2008 Lancer 1.8M/T 143CP Glacier Silver
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
QUOTE (Marty)Ma intreb daca nu cumva exista folie care sa filtreze razele solare si eventual sa aiba transparenta de 100%.
Folia, de orice culoare, retine razele UV, razele calorice si IR trec fara nicio problema, indiferent de culoare. Pielea neagra, precum si vopseaua neagra pe o masina, nu ridica temperatura cu mai mult de 4-5 grade, daca tot vorbesti de acest lucru. Cineva de pe un site extern a masurat profesional acest lucru, ca zvonurile ajung si in US... cand ai masina de culoare neagra.
Numai plumbul din geam, adica atermic, filtreaza razele calorice, de fapt este o dispersie a lor pe suprafata geamului si nu in interior, asa cum spune cartea de fizica
Folia, de orice culoare, retine razele UV, razele calorice si IR trec fara nicio problema, indiferent de culoare. Pielea neagra, precum si vopseaua neagra pe o masina, nu ridica temperatura cu mai mult de 4-5 grade, daca tot vorbesti de acest lucru. Cineva de pe un site extern a masurat profesional acest lucru, ca zvonurile ajung si in US... cand ai masina de culoare neagra.
Numai plumbul din geam, adica atermic, filtreaza razele calorice, de fapt este o dispersie a lor pe suprafata geamului si nu in interior, asa cum spune cartea de fizica
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Am inteles sa traiti!! Nu mai stiu exact daca am citit in oferta noului lancer daca are geamuri atermice sau doar cu tenta. Cert este ca razele calorice, cum spui tu, trec fara nicio problema si incalzesc habitaclul ceva de groaza. Imi place cand vad la unele renault-uri ca au parbrizul atermic(acea tenta violet-mov) sau la grupul VAG cu geamurile verzui si care chiar filtreaza.
Se poate face ceva la Lancer sa imbunatatim situatia?
Se poate face ceva la Lancer sa imbunatatim situatia?
japonezule, facura si aia la myth busters, stiu. Dar ca si idee, sa vezi ca experimentul lor era gresit, ia un scaun de plastic (verde, sa zicem) si un scaun de plastic alb. Lasa-le in soare jumatate de ora si pe urma aseaza-te pe rind pe ele, fara tricou pe tine. Va fi o diferenta de "citeva grade".
Nu-i vorba, ei au facut diferenta de temperatura in habitaclu intre doua masini VOPSITE in culori diferite, care intre tabla si habitaclu sunt citeva materiale termoizolante. Eu vorbeam de culorile dinauntrul masinii, mai exact despre polita din spate (in cazul lui goldeye) si a bordului (la mine). Respectivele elemente se afla IN HABITACLU, nefiind izolate termic, si emana enorm de multa caldura.
Nu-i vorba, ei au facut diferenta de temperatura in habitaclu intre doua masini VOPSITE in culori diferite, care intre tabla si habitaclu sunt citeva materiale termoizolante. Eu vorbeam de culorile dinauntrul masinii, mai exact despre polita din spate (in cazul lui goldeye) si a bordului (la mine). Respectivele elemente se afla IN HABITACLU, nefiind izolate termic, si emana enorm de multa caldura.
Psst, scanele de piele se pun? Pai atunci nu se mai fabricau masini cu piele pe scaune In habitaclu mediul este relativ omogen, nu compara scaunele de pastic colorat ce au fost expuse la soare direct. Cand am timp iti caut testul cu pricina, dupa parcurgerea lui o sa intelegi ca fizica functioneaza, e doar o lege
Glumesc cu fizica, dar adevarul ramane!
Flame?
Glumesc cu fizica, dar adevarul ramane!
Flame?
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Am ajuns la 12.000km, toate bune pana acum. Am completat vreo 300ml de lichid de racire ca scazuse si am fost nevoit sa fac putin polish in partile de jos a spolierului fata, il zgariasem pe un drum forestier . Ieri am comandat suportul de numar de pe evo X,pretul 24E fara tva. Sa vad cum voi reusii sa il adaptez pentru ca imi place cum arata cu numarul sub far. Va tin la curent cu eventuale modificari.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori