Revizii (la general)

Intrebari si pareri despre revizii.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Vin Aug 01, 2008 8:50 am

Tot n-am priceput, daca imi iau un filtru de aer mai intelept, care cica are si garantie pe viata or smth, pot sa-l pun pe ala si sa scap de pretul indecent de la fiecare revizie? La cel de polen am inteles ca se poate da skip, cica nu trebuie schimbat obligatoriu. Si uite cum din 700 de lei poti ajunge pe la jumatea sumei.
Ca sa fie mitsu originale tot de la ei trebuie luate, deci nu ai rezolvat mare chestie. Eu mai degraba cred ca acele consumabile trebuie doar sa respecte un standard, adica un prag minim de calitate.
Azi o sa vbesc cu un prieten de la service-ul hyundai si apoi va spun cum sta treaba.

Avatar utilizator
Raven
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 01, 2008 8:46 pm

Mesaj de Raven » Vin Aug 01, 2008 9:22 am

P?i evident c? vor s? iei tot din tab?ra lor, s? le faci lor v?nzare, nu altora. N-ar trebui s? aib? nimic dac? pui altul (compatibil, evident), dar ori mergi „prin dos”, ori cu gura mare.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mar Aug 12, 2008 10:24 am

Apropo de revizii, la al meu Lancer benzina 1.8 am prima revizie la 20mii km. Dupa ce citisem pe aici ma asteptam sa o fac ori la 10mii ori la 15mii. S-a modificat ceva sau nu eram pus la curent?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Aug 12, 2008 10:36 am

Marty, Nippon alea sunt perfecte spun eu. Oricum pentru a noastra nu prea gasesti decat de la Mahle ceva compatibil, in rest cele originale.

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Mie Aug 13, 2008 4:21 pm

QUOTE (Prime)Apropo de revizii, la al meu Lancer benzina 1.8 am prima revizie la 20mii km. Dupa ce citisem pe aici ma asteptam sa o fac ori la 10mii ori la 15mii. S-a modificat ceva sau nu eram pus la curent?

Nu stiu la 1,5 sau 2.0 cum e da la 1,8 e la 20 mii
Eu o sa le fac anual ca nu faca kilometrii astia in 2 ani.... .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Aug 13, 2008 11:34 pm

Tocmai ce am venit de la mcar.
Am lasat masina in service pentru revizia de 2 ani (21.600 km).
Revizia care presupune:
- schimb ulei (am optat pentru Mobil I super syn 0W40)
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- inlocuit lichid frana
- curatat instalatie AC (am cerut eu)
- aditiv Mitsubishi (curatat injectoare) (am cerut eu)
- schimbat curea accesorii (am cerut eu)
- ridicat pe elevator, verificat articulatii, jocuri, placute...schimbat daca e cazu'

Cam atat...
Maine iau masina!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Aug 14, 2008 10:17 am

P-a mea o terminasera? :roll:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Aug 14, 2008 11:02 am

QUOTE (Marty)P-a mea o terminasera? :roll:

Da, am facut eu o tura cu ea...e in regula.
Glumesc.
Nu stiu, am fost fascinat de lancerul expus in showroom si nu am mai avut ochi pentru altceva.

Plus ca m-am incins la o discutie cu un proaspat posesor de lancer tdi care isi tocmai ce isi ridicase masina pentru ca apoi (interval de cateva ore) sa se intoarca cu ea in service pentru ca nu mai tragea si scotea niste sunete ciudate...cica un furtun de la intercooler scapat.
I-am explicat ca a fost o intamplare si ca masinile Volkswagen sunt masini de masini frate.
Omu' stia doar ca are 140CP care de fapt ar fi fost 170CP...in rest nimic de vw, etc.
Sinceri, niste tehnici de la mcar i-au explicat ca masina corespunde specificatiilor tehnice si atat.

LE. Am uitat sa va spun. E o reducere de 15%, service, manopera, consumabile...valabila pana la sfarsitul lunii august. Sper ca am retinut bine.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Lun Aug 18, 2008 12:06 pm

Omul stia ca are 140 de cp, dar de fapt avea 170 ? Stoc poate o fi vorba de 150 in loc de 140, insa diferenta e mult prea mare.
I-ai explicat si de volanta dubla masa care o sa crape mai repede decit stie el ? (o biza am si eu cu VW asta al meu si in general tdi-urile lu peste)

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Aug 18, 2008 1:38 pm

Omul era agent de vanzari si avea nevoie de un dizel care sa-i consume putin, dar si de putere.
El stia din specificatii ca masina are 140CP, dar era ferm convins ca in realitate are 170CP (asa ii spusese un preten, tedeist probabil), ca motorul era conceptie noua by Mitsubishi si nu VW (asta uitase sa ii spuna pretenu') si ca dupa un tiuning la neste meseriasi e ....
Oricum nu mai conta nimic, putea sa aiba doua marmote sub capota, omul era indragostit de design.
Chiar a ridicat capota si incerca sa-mi arate cat de bine e lucrat motorul spre deosebire de germane...motorul fiind VW, dar nu am mai zis nimic. )

Au incercat cei de la mcar sa-i explice ca e un motor de 140CP...nu l-au convins. )
Am discutat cu el doar partile bune ale masinilor Mitsubishi si atat, nu am vrut sa-i stric bucuria, era alegerea lui pana la urma.
Faza tare a fost la final cand i s-a adus masina.
Il intreaba pe mecanic: "Gata ? O sa mai am probleme ?" sau ceva de genu' asta.
Mecanicu' ii raspunde: "Deocamdata, NU"

M-am kkt pe mine de ras! )
Omu' stia de gluma, dar daca era vr-unu' din batmanii de pe forum cred ca il lua de guler pe mecanic.

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator