Motoare Lancer 2008
"Pot sa spun ca e acceptabil pentru non baietii de bani gata ..."
Daca aici faci aluzii subtile da-mi voie sa ma atac si poate mai intai ar trebui sa facem cunostinta la o bere Bughi si pe urma sa facem afirmatii in necunostinta de cauza. Daca afirmatia ta a fost inofensiva.. imi cer scuze..
@Raven
Nu prea inteleg ce legatura are kalosul dar avand in vedere masa lui de o tona si motor 1.4 90CP se comporta foarte bine fata de alte modele care au motor 1.5 - 110 cai pe o masa de 1.3- 1.4 tone (asta ca sa fiu si eu rautacios). Iar masinile de test drive nu sunt niste masini foarte reprezentative intr-adevar dar totusi..cat de cazut sa fie acel model..Nu as vrea sa va judec pentru alegerea facuta (cei cu motoarele de 1.5) dar daca chiar nu a existat posibilitatea financiara de a va alege alt motor mai performant nu cred ca trebuia sa il alegeti pe acesta doar din considerente ce tin de estetica interioara si exterioara. Eu nu mi-as cumpara o masina care sa arate a avion si sa fiu facut la liniuta de un Logan
Daca aici faci aluzii subtile da-mi voie sa ma atac si poate mai intai ar trebui sa facem cunostinta la o bere Bughi si pe urma sa facem afirmatii in necunostinta de cauza. Daca afirmatia ta a fost inofensiva.. imi cer scuze..
@Raven
Nu prea inteleg ce legatura are kalosul dar avand in vedere masa lui de o tona si motor 1.4 90CP se comporta foarte bine fata de alte modele care au motor 1.5 - 110 cai pe o masa de 1.3- 1.4 tone (asta ca sa fiu si eu rautacios). Iar masinile de test drive nu sunt niste masini foarte reprezentative intr-adevar dar totusi..cat de cazut sa fie acel model..Nu as vrea sa va judec pentru alegerea facuta (cei cu motoarele de 1.5) dar daca chiar nu a existat posibilitatea financiara de a va alege alt motor mai performant nu cred ca trebuia sa il alegeti pe acesta doar din considerente ce tin de estetica interioara si exterioara. Eu nu mi-as cumpara o masina care sa arate a avion si sa fiu facut la liniuta de un Logan
Jinx,
Care Logan frate? De 1.4, 1.5 dci (rosu) sau 1.6 16 valve?
Si muult mai important care e culoarea acestui Logan? Ca dupa cum stim, este foarte imprtanta culoarea in ceea ce priveste performantele masinilor. Dupa cum stii, masinile mai rapide au o culoare care "fuge" spre rosu...conform efectului Doppler...
Care Logan frate? De 1.4, 1.5 dci (rosu) sau 1.6 16 valve?
Si muult mai important care e culoarea acestui Logan? Ca dupa cum stim, este foarte imprtanta culoarea in ceea ce priveste performantele masinilor. Dupa cum stii, masinile mai rapide au o culoare care "fuge" spre rosu...conform efectului Doppler...
Mai baieti... vad ca Loganul a ajuns de la masina nationala obsesia nationala... Am avut logan 1 an de zile asa ca stiu cum e si din perspectiva soferului de logan cat si din afara si pot sa zic asa.
Daca ai Logan sa nu te puna dracu sa depasesti vre-o masina straina... pentru ca acela va face orice, pana la a-si pune viata in pericol pentru a te depasi din nou.
Daca ai Logan trebuie sa constientizezi ca nu este o masina sport. Motoarele de 1.4 si 1.6 mi se par corecte in raport cu stabilitatea/performantele franelor. Ce e mai sus ca putere mi se par de-a dreptul periculoase pentru ca trag coaja aia pana la un prag cand coaja devine frunza si stim cu totii cum face frunza in vant.
Daca intalnesti un logan pe autostrada, fii sigur ca acesta va iesi in depasire in fata ta, chiar daca tu ai 160 si el 90. Daca il presezi va accelera si nu se va da la o parte.
Daca depasesti un logan fii atent in oglinda, pentru ca cu prima ocazie va incerca sa te depaseasca, deh, doar are logan, deci poate.
As putea sa scriu 3 pagini dar sunt siguri ca multi dintre noi stim foarte bine mentalitatea Loganista. E trist ca vad genul asta de discutii acilea la noi in ograda.
Cat despre 1.5 pe lancer... e un motor foarte bun care eu zic ca satisface cerintele unui utilizator normal. Si daca stii cum sa il mani, nu e chiar asa de puturos cu zice gurile rele.
Iar daca vreti un motor care sa se pupe perfect cu lookul lancerului... luati-va frate evo sau ralliart si nu TDI-uri "sportive".
Daca ai Logan sa nu te puna dracu sa depasesti vre-o masina straina... pentru ca acela va face orice, pana la a-si pune viata in pericol pentru a te depasi din nou.
Daca ai Logan trebuie sa constientizezi ca nu este o masina sport. Motoarele de 1.4 si 1.6 mi se par corecte in raport cu stabilitatea/performantele franelor. Ce e mai sus ca putere mi se par de-a dreptul periculoase pentru ca trag coaja aia pana la un prag cand coaja devine frunza si stim cu totii cum face frunza in vant.
Daca intalnesti un logan pe autostrada, fii sigur ca acesta va iesi in depasire in fata ta, chiar daca tu ai 160 si el 90. Daca il presezi va accelera si nu se va da la o parte.
Daca depasesti un logan fii atent in oglinda, pentru ca cu prima ocazie va incerca sa te depaseasca, deh, doar are logan, deci poate.
As putea sa scriu 3 pagini dar sunt siguri ca multi dintre noi stim foarte bine mentalitatea Loganista. E trist ca vad genul asta de discutii acilea la noi in ograda.
Cat despre 1.5 pe lancer... e un motor foarte bun care eu zic ca satisface cerintele unui utilizator normal. Si daca stii cum sa il mani, nu e chiar asa de puturos cu zice gurile rele.
Iar daca vreti un motor care sa se pupe perfect cu lookul lancerului... luati-va frate evo sau ralliart si nu TDI-uri "sportive".
Nene Jinx,
E dovedit stiintific, Lancer-ul de 1.5 chiar mai lent decat Lancer-ul 2.0 DiD - diferenta e de 1.9 secunde. Asta pentru acuratete. :-D
La reprize, nu stiu care e diferenta, dar voi cerceta si voi impartasi informatiile cu voi.
Si io am Lancer, tot rosu, da' studiile nu zic nimic de acarete de vitan si briz-brizuri. Si io nu mi-am pus ca nu mi-a zis nimeni. E rau asta? Se pierde garantia?
NeGrutzY,
Subscriu la impresiile despre Logan-isti, in general vorbind...mereu vroiau sa-mi arate ce masini puternice au... :evil:
Am spus in general vorbind, pentru ca am suficienti prieteni care au asa ceva, si nu se incadreaza in portret....stiu exact ce au cumparat si folosesc si nu vor sa arate nimic nimanui. Pentru ei este doar o masina.
Acestia din urma se diferentiaza net de maera masa de "Logan Sport Tuning" si alte alea, mai ales cand au motor de 1.4.
Chestia nasoala, ca pana la aparitia 1.6 16 valve, nici unul nu m-a ajuns ca sa ma convinga...si eram cu Supernova :twisted: :twisted: :twisted:
In rest, numai bine si multi Km fara probleme.
PS: Jinx, daca se materializeaza excursia de pe 23, poate ne vedem... :-D
E dovedit stiintific, Lancer-ul de 1.5 chiar mai lent decat Lancer-ul 2.0 DiD - diferenta e de 1.9 secunde. Asta pentru acuratete. :-D
La reprize, nu stiu care e diferenta, dar voi cerceta si voi impartasi informatiile cu voi.
Si io am Lancer, tot rosu, da' studiile nu zic nimic de acarete de vitan si briz-brizuri. Si io nu mi-am pus ca nu mi-a zis nimeni. E rau asta? Se pierde garantia?
NeGrutzY,
Subscriu la impresiile despre Logan-isti, in general vorbind...mereu vroiau sa-mi arate ce masini puternice au... :evil:
Am spus in general vorbind, pentru ca am suficienti prieteni care au asa ceva, si nu se incadreaza in portret....stiu exact ce au cumparat si folosesc si nu vor sa arate nimic nimanui. Pentru ei este doar o masina.
Acestia din urma se diferentiaza net de maera masa de "Logan Sport Tuning" si alte alea, mai ales cand au motor de 1.4.
Chestia nasoala, ca pana la aparitia 1.6 16 valve, nici unul nu m-a ajuns ca sa ma convinga...si eram cu Supernova :twisted: :twisted: :twisted:
In rest, numai bine si multi Km fara probleme.
PS: Jinx, daca se materializeaza excursia de pe 23, poate ne vedem... :-D
Cum zice DeBogdan, m? doare la basc? de liniu?e cu orice ma?in?. Nu sunt obsedat de raliuri sau curse de sf?r?mat Lamborghini-uri *hint hint*.. Iau ma?ina din anumite considerente (a se citi: fug de anumite lucruri implicate de pozi?ia de pieton RATB-ist) ?i iau o ma?in? care s?-mi plac? mie, care-s tat?l mofturo?ilor, dar doar la ce mi se pare mie important s? fiu mofturos.
N-am mai avut ma?in?, deci o compara?ie cu altceva anterior nu exist? pentru a fi preten?ios la motor, accelera?ie, dep??irea unui tir cu blocu'-n portbagaj (cineva v?d c? are sechele de la ma?inile preistorice ajunse ?n epoca modern?) ?amd.
Nu reu?e?te nimeni cu nimic s?-mi demonstreze de ce ?i cu ce este mai cu mo? TDI-ul sau D-iD-ul s?u (alt motiv dec?t c? e al s?u). ?i vreau s? spun motiv care s? m? conving? pe mine, s? m? dea pe mine pe spate...
N-am mai avut ma?in?, deci o compara?ie cu altceva anterior nu exist? pentru a fi preten?ios la motor, accelera?ie, dep??irea unui tir cu blocu'-n portbagaj (cineva v?d c? are sechele de la ma?inile preistorice ajunse ?n epoca modern?) ?amd.
Nu reu?e?te nimeni cu nimic s?-mi demonstreze de ce ?i cu ce este mai cu mo? TDI-ul sau D-iD-ul s?u (alt motiv dec?t c? e al s?u). ?i vreau s? spun motiv care s? m? conving? pe mine, s? m? dea pe mine pe spate...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori