Octavia 1.8 TSI vs Lancer 1.8 MIVEC
mai exista un topic intre cele doua masini dar cu alta motorizare si nu am vrut sa poluez topicul ala. Deci e vorba de octavia 2 elegance cu motor de 1.8 turbo 160 de cai, cu cateva dotari optionale cum ar fi scaune sport si jante pe 17' ajunge la aprox 20 de mii de euro ddp si Lancer intense 1.8 143 de cai cu pret aprox 20 de mii ddp. Care credeti ca e mai buna si ce ati alege voi? Va rog sa nu deviati de la subiect
- andrei_dorneanu2003
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iun 04, 2008 2:47 pm
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
pentru mine aspectul si impresia pe care o lasa o masina sunt primordiale; si cum octavia este o masina mult prea "batraneasca" poate sa aiba si 100cp in plus decat lancer la aceiasi bani ca tot Lancer as alege; plus ca la partea cu "mai calitativa" nu sunt prea convins; daca spuneai finisaje mai ok ti-as fi dat dreptate
QUOTE (andrei_dorneanu2003)QUOTE (2dor)Octavia as alege clar pentru ca are un motor mai puternic si per total e mai calitativa decat un Lancer.
de ce am senzatia ca ...la "mai calitativa" glumeai?
Culmea ca nu glumesc, dupa tine ca se poate sparge geamul de la cadrane sau sa iti pice turbina daca faci resoftare ti se pare ceva grav? Astea sunt singurele probleme pe care le-am auzit la cativa posesori de Octavia 2. Interiorul clar este mai bine finisat la Octavia iar daca luam look-ul sincer pe cat de frumos e Lancer-ul din fata, asa de urat e in spate. A recunosc as alege Lancer-ul cu conditia sa fie cutia CVT, am eu o boala ca urmatoarea masina sa fie automata.
de ce am senzatia ca ...la "mai calitativa" glumeai?
Culmea ca nu glumesc, dupa tine ca se poate sparge geamul de la cadrane sau sa iti pice turbina daca faci resoftare ti se pare ceva grav? Astea sunt singurele probleme pe care le-am auzit la cativa posesori de Octavia 2. Interiorul clar este mai bine finisat la Octavia iar daca luam look-ul sincer pe cat de frumos e Lancer-ul din fata, asa de urat e in spate. A recunosc as alege Lancer-ul cu conditia sa fie cutia CVT, am eu o boala ca urmatoarea masina sa fie automata.
Daca e s camparam motoare pe benzina torbo(ate) de ce nu bagati in calcul Ralliartul...
Mereu faceti comparatii de astea nerealiste...turbo versu aspirat - da merge daca folosesti un coeficient de corectie de 1.7 cel putin :-D
Adica un 2.0 turbo - cu unul de 3.4 aspirat - asa merge
Sau un 2.0 Did cu unul 2.0 turbo (benzina) adica Lancer benzina versus Skoda benzina (aspirate);
Lancer 2.0 DiD versis Skoda 2.0 TDi
Skoda R5 versu Lancer Raliart...
Ca sa fie competitia mai incitanta...
Mereu faceti comparatii de astea nerealiste...turbo versu aspirat - da merge daca folosesti un coeficient de corectie de 1.7 cel putin :-D
Adica un 2.0 turbo - cu unul de 3.4 aspirat - asa merge
Sau un 2.0 Did cu unul 2.0 turbo (benzina) adica Lancer benzina versus Skoda benzina (aspirate);
Lancer 2.0 DiD versis Skoda 2.0 TDi
Skoda R5 versu Lancer Raliart...
Ca sa fie competitia mai incitanta...
Precum spui comparatia nu e corecta dar:
- ralliartu e ceva ce nu exista pe plaiurile noastre, cel putin pana acum.
- sa nu ne apucam sa anticipam si pretul la ralliart, care pare ca va fi peste orice competitie din cele anumerate de tine mai sus.
- e dintr-o alta clasa de torbo(ate) decat cele de mai sus.
Problema e ca segmentul sport (turbo sau nu) accesibil amatorului roman (170 - 250 CP, 20.000 - 27.000 E), la mitsubishi lipseste cu desavarsire pentru gama lancer sport.
1.8 nu prea se poate compara cu nimic, alte modele fie sunt prea puternice sau turbo, fie tind spre premium datorita calitatii si pretului, ambele imbunatatite cu fiecare versiune noua.
Poate fi comparat cu modele vechi care sunt la final de cariera, vezi civicu'...
Iarasi nu e o comparatie corecta.
Dar vor apare modelele noi. )
- ralliartu e ceva ce nu exista pe plaiurile noastre, cel putin pana acum.
- sa nu ne apucam sa anticipam si pretul la ralliart, care pare ca va fi peste orice competitie din cele anumerate de tine mai sus.
- e dintr-o alta clasa de torbo(ate) decat cele de mai sus.
Problema e ca segmentul sport (turbo sau nu) accesibil amatorului roman (170 - 250 CP, 20.000 - 27.000 E), la mitsubishi lipseste cu desavarsire pentru gama lancer sport.
1.8 nu prea se poate compara cu nimic, alte modele fie sunt prea puternice sau turbo, fie tind spre premium datorita calitatii si pretului, ambele imbunatatite cu fiecare versiune noua.
Poate fi comparat cu modele vechi care sunt la final de cariera, vezi civicu'...
Iarasi nu e o comparatie corecta.
Dar vor apare modelele noi. )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori