Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
Salut.
Am o problema: Saptamana trecuta am venit de la mare, pe autostrada si am observat daca franez la 130 Km imi tremura volanul... dar daca franez la 170 Km nu se intampla nimik... numai la 130 imi face aceasta problema.
As dori sa imi spuneti parerea voastra din ce cauza ar putea fi acest tremurat
Am o problema: Saptamana trecuta am venit de la mare, pe autostrada si am observat daca franez la 130 Km imi tremura volanul... dar daca franez la 170 Km nu se intampla nimik... numai la 130 imi face aceasta problema.
As dori sa imi spuneti parerea voastra din ce cauza ar putea fi acest tremurat
QUOTE (alextreme)Salut.
Am o problema: Saptamana trecuta am venit de la mare, pe autostrada si am observat daca franez la 130 Km imi tremura volanul... dar daca franez la 170 Km nu se intampla nimik... numai la 130 imi face aceasta problema.
As dori sa imi spuneti parerea voastra din ce cauza ar putea fi acest tremurat
Din seria traim in romania adica scump si prost!
nu are nimic masina! am exact aceeasi problema si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cam care e treaba. pe scurt, autostrada e prost asfaltata si pe alocuri e putin valurita, cat sa nu simti la rulare ci doar la franare.
istoria acestei povesti.
Inainte am avut o solnitza fara directie asistata. ii faceam service la zi, masina f. intretinuta, cum ma sacaia ceva schimbam.
Hautostrada nostra era in constructie. imi aduc aminte ca se mergea doar pe cate o banda, doar pe ceea ce este acum sensul de mers spre constanta.
si iete asa, io cu solnita mea tixita de amici plecam la mare, folosind glorioasa hautostrada. si merem si merem, si acceleram, ajungem la 140 si panica! tremura volanu'. da rau de tot, ca daca directia e mecania se simte mai rau. si franam. panica si mai mare - tremura si mai rau. Ma gindesc io in tartacuta mea - sa vezi ca am pana. nu avem nici o pana. nici macar pe grila radiatorului.
dupa un timp, patesc acelasi lucru cu un logan, cu alt logan, cu o laguna si cu o bora, si evident cu lancerul.
acusica etapa de studiu:
neica care toarna hasfaltu' ce face:
- unu vine cu bascula si o basculeste in utilajul care depune stratul hasta care ne place la toti neted.
- haltu conduce utilaju'
- vreo 3-4 (in functie de echipa desemnata sa se hodineasca in timpul programului) impinge hasfaltu spre lamele melcuite care il mai mesteca o data inainte de a-l depune la locul faptei. ei bine haicea e toata broblema. nea astia care impinge hasfaltu, nu il impinge constant, si nici cand cade din bascula nu cade constant. si atunci ce se intampla.... masinaria compenseaza, dar nu total, asa ca drumul iese denivelat exact atat cat sa te duci la service sa ii timorezi pe bietii(?) oameni, si sa iti expui vastele cunostinte auto.
concluzie:
in functie de procentul din echipa desemnat sa se hodihneasca, de cheful basculantului de a nimeri cuva, si de norma pe care vrea sa o depaseasca mani pulantul de pe utilaj, tu te duci la service, faci diabet si iti creste tensiunea explicandu-le bietilor(?) oameni ca discurili tale e deformate, si apoi iti mai creste putin tensiunea, si iti apar si ceva riduri cand constati ca nu le-au rectificat bine, mai ales ca le-ai mai si bagat un banut in buzunar, si tragi concluzia ca in romania traiesc doar nenorociti si hoti. cu concluzia ai dreptate, dar vei ajunge gresit la ea.
he he. toate astea sunt valabile daca ai mers spre mare pe aceeasi autostrada pe care mergem toti. aceeasi probleme sunt si pe buc-pitesti, in zonele in care nu sunt alte probleme.
Am o problema: Saptamana trecuta am venit de la mare, pe autostrada si am observat daca franez la 130 Km imi tremura volanul... dar daca franez la 170 Km nu se intampla nimik... numai la 130 imi face aceasta problema.
As dori sa imi spuneti parerea voastra din ce cauza ar putea fi acest tremurat
Din seria traim in romania adica scump si prost!
nu are nimic masina! am exact aceeasi problema si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cam care e treaba. pe scurt, autostrada e prost asfaltata si pe alocuri e putin valurita, cat sa nu simti la rulare ci doar la franare.
istoria acestei povesti.
Inainte am avut o solnitza fara directie asistata. ii faceam service la zi, masina f. intretinuta, cum ma sacaia ceva schimbam.
Hautostrada nostra era in constructie. imi aduc aminte ca se mergea doar pe cate o banda, doar pe ceea ce este acum sensul de mers spre constanta.
si iete asa, io cu solnita mea tixita de amici plecam la mare, folosind glorioasa hautostrada. si merem si merem, si acceleram, ajungem la 140 si panica! tremura volanu'. da rau de tot, ca daca directia e mecania se simte mai rau. si franam. panica si mai mare - tremura si mai rau. Ma gindesc io in tartacuta mea - sa vezi ca am pana. nu avem nici o pana. nici macar pe grila radiatorului.
dupa un timp, patesc acelasi lucru cu un logan, cu alt logan, cu o laguna si cu o bora, si evident cu lancerul.
acusica etapa de studiu:
neica care toarna hasfaltu' ce face:
- unu vine cu bascula si o basculeste in utilajul care depune stratul hasta care ne place la toti neted.
- haltu conduce utilaju'
- vreo 3-4 (in functie de echipa desemnata sa se hodineasca in timpul programului) impinge hasfaltu spre lamele melcuite care il mai mesteca o data inainte de a-l depune la locul faptei. ei bine haicea e toata broblema. nea astia care impinge hasfaltu, nu il impinge constant, si nici cand cade din bascula nu cade constant. si atunci ce se intampla.... masinaria compenseaza, dar nu total, asa ca drumul iese denivelat exact atat cat sa te duci la service sa ii timorezi pe bietii(?) oameni, si sa iti expui vastele cunostinte auto.
concluzie:
in functie de procentul din echipa desemnat sa se hodihneasca, de cheful basculantului de a nimeri cuva, si de norma pe care vrea sa o depaseasca mani pulantul de pe utilaj, tu te duci la service, faci diabet si iti creste tensiunea explicandu-le bietilor(?) oameni ca discurili tale e deformate, si apoi iti mai creste putin tensiunea, si iti apar si ceva riduri cand constati ca nu le-au rectificat bine, mai ales ca le-ai mai si bagat un banut in buzunar, si tragi concluzia ca in romania traiesc doar nenorociti si hoti. cu concluzia ai dreptate, dar vei ajunge gresit la ea.
he he. toate astea sunt valabile daca ai mers spre mare pe aceeasi autostrada pe care mergem toti. aceeasi probleme sunt si pe buc-pitesti, in zonele in care nu sunt alte probleme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori