Un minus mare pentru noul Lancer X 2008
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
Si nam terminat
Merg cu o presiune in roti de 2.4 pe drumurile noastre asfaltate parcas "strampline" ca sati ei zborul de pe asfalt.
Si simt cum bat rotile din urma sincer bat tare si foarte zgomotos de parca mii dusa toata masina.
Pentru ca am mers in diferite masini si am incercat sa tin minte cum se aude in una si in alta si apoi in cealalta. Si cum tin curbele si tot asa, apoi imi parea ca mii stricata roata inauntru, si imi bate "podsibnicul". Caci doar asa se aude la Audi 100 A6 model 1996 cind ii dus "podsibnicul si trebuie schimbat sau se mai poate de mers insa nu de incarcat pe nimeni din urma. Mdea asta a fost cea mai mare dezamagire. Nam crezut ca asa ceva e posibil. Acuma am mai desumflat putin presiunea in roti sa nu bata asa de tare la gropi caci oricum pina ce nam chef de viteze fulgeratoare, tin la viata. Am scazut presiunea pina la 2.2 sau mai bine zis am lasat sa se desumfle ea in 3 saptamini caci sta in garaj si diferentele de temperatura variaza citeva ore noaptea si ziua.
Merg cu o presiune in roti de 2.4 pe drumurile noastre asfaltate parcas "strampline" ca sati ei zborul de pe asfalt.
Si simt cum bat rotile din urma sincer bat tare si foarte zgomotos de parca mii dusa toata masina.
Pentru ca am mers in diferite masini si am incercat sa tin minte cum se aude in una si in alta si apoi in cealalta. Si cum tin curbele si tot asa, apoi imi parea ca mii stricata roata inauntru, si imi bate "podsibnicul". Caci doar asa se aude la Audi 100 A6 model 1996 cind ii dus "podsibnicul si trebuie schimbat sau se mai poate de mers insa nu de incarcat pe nimeni din urma. Mdea asta a fost cea mai mare dezamagire. Nam crezut ca asa ceva e posibil. Acuma am mai desumflat putin presiunea in roti sa nu bata asa de tare la gropi caci oricum pina ce nam chef de viteze fulgeratoare, tin la viata. Am scazut presiunea pina la 2.2 sau mai bine zis am lasat sa se desumfle ea in 3 saptamini caci sta in garaj si diferentele de temperatura variaza citeva ore noaptea si ziua.
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
Foaarte tare scrisul....sa-ti traiasca stilul
Ce suspensie ai pe masina? E sport? Cat ai talonul la cauciuc?
Nu ai ce-i face. Alte masini in care zici ca te-ai urcat sigur aveau talon de 65 la cauciuc nu 50 sau 40 si suspensie mai moale. Si eu am mai lasat din presiune (lancer clasic 2.0) ca' altfel imi zburau creierii din cap la talon de 40 la cauciuc. Nu mai baga aer in cauciucuri, baga azot si lasa presiunea la 2.2. 2.4 e prea mult-cu azot iti ramane constanta presiunea indiferent de diferentele de temperatura.
Si ce e ala "podsibnic"???
Numa' bine la Chisinau!
Ce suspensie ai pe masina? E sport? Cat ai talonul la cauciuc?
Nu ai ce-i face. Alte masini in care zici ca te-ai urcat sigur aveau talon de 65 la cauciuc nu 50 sau 40 si suspensie mai moale. Si eu am mai lasat din presiune (lancer clasic 2.0) ca' altfel imi zburau creierii din cap la talon de 40 la cauciuc. Nu mai baga aer in cauciucuri, baga azot si lasa presiunea la 2.2. 2.4 e prea mult-cu azot iti ramane constanta presiunea indiferent de diferentele de temperatura.
Si ce e ala "podsibnic"???
Numa' bine la Chisinau!
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
Multumesc multumesc acuma eultimul rachnet sa scrii asa.
Pai masina e cu Full dotare, cea mai scumpa : spoiler,CD changer, "datchik dojdea"- o nebunie pentru ploaie care iti spune ca ploua afara, mai in scurt am luato cu toata complectatia pe care o aveau ei, a si cu cutia manuala cu 5 trepte.
Rotile mis la R16 205 pe 60.
Nu nu nu cu azot la fel scadade temperatura cu o intirziere de numai o zi. Sincer. Am experimentat cu un barometru german si cu unul electronic german. In rezultat am primit nu cine stie ce mare lucru. presiunea scade si cu azot numai cum tiam zis cu o diferenta de citeva zile 3-4. Cerceteaza si tu si te vei convinge. Daca zici ca la tine tine presiunea de 2.2 o luna intreaga , adica in fiecare dimineata tu te scoli sii masori presiunea pe racoare in jur de orele 7-10 si daca ea tot asa ramine cum a fost la inceput atunci e totul ok. Insa aicea la noi nustiu o fi probabil vorba de aparate mai simple si poate de aia nui nici o diferenta dintre aer si azot. Nustiu " parerea mea".
Podshibnik Pai e o nebunie care se afla in fiecare roata a masinii, e exact in mijlocul "barabanului"-nebunia ceea pe care se imbraca roata cu tot cu disc cind vrei so imbraci inapoi dupa vulcanizator. Deci e o nebunie care cu ajutorul ei rota se invirteste daca ea se uzeaza roata incepe a se invirti mai incet. E o chestie rotunda cu o gaura mare in ea si care se imbraca inauntrul "barabanului" sau cum sai zic acolo inauntru si roata se poate invirti la fel de bine si mai incolo.
S per ca ai inteles.
Pai masina e cu Full dotare, cea mai scumpa : spoiler,CD changer, "datchik dojdea"- o nebunie pentru ploaie care iti spune ca ploua afara, mai in scurt am luato cu toata complectatia pe care o aveau ei, a si cu cutia manuala cu 5 trepte.
Rotile mis la R16 205 pe 60.
Nu nu nu cu azot la fel scadade temperatura cu o intirziere de numai o zi. Sincer. Am experimentat cu un barometru german si cu unul electronic german. In rezultat am primit nu cine stie ce mare lucru. presiunea scade si cu azot numai cum tiam zis cu o diferenta de citeva zile 3-4. Cerceteaza si tu si te vei convinge. Daca zici ca la tine tine presiunea de 2.2 o luna intreaga , adica in fiecare dimineata tu te scoli sii masori presiunea pe racoare in jur de orele 7-10 si daca ea tot asa ramine cum a fost la inceput atunci e totul ok. Insa aicea la noi nustiu o fi probabil vorba de aparate mai simple si poate de aia nui nici o diferenta dintre aer si azot. Nustiu " parerea mea".
Podshibnik Pai e o nebunie care se afla in fiecare roata a masinii, e exact in mijlocul "barabanului"-nebunia ceea pe care se imbraca roata cu tot cu disc cind vrei so imbraci inapoi dupa vulcanizator. Deci e o nebunie care cu ajutorul ei rota se invirteste daca ea se uzeaza roata incepe a se invirti mai incet. E o chestie rotunda cu o gaura mare in ea si care se imbraca inauntrul "barabanului" sau cum sai zic acolo inauntru si roata se poate invirti la fel de bine si mai incolo.
S per ca ai inteles.
QUOTE (Street_Chisinau)Daca zici ca la tine tine presiunea de 2.2 o luna intreaga , adica in fiecare dimineata tu te scoli sii masori presiunea pe racoare in jur de orele 7-10 si daca ea tot asa ramine cum a fost la inceput atunci e totul ok. Insa aicea la noi nustiu o fi probabil vorba de aparate mai simple si poate de aia nui nici o diferenta dintre aer si azot. Nustiu " parerea mea".
Io nu ma scol in fiecare dimineata sa-mi masor presiunea in roti deocamdata. Cand or sa inceapa sa mi se inmulteasca piticii de pe creier poate ca o sa fac si asta. Ceea ce pot sa iti spun cert si din experienta nu din carti este ca am avut presiune de 2.2 in toate rotile (adica 3 ca una era pe pana) in luna iunie cand am facut prima pana, si am verificat si presiunile, si jantele astea le-am pus pe masina in noiembrie (atunci am bagat prima data azot in pneuri). Deci din noiambrie pana in iunie NU AM AVUT MODIFICARI DE PRESIUNE IN PNEURI. Acuma ca "dimineata pe racoare" e alta presiune nu am de unde sa stiu pt ca nu ma ocup cu masurarea presiunii de dimineata pana seara. La fel de adevarat este ca azotul mentine constanta presiunea mai ales pe timp de vara la temperaturi ridicate asa ca daca la voi iarna e ca-n siberia...se schimba situatia.
Io nu ma scol in fiecare dimineata sa-mi masor presiunea in roti deocamdata. Cand or sa inceapa sa mi se inmulteasca piticii de pe creier poate ca o sa fac si asta. Ceea ce pot sa iti spun cert si din experienta nu din carti este ca am avut presiune de 2.2 in toate rotile (adica 3 ca una era pe pana) in luna iunie cand am facut prima pana, si am verificat si presiunile, si jantele astea le-am pus pe masina in noiembrie (atunci am bagat prima data azot in pneuri). Deci din noiambrie pana in iunie NU AM AVUT MODIFICARI DE PRESIUNE IN PNEURI. Acuma ca "dimineata pe racoare" e alta presiune nu am de unde sa stiu pt ca nu ma ocup cu masurarea presiunii de dimineata pana seara. La fel de adevarat este ca azotul mentine constanta presiunea mai ales pe timp de vara la temperaturi ridicate asa ca daca la voi iarna e ca-n siberia...se schimba situatia.
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
Uraaaaaaaaaa!!!!!!!
Am reusit sa sot un consum prin oras de invidiat. 7.7 he he si mai departe 8.2 cel mai mult si asta numai la semafoare uraaaaaaaa. Am facuto si pe asta. :-D
Cu motorul de 2.0i.
Si pe trasa la fel am 7.7, 7.8 ma bucur nespus de mult ca am o maniera buna de condus demna de invidiat 8)
Am reusit sa sot un consum prin oras de invidiat. 7.7 he he si mai departe 8.2 cel mai mult si asta numai la semafoare uraaaaaaaa. Am facuto si pe asta. :-D
Cu motorul de 2.0i.
Si pe trasa la fel am 7.7, 7.8 ma bucur nespus de mult ca am o maniera buna de condus demna de invidiat 8)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori