Noul Outlander
Salutare,
Am parcurs deja 4500 de km cu Outlander-ul. Sunt placut surprins de stabilitatea pe care o are cat si de puterea motorului, atunci cand accelerezi ptr depasiri.
Viteza maxima atinsa 194 pe navigatie si 200 pe bord.
Consumul este de 10 in oras si 7,5 - 8 in afara, in conditiile in care viteza cu care circul este in jur de 130km/h si mai mult unde imi este permis.
Cat despre rigiditatea suspensiilor nu sunt kiar foarte sport, inainte am avut un 407 sport, dar pot spune ca este o masina cofortabila atat la drum lung cat si in oras
Am parcurs deja 4500 de km cu Outlander-ul. Sunt placut surprins de stabilitatea pe care o are cat si de puterea motorului, atunci cand accelerezi ptr depasiri.
Viteza maxima atinsa 194 pe navigatie si 200 pe bord.
Consumul este de 10 in oras si 7,5 - 8 in afara, in conditiile in care viteza cu care circul este in jur de 130km/h si mai mult unde imi este permis.
Cat despre rigiditatea suspensiilor nu sunt kiar foarte sport, inainte am avut un 407 sport, dar pot spune ca este o masina cofortabila atat la drum lung cat si in oras
- Adrian Argatu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 11, 2007 8:14 pm
QUOTE (Marty)Noul Outlander odata cu motorul de la VW a mostenit si metehnele? Adica merge pe motorina sau pe ulei? Ma bate gindu' sa schimb trotineta peste vreo luna, doua.
P.S.: Are cineva habar daca pe noul Outlander va aparea si un motor pe benzina (ma cam jeneaza ideea de a da banii pe un diesel)?
Daca citesti manualul de intretinere o sa afli ca este normal.Motorul 2 tdi vw nu este common rail.Are pompa de injectia pe fiecare piston pentru a dezvolta puterea necesara si asta este si cauza pentru care trebuie completat cu ulei.Atentie sa nu completezi mai mult de 500ml odata si sa depasesti nivelul max admis pe joja de ulei pentru ca iti strici catalizatorul.Consumul normal de ulei este aprox. 500ml la 5000km.Daca conduci mai sportiv atunci o sa schimbi mai devreme de schimbul normal.Cei de la VW se asteptau sa aibe probleme cu el dar au fost surprinsi sa aibe reclamatii la motorul common rail care il credeau mai bun.(opinia unui prieten dealer VW).Asa ca fii bucuros ca ai un motor foarte, foarte bun.Totul depinde de cum te porti cu el pentru ca asa iti si va raspunde.Parerea mea este ca dieselul nu este un motor pentru turatii mari.Este destul daca iti folosesti treptele de viteza intre 1800-2700 rpm.Cu cat cresti turatia peste 3000 rpm ( cu exceptia reprizelor absolut necesare si numai dupa ce s-a incalzit) iti cresc cheltuielile (uzura,ulei etc).
Ca sa stai linistit iti pot spune ca si motoarele CFM de pe avioane (Airbus,Boeing)consuma ulei care se completeaza dupa aterizare,ceea ce este absolut normal .
P.S.: Are cineva habar daca pe noul Outlander va aparea si un motor pe benzina (ma cam jeneaza ideea de a da banii pe un diesel)?
Daca citesti manualul de intretinere o sa afli ca este normal.Motorul 2 tdi vw nu este common rail.Are pompa de injectia pe fiecare piston pentru a dezvolta puterea necesara si asta este si cauza pentru care trebuie completat cu ulei.Atentie sa nu completezi mai mult de 500ml odata si sa depasesti nivelul max admis pe joja de ulei pentru ca iti strici catalizatorul.Consumul normal de ulei este aprox. 500ml la 5000km.Daca conduci mai sportiv atunci o sa schimbi mai devreme de schimbul normal.Cei de la VW se asteptau sa aibe probleme cu el dar au fost surprinsi sa aibe reclamatii la motorul common rail care il credeau mai bun.(opinia unui prieten dealer VW).Asa ca fii bucuros ca ai un motor foarte, foarte bun.Totul depinde de cum te porti cu el pentru ca asa iti si va raspunde.Parerea mea este ca dieselul nu este un motor pentru turatii mari.Este destul daca iti folosesti treptele de viteza intre 1800-2700 rpm.Cu cat cresti turatia peste 3000 rpm ( cu exceptia reprizelor absolut necesare si numai dupa ce s-a incalzit) iti cresc cheltuielile (uzura,ulei etc).
Ca sa stai linistit iti pot spune ca si motoarele CFM de pe avioane (Airbus,Boeing)consuma ulei care se completeaza dupa aterizare,ceea ce este absolut normal .
Ce-ntreb eu si ce mi se raspunde...
1. Consumul de ulei n-are nicio legatura cu rampa de injectoare si tipul de injectie! E direct legata de tipul de honuire (s-a trecut la plasma de la clasica masina de honuit). Intreaba un inginer de la Porsche, iti va confirma.
2. Da' de ce ai adus in discutie numai CFM-ul? De GE, P&W, RR, de ce nu zici nimic? (inainte de a dezvolta discutia pe tema asta, afla c-am lucrat vreo 10 ani in domeniu, ba 1 an de zile am fost si administrator pe partea de achizitii piese si reparatii al unei linii aeriene)
1. Consumul de ulei n-are nicio legatura cu rampa de injectoare si tipul de injectie! E direct legata de tipul de honuire (s-a trecut la plasma de la clasica masina de honuit). Intreaba un inginer de la Porsche, iti va confirma.
2. Da' de ce ai adus in discutie numai CFM-ul? De GE, P&W, RR, de ce nu zici nimic? (inainte de a dezvolta discutia pe tema asta, afla c-am lucrat vreo 10 ani in domeniu, ba 1 an de zile am fost si administrator pe partea de achizitii piese si reparatii al unei linii aeriene)
- Adrian Argatu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 11, 2007 8:14 pm
1.Am uitat sa precizez, prietenul meu dealer la VW este inginer la Porshe si acestea sunt detaliile care mi le-a dat fara sa intre in amanunte asa cum ai facut tu.
2.Pentru ca ai experienta in domeniu nu inteleg de ce te mai miri de consumul de ulei daca constructorul specifica clar acest lucru in manualul de exploatare.Ii banuiesti de rea vointa.Crezi ca nu au vrut sa "honuiasca" mai bine?
3.Daca stii atat de multe de ce mai intrebi pe site daca este bine sa-ti cumperi motor pe benzina sau diesel?
4.Imi pare rau ca ti-am raspuns la prima intrebare,considera ca nu am facut-o pentru tine ci pentru ceilalti prieteni mitsubishi de pe acest site.
2.Pentru ca ai experienta in domeniu nu inteleg de ce te mai miri de consumul de ulei daca constructorul specifica clar acest lucru in manualul de exploatare.Ii banuiesti de rea vointa.Crezi ca nu au vrut sa "honuiasca" mai bine?
3.Daca stii atat de multe de ce mai intrebi pe site daca este bine sa-ti cumperi motor pe benzina sau diesel?
4.Imi pare rau ca ti-am raspuns la prima intrebare,considera ca nu am facut-o pentru tine ci pentru ceilalti prieteni mitsubishi de pe acest site.
1. Sa fiti sanatosi amindoi!
2. Ma mir ca nu compari motorul VAG cu un motor de drujba. Ca si ala maninca ulei, numa' ca e-n 2 timpi. Si arata-mi si mie unde m-am mirat eu de consumul de ulei!
In afara de asta, daca nu esti in stare sa citesti doua rinduri, du-te inapoi la scoala. Sau poate stii sa citesti dar ai o forma de paranoie care necesita o atenta supraveghere din partea unui psihiatru. Unde dracu' am acuzat eu pe cineva de "rea vointa"?
3. Arata-mi tu mie unde am intrebat ce motor sa-mi cumpar! Pentru mine benzina-i sfinta! Daca Outlanderul ar fi oferit si o motorizare pe banzina, nu mai intrebam nimic. In plus, ceea ce am intrebat eu a fost daca motorul VAG si-a pastrat metehnele care le are si pe VW-uri. Nu de alta, poate nu stiai, uneori motoarele sunt livrate dupa specificatiile cumparatorului, vinzatorul trebuind sa se conformeze.
4. Si mie-mi pare rau c-ai ajuns sa-mi raspunzi si te-ai bagat ca curca-n lemne! LA intrebarea mea era de ajuns sa zici "da, maninca" si intelegeam. Da' nu, a trebuit sa-mi propovaduiesti tu mie normalitatea consumului de ulei.
2. Ma mir ca nu compari motorul VAG cu un motor de drujba. Ca si ala maninca ulei, numa' ca e-n 2 timpi. Si arata-mi si mie unde m-am mirat eu de consumul de ulei!
In afara de asta, daca nu esti in stare sa citesti doua rinduri, du-te inapoi la scoala. Sau poate stii sa citesti dar ai o forma de paranoie care necesita o atenta supraveghere din partea unui psihiatru. Unde dracu' am acuzat eu pe cineva de "rea vointa"?
3. Arata-mi tu mie unde am intrebat ce motor sa-mi cumpar! Pentru mine benzina-i sfinta! Daca Outlanderul ar fi oferit si o motorizare pe banzina, nu mai intrebam nimic. In plus, ceea ce am intrebat eu a fost daca motorul VAG si-a pastrat metehnele care le are si pe VW-uri. Nu de alta, poate nu stiai, uneori motoarele sunt livrate dupa specificatiile cumparatorului, vinzatorul trebuind sa se conformeze.
4. Si mie-mi pare rau c-ai ajuns sa-mi raspunzi si te-ai bagat ca curca-n lemne! LA intrebarea mea era de ajuns sa zici "da, maninca" si intelegeam. Da' nu, a trebuit sa-mi propovaduiesti tu mie normalitatea consumului de ulei.
Salutare,
Prima problema la Outlander
Dupa ce am parcurs un drum de 25 km pe un drum forestier de munte (comportament extraordinar in off road)am descoperit cu stupoare ca furtunul care alimenteaza servodirectia este sectionat de rola de la alternator, din cauza ca a fost montat fix pe aceasta rola.
Astept interventia celor de la MAP, deoarece nu mai pot misca volanul.
Prima problema la Outlander
Dupa ce am parcurs un drum de 25 km pe un drum forestier de munte (comportament extraordinar in off road)am descoperit cu stupoare ca furtunul care alimenteaza servodirectia este sectionat de rola de la alternator, din cauza ca a fost montat fix pe aceasta rola.
Astept interventia celor de la MAP, deoarece nu mai pot misca volanul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori