la funingine si una argintie. Mie asta mi se pare sa zic asa ciudat. Eu sunt adeptul lucrurilor functionale pe masina.
(De aia am soft si nu pleoape sau xenon sau alte cele)
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
QUOTE (Andrei_RC) Inteleg ca Octavia ta se crede Passat. Nu stiu de ce te-ai simtit asa de jignit. Mai uita-te la masinile din trafic. Mai ales pe seara cand ai farurile aprinsa si stai in spatele unei masini. Ai sa vezi ca la unele o tzeava e neagra si una argintie.
Esti dastept foc. Iti readuc aminte ca masinile grupului VAG impart aceleasi platforme si aceleasi motoare(cu mici exceptii). Motoarele sunt identice si in mare parte si sistemul de evacuare. Tu ai innebunit pe bune, de unde dracu debitezi prostiile astea, uita-te omule mai de aproape. Nu vorbii prostii daca nu stii sigur, dar iti zic eu ca Passatul nu are tobe cum zici tu. Poate e ceva aftermarket, dar din fabrica nu exista.
Si normal ca ma aprind cand vad ce idei baga unii, am vrut sa te corectez.
Si Octavia care o am in familie nu se crede Passat, poate te crezi tu inginer de service VW.
Esti dastept foc. Iti readuc aminte ca masinile grupului VAG impart aceleasi platforme si aceleasi motoare(cu mici exceptii). Motoarele sunt identice si in mare parte si sistemul de evacuare. Tu ai innebunit pe bune, de unde dracu debitezi prostiile astea, uita-te omule mai de aproape. Nu vorbii prostii daca nu stii sigur, dar iti zic eu ca Passatul nu are tobe cum zici tu. Poate e ceva aftermarket, dar din fabrica nu exista.
Si normal ca ma aprind cand vad ce idei baga unii, am vrut sa te corectez.
Si Octavia care o am in familie nu se crede Passat, poate te crezi tu inginer de service VW.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori