Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (sobolanu')Clima automata NU este permanenta ! Poti sa-ti setezi directia si volumul fluxului de aer manual sau automat si la fel si temperatura, optand pentru pornirea aerului conditionat si setarea unei temperaturi convenabile. In momentul in care totul este setat pe MANUAL , ventilatia trebuie sa introduca in habitaclu aerul la temperatura EXTERIOARA, asa cum e ea, calda sau rece. Iar ceea ce am scris mai sus putea fi inteles si de cineva care de-abia a invatat sa citeasca : daca afara sunt 10 grade, ventilatia e pe manual dar masina introduce aer caldut , atunci ceva e in neregula.
Tu pe AUTO poti seta doar locul pe unde sa vina aerul (butonul din dreapta), si viteza cu care intra aerul (butonul din mijloc).
Daca viteza cu care intra aerul este 0 (OFF) atunci ventilatorul nu se mai invarte.
Pentru temperatura poti regla doar intre 15 si 27 de grade.
Presupunem urmatoarea situatie:
- temperatura de-afara: 10 grade.
- temperatura selectata 15 grade (minim)
- ventilator: treapta 1
- AC pornit
- directia aerului: catre fata soferului (nu la parbriz, nu la picioare)
Aerul care intra va fi usor caldut pentru a crea temperatura selectata (15 grade). In nici un caz nu va baga aer la temperatura de-afara.
Chiar si in cazul in care ventilatorul e pe off aerul care intra in masina va avea 15 grade.
Exista totusi o situatie in care aerul care intra in masina are aceeasi temperatura cu cel de afara: cand motorul este rece si nu poate incalzi aerul de-afara .
Ma gandesc totusi de ce ar vrea cineva mai putin de 15 grade in masina :roll:
Tu pe AUTO poti seta doar locul pe unde sa vina aerul (butonul din dreapta), si viteza cu care intra aerul (butonul din mijloc).
Daca viteza cu care intra aerul este 0 (OFF) atunci ventilatorul nu se mai invarte.
Pentru temperatura poti regla doar intre 15 si 27 de grade.
Presupunem urmatoarea situatie:
- temperatura de-afara: 10 grade.
- temperatura selectata 15 grade (minim)
- ventilator: treapta 1
- AC pornit
- directia aerului: catre fata soferului (nu la parbriz, nu la picioare)
Aerul care intra va fi usor caldut pentru a crea temperatura selectata (15 grade). In nici un caz nu va baga aer la temperatura de-afara.
Chiar si in cazul in care ventilatorul e pe off aerul care intra in masina va avea 15 grade.
Exista totusi o situatie in care aerul care intra in masina are aceeasi temperatura cu cel de afara: cand motorul este rece si nu poate incalzi aerul de-afara .
Ma gandesc totusi de ce ar vrea cineva mai putin de 15 grade in masina :roll:
Parerea mea este ca la masinile la care nu poti seta exact temperatura aerului,daca pui la maximum pe rece atunci iti vine aer apropiat de temperatura exterioara,dar totusi mai caldutz pt. ca trece prin tevile alea care se incalzesc cind motorul functioneza.
Dar la o masina cu clima eu zic ca nu poti baga aer mai rece decit temperatura minima pe care o poti seta si cum la lancer minimu e 15 daca afara sint 10 grade el va incalzii aerul la 15 grade automat,pt. ca asta n-ai cum so decuplezi,poti seta manual viteza aerului,directia pe unde sa vina,daca e aer de afara sau recirculat,dar la temp nu ai ce sa decuplezi.
Singura modalitate sa-ti bage aer de afara este sa fie de ex. afara 20 de grade tu sa ai setat pe 15 si sa ai ac-ul decuplat si-atunci el iti baga aer la 20 de grade.
Dar la o masina cu clima eu zic ca nu poti baga aer mai rece decit temperatura minima pe care o poti seta si cum la lancer minimu e 15 daca afara sint 10 grade el va incalzii aerul la 15 grade automat,pt. ca asta n-ai cum so decuplezi,poti seta manual viteza aerului,directia pe unde sa vina,daca e aer de afara sau recirculat,dar la temp nu ai ce sa decuplezi.
Singura modalitate sa-ti bage aer de afara este sa fie de ex. afara 20 de grade tu sa ai setat pe 15 si sa ai ac-ul decuplat si-atunci el iti baga aer la 20 de grade.
e vorba doar de tubulatura care se incalzeste din diverse motive.
In rest nu are a face AC-ul (care din start s-a presupus ca e pe OFF) sau ca afara sunt -30, 10 sau 15, ca viteza si directia aerului sunt perpendiculare pe bisectoarea care formeaza unghi drept cu tangenta la pedala de acceleratie, paralela cu membrele superioare ale vertebratei care roteste cercul cu raza Z, la 90 de grade determinand o miscare uniform accelerata pe axa X.
Sa se determine temperatura aerului care intra in habitaclu la iesirea din gurile de aerisire in conditiile in care viteza cutiei miscatoare este 20km/h.
Dar 90 km/h ?
In rest nu are a face AC-ul (care din start s-a presupus ca e pe OFF) sau ca afara sunt -30, 10 sau 15, ca viteza si directia aerului sunt perpendiculare pe bisectoarea care formeaza unghi drept cu tangenta la pedala de acceleratie, paralela cu membrele superioare ale vertebratei care roteste cercul cu raza Z, la 90 de grade determinand o miscare uniform accelerata pe axa X.
Sa se determine temperatura aerului care intra in habitaclu la iesirea din gurile de aerisire in conditiile in care viteza cutiei miscatoare este 20km/h.
Dar 90 km/h ?
QUOTE (catalin)Va salut ! Imi vand masina, New Lancer 2.0 DI-D 140 CP, rosie, inmatriculata iunie 2008, 16.500 km., echipare Inform, un pic avariata.
O vand cu 2.000 euro mai scump decat aceeasi masina, noua, inmatriculata. Pret 21.500 euro.
Telefon 89.89.989
Norocul tau e ca moderatorii sunt blanzi. Anuntul tau e peste tot.
O vand cu 2.000 euro mai scump decat aceeasi masina, noua, inmatriculata. Pret 21.500 euro.
Telefon 89.89.989
Norocul tau e ca moderatorii sunt blanzi. Anuntul tau e peste tot.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori