Noul Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
noris08
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2008 3:15 pm

Mesaj de noris08 » Vin Iul 11, 2008 12:12 pm

marketing!

da' ce conteaza ca sint 7 sau 9? putea sa aiba si unul singur daca se auzea in felul in care se aude

Avatar utilizator
inn0
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 01, 2008 5:25 pm

Mesaj de inn0 » Sâm Aug 09, 2008 1:38 am

Pentru ANDREIDERME
Te contrazic la punctul 3 .Eu am versiunea Instyle cu subwoofer si 7 locuri.Sub planseu nu este nici un loc de depozitare pentru ca sunt scaunele si pe laterale este doar un capac pe partea dreapta unde se afla sculele si inca 2 gauri (ca altfel nu le pot numi) situate in drept cu rotile. Ma deranjat un pic faptul ca pentru "kit"-ul de prim ajutor nu exista spatiu special. :D

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Lun Aug 11, 2008 11:50 am

Corect! Mea culpa...
Si acum urmeaza sa zic: "vezi daca ti-ai luat Instyle" )

Avatar utilizator
GT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 28, 2008 10:19 am

Mesaj de GT » Joi Aug 28, 2008 10:45 am


Salut,
Am un Instyle 2,2 de 3 luni si 1000 km. Nu am avut absolut nici o problema (cu exceptia faptului ca are piele neagra si se vede praful foarte bine si nu are harta Romaniei). Am auzit ca la acest motor (sau in general la toate) trebuie completat uleiul cam cu un litru la 10000 km. Intrebarea este ce ulei ar fi cel mai bun pentru acest motor.
Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mie Sep 03, 2008 10:38 pm

Ai auzit prostii. Motorul de 2,2 nu consuma ulei. Prima revizie o ai la 20.000 km, sau 1 an, depinde care se implineste mai intai. Pana atunci nu te atinge de motor daca tii la masina ta. Nu confunda motoarele de 2 cu 2,2 si nu te lua dupa toti diletantii care se dau mari specialisti si daca totusi ai nelamuriri intreaba la reprezentanta Mitsu.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Sep 11, 2008 12:39 pm

GT,

Sunt partial de acord cu Alex: tu ca si sofer/utilizator ai obligatia sa verifici periodic nivelul de ulei motor, lichid de racire, lichid de frana, lichid servo, etc.
Daca vezi ca se consuma, mergi la service.

Lichidul de parbriz poti sa-l completezi si singur.

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Dum Sep 14, 2008 7:28 pm

Eu as modifica un pic ce ai zis din "Pana atunci nu te atinge de motor daca tii la masina ta" in "daca tii la masina ta, fa-ti reviziile mai repede de 20000 km"

Avatar utilizator
cris_tian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2008 12:22 am

Mesaj de cris_tian » Joi Oct 16, 2008 11:58 pm

ziceti voi de spatiul din portbagaj? e destul. invite al meu are destule spatiu in gaurile de pe laterale si sub capac.
ce ma nerveaza pe mine este ca nu pot sa pun cutia de scule undeva, ca o tot ia razna la curbe. la fel face si bidonul cu lichid de spalare parbriz.
stiti careva vreo cutie care sa se si prinda de urechile alea din portbagaj? sau vreo alta solutie?
ati gasit pe undeva aparatori de noroi fata si spate? vreau sa zic in alte locuri decat reprezentantele Mitsu.
mercic

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Vin Oct 17, 2008 11:27 pm

Eu am prins trusa de prim ajutor, extinctorul, antigelul si lichidul pt spalat cu centurile de siguranta de la locurile 6, 7 :-D . Alte idei?

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Oct 29, 2008 11:02 am

Din 21 Iulie sunt posesorul unui Mitsubishi Outlander 2.0 Instyle doat suplimentar cu un kit de putere Rally Art.

Sunt foarte multumit de comportamentul lui. In momentul de fata am peste 8000 Km la bord si nu am mari plangeri.
In mare imi place reactia la acceleratie, cu toate ca in treapta a doua de viteza, daca imediat dupa ce am schimbat calc pedala de acceleratie la fund, dupa ce ajung pe la 4000 de ture imi trage brusc dreapta de parca ar rupe aderenta la roata dreapta. In rest.. confortabil, spatios, sunet bun spre foarte bun cu mentiunea ca radioul cam pierde posturile relativ inexplicabil.
Legat de lumina de la display-ul radio-cd-ului cand se aprind farurile: da.. este foarte derajnant atata timp cat vrei sa citesti constant ce radio asculti sau ce melodie ai de pe CD; cred ca este o falsa problema... dar totusi deranjeaza
Pana acum nu pot spune ca a mancat ulei, dar mai tarziu un pic o sa verific in parcare nivelul uleiului sa vedem cum stam.

Legat de extinctor si trusa eu le-am pust intre "cuva" de plastic (este ca un fel de vovoras de plastiv pentru portbagaj si are marginile ridicate cam 5-7 cm) care o am in portbagaj si scaunele din spate; sta perfect intr-un spatiu care este oricum aproape inutilzabil.

Atasez si cateva poze....mai tarziu cand o binevoi un anume site sa ma lase sa pun poze!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori