Filtre K&N

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 30, 2008 6:39 pm

Tocmai am gasit in state panel K&N cu 69 de dolari.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Iul 30, 2008 9:47 pm

QUOTE (Cristi)goangaus, se gaseste filtru panel (se monteaza in cutia originala) si pentru lancer 1.5

http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx


Selectezi anul, marca, modelul, motorizarea si o sa afli modelul de filtru disponibil pentru specificatiile introduse de tine.
Mai exact asta: http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2392

Apoi dai click pe "Buy now" si o sa vezi o lista de dealeri K&N locali.
Suni sau trimiti mail si se rezolva.

Merci Cristi.

Nu ma asteptam sa fie mentinuti dealeri din Romania acolo...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Iul 31, 2008 7:58 am

.............

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 31, 2008 1:18 pm

Fara acea garnitura, cu filtru K&N, chiar si panel, e ... nebunie.
Daca e mai liniste, cand demarezi, o poti auzi cum aspira.
Si se aude frumos.
Acel suierat suprapus peste sunetul motorului, mult ingrosat de la K&N si lipsa garniturii pentru ca isi ia aer...o sa-ti placa.

Cu cel conic, sound-ul e si mai si...din cate spun toti, chiar si performanta.
Daca esti curios incearca si un top speed sa vezi ca in combinatia asta, K&N si lipsa garnitura, o sa ai o supriza placuta.

Cu filtru stock si garnitura la locul ei, masina se comporta normal, urca frumos si liniar pana la 180 km/h, apoi ceva mai greu pana la 190 km/h si de aici nu mai era o regula, fie nu mai urca deloc, fie urca pana la 195 km/h, fie 200 km/h cu pedala la blana, dar destul de rar.

Cu filtru K&N si garnitura la locul ei, la fel, demaraje mai bune, dar viteza maxima la fel ca mai sus.

Dupa ce am dat jos aceasta garnitura si am lasat filtrul K&N, lucrurile s-au shimbat mult in bine.
Si demarajele au fost parca un pic mai bune, dar ce m-a lasat cu gura cascata a fost comportamentul ei dupa 180km/h unde inainte urca mai greu. In configuratia asta, a urcat liniar si destul de repede pana la 195 km/h, apoi un pic mai greu pana la 200km/h si ma credeti sau nu, mai aveam pedala.
Nu stiu daca se mai ducea pentru ca deja de la 195 pana la 200 nu a mai urcat asa repede, dar asta a fost.

Lipsa garniturii la viteze mari isi spune cuvantul. Cu garnitura aia de pe la 180 nu prea mai avea aer...

Inca ceva, la colt daca te grabesti sa calci pedala la blana, la revedere.
Urca pana pe la 180, apoi cu mare greutate mai urca ceva, dar in nici un caz nu mai depaseste 190.
Trebuie accelerat progresiv, uneori se ia piciorul de pe acceleratie si se apasa la loc.
Nu am inteles de ce...probabil acceleratia asta electronica.

Bafta!

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Iul 31, 2008 1:37 pm

QUOTE (Cristi)Inca ceva, la colt daca te grabesti sa calci pedala la blana, la revedere.
Urca pana pe la 180, apoi cu mare greutate mai urca ceva, dar in nici un caz nu mai depaseste 190.
Trebuie accelerat progresiv, uneori se ia piciorul de pe acceleratie si se apasa la loc.
Nu am inteles de ce...probabil acceleratia asta electronica.

Mai degraba as zice ca e un bug prin computer de bord si mai exact, in modul cum este gestionata alimentarea cu benzina si admisia de aer pentru ca, fenomenul asta l-am observat si eu la Lancer (1,6L) si are acceleratia prin cablu. Daca reduci putin si apoi revii si accelerezi, masina are alt suflu si motorul raspunde mai bine. Scuze, pentru mesajul offtopic.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 31, 2008 5:14 pm

QUOTE (Sfinxul)... Daca reduci putin si apoi revii si accelerezi, masina are alt suflu si motorul raspunde mai bine.

Exact!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Joi Iul 31, 2008 9:11 pm

Intr-adevar fara garnitura aia se simte o diferenta - urca mai bine in ture. Care or fi efectele secundare ?!, ca acea garnitura este pusa acolo intentionat sa nu traga aer fortat (sau praf fortat, ca la capitolul asta suntem premianti)
Ideea e ca imi place fara si nu ma grabesc sa o pun la loc.
Cu filtrul conic (kit KN) se aude demential insa

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 31, 2008 10:31 pm

VOON, Coobra dupa ce am dat chederul ala jos, dupa 1000 km parcursi in extraurban (viteza deci), verificand asa de curiozitate filtrul, am constatat ca am aspirat toate insectele zburatoare care mi-au iesit in cale...filtrul era plin de insecte + uleiul din filtru = mancare chinezeasca.

Chederul ala are un scop acolo si anume de a impiedica absortia directa, frontala a aerului pentru ca pe aceasta cale, traiectorie, mai pot patrunde in admisie si insectele care traverseaza soseaua.

Praful e o problema pentru filtrele stock, de hartie (igienica), pentru filtrele K&N care sunt imbinate cu acel ulei special, samd nu e chiar o problema...se curata si gata, eventual mai des.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Joi Iul 31, 2008 10:33 pm

Daca sunteti in cautare de filtru conic pt Lancer 2008 exista unul de la Injen. Si anume Injen SP1835, chiar are zgomot fenomenal, am vazut intr-un filmulet.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Aug 01, 2008 1:03 am

QUOTE (Cristi)Praful e o problema pentru filtrele stock, de hartie (igienica)
Ce ma, tu te stergi cu hartie de 170 de lei?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori