Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Domnu' Sobolanu',
Repet, daca erai in miscare, erai pe ventilatie, deci fara compresor de ac pornit, chiar daca dai pe maxim rece, poti avea aer usor caldut, asa este construita instalatia hvac.
Daca ai dubii fa o vizita la service.
De unde pana unde impresia ca isi bate joc lumea de tine? Ar fi pierdere de timp...
Repet, daca erai in miscare, erai pe ventilatie, deci fara compresor de ac pornit, chiar daca dai pe maxim rece, poti avea aer usor caldut, asa este construita instalatia hvac.
Daca ai dubii fa o vizita la service.
De unde pana unde impresia ca isi bate joc lumea de tine? Ar fi pierdere de timp...
QUOTE (sobolanu')Poate nu m-am facut eu bine inteles (daca primesc raspunsuri la misto). Cand spun ca baga cald, ma refer la faptul ca la o temperatura ambianta exterioara de 10-11 gr.C, cu selectorul de temperatura pe minim si (culmea!) cu masina in miscare , aerul introdus este usor caldut.
Din cate stiu la tine ai clima automata, adica reglezi temperatura pe care o vrei in masina si el o face. Cea mai mica temperatura pe care poti sa o reglezi este de 15 grade. Daca afara sunt 10-11 grade si tu ai reglata clima pe 15 grade e numai normal ca sa bage aer usor cald pentru a aduce temperatura din interior la cea dorita de tine. Asta indiferent daca e sau nu indicatorul AC aprins. In cazul in care afara ar fi 20 de grade ar trebui sa bage aer rece pentru a-ti crea tie conditiile dorite. Nu ai nici un motiv sa mergi la service.
Pe timpul verii cand afara erau 30 de garde cum baga, cald sau rece?
Din cate stiu la tine ai clima automata, adica reglezi temperatura pe care o vrei in masina si el o face. Cea mai mica temperatura pe care poti sa o reglezi este de 15 grade. Daca afara sunt 10-11 grade si tu ai reglata clima pe 15 grade e numai normal ca sa bage aer usor cald pentru a aduce temperatura din interior la cea dorita de tine. Asta indiferent daca e sau nu indicatorul AC aprins. In cazul in care afara ar fi 20 de grade ar trebui sa bage aer rece pentru a-ti crea tie conditiile dorite. Nu ai nici un motiv sa mergi la service.
Pe timpul verii cand afara erau 30 de garde cum baga, cald sau rece?
Clima automata NU este permanenta ! Poti sa-ti setezi directia si volumul fluxului de aer manual sau automat si la fel si temperatura, optand pentru pornirea aerului conditionat si setarea unei temperaturi convenabile. In momentul in care totul este setat pe MANUAL , ventilatia trebuie sa introduca in habitaclu aerul la temperatura EXTERIOARA, asa cum e ea, calda sau rece. Iar ceea ce am scris mai sus putea fi inteles si de cineva care de-abia a invatat sa citeasca : daca afara sunt 10 grade, ventilatia e pe manual dar masina introduce aer caldut , atunci ceva e in neregula.
QUOTE (sobolanu')... In momentul in care totul este setat pe MANUAL , ventilatia trebuie sa introduca in habitaclu aerul la temperatura EXTERIOARA, asa cum e ea, calda sau rece. Iar ceea ce am scris mai sus putea fi inteles si de cineva care de-abia a invatat sa citeasca : daca afara sunt 10 grade, ventilatia e pe manual dar masina introduce aer caldut , atunci ceva e in neregula.
Si mie mi se pare foarte corect ce zice sobo.
Asa ar trebui sa functioneze.
M-am bagat in discutie pentru ca si la mine se intampla la fel...ventilatia oprita, AC oprit, comutatorul pe temp. minima, in mers sau oprit, temperatura aerului care patrunde prin gurile de aerisire este mai cald decat temperatura exterioara.
In perioada asta se simte cel mai bine acest lucru.
La dacie era un sistem cu parghii...nu se inchidea bine circuitul de "apa calda".
La masinile astea avansate inteleg ca e ceva normal ?
Asa trebuie sa fie ?
Si mie mi se pare foarte corect ce zice sobo.
Asa ar trebui sa functioneze.
M-am bagat in discutie pentru ca si la mine se intampla la fel...ventilatia oprita, AC oprit, comutatorul pe temp. minima, in mers sau oprit, temperatura aerului care patrunde prin gurile de aerisire este mai cald decat temperatura exterioara.
In perioada asta se simte cel mai bine acest lucru.
La dacie era un sistem cu parghii...nu se inchidea bine circuitul de "apa calda".
La masinile astea avansate inteleg ca e ceva normal ?
Asa trebuie sa fie ?
E de bine atunci!
Explicatia ar fi ca e multe chipuri, procesoare, circuite integrate in bord si astea se incind, incalzind totodata si intreg sistemul de ventilatie, tubulaturi, etc.
Cand aerul patrunde in mod involuntar prin sistemul de ventilatie, este incalzit, dar nu e vorba decat de caldura inteligenta de la procesoare.
Cu cat sunt mai multe procesoare cu atat aerul care patrunde in habitaclu este mai cald.
De asemenea prea multe manevre stanga, dreapta, frane, accelerari, etc. suprasolicita procesoarele si automat temp. creste si mai mult.
Daca mai aveti probleme sau neclaritati intrebati-ma ca incep sa ma pricep! )
Explicatia ar fi ca e multe chipuri, procesoare, circuite integrate in bord si astea se incind, incalzind totodata si intreg sistemul de ventilatie, tubulaturi, etc.
Cand aerul patrunde in mod involuntar prin sistemul de ventilatie, este incalzit, dar nu e vorba decat de caldura inteligenta de la procesoare.
Cu cat sunt mai multe procesoare cu atat aerul care patrunde in habitaclu este mai cald.
De asemenea prea multe manevre stanga, dreapta, frane, accelerari, etc. suprasolicita procesoarele si automat temp. creste si mai mult.
Daca mai aveti probleme sau neclaritati intrebati-ma ca incep sa ma pricep! )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori