probleme si rezolvari pt mitsu carisma
- mayer_maryus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm
- mayer_maryus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm
QUOTE (shmen)QUOTE (mayer_maryus)o pb intalnita de mine a fost variatia motorului la relanti pt motorul de 18 gdi , s-a rezolvat insa
prin curatarea regulatorului de relanti
Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx
ce motor ai ca asta conteaza, si daca ai acceleratie electronica:D (adica nu ai cablu de care sa o accelerezi de la motor ) )
prin curatarea regulatorului de relanti
Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx
ce motor ai ca asta conteaza, si daca ai acceleratie electronica:D (adica nu ai cablu de care sa o accelerezi de la motor ) )
- mayer_maryus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm
- mitsucarisma2000
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mai 03, 2008 8:07 pm
QUOTE (mayer_maryus)QUOTE (shmen)QUOTE (mayer_maryus)o pb intalnita de mine a fost variatia motorului la relanti pt motorul de 18 gdi , s-a rezolvat insa
prin curatarea regulatorului de relanti
Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx
ce motor ai ca asta conteaza, si daca ai acceleratie electronica:D (adica nu ai cablu de care sa o accelerezi de la motor ) )
Am motor de 1.8 gdi model 4g93 daca tin bine minte :-D
prin curatarea regulatorului de relanti
Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx
ce motor ai ca asta conteaza, si daca ai acceleratie electronica:D (adica nu ai cablu de care sa o accelerezi de la motor ) )
Am motor de 1.8 gdi model 4g93 daca tin bine minte :-D
Azi am fost cu masina la service-ul din Baneasa sa fac revizia la 130.000km. Luni am sesizat un zgomot ciudat la roata fata drepta si s-a accentuat marti cand m-am decis sa sun sa fac programare la service. Am sunat sa fac programare pt revizie marti si m-au programat pe data de 25 septembrie, eu i-am spus fetei de la programari ca nu pot astepta pina atunci pt ca am un rulment spart pe fata si nu pot sta cu masina pina pe 25, atunci domnisoara mi-a spus sa vin azi la ei.
Am ajuns la service la ora 10:30 ( eu fiind programat la ora 11:30) am lasat masina si mi-au spus sa vin dupa 3 ore. Am plecat si m-am intors la ora 14 unde stupoare abia atunci schimbau uleiul si filtru de ulei. Nu ma comentat nimic. Vine mecanicul care imi spune ca rulmentul nu are nimic, ci cutia de viteze face asa, ma uit neincrezator la el si ii spun ca stiu sa fac diferenta intre o cutie de viteze si un rulmet, la care el imi spune sa fac un test cu seful de acolo sa vada cum face la viteza. Zambesc si ii explic ca zgomotul nu se aude la viteza mare doar la viteza mica si ca eu sunt sigur ca este rulmentul. Scoate masina de pe rampa sa o duca in parcare si se intoarce cu ea si vine si imi spune ca intradevar este rulmentul dar nu il poate schimba ca dureaza si mai sunt si alte programari (de cand am ajuns eu pina a constatat el ca este rulmentul a trecut o ora). I-am spus sa curete si regulatorul de relanti dar a zis ca nu poate ca dureaza cam 2 ore !!!! , ok i-am spsu atunci schimba filtru de benzina , nu se poate ca masina nu are filtru de benzina ). Le-am spsu ca las masina acolo si vin luni sau marti sa o ridic cu toate cele cerute schimbate. o sa iau la mine din cartea de service a masini unde este localizat filtrul de benzina sa-i arat acelui mecanic unde se afla , macar sa stie pt cei care vin in urma mea ca masina are filtru de benzina.
O sa va tin la curent cu ce se mai intampla prin acel service ) si o sa incerc sa-l mai invat pe acel mecanic cate ceva despre mecanica )))
Am ajuns la service la ora 10:30 ( eu fiind programat la ora 11:30) am lasat masina si mi-au spus sa vin dupa 3 ore. Am plecat si m-am intors la ora 14 unde stupoare abia atunci schimbau uleiul si filtru de ulei. Nu ma comentat nimic. Vine mecanicul care imi spune ca rulmentul nu are nimic, ci cutia de viteze face asa, ma uit neincrezator la el si ii spun ca stiu sa fac diferenta intre o cutie de viteze si un rulmet, la care el imi spune sa fac un test cu seful de acolo sa vada cum face la viteza. Zambesc si ii explic ca zgomotul nu se aude la viteza mare doar la viteza mica si ca eu sunt sigur ca este rulmentul. Scoate masina de pe rampa sa o duca in parcare si se intoarce cu ea si vine si imi spune ca intradevar este rulmentul dar nu il poate schimba ca dureaza si mai sunt si alte programari (de cand am ajuns eu pina a constatat el ca este rulmentul a trecut o ora). I-am spus sa curete si regulatorul de relanti dar a zis ca nu poate ca dureaza cam 2 ore !!!! , ok i-am spsu atunci schimba filtru de benzina , nu se poate ca masina nu are filtru de benzina ). Le-am spsu ca las masina acolo si vin luni sau marti sa o ridic cu toate cele cerute schimbate. o sa iau la mine din cartea de service a masini unde este localizat filtrul de benzina sa-i arat acelui mecanic unde se afla , macar sa stie pt cei care vin in urma mea ca masina are filtru de benzina.
O sa va tin la curent cu ce se mai intampla prin acel service ) si o sa incerc sa-l mai invat pe acel mecanic cate ceva despre mecanica )))
Azi am scos masina din service si merge impecabil. Au curatat admisia cu totul si acum nu mai am fluctuatiile alea la relanti. Am intrebat la service si au de vanzare un flacon de curatat admisia care se baga in rezervor ( este doar pt benzina) si se face o data la 5000 de km. Am luat si pliantul cu acest produs si o sa-l postez , dar sa gasesc un scaner color:)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori