Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Mar Oct 14, 2008 1:11 pm

si eu ma indoiesc ca daca afara sunt -30 de grade tie iti va intra in habitaclu aer la -30 grade prin gurile de ventilatie... in mers sau oprit...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Oct 14, 2008 1:54 pm

QUOTE (spatciuk)si eu ma indoiesc ca daca afara sunt -30 de grade tie iti va intra in habitaclu aer la -30 grade prin gurile de ventilatie... in mers sau oprit...

dar cat ? -28 ?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Oct 14, 2008 2:06 pm

QUOTE (sobolanu')Clima automata NU este permanenta ! Poti sa-ti setezi directia si volumul fluxului de aer manual sau automat si la fel si temperatura, optand pentru pornirea aerului conditionat si setarea unei temperaturi convenabile. In momentul in care totul este setat pe MANUAL , ventilatia trebuie sa introduca in habitaclu aerul la temperatura EXTERIOARA, asa cum e ea, calda sau rece. Iar ceea ce am scris mai sus putea fi inteles si de cineva care de-abia a invatat sa citeasca : daca afara sunt 10 grade, ventilatia e pe manual dar masina introduce aer caldut , atunci ceva e in neregula.

Tu pe AUTO poti seta doar locul pe unde sa vina aerul (butonul din dreapta), si viteza cu care intra aerul (butonul din mijloc).
Daca viteza cu care intra aerul este 0 (OFF) atunci ventilatorul nu se mai invarte.
Pentru temperatura poti regla doar intre 15 si 27 de grade.
Presupunem urmatoarea situatie:
- temperatura de-afara: 10 grade.
- temperatura selectata 15 grade (minim)
- ventilator: treapta 1
- AC pornit
- directia aerului: catre fata soferului (nu la parbriz, nu la picioare)

Aerul care intra va fi usor caldut pentru a crea temperatura selectata (15 grade). In nici un caz nu va baga aer la temperatura de-afara.
Chiar si in cazul in care ventilatorul e pe off aerul care intra in masina va avea 15 grade.
Exista totusi o situatie in care aerul care intra in masina are aceeasi temperatura cu cel de afara: cand motorul este rece si nu poate incalzi aerul de-afara .
Ma gandesc totusi de ce ar vrea cineva mai putin de 15 grade in masina :roll:

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Mar Oct 14, 2008 2:16 pm

Parerea mea este ca la masinile la care nu poti seta exact temperatura aerului,daca pui la maximum pe rece atunci iti vine aer apropiat de temperatura exterioara,dar totusi mai caldutz pt. ca trece prin tevile alea care se incalzesc cind motorul functioneza.
Dar la o masina cu clima eu zic ca nu poti baga aer mai rece decit temperatura minima pe care o poti seta si cum la lancer minimu e 15 daca afara sint 10 grade el va incalzii aerul la 15 grade automat,pt. ca asta n-ai cum so decuplezi,poti seta manual viteza aerului,directia pe unde sa vina,daca e aer de afara sau recirculat,dar la temp nu ai ce sa decuplezi.
Singura modalitate sa-ti bage aer de afara este sa fie de ex. afara 20 de grade tu sa ai setat pe 15 si sa ai ac-ul decuplat si-atunci el iti baga aer la 20 de grade.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Oct 14, 2008 2:46 pm

e vorba doar de tubulatura care se incalzeste din diverse motive.

In rest nu are a face AC-ul (care din start s-a presupus ca e pe OFF) sau ca afara sunt -30, 10 sau 15, ca viteza si directia aerului sunt perpendiculare pe bisectoarea care formeaza unghi drept cu tangenta la pedala de acceleratie, paralela cu membrele superioare ale vertebratei care roteste cercul cu raza Z, la 90 de grade determinand o miscare uniform accelerata pe axa X.
Sa se determine temperatura aerului care intra in habitaclu la iesirea din gurile de aerisire in conditiile in care viteza cutiei miscatoare este 20km/h.
Dar 90 km/h ?


Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Oct 14, 2008 3:08 pm



Cristi,

Ne iei cu d'astea de geometrie descriptiva....
Merge si cu d'astea?

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mar Oct 14, 2008 6:41 pm

ai uitat de ctg ! :-D

Avatar utilizator
catalin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 28, 2008 6:25 pm

Mesaj de catalin » Mie Oct 15, 2008 2:33 pm

Va salut ! Imi vand masina, New Lancer 2.0 DI-D 140 CP, rosie, inmatriculata iunie 2008, 16.500 km., echipare Inform, un pic avariata.

O vand cu 2.000 euro mai scump decat aceeasi masina, noua, inmatriculata. Pret 21.500 euro.

Telefon 89.89.989

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Oct 15, 2008 3:08 pm

Pun intrebarea, pentru ca ai postat un anunt de vanzare pe topic de probleme new lancer. Chiar in halul asta te-a dezamagit masina?

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Oct 15, 2008 5:18 pm

QUOTE (catalin)Va salut ! Imi vand masina, New Lancer 2.0 DI-D 140 CP, rosie, inmatriculata iunie 2008, 16.500 km., echipare Inform, un pic avariata.

O vand cu 2.000 euro mai scump decat aceeasi masina, noua, inmatriculata. Pret 21.500 euro.

Telefon 89.89.989

Norocul tau e ca moderatorii sunt blanzi. Anuntul tau e peste tot.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori