mitzu meu are probleme?
Salutare!
Am un Outlander 2.0l tdi. Am cu el 8 000 si ceva de km facuti in 2 luni pe drumurie de munte dar si pe cele drepte din Dobrogea.
Am citit pe forum despre ambreiaje prajite si mirosuri tot de la ele.
Acum ce mi s-a intamplat mie. Prima data a mirosit mai ciudat in interior cand dupa un drum de aproape 800 de km facuti pe 4wd am trecut, cu masina oprita, pe modul 2wd. A doua oara cand am vrut sa urc masina pe trotuar , probleme cu locurile de parcare, a suit cu o roata din fata iar a doua roata din fata a ramas pe muchia bordurii si masina avea tendinta de a cobori. In mod normal as fi lasat roata sa coboare dar pentru ca un destept isi oprise masina chiar in spatele meu, exista posibilitatea sa-l lovesc, am accelerat puternic si am fortat urcarea bordurii. Masina a urcat fara nici o problema dar a scos un fum dens negru pe esapament si am simtit si mirosul de .... ambreiaj!?
Am scos masina la un drum de proba cu porniri de pe loc, accelerari repetate dar nu violente si treceri de pe 2wd pe 4wd din mers si nu am simtit ceva diferit in comportarea ei. Dar va intreb totusi...
... mitzu meu are probleme?
Am un Outlander 2.0l tdi. Am cu el 8 000 si ceva de km facuti in 2 luni pe drumurie de munte dar si pe cele drepte din Dobrogea.
Am citit pe forum despre ambreiaje prajite si mirosuri tot de la ele.
Acum ce mi s-a intamplat mie. Prima data a mirosit mai ciudat in interior cand dupa un drum de aproape 800 de km facuti pe 4wd am trecut, cu masina oprita, pe modul 2wd. A doua oara cand am vrut sa urc masina pe trotuar , probleme cu locurile de parcare, a suit cu o roata din fata iar a doua roata din fata a ramas pe muchia bordurii si masina avea tendinta de a cobori. In mod normal as fi lasat roata sa coboare dar pentru ca un destept isi oprise masina chiar in spatele meu, exista posibilitatea sa-l lovesc, am accelerat puternic si am fortat urcarea bordurii. Masina a urcat fara nici o problema dar a scos un fum dens negru pe esapament si am simtit si mirosul de .... ambreiaj!?
Am scos masina la un drum de proba cu porniri de pe loc, accelerari repetate dar nu violente si treceri de pe 2wd pe 4wd din mers si nu am simtit ceva diferit in comportarea ei. Dar va intreb totusi...
... mitzu meu are probleme?
Ambreaje scrum apar de obicei iarna, cand ramai inzapezit si incerci cu disperare sa iesi din ometi cu vitezele 1 si 2. Nu cred ca de la o simpla urcare de bordura sau o schimbare de tractiune se poate praji. Cum spune si COObra probabil l-ai patinat si a facut miros. Totusi, fara sa vedem cu ochii nostri nu cred ca putem da un verdict. Ca sa fii sigur, da o tura pe la service.
Ambreiajele prjite apar:
1. cand utilizatorul il foloseste defectuos (sta in mers cu piciorul stg pe pedala, nu debreiaza complet, etc)
2. din aceeasi serie ca 1. dar obiectiv (cand se urca pante foarte abrupte, cand se pleaca din pante foarte abrupte, etc). In principiu acolo unde un reductor ar fi eliminat aceasta problema.
3. defecte de fabricatie.
4. uzura normala (peste 100k km)
1. cand utilizatorul il foloseste defectuos (sta in mers cu piciorul stg pe pedala, nu debreiaza complet, etc)
2. din aceeasi serie ca 1. dar obiectiv (cand se urca pante foarte abrupte, cand se pleaca din pante foarte abrupte, etc). In principiu acolo unde un reductor ar fi eliminat aceasta problema.
3. defecte de fabricatie.
4. uzura normala (peste 100k km)
Multumesc pentru incurajari!
Am mai stat si eu si am despicat 'ambreiajul' in patru si tot la concluzia asta am ajuns, ca doar n-oi fi eu ghinionistul anului si bucuria service-ului.
Apreciez masina asta si-o consider cel mai bun compromis intre pret si ceea ce primesti in clasa ei. Avand in vedere ca am trecut de la Cordoba care in cei 4 ani de cand o am inafara de vizitele periodice la service nu am avut nici cea mai mica problema (nici vorba se controlez vreodata nivelul de ulei) - ACUM chiar trebuie sa ridic capota sa vad daca mai trebuie sa-l completez. Dar la 8000de km parcursi am adaugat 1.2l ceea ce cred ca e ok. Si consumul de combustibil a fost ok, zic eu, 6.8l pe drumurile din tara apoi a crescut la 7.2l in Dobrogea (vteza medie mult mai mare).
Stiu ca mesajul meu nu era de Lancer dar de pe google la o cautare acolo m-a trimis, si-mi cer scuze pentru neplacerea adusa moderatorului.
Petrec prea mult timp pe afara ca sa ajung sa ma cert cu cei de acasa.
Am mai stat si eu si am despicat 'ambreiajul' in patru si tot la concluzia asta am ajuns, ca doar n-oi fi eu ghinionistul anului si bucuria service-ului.
Apreciez masina asta si-o consider cel mai bun compromis intre pret si ceea ce primesti in clasa ei. Avand in vedere ca am trecut de la Cordoba care in cei 4 ani de cand o am inafara de vizitele periodice la service nu am avut nici cea mai mica problema (nici vorba se controlez vreodata nivelul de ulei) - ACUM chiar trebuie sa ridic capota sa vad daca mai trebuie sa-l completez. Dar la 8000de km parcursi am adaugat 1.2l ceea ce cred ca e ok. Si consumul de combustibil a fost ok, zic eu, 6.8l pe drumurile din tara apoi a crescut la 7.2l in Dobrogea (vteza medie mult mai mare).
Stiu ca mesajul meu nu era de Lancer dar de pe google la o cautare acolo m-a trimis, si-mi cer scuze pentru neplacerea adusa moderatorului.
Petrec prea mult timp pe afara ca sa ajung sa ma cert cu cei de acasa.
- marius_varraru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm
La toate mitsubishi outlander toba face un cod jos in zona axei rotilor ca nu au avut loc pe unde sa o puna deoarece puntea spate are suspensii independente si cele doua se unesc pe mijlocul masini si pe acolo au trecut toba. dar nu trebuie sa iti faci problene ca la cat am mers cu ea pe toete drumurile patriei ( pline de cratere si denivelari )dar si cu mult in afara lor nu a atins niciodata .
- marius_varraru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm
La toate mitsubishi outlander toba face un cod jos in zona axei rotilor ca nu au avut loc pe unde sa o puna deoarece puntea spate are suspensii independente si cele doua se unesc pe mijlocul masini si pe acolo au trecut toba. dar nu trebuie sa iti faci problene ca la cat am mers cu ea pe toete drumurile patriei ( pline de cratere si denivelari )dar si cu mult in afara lor nu a atins niciodata .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori