2008 Lancer 1.5 109 CP Invite - Amethyst Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Gabriela Pacea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm

Mesaj de Gabriela Pacea » Sâm Sep 27, 2008 10:23 am

Buna ziua,

Ce mai faceti?

felicitari pentru masina! Vad ca ati renuntat la interiorul bej ...
Sa fie intr-un ceas bun si sa va bucurati de ea.

Cu stima,

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Sep 27, 2008 1:24 pm

QUOTE (Nahkri)Tu ce intelegi prin discuri ventilate?sper ca nu te referi la cele cu gauri.


Fi antena !

Nu ma pricep la mecanica , iti spun din start .
Initial ma contraziceam cu un prieten ca are discuri ventilate masina , cu toate ca eram si eu in dubii gandindu-ma la cele cu gauri si santuri .
El ca nu , discurile ventilate sunt alea cu gauri .
Eu convins ca daca scrie in specificatii ca are , inseamna ca are , o tineam si eu pe a mea .

Norocul a facut sa lucrez o saptamana intreaga ( sapt trecuta ) in showroom -ul / service-ul Mercedes Benz .
De curiozitate , aflandu-ma printre " specialisti " , am intrebat care sunt pana la urma discurile ventilate ?

Cele cu gauri ....
Deci Nahkri, tu la care te referi ?

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Sâm Sep 27, 2008 1:31 pm

Eu stiu ca exista 2 tipuri, discuri pline(cum sunt pe spate la lancer)si discuri ventilate,cu mijlocul intesat de canale de racire(cum sunt pe fata). Si cam toti producatori folosesc aceasta calificare din cate am vazut, in Romania desigur. Sunt si cele cu gauri ventilate dar sunt mai speciale, sigur le mai spune cumva.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Sep 27, 2008 1:43 pm

QUOTE (Gabriela Pacea)Buna ziua,

Ce mai faceti?

felicitari pentru masina! Vad ca ati renuntat la interiorul bej ...
Sa fie intr-un ceas bun si sa va bucurati de ea.

Cu stima,

Multumesc inca o data !
Cu interiorul bej au fost probleme . O neintelegere a dealer-ului a facut sa aleg varianta pe negru si care cred ca a fost pana la urma cea corecta , avand in vedere rezistenta mai indelungata la uzura zilnica sa zicem .

O mica parere de rau a ramas , mai ales cand vad masina unui prieten care are un Thunder blue cu interiorul bej .
Parca are alta prestanta si mai "ascunde" din calitatea plasticului din interior , unde stiti si dumneavoastra , ca s-a facut un compromis , care dupa parerea mea , in loc sa atraga mai multi clienti datorita micsorarii costurilor produsului final , mai mult au pierdut eventuali fani sau clienti ai brand-ului Lancer .

Numai bine si pastram legatura in continuare aici , sau pe messenger .
O zi buna !

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Sep 27, 2008 1:46 pm

QUOTE (goldeye3002)Eu stiu ca exista 2 tipuri, discuri pline(cum sunt pe spate la lancer)si discuri ventilate,cu mijlocul intesat de canale de racire(cum sunt pe fata). Si cam toti producatori folosesc aceasta calificare din cate am vazut, in Romania desigur. Sunt si cele cu gauri ventilate dar sunt mai speciale, sigur le mai spune cumva.


Saptamana viitoare am sa mai trec pe acolo si am sa ma interesez mai exact .

Deci pana la urma , varianta instyle are discuri cu "gauri " ?

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Sâm Sep 27, 2008 1:56 pm

Cred ca cele cu gauri se numesc discuri ventilate si perforate si nici o varianta de lancer(inafara de evo si poate rallyart) nu are discuri perforate.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Sâm Sep 27, 2008 5:24 pm

Nici eu nu sint mecanic dar din ce am citit pe net,am inteles ca discurile ventilate folosite cam la toate modelele mai noi de masini,in special pe frinele din fatza pt. ca alea sint mai solicitate,sint cele care au pe mijloc canale de racire.
Cele perforate sint un model mai performat de discuri ventilate si se folosesc mai mult la masinile mai sportive.
Deci daca lanceru are canale de racire si n-are gauri inseamna ca are discuri ventilate doar ca nu-s si perforate.Si m-ar mira sa nu aiba ca au cam toate masinile mai noi.
Recunosc insa ca nu m-am uitat la discurile de la lancer asa ca s-ar putea sa ai dreptate.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Sep 27, 2008 6:34 pm

Salut Nahkri ! Nu ti-a a venit masina ?
Ai dreptate, probabil cele perforate sau cu striatii ( cam am vazut la un AMG ) sunt modele mai performante si sunt folosite pe masini mai puternice nu neaparat sportive .

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Sâm Sep 27, 2008 7:10 pm

QUOTE (BUGHY)Salut Nahkri ! Nu ti-a a venit masina ?

Inca nu,trebuia in septembrie da se pare ca intirzie,cel putin asa mi-a zis dealaru,cit intirzie,asta n-a stiut sa-mi zica.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Sâm Sep 27, 2008 10:44 pm

Lancerul are discuri ventilate pe fatza, se poate observa un canal pe muchia discului. Cele cu gauri sunt perforate si au ca efect o mai buna racire, dar si tocirea prematura a placutelor de frana.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori