Performante Lancer 2008, 1.8 M/T

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Aug 05, 2008 4:24 pm

Stiu cum sunt posesorii de BMW, am unul in mess si de fiecare data ajungem sa ne certam cand vine vorba de masini. )
Bine, in sinea mea ii dau dreptate cu anumite chestii, dar exagereaza prea tare cu BMW-urile lui.
Sa nu mai zic ca imi place sa il contrazic pana la nervi. )
Din pacate eu am numai doua argumente...EVO si Pajero, dar sunt suficiente deocamdata.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Aug 05, 2008 4:27 pm

QUOTE (DeBogdan)E, nu ne lauda si tu atata ca ajungem in doi timpi si trei miscari ca cei amintiti de tine.
Ne place sa fim modesti.

Lasa DeBogdan ca in comparatie cu cei amintiti mai devreme, pe aici acceptam ca mai exista si alte masini, nu doar Mitsubishi. Pe cand pe celelate forumuri amintite, sunt doar ale lor (BMW, Audi, VW) si atat.
Ca tot suntem offtopic, aruncati o privire pe clasamentul din link-ul de mai jos.
http://traficul.org/?p=783

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Mar Aug 05, 2008 5:21 pm

In legatura cu motorizarile (sau lipsa lor), s-ar putea, desi nu am pretentia sa fiu posesorul adevarului absolut, sa fie si o chestie de strategie de pozitionare a echiparilor in gama. Ma gandesc ca un motor de 180-200 CP la un pret de vreo 27k EUR ar fi muscat zdravan din masa de clienti de Rallyart sau chiar de EVO... ori, ei nu ar vrea asa ceva. Pana la urma, motorizarea 1.8 este una destul de decenta pentru cei cat de cat sportivi, deja daca esti atat de meserias sa mergi cu 1.8 la maxim, cred ca nivelul urmator pentru tine este totusi EVO, nu... 2.0 aspirat si nici 1.4 turbo.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Aug 05, 2008 5:44 pm

QUOTE (diablo_666)In legatura cu motorizarile (sau lipsa lor), s-ar putea, desi nu am pretentia sa fiu posesorul adevarului absolut, sa fie si o chestie de strategie de pozitionare a echiparilor in gama. Ma gandesc ca un motor de 180-200 CP la un pret de vreo 27k EUR ar fi muscat zdravan din masa de clienti de Rallyart sau chiar de EVO

Sunt pe piata modele de peste 200CP de la 25.000 in sus.

EVO e altceva (cel putin pana acum), in cazul sau nu e vorba doar de putere, e vorba de mult mai mult... si nu cred ca un model de lancer, mai performant din punct de vedere al motorizarii decat modelele actuale si mai ieftin decat evo/ralliart... ~ 27k ar influenta in mod negativ vanzarile de EVO.
Se poate ca Ralliartul sa plece de la 27k, dar nu cred, si iarasi vorbim de un 4x4 care poseda mult mai multe calitati sportive decat un eventual lancer turbo de ~ 180 - 200 CP.
Sunt diferente mari, nu se pot confunda, nu se "calca pe picioare".
S-ar acoperi un gol care nu ar fi trebuit sa fie.

QUOTE (diablo_666)Pana la urma, motorizarea 1.8 este una destul de decenta pentru cei cat de cat sportivi, deja daca esti atat de meserias sa mergi cu 1.8 la maxim, cred ca nivelul urmator pentru tine este totusi EVO, nu... 2.0 aspirat si nici 1.4 turbo.

Meserias trebuie sa fii pentru EVO, in rest nu se pune problema chiar la modul asta.
De fapt ce inseamna "sa mergi cu 1.8 la maxim" ca sa iti pot raspunde mai departe ?

Evo nu am condus, nici macar la minim, dar am condus asta
http://www.mitsubishi-motors-europe.com ... 4WD%205M/T si nu eram meserias cum nu sunt nici acum.
Si nu ma intreba ce am facut cu masina asta. )
Ei bine la un astfel de motor ma asteptam si pe lancer.
Am dat un exemplu...

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Mar Aug 05, 2008 6:02 pm

QUOTE (Cristi)Se poate ca Ralliartul sa plece de la 27k, dar nu cred...
N-am spus asta si nici eu nu cred, probabil pe la ~32k o sa fie pretul...

QUOTE (Cristi)S-ar acoperi un gol care nu ar fi trebuit sa fie.
Ei, de asta nu sunt sigur, asta ma gandeam: ca poate au lasat intentionat golul ala acolo. Ca idee, de ce nu se aduce pe anumite piete din Europa nici macar modelul de 2.0, pe care deja il produc tot in aceeasi fabrica; il au si l-ar putea vinde. Si totusi n-o fac...

QUOTE (Cristi)Meserias trebuie sa fii pentru EVO, in rest nu se pune problema chiar la modul asta.
De fapt ce inseamna "sa mergi cu 1.8 la maxim" ca sa iti pot raspunde mai departe ?
Ok, nici eu n-am condus EVO, deci nu stiu neaparat ce vorbesc :-D. Cat despre 1.8 la maxim, ma refer sa n-o lasi sub 4000 rpm in oras sau pe serpentine/curbe, sa intre ASC la fiecare viraj (sau si mai distractiv, fara ASC), d-astea... Poate limita mea de toleranta e prea jos, nu stiu, nu sunt pilot, dar in regimul descris mi se pare destul de "ingrozitor".

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Aug 05, 2008 10:31 pm

OK!

Pe rand...

Modelul de 2.0 litri e clar de ce nu il aduc in RO.
2.0 adus in RO ar incurca un pic strategia de preturi, vanzari si nu numai la modele existente.

Probabil ca ar trebui sa fie cu 3-4 mii mai scump decat cel de 1.8, astfel ar ajunge pe la 25.000 bani la care iti poti lua ceva mai performant si chiar mai calitativ, deci posibil sa nu se vanda. Asta poate fi o optiune client.

O alta presupunere ar fi ca s-a vinde mai bine decat 1.8, model care ar pierde in fata celui de 2.0 litri si deocamdata nu e cazul, deocamdata 1.8-ul nu si-a "scos" banii, nu a fost exploatat la maxim, nici macar nu este foarte cunoscut...piata abia acum a inceput sa-i deschida usa...

Din cate mi se pare mie, Mitsubishi a adoptat in RO o strategie de vanzari de genul pasi mici dar siguri.
Ei isi fac calcule in functie de modelele existente, de cele care urmeaza sa apara, in functie de perioade, samd. si parca si-ar "dramui" oferta, apare 1.5 pauza, apoi tdi pauza, apoi 1.8 pauza lunga si nu m-as mira sa se aduca si cel de 2.0 litri intr-un anume moment dictat de concurenta, cand motorizarile de acum ar fi uzate moral si ramase in urma ca cifre.
Nu ca acum ar fi in top...cred ca deja e momentul sa se ingrijoreze.
Modelul asta va trebui sa ramana lancer sport minim 4 ani ceea ce e imposibil cu motoarele de acum luand in calcul ce ofera piata in prezent si anticipand ce se va intampla la alte marci in tot acest timp.

Maine, poimaine apar si noile motorizari dizel Mitsubishi si sunt absolut convins ca atunci se vor improspata pe alocuri si motorizarile pe benzina, sau va apare si un turbo benzina (nu ma refer la ralliart, evo).
Mai un facelift, mai un hatchback, mai un suv crossover, mai un bodykit...

Personal am condus suficient de mult anumite modele sport, slk amg 360 cp, toyota celica GT4 si ar mai fi.
Cu toate am depasit niste limite, dar nu as putea sa-mi dau o nota. Oricum in orice masina ma sui, puternica sau nu, o iau de la zero pana o cunosc suficient de bine.
De asemenea, in aceste masini, am stat si in dreapta, la volan fiind niste meseriasi.
Super adrenalina, dar toate au fost apa de ploaie pe langa EVO care pe hartie nu pare superior modelelor de mai sus.

Ce am simtit in EVO 9, m-a coplesit...e prea mult.
Ce-i drept la volan era un tip care cunostea masina si demonstratia s-a tinut in oras.
Nu pot sa descriu in cuvinte...niste socuri, presiuni, zmucituri si alte 1000 de senzatii nemaintalnite pana la acel moment.
Stateam in dreapta...cand ne deplasam cu fata, cand cu laterala stanga, cand cu cea dreapta, loveam cu piciorul in podea sa pun frana ) "aaaaa vezi ca intram in ala"...dar nu era asa, in fractiuni de secunda masina frana, se oprea si se invartea la 180 de grade pe celalat sens de mers.
Nu mai spun ca tot spectacolul vizual, simptomele senzoriale , erau completate de suntele bestiale ale motorului, pneurilor.
Totul se derula intr-un ritm infernal. Parca asistam la o simulare pe calculator.
Un dans masina-sofer sincronizat perfect si nu stiu cine avea meritul cel mai mare, masina sau soferul.
Un singur lucru am priceput cand m-am dat jos din ea...e prea tare pentru mine.
Cine nu a mers cu EVO, fie si ca pasager...nu a mers cu nimic, nu a aflat ce inseamna o masina adevarata.

Gratie celor de la mcar si lui Bogdan, am condus outlander 2.0 turbo, benzina, 202CP/5500 rpm, 1.6 tone, 4x4, cuplu maxim 303 N-m/3500 rpm DOHC ECI-MULTI folosit pe EVO VIII, 4X4, totul 100% made by Mitsubishi.
Nu am decat cuvinte de lauda la adresa acestei masini.
E ca un tren de mare viteza, nu se apleca, nu se ridica de bot, demaraj de masina super sport insotit pana la 3500 rpm de un sunet specific motoarelor de avion atunci cand sunt turate progresiv inainte de a incepe deplasarea pe pista in vederea decolarii.
Super manevrabila, uimitor de silentioasa chiar si la turatii mari, daca nu ar fi limitarea ai uita sa mai schimbi vitezele...urca rapid in turatii ceea ce determina un turbo lag mic, cuplu extrem de mare pentru un benzinar fie el si turbo si cel mai important, dezvoltat la o turatie mica 3500 rpm concomitent cu activarea turbo fapt care ii confera niste performante dinamice greu de imaginat cand vorbim de o masina de 1.6 tone...nici nu realizezi cand ajungi la 140 km/h.
7.7 sec pana suta Mie mi s-a parut mult mai putin.
Mi-a placut atat de mult masina asta incat am vrut sa o cumpar, dar cand am sunat eu la mcar era deja facuta praf de cine a luat-o dupa mine....

Am testat CZT-ul...de asemenea o masina extraordinara.
Motoarele turbo benzina sunt cam scumpe la vedere la Mitsubishi, dar si cand scot cate unul atunci cu siguranta e cel mai bun si isi merita banii.

In fine, toate aceste modele, mi-au format o anumita imagine despre Mitsubishi, imagine care mi-a placut si nu e vorba aici numai de sportivitate. E vorba de mult mai multe aspecte pe care le-am apreciat la modele din generatia anterioara.
Din pacate aceste modele nu au mai avut continuitate!
Unii care au experimentat mai multe din modelele Mitsubishi cu siguranta pricep ce vreau sa spun.

Acum ce sa spun de 1.8 ?
Ok, poate fi considerata o masina sport, dar pentru un Mitsubishi Lancer al anului 2008 e nevoie de alta motorizare mai buna ca sa fiu sigur ca nu spun prostii cand afirm "sport" .
Toate modele Mitsubishi au un ADN sportiv, dar raman la parerea ca lancerului ii lipseste o motorizare pe masura setarilor masinii.
Nu e slaba, se duce bine, dar comentarii mai multe dupa ce un drive-test mai cuprinzator.

Bafta!

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mie Aug 06, 2008 7:50 am

Cristi...e un 2.0 turbo de vanzare pe Autovit....

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Aug 06, 2008 8:45 am

Totusi, cu putin chip tuning, niste admisie si evacuare aftermarket, mici modificari ici si colo, probabil ca ajungi la o performanta decenta si cu 1.8-ul

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Aug 06, 2008 11:08 am

QUOTE (thor)Cristi...e un 2.0 turbo de vanzare pe Autovit....

L-am vazut...60.000km adus din Germania, gpl...samd
Nu am incredere!
Din principiu nu cumpar SH-uri, si mai ales turbo.
In mcar si outlanderul lor de 22.000 km aveam incredere, masina avea garantie extinsa de la ei...
Plus ca acum prefer sa mai astept, mai astept pana in ianuarie sa vad ce modele noi mai apar pe piata...fortat fiind si de alte aspecte de natura financiara.

@Prime: Da, admisie, evacuare pe 1.8 pot da rezultate foarte bune!

Asta cu chip tuningu' nu prea cred ca va fi posibila, nici la 1.5, nici la 1.8.
Parerea mea e ca in afara de Ralliart nu va mai putea sa se mai bage nimeni din RO la modelele noi de lancer pe benzina, posibil chiar si la Did.
De afara...posibil da, dar nu resoftare ci powerbox-uri.
Oricum imi pare ca Mitsubishi si-a luat masuri in acest sens si nu va mai fi asa de simplu de "atins" ECU...daca nu chiar imposibil.
Atat 1.5, din 2004 (la COLT) cat si 1.8 au interfete CAN...tunarii locali ar fi nevoiti sa investeasca....e nevoie de un update de echipamente, tehnologie, cunostinte, samd si deocamdata nu se merita...numarul acestor modele e mic, cererea tinde spre 0 si nici nu cred ca se va merita vreodata.
Sigur ca multi din tunerii locali trimit ECU afara si ei se ocupa doar de montat/demontat/teste.
Sunt case de tuning pe afara care datorita numelui, experientei si acoperirii, teoretic pot rezolva cereri de oriunde, dar apar probleme legate de pret, garantie, incredere, castig real, samd.
Ralliartul va avea o paine serioasa de mancat de pe urma acestor modele si e normal sa fie asa.
Daca ralliart ar fi avut un powerbox sau orice pentru coltul meu, nu mai stateam pe ganduri, il luam fara sa mai fac comparatii si evaluari legate de pret.
Pretul poate fi nesimtit, dar asta nu mai e o mirare...si avantajele sunt clare, nu se pierde garantia, castigul de putere, siguranta ca am montat un echipament agreat de producator si de masina.
Asa ca...parerea mea...nu va bazati pe chip tuning.
Aratati-mi un Colt 1.5 (interfata CAN) resoftat!

Aaa da, admisie pentru lancer...cititi aici http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=805&start=0
De la un punct, se discuta mai la obiect si o sa gasiti ce va trebuie si pentru lancer.
Din ce am observat eu, motoarele Mitsubishi MIVEC, din fabricat sunt "sugrumate" si "constipate" intentionat.
Odata ce primesc o admisie sport, devin de nerecunoscut, atat ca sound cat si ca performante.

Nu am scos 1.8u de pe lista mea de preferinte, insa nici nu e in top.
Ramane de vazut!

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Aug 06, 2008 12:51 pm

Eu zic ca inainte de a va gandi la tuning sau alte chestii sa ajungeti sa folositi masina la maxim, si pe urma mai vedeti voi. Incercati sa stati cu motorul de la 4000 in sus in orice treapta si mai vedeti pe urma.
Eu m-am jucat un pic cu ea la modul asta de cateva ori si e foarte fain :-D :-D .

Poate ne vedem vineri la meetingul ala si de acolo iesim o tura pe A2, daca nu e prea aglomerat , cu toate ca nu e asa de interesant in linie dreapta. Spectaculos e pe viraje, serpentine, etc.
Am fost cu un amic si am testa asta, pe traseu rasnov - poiana brasov - brasov. Partea naspa e ca era asa de antrenant ca nu ne-a mai ars de filme si poze. . Era mult mai interesant sentimentul live.
Cred ca mai repet experienta.

Numai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori