Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Oct 02, 2020 10:35 am

Restituirea taxei Oxigen pentru București: cererile pot fi depuse online, iar banii vor fi returnați în 30 de zile lucrătoare

Primăria Capitalei a anunțat că persoanele care au plătit în avans taxa Oxigen pentru București își pot recupera banii prin depunerea unei cereri online, iar banii vor fi restituiți în termen de 30 de zile lucrătoare.
Primăria Capitalei a decis în luna octombrie a anului trecut să introducă o taxă Oxigen pentru București, care prevedea că toate mașinile cu normă de poluare non-Euro, Euro 1, Euro 2 și Euro 3 vor plăti o taxă pentru a putea circula în continuare în București.
Noua taxă trebuia să intre în vigoare la 1 ianuarie 2020, însă aplicarea amenzilor a fost amânată pentru 1 martie. Ulterior, spre finalul lunii februarie, a fost abandonată complet.
Chiar dacă nu s-au aplicat niciodată amenzi pentru neplata acestei taxe, unii șoferi bucureșteni au plătit taxa în avans, iar Primăria Capitalei a anunțat abia după 7 luni modul în care aceștia își pot recupera banii începând de luni, 14 septembrie.
"Restituirea taxei se va face către cetățenii care au cumpărat Vignieta Oxigen, indiferent de tipul de vignieta achiziționată, fiind exceptată perioada în care documentul de instituire a taxei a fost în vigoare, respectiv 1 ianuarie - 22 martie 2020. Termenul de restituire este 30 de zile lucrătoare de la data depunerii solicitării", menționează Primăria Capitalei.
Cea mai simplă metodă pentru recuperarea sumei plătite este o cerere electronică la adresa de mail office@aspmb.ro care să aibă ca subiect "Cerere de restituire vignietă Oxigen".
Cererea tip este disponibilă pe site-ul oficial al Primăriei Capitalei, iar dosarul electronic trebuie să includă și o copie a cărții de identitate, o copie a certificatului de înmatriculare a vehiculului, care va purta înscrisul "conform cu originalul" și semnătura, plus o copie a documentului de plată.
https://www.automarket.ro/stiri/restitu ... 00171.html

Industria se vindecă uşor, uşor: producţia industrială creşte în iulie lună/lună, dar rămâne pe minus de două cifre faţă de 2019. Veştile cele mai bune din iulie vin din industria bunurilor de folosinţă îndelungată: +51% an/an la comenzi noi, +22% la producţie şi +21 la cifra de afaceri

ndustria, care face peste 20% din economia României, a crescut în iulie 2020 faţă de iunie 2020 cu 8%. Cu toate acestea, producţia industrială consemnează scăderi de două cifre faţă de 2019: -14,9% la 7 luni în 2020 faţă de aceeaşi perioadă din 2019, arată datele publicate luni de institutul Naţional de Statistică (INS).

Florin Pogonaru, preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri România (AOAR), spune că mişcările din industria românească rămân dependente de evoluţia industriilor vestice, mai ales de cea a Germaniei.
„Cred în continuare că industria noastră merge în umbra pieţelor noastre de export şi în special a Germaniei. Evoluţiile de acolo se regăsesc în mişcările industriei româneşti. Suntem într-o criză profundă şi este normal să fie o perioadă grea şi industria să fie în scădere faţă de anul trecut”, a spus Florin Pogonaru.
Germania înregistrează una dintre cele mai mari căderi ale producţiei industriale din Uniunea Europeană (aproape -13% an/an în iulie, potrivit Eurostat), dar economiştii germani se aşteaptă la o revenire a acestui sector. Institutul economic ifo, una dintre cele mai respectate instituţiii economice germane, se aşteaptă ca producătorii germani să extindă producţia de echipamente şi utilaje, după un an de scădere. Aproape jumătate din exporturile României sunt de maşini şi echipamente de transport. Evoluţiile acestea sunt importante, în condiţiile în care 23% din totalul exporturilor merg în Germania şi aproximativ trei sferturi din exporturi sunt produse industriale.
Producţia industrială, cel mai important indicator pentru mersul industriei româneşti, a crescut la un ritm lunar de 8% în iulie 2020. Creşterea a fost susţinută de industria energetică de data aceasta, care a înergistrat primul plus de la criză: Ă8,6% lună/lună. Industria prelucrătoare a crescut cu 8% în serie brută, în vreme ce industria extractivă a crescut cu 7,7%.
În ceea ce priveşte evoluţia faţă de iulie 2019, producţia industrială în România a scăzut per ansamblu cu 6,5%, o scădere anuală mai mică faţă de cea din lunile de criză.
https://www.zf.ro/eveniment/industria-v ... a-19544115




#ElectricRomânia 2020: Cu aplicația mobilă JuicePass încarci mașina electrică în stațiile Enel X
Enel X, divizia de servicii energetice avansate din grupul Enel, a început dezvoltarea rețele de puncte de încărcare din România. Accesul la stațiile de încărcare Enel X se face cu ajutorul aplicației JuicePass.
Compania Enel se confundă cu istoria distribuției și furnizării de electricitate din România. Iar debutul electrificării din zona auto a transformat Enel într-unul dintre jucătorii principali ai unei piețe în continuă dezvoltare: cea a stațiilor de încărcare dedicate acestor mașini.
Așa a apărut Enel X, divizia de servicii energetice avansate din cadrul grupului Enel, concepută pentru a ataca frontal provocările noii ere a electrificării auto. Și încă de la prima ediție a proiectului Electric România, turul României cu mașini electrice, Enel X a fost alături de evenimentul organizat de Automarket.ro.
Bineînțeles, Enel X România va fi partenerul Electric România by Vitesco Technologies și la ediția 2020.
În România, divizia Enel X a fost lansată la finalul anului 2018 și și-a propus încă din start o țintă ambițioasă: 2.500 de puncte de încărcare pentru mașini electrice instalate pe teritoriul României până în anul 2023. Primii pași au fost făcuți la București, Timișoara și Constanța.
DETALII MAI JOS:
https://www.automarket.ro/stiri/electri ... 99891.html


Cu cât trebuie să depășești limita de viteză ca să rămâi fără permis?
Șoferii forțează limitele de viteză. Merg cu 140 km/h pe autostradă și mai pun 10 kilometri de la ei pe drumurile naționale sau în oraș. Dar cu cât trebuie să depășești limita de viteză ca să rămâi fără permis?


Potrivit Codului Rutier, șoferii care depășesc limita de viteză cu 51 km/h vor deveni pietoni pentru o perioadă de 90 de zile. Astfel că este suficient să se deplaseze cu 121 km/h pe Drumul Național 1, de exemplu, acolo unde limita de viteză este de 70 km/h, pentru a rămâne fără permis.
Cei care ajung la 181 km/h pe autostradă trebuie să știe că, dacă sunt surprinși de aparatul radar, vor călători, pentru următoarele trei luni, doar ca pasageri.
Mai mult, este suficient să mergi cu 81 km/h pe străduțele dintre blocuri pentru a fi nevoit să lași mașina în parcare 90 de zile.
Ce amendă iau șoferii dacă depășesc limita de viteză cu mai puțin de 51 km/h?
Șoferii care depășesc limita de viteză pe un sector de drum sunt sancționați cu amenzi cuprinse între 290 și 2.900 de lei, în funcție de viteza cu care au fost surprinși de aparatul radar.
Un singur kilometru poate face diferența dintre un viitor pieton și un viitor șofer amendat. Acestea sunt amenzile pe care le pot primi conducătorii auto în funcție de diferența dintre viteza maximă admisă pe un sector de drum și cea cu care se deplaseză:
10-20 km/h peste viteza maximă admisă: două sau trei puncte-amendă (290 sau 435 de lei), la care se adaugă două puncte de penalizare;
21-30 km/h peste viteza maximă admisă: patru sau cinci puncte-amendă (580 sau 725 de lei), la care se adaugă trei puncte de penalizare;
31-40 km/h peste viteza maximă admisă: de la şase la opt puncte-amendă (de la 870 la 1.160 de lei), la care se adaugă patru puncte de penalizare;
41-50 km/h peste viteza maximă admisă: de la nouă la 20 puncte-amendă (de la 1.305 la 2.900 de lei), la care se adaugă şase puncte de penalizare;
mai mult de 50 km/h peste viteza maximă admisă: de la nouă la 20 puncte-amendă, plus suspendarea permisului pentru o perioada de 90 de zile.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/depa ... s-18753376
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 05, 2020 2:25 pm

Un model cunoscut de mașină electrică dispare de pe piață după 11 ani
La scurt timp după ce Honda a anunțat că se retrage din Formula 1 pentru a se concentra pe modele EV, o altă companie japoneză a transmis că renunță la singurul model de mașină electrică pe care îl produce.

Mitsubishi, unul dintre pionierii acestei piețe, va opri producția modelului integral electric i-MiEV, după 11 ani, transmite publicația Nikkei. „Nu am avut suficienți bani și personal pentru a continua investițiile în dezvoltarea de vehicule electrice”, a declarat un manager din cadrul companiei, pentru sursa citată.
Cnstructorul auto japonez a reușit să vândă doar 32.000 de unități i-MiEV din 2009 până acum, deși automobilul a fost promovat pe 50 de piețe. În SUA, vânzările au fost oprite în 2017. Prin comparație, compania japoneză Nissan a vândut peste 500.000 de automobile electrice Leaf, după lansarea modelului în 2010.
O mașină electrică cu caracteristici tehnice modeste
Modelul nu s-a schimbat prea mult de-a lungul anilor. Mitsubishi i-MiEV avea un motor de 47 kW care dezvolta 63 CP și un pachet de baterii Li-Ion de 16 kWh. Autonomia maximă era de maxim 160 km, vara. Nici cuplul, de 180 Nm, nu impresiona.
Chiar și așa, mașina nu era ieftină. În SUA, prețul de pornire a fost de 31.125 de dolari (35.935 în banii de azi), potrivit Ars Technica.
Mitsubishi nu renunță la vehiculele electrice. Compania dezvoltă, împreună cu Nissan, un model de oraș de mici dimensiuni care va intra în producție în 2023.
https://www.go4it.ro/content/auto/un-mo ... -19158496/



UPDATE: (VIDEO, FOTO) O persoană a ajuns la spital în urma accidentului matinal de pe bd. Grigore Vieru
Un accident rutier grav s-a produse în această dimineață în capitală la intersecția bulevardului Grigore Vieru cu strada Ierusalim. Ofițerul de presă al Poliției Capitalei, Svetlana Scripnic, a declarat pentru DESCHIDE.MD că, accidentul s-a produs între un automobil Hyundai, la volanul căruia se afla o șoferiță de 55 de ani, și un Jeep Mitsubishi, condus de un șofer de 50 de ani.

În urma tamponării Jeep-ul s-a inversat, iar șoferul s-a ales cu traume. Bărbatul de 50 de ani a fost a fost preluat de ambulanță și transportat la spital.

Șoferul care va fi găsit vinovat riscă să fie sancționat cu 6 p.p și 1500 lei.

ȘTIREA INIȚIALĂ

Accident matinal în capitală, pe bulevardul Grigore Vieru. Totul s-ar fi întâmplat în jurul orei 8:43 potrivit martorilor oculari, care mai spun că nimeni nu a avut de suferit. Din imagini se observă cum o mașină a fost întoarsă și grav avariată.

Amintim că, exact în aceeași intersecție. bd. Gr. Vieru cu str. Ierusali, s-a produs un accident aseară în jurul orei 23:30, cu implicarea unui automobil al Poliției de Patrulare.
https://deschide.md/ro/stiri/social/731 ... -Vieru.htm
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 07, 2020 12:51 pm

Criza coronavirusului a lovit puternic companiile nipone de transport feroviar. Celebrele trenuri de mare viteză sunt aproape goale Nu doar companiile aeriene au de suferit de pe urma pandemiei de coronavirus, ci şi faimoasele ''trenuri glonţ'' din Japonia, care în prezent sunt utilizate doar de câţiva navetişti, transmite Bloomberg, relatează Agerpres.
  • "Văd mai mulţi angajaţi care fac curăţenie decât pasageri care coboară din tren", spune Taro Aoki, care supervizează mai multe restaurante fast-food în secţiunea gării centrale din Tokyo de unde pleacă trenurile regionale. East Japan Railway Co. şi West Japan Railway Co., doi dintre cei mai mari operatori de trenuri de mare viteză din Japonia, se aştepată la cele mai mari pierderi de după privatizarea reţelei de cale ferată din Japonia, în 1987. Compania East JR se aşteaptă la pierderi de 418 miliarde yeni (patru miliarde de dolari) în exerciţiul financiar actual, care se încheie la 31 martie 2021, faţă de un profit de 198,4 miliarde yeni în exerciţiul anterior. Rivalii de la West JR se aşteaptă la pierderi de 240 miliarde yeni. Fotografiile postate pe reţelele de social media arată cât de goale au devenit trenurile de mare viteză. "Aşa arată chiar şi după ce au redus la jumătate preţul biletelor", spune un utilizator de Twitter, după ce a postat o fotografie cu un vagon de tren complet gol operat de East JR. "După ce am plecat din gara Morioka, trenul s-a golit", a adăugat el. O campanie naţională, intitulată Go To, destinată stimulării călătoriilor interne nu a dat impulsul aşteptat pentru trenurile shinkansen sau "trenurile glonţ" din Japonia. Lansată în luna iulie, această campanie oferea subvenţii de până la 50% pentru transport, hoteluri şi puncte de atracţie turistică din întreaga Japonia. Iniţial, capitala Tokyo a fost exclusă din această campanie, după care a fost adăugată recent. Însă, în condiţiile în care numărul cazurilor de infecţie cu coronavirus a crescut, iar oamenii au devenit reticenţi în a pleca în vacanţe de teama infecţiei, unii politicieni au etichetat campania Go To drept un eşec. Alţii şi-au exprimat îngrijorarea că promovarea turismului va duce la răspândirea mai rapidă a virusului Covid-19 în Japonia. Iar mulţi oameni care vor să călătorească au preferat să utilizeze automobilul propriu pentru a evita contactul uman. Cel mai probabil "este imposibil să revenim la perioada pre-Covid", susţine directorul de marketing de la East JR, Yoshitaka Watanabe. Acesta a dezvăluit că industria se aştepta la o revenire în formă de "V", însă cel mai probabil va fi una în formă de "L". În luna august, numărul pasagerilor la trenurile de mare viteză ale East JR era cu 74% mai mic decât în luna august a anului trecut. Acelaşi indicator la compania Central Japan Railway Co. arată o scădere similară. Această companie a înregistrat un profit net de 656 miliarde yeni în exerciţiul încheiat la 31 martie 2020, însă, pentru exerciţiul curent, se aşteaptă la pierderi de 53,3 miliarde yeni. Pentru a depăşi această criză, una dintre strategiile avute în vedere de East JR vizează extinderea operaţiunilor de logistică pentru a livra produse alimentare locale şi delicatese regionale, precum struguri, pere şi peşte către consumatori.
https://www.economica.net/criza-coronav ... 90786.html



Țigări de peste 40.000 de euro și un autoturism, capturate în zona de munte


Polițiștii de frontieră suceveni au reținut aproape 20.000 de pachete de țigări de contrabandă și un autoturism de teren folosit la contrabandă, după două acțiuni desfășurate la Bilca și la Straja.
Potrivit celor afirmate de ofițerul pentru relații publice de la Poliția de Frontieră Suceava, comisar-șef Ilie Poroch-Serițan, lunea trecută un echipaj de la Sectorul Vicovu de Sus a identificat un autoturism de teren Mitsubishi Shogun, fără plăcuțe de înmatriculare, în curtea unui imobil de pe raza localității Bilca, mașină în care au observat mai multe colete voluminoase. Cu acordul proprietarilor, doi cetățeni în vârstă de 54, respectiv 53 de ani, polițiștii de frontieră au intrat în curtea imobilului, iar în urma unui control sumar al mijlocului de transport s-a constatat că în interiorul mașinii erau colete cu țigări de proveniență ucraineană. În aceste condiții, autoturismul și țigările au fost duse la sediul Sectorului, unde în urma inventarierii au fost înregistrate 14.400 pachete, în valoare de 168.500 lei.
Țigările au fost ridicate în vederea confiscării, autoturismul evaluat la 13.500 lei a fost indisponibilizat, iar cei doi proprietari ai imobilului sunt cercetați sub acuzația de contrabandă.
Comisarul-șef Poroch-Serițan a mai arătat că în aceeași zi o patrulă de la Sectorul Brodina a observat în apropierea frontierei de stat, pe direcția localității Straja, un grup de persoane suspecte care se deplasau cu colete voluminoase spre interiorul țării. Oamenii legii au acționat imediat pentru reținerea suspecților, efectuând somațiile legale prin voce, însă aceștia nu s-au oprit, au abandonat coletele și au fugit în direcții diferite.
În apropiereau fost descoperite două colete cu 2.984 pachete cu țigări de proveniență ucraineană, în valoare de aproximativ 35.000lei.
https://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-l ... a-de-munte




VIDEO | “Torța care va lumina lumea”. Cel mai înalt zgârie-nori din Japonia va fi construit la Tokyo
Un zgârie-nori cu o înălțime de 330 de metri, inspirat de o torță de flăcări, va deveni cea mai înaltă clădire din Japonia și va fi deschis în 2027, scrie CNN.
Situat deasupra unei noi piețe publice pline de plante din Tokyo, turnul va avea, de asemenea, o zonă de observare din care vizitatorii se pot bucura de vederi asupra capitalei și a Muntelui Fuji din apropiere. Deși proiectul a fost anunțat pentru prima dată în 2016, gigantul imobiliar Mitsubishi Estate a dezvăluit în luna septembrie că noul său design este inspirat de torță. Clădirea va purta numele Torch Tower, iar structura face parte dintr-o dezvoltare urbană mai largă de 31.400 de metri pătrați, potrivit CNN. Turnul de sticlă are 63 de etaje, va fi folosit ca sediu de birouri şi apartamente rezidenţiale şi va fi construit în districtul Toranomon-Azabudai.
Partea superioară a clădirii va conține un hotel cu aproximativ 100 de camere, în timp ce “flacăra” torței a fost rezervată pentru o zonă de observație. Conform unui comunicat de presă, proiectul a fost prevăzut ca o “torță care luminează lumea”. Dezvoltatorul Mitsubishi Estate, care face parte din conglomeratul din spatele Mitsubishi Motors, susține că turnul se va bucura de “cel mai înalt nivel de rezistență seismică din Japonia”. Dezvoltarea va oferi, de asemenea, zone publice care servesc drept adăpost în cazul unui dezastru natural.
Proiectul este în prezent în construcție în apropiere de stația Tokyo, principalul nod feroviar al capitalei. Edificiul va face parte dintr-un nou complex, care se va întinde pe o suprafaţă de 8,1 hectare şi va include, de asemenea, un hotel şi un colegiu internaţional. Deşi va deveni cea mai înaltă clădire din Japonia, se prevede ca turnul construit de Mori Building să fie detronat de pe primul loc în 2027, anul în care grupul imobiliar Mitsubishi preconizează să încheie construcţia unei clădiri de 390 de metri înălţime tot la Tokyo.
https://www.libertatea.ro/stiri/video-c ... yo-3147676




Ministerul de Interne anunță sedii noi pentru eliberarea permiselor și a certificatelor de înmatriculare
Ministerul de Interne a anunțat înființarea a 26 de sedii noi pentru eliberarea permiselor și a certificatelor de înmatriculare. Acestea vor fi amplasate în alte localități decât cele reședință de județ pentru ca cetățenii să poată depune actele și obține permisul de conducere și certificatul de înmatriculare într-o localitate aflată mai aproape de casă.
Românii vor avea la dispoziție încă 26 de sedii pentru permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, a anunțat ministrul de Interne, Marcel Vela. Acestea vor fi înființate și în alte orașe decât municipiile reședință de județ. Aceste sedii secundare ar urma să funcționeze începând cu 22 septembrie. Măsura vine într-o perioadă în care digitalizarea ar trebui să înlocuiască prezența fizică la ghișeu.
„Această măsură va oferi cetăţenilor care solicită derularea de operaţiuni pe linie de înmatriculare auto să aleagă între sediul aflat în municipiul reşedinţă de judeţ sau sediul secundar, ceea ce va conduce la diminuarea distanţelor parcurse în vederea soluţionării diferitelor operaţiuni, dar şi la reducerea aglomeraţiei”, a spus Vela.
CONTINUARE AICI
https://www.promotor.ro/stiri-auto/mini ... r-18751540





În Japonia s-a inventat un material care poate face anvelopele run-flat de două ori mai ieftine
Compania japoneză Omikenshi a creat un nou material prin care poate reduce prețul anvelopelor run-flat în două, precum și să le facă mai ecologice. Despre această inovaţie în industria cauciucurilor notează mai multe detalii ziarul japonez Nikkei.

Cu toţii ştim că anvelopele de tip run-flat permit conducerea maşinii alţi câţiva zeci de kilometri chiar și după o pană serioasă, atunci când presiunea dintr-una din ele sau mai multe a dispărut. Datorită acestui avantaj se poate ajunge la cea mai apropiată vulcanizare, după caz, însă nu toate companiile auto le oferă pe produsele sale, nici măcar sub forma uneia de rezervă şi nici măcar de dimensiuni reduse.
Dar run-flat are şi dezavantaje. Unul dintre cele mai evidente este prețul ridicat. Pentru a scăpa de el într-o oarecare măsură, compania japoneză Omikenshi a anunțat că a găsit o alternativă la fibra de celuloză utilizată în astfel de cauciucuri.
Fibra de celuloză reprezintă nişte fire textile care sunt ţesute într-unul dintre straturile anvelopei. Această componentă este mai rezistentă la căldură decât stratul de poliester din anvelopele standard. Dar, de asemenea, costă semnificativ mai mult.
Anvelopele run-flat trebuie să reziste la temperaturi ridicate, deoarece în cazul deformării care apare de la mișcarea cu roțile dezumflate, cauciucul foarte tare se încălzește.
Compoziția materialului alternativ low-cost nu este dezvăluită din motive evidente (pentru ca să nu fie copiat de vreun mare jucător de pe piaţă). Se menţionează doar că a fost dezvoltat în comun de Universitatea din Shinshu și compania japoneză Zeon, specializată în producția de diverse produse chimice, inclusiv cauciuc sintetic.
Potrivit dezvoltatorilor, noua fibră amestecată cu nanotuburi de carbon de înaltă rezistență este de două ori mai ieftină decât cea de celuloză, deoarece solvenții pot fi reutilizați, iar în plus permite reducerea semnificativă a timpului procesului de producție și respectiv reducerea emisiilor de carbon cu mai mult de 50% în comparație cu vâscoza de înaltă rezistență.
CEO-ul Omikenshi, Toshifumi Maeda, a declarat că compania sa este pregătită să răspundă cererii producătorilor de anvelope, iar comercializarea materialului, care va fi utilizat în stratul de carcasă, care este responsabil pentru păstrarea aerului de înaltă presiune și menținerea structurii anvelopei, este programată pentru anul fiscal 2021.
Mostre din noul material vor fi distribuite producătorilor de anvelope din această iarnă.
Anvelopele run-flat au primit o atenție din ce în ce mai mare din partea producătorilor de mașini electrice și cele cu capacitate de conducere automată. Vehiculele electrice rulează cu baterii grele, ceea ce înseamnă că celelalte componente ale acestora trebuie să fie mai ușoare. Anvelopele run-flat ar elimina necesitatea vehiculelor electrice de a transporta şi o anvelopă de rezervă. Acestea ar permite, de asemenea, vehiculelor autonome să se conducă până la cea mai apropiată vulcanizare sau service auto, mai degrabă decât proprietarul să aștepte vreo intervenție la locul unde a avut de suferit o pană de cauciuc.
https://autoblog.md/in-japonia-s-a-inve ... i-ieftine/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Oct 09, 2020 9:10 am

TOP cele mai ieftine mașini noi cu transmisie automată


Cele mai ieftine mașini noi cu transmisie automată depășesc în unele cazuri cu mult prețul versiunii de intrare în gamă, întrucât sunt modele bine echipate. În ceea ce privește prețul unei transmisii automate pe aceste modele de oraș, variază intre 500 de euro și 1.300 de euro. Nu trebuie să vă așteptați la performanțe fantastice la accelerație, ba din contră, unele mașini sunt mai lente decât cu transmisie manuală.

Mitsubishi Space Star - 14.100 euro

Circa 1.300 de euro va plăti în plus o persoană care dorește o transmisie automată pe un Mitsubishi Space Star. Cu motorul de 1,2 litri benzină 80 CP, în echiparea Invite, modelul are un preț de 14.100 de euro.
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... .html#gref





Vânzările de hibrizi plug-in au crescut cu 145% în primele 7 luni din 2020: 230.000 de unități comercializate în Europa

Vânzările europene de hibrizi plug-in au crescut cu 145% în primele 7 luni din 2020, la circa 230.000 de unități. Cel mai bine vândut model PHEV din Europa a fost Mitsubishi Outlander, fiind urmat de Ford Kuga și Volkswagen Passat GTE. Specialiștii estimează o creștere de 60% pe acest segment în 2021, iar cererea ar urma să încetinească începând din 2022.
În ciuda scăderii vânzărilor totale pe fondul pandemiei de coronavirus, există și segmente de piață care sfidează criza și aduc satisfacții constructorilor auto.
În primele 7 luni ale acestui an, hibrizii plug-in au avut o creștere de 145% a vânzărilor din Europa. Circa 230.000 de clienți europeni au achiziționat un astfel de model în perioada ianuarie-iulie, potrivit statisticilor. Specialiștii se așteaptă ca vânzările să aibă un ritm bun și anul viitor, înainte ca 2022 să aducă o încetinire a cererii.
SUV-urile compacte au avut cea mai mare contribuție la totalul vânzărilor de hibrizi plug-in, cu peste 90.000 de unități și un avans de 213% față de aceeași perioadă de anul trecut.
La nivel european, cel mai bine vândut model PHEV a fost Mitsubishi Outlander, cu peste 16.000 de exemplare comercializate.
https://www.automarket.ro/stiri/vanzari ... 00599.html



Mitsubishi ar putea reinvia Lancer cu acest nou design

A trecut destul de mult timp de la dispariția Mitsubishi Lancer, o mașină pentru care entuziaștii și publicul larg și-au pierdut entuziasmul în forma sa finală. Din păcate, acest lucru a însemnat și moartea puternicului Evo, iar raționamentul lui Mitsubishi a fost că SUV-urile sunt mai importante. Acest lucru a dus la speculații că, la fel ca Eclipse, Lancer ar putea fi refăcut ca un crossover. Din fericire, acest tip de criză a fost evitat, iar Lancer s-ar putea să devină încă un model important, de data aceasta ca sedan.
https://carbuzz.com/news/mitsubishi-cou ... new-design



Momentan sunt speculatii, se asteapta un comunicat oficial Mitsubishi Motors
Fişiere ataşate
761124.jpg
761124.jpg (57.04 KiB) Vizualizat de 170 ori
761066.jpg
761066.jpg (52.3 KiB) Vizualizat de 170 ori
a0791e6acbaa48e27029f0f286950747-850x0-00-90.jpg
a0791e6acbaa48e27029f0f286950747-850x0-00-90.jpg (95.77 KiB) Vizualizat de 170 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 12, 2020 2:39 pm

Ce modele de mașini nu vor mai avea motoare DIESEL
Cei mai mari producători de mașini, inclusiv constructorul român de automobile Dacia, vor renunța treptat la motorizările diesel începând de la 1 ianuarie 2021, întrucât vor intra în vigoare noi norme de poluare.
Renault: Clio, Captur și Kadjar
Renault nu va mai echipa cu motorizări diesel modelele Clio, Captur și Kadjar începând din 1 ianuarie 2021, ca urmare a noilor norme de poluare din Uniunea Europeană, spune presa franceză. Evident, noul model Renault Arkana nu va avea un motor diesel.
Mazda 6
Mazda 6 va putea fi achiziționată din 2021 doar cu motoare pe benzină. Japonezii vor elimina din gamă propulsorul diesel de 2.2 litri și 184 de cai putere. Nu se știe încă dacă acest propulsor diesel va fi scos și din gama de motorizări a SUV-ului Mazda CX-5.
Alte modele care nu vor mai primi motorizări diesel sunt: Bentley Bentayga, Fiat 500X, Mitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Porsche Macan, Porsche Cayenne, Skoda Fabia, Suzuki Vitara, Toyota Avensis și RAV4, Volvo S60.
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... .html#gref

Veste șoc: Companiile de electricitate vor putea bloca încărcarea mașinilor electrice
O veste șoc pentru fanii modelelor electrice vine din Marea Britanie. Aici, companiile de electricitate vor putea bloca încărcarea mașinilor electrice atunci când sarcina rețelei este prea ridicată. Măsura îi va afecta pe cei care dețin acasă o priză de încărcare pentru mașini electrice.

Mașinile electrice sunt perfecte pentru cei care stau la curte sau au garaj cu posibilități de încărcare. Un nou set de reguli pe care doresc să le impună companiile de electricitate ar putea schimba însă acest lucru. Potrivit unei solicitări făcute de companiile de electricitate din Marea Britanie, acestea doresc să poată opri alimentarea cu curent electric a prizelor casnice pentru mașini în momente în care rețeaua electrică este suprasolicitată.
Potrivit unui manifest depus de companiile de electricitate la autoritatea britanică pentru energie, „rețelele electrice din Marea Britanie nu au fost proiectate să permită o încărcare suplimentară semnificativă, așa cum este cea a prizelor de încărcare pentru mașini electrice”. Pentru rezolvarea situației, furnizorii de electricitate solicită dreptul de a deconecta de la rețea prizele auto atunci când sarcina rețelei este prea ridicată.
Cum vor bloca companiile de electricitate încărcarea mașinilor electrice?
Pentru acest lucru, toate prizele casnice pentru încărcarea mașinilor electrice vor fi dotate cu un contor inteligent, cu control de la distanță. Furnizorii de energie electrică susțină că măsura întreruperii alimentării cu curent a stațiilor casnice de încărcare pentru mașini electrice va fi luată în ultimă instanță, doar atunci când situația rețelei o va impune.
Solicitarea nu prevede compensații pentru cei afectați de o astfel de măsură. Nu doar prizele de încărcare ar putea fi oprite, ci și alți mari consumatori, așa cum sunt sistemele de încălzire centralizată alimentate cu energie electrică. O decizie în acest sens urmează să fie luată în primăvara anului viitor.
Industria auto se pregătește să treacă la electrificarea pe scară largă, ceea ce înseamnă că vor fi din ce în ce mai multe mașini electrice pe străzi. Fiecare producător auto pregătește lansarea a cel puțin unui model electric în perioada următoare. Furnizorii de electricitate trebuie să ia acest lucru în calcul și să dezvolte corespunzător rețelele de alimentare cu curent pentru a face față încărcării suplimentare.
https://www.promotor.ro/masini-noi/eco/ ... e-18753144
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 14, 2020 9:22 am

Avi Compact înregistreză o creștere a cifrei de afaceri. Primele șase luni au fost benefice

În contextul în care multe companii își pun lacătul pe afaceri din cauza pandemiei de coronavirus, Avi Compact informează că în primele șase luni ale acestui an a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri.
Proiecte importante
Cele mai importante proiecte corporate realizate în acest an sunt Hotelul Diana din Eforie (instalații de climatizare cu unități interioare de perete), Parcaj Decebal (instalații de ventilare și desfumare), complexele rezidențiale Vivenda și Casa Presei Residence.
“Perioada critică pentru firmele din domeniul construcțiilor va veni în ianuarie – aprilie 2021. Firmele mai mici nu au reușit să își plătească taxele la zi, iar numărul proiectelor a scăzut.”, spune Florin Rădulescu.
Pentru 2021 Avi Compact își propune menținerea cifrei de afaceri, crearea unor stocuri proprii de piese și echipamente, mărirea echipei. De asemenea, un alt obiectiv este deschiderea unui punct de service în zona de est a țării (Iași).
Avi Compact este principalul distribuitor Daikin în România, dar are în portofoliu și alte mărci precum Samsung, Mitsubishi, Visemann, Vaillant. Avi Compact are o rețea de distibuție și service la nivel național.
https://www.capital.ro/avi-compact-inre ... efice.html




AEROPORTUL HEATHROW ALEGE MITSUBISHI SHOGUN PENTRU ECHIPA DE OPERAȚIUNILE DE PE TEREN

Cinci SUV-uri Mitsubishi Shogun Sport livrate echipei de operațiuni Heathrow Landside
Fiecare vehicul special pregătit conform specificațiilor Heathrow de către centrul specializat în operațiuni de vehicule Mitsubishi din Cirencester
Modificările includ autocolante reflectorizante, sistem de lumină de avertizare chihlimbar, rafturi spate și echipamente de comunicații
Echipa de operațiuni Heathrow Landside gestionează și întreține rețeaua rutieră crucială a aeroportului 24 de ore pe zi pe tot parcursul anului
SUV-ul Mitsubishi Shogun Sport este acum disponibil de la 29.975 GBP OTR, inclusiv service gratuit și asistență rutieră timp de trei ani
Mitsubishi Motors din Marea Britanie a finalizat predarea a cinci vehicule Mitsubishi Shogun Sport către Heathrow, singurul aeroport hub din Marea Britanie.
Cele cinci vehicule Mitsubishi Shogun Sport au fost construite conform specificațiilor personalizate solicitate de Heathrow’s Landside Operations Team, care administrează și întreține rețeaua rutieră a aeroportului, la centrul Mitsubishi Specialist Vehicle Operations Operations (MSVO) din Cirencester.
Acest lucru nu numai că a dus la o schimbare rapidă pentru Heathrow, ci înseamnă, de asemenea, că dacă orice problemă cu vehiculele trebuie rezolvată de-a lungul liniei, Mitsubishi Motors din Marea Britanie va avea înțelegere tehnică și acces rapid la piesele de schimb pentru a asigura orice timp de nefuncționare menținută la un minim absolut.
Echipamentele de comunicații personalizate ale lui Heathrow au fost montate în interior împreună cu rafturile din spate pentru scule și echipamente pentru a fi utilizate în asistența și recuperarea vehiculelor afectate.
În condiții normale de tranzacționare, Heathrow găzduiește 1.300 de zboruri pe zi, cu peste 80 de milioane de pasageri care trec anual prin aeroport, ceea ce înseamnă că menținerea lucrurilor în mișcare pe rețeaua rutieră din și în jurul aeroportului este o parte vitală pentru menținerea aeroportului în funcțiune.

Clive Messenger, General Manager - Fleet Operations, Mitsubishi Motors din Marea Britanie, a comentat: „Echipa de operațiuni a aeroportului Heathrow funcționează zi și noapte, în toate condițiile, păstrând drumurile arteriale aglomerate din jurul aeroportului, care circulă liber și în siguranță, fiind astfel ales pentru a furniza și construirea vehiculelor muncitoare este o susținere minunată atât pentru Shogun Sport, cât și pentru echipa care le pregătește la MSVO. ”
https://mitsubishi-media.co.uk/en-gb/releases/1558




Mitsubishi face disponibilizări pentru a reduce costurile
Compania Mitsubishi Motors Corp a anunțat că va cere pensionarea voluntară a peste 500 de angajați.
Potrivit Reuters, criza medicală provocată de pandemia de coronavirus a înrăutățit situația companiei Mitsubishi, care se luptă deja cu vânzările în scădere pe cele mai mari piețe din China și din Asia de Sud-Est. Acestea reprezintă un sfert din vânzările sale.

Din acest motiv, producătorul auto intenționează să solicite pensionarea voluntară a angajaților din conducere, cu vârsta de peste 45 de ani. Sunt vizați angajații de la sediul din Japonia, dar și de la fabrica Okazaki, din zona Aichi și fabrica Mizushima, din zona Okayama.Mitsubishi a început deja un plan de reducere a 20% a costurilor fixe, în următorii doi ani, prin reducerea forței de muncă și a producției, dar și prin închiderea unor reprezentanțe neprofitabile.
https://autopro.ro/stiri-2/mitsubishi-f ... costurile/
Fişiere ataşate
15996-HeathrowShogunSport01HERO.jpg
15996-HeathrowShogunSport01HERO.jpg (172.93 KiB) Vizualizat de 134 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Oct 16, 2020 9:13 am

Mitsubishi Eclipse Cross primește un facelift și versiune plug-in hybrid: SUV-ul va fi disponibil în România din 2021
Mitsubishi a lansat un facelift pentru Eclipse Cross, care primește inclusiv o versiune plug-in hybrid. SUV-ul va fi disponibil în România din 2021, chiar dacă japonezii anunțau inițial o retragere graduală din Europa.
Mitsubishi a anunțat în luna iulie că nu va mai lansa modele complet noi în Europa, ca parte a noului plan de reducere a costurilor pentru următorii trei ani. În plus, presa internațională a speculat ulterior că nu producătorul japonez nu va mai importa Outlander, Eclipse Cross și ASX în Europa începând din septembrie.
Cu toate acestea, Mitsubishi a anunțat acum un facelift pentru Eclipse Cross, care primește, printre altele, și o versiune plug-in hybrid.
Noua versiune PHEV a SUV-ului japonez va fi comercializată pe anumite piețe din Europa începând din prima parte a anului 2021 și va fi disponibilă inclusiv în România.
Pentru moment, Mitsubishi a publicat doar patru imagini cu Eclipse Cross, care indică schimbările de design pentru versiunile care vor fi vândute pe piețele din Australia și Japonia.Imaginile arată că SUV-ul va primi modificări la grila frontală, în timp ce farurile sunt mai înguste, iar stopurile au fost la rândul lor restilizate. Noutățile estetice sunt inspirate din filosofia de design Dynamic Shield a mărcii.Între timp, la interior, Eclipse Cross va avea un ecran touch cu diagonala de 8 inch, care a fost pozionat mai aproape de șofer și de pasagerul din față. Cel mai probabil, versiunea europeană a lui Eclipse Cross facelift va avea o serie de modificări stilistice comparativ cu cea anunțată acum pentru Australia și Japonia.Versiunea plug-in hybrid utilizează motorul pe benzină MIVEC cu capacitatea de 2.4 litri disponibil și pe Outlander PHEV. Unitatea termică este acompaniată de două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, însă Mitsubishi nu oferă detalii suplimentare despre performanțele acestora. În cazul lui Outlander PHEV, sistemul plug-in hybrid generează în total 224 de cai putere.În plus, Mitsubishi a confirmat că Eclipse Cross facelift va fi disponibil în continuare și cu motorul pe benzină MIVEC de 1.5 litri și 163 de cai putere, însă nu este clar dacă această versiune va ajunge și în Europa.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 00737.html





(foto) Un tânăr de 18 ani, posibil beat şi fără permis, a avariat în această noapte patru maşini dintr-o curte din Chişinău
Un tânăr şofer în vârstă de 18 ani a avariat cu un Ford maşinile altor patru conducători auto din capitală. Incidentul s-a întâmplat în această noapte, în jurul orei 2:30, în curtea unui bloc de locuitor de pe strada Vasile Lupu din sectorul Buiucani!
Din fericire nimeni nu a avut de suferit. Alte circumstanțe urmează să fie stabilite, iar șoferul riscă șase puncte de penalizare și o amendă în valoare 1.500 de lei.
În spaţiul online mai mulţi oameni afirmă că şoferul în cauză se afla la volan în stare de ebrietate şi fără permis de conducere. Contactată de AutoBlog.MD pentru a ne confirma sau informa aceste informaţii, ofiţerul de presă al poliţiei municipale Svetlana Stati ne-a putut spune doar că în cadrul anchetei care a fost inițiată pe marginea accidentului, urmează a fi stabilite toate circumstanțele producerii celor întâmplate. Tânărului i-au fost prelevate probele biologice pentru a se stabili cu exactitate dacă era sau nu era în stare de ebrietate sau sub influența substanțelor psihotrope.
https://autoblog.md/foto-un-tanar-de-18 ... -chisinau/





Facelift demn de generaţie nouă! Cât de mult s-a schimbat Mitsubishi Eclipse Cross
Mitsubishi prezintă în premieră mondială versiunea actualizată a SUV-ului Eclipse Cross. Modelul ce a stârnit în momentul apariţiei mai multe controverse, în special în rândul fanilor, din cauza denumirii, a beneficiat de un facelift extrem de generos în modificări, demn de un schimb de generaţii. Deşi păstrează silueta şi limbajul stilistic distinctiv, Eclipse Cross este de nerecunoscut.Iniţial crossover-ul actualizat va fi disponibil în Japonia, Australia şi Africa de Sud. Deci acum debutează versiunea sa cu volan pe partea dreaptă, dar anticipăm că şi versiunile destinate celorlalte pieţe vor suferi modificări tehnice şi estetice similare. În materie de design, Eclipse Cross a preluat noul limbaj stilistic japonez Dynamic Shield, cu muchii ascuţite şi blocuri optice frontale etajate: luminile de zi de tip LED sunt poziţionate mai sus de farurile integrate în bara de protecţie faţă.Posteriorul pare a fi mai înclinat acum, precum pe SUV-urile coupe, în mare parte datorită blocurilor optice mai mari, ce trezesc asemănări cu modelele din gama Nissan. Tot aici, pe hayon, a fost integrată o lunetă de dimensiuni mai mari, ce nu doar modifică aspectul maşinii, dar şi promite o vizibilitate mai bună pentru şofer.Pentru interior japonezii au pregătit un nou sistem multimedia, cu diverse posibilităţi de conectare cu gadget-urile mobile şi un ecran tactil de 8 inch. Ecranul este mai aproape de şofer şi mai simplu în operare, dar instrumentarul de bord analogic nu va ceda locul unui digital nici în versiunile de top. Consola centrală a fost regândită, aici fiind oferit mai mult spaţiu de depozitare după eliminarea touchpad-ului pentru sistemul multimedia.Constructorul nu a oferit prea multe detalii tehnice, dar Eclipse Cross va fi disponibil acum cu un sistem de propulsie plug-in hybrid, împrumutat de la Outlander PHEV. Asta înseamnă că sub capota SUV-ului se va situa benzinarul de 2.4 litri, cuplat la o cutie cu variaţie continuă şi acompaniat de două motoare electrice. Versiunile incipiente vor fi oferite în continuare cu motorul pe benzină de 1.5 litri, cu 4 cilindri. Pentru acest propulsor japonezii au pregătit modificări consistente, precum o turbină nouă, care elimină aproape în totalitate efectul de turbolag.Mai multe detalii tehnice vor fi anunţate ulterior, inclusiv motorizările pentru celelalte pieţe. Lansarea comercială în Japonia, Australia şi Africa de Sud va avea loc în următoarele săptămâni, iar pe celelalte pieţe Eclipse Cross facelift va ajunge în primele luni ale anului viitor.
https://piataauto.md/Stiri/2020/10/Face ... pse-Cross/
Fişiere ataşate
669527l.jpg
669527l.jpg (106.35 KiB) Vizualizat de 125 ori
149465l.jpg
149465l.jpg (169.81 KiB) Vizualizat de 125 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 22, 2020 9:22 am

Mitsubishi GERMANIA creează camper gonflabil pentru iubitorii de aer liber-

Din experiența noastră, în turnee de spectacole germane de rulote precum CMT și Abenteuer & Allrad, camperele și platformele de aventură germane tind să fie construite pe Toyota Hiluxes și Land Cruisers, VW Amaroks, Ford Rangers și chiar Mercedes X-Classes. Nu am observat multe Mitsubishi L200 în grupul respectiv, dar Mitsubishi Motors Germania se hotărăște să schimbe acest lucru. Luna aceasta compania a anunțat mai multe pachete și accesorii diferite pentru rulote și vânători, iar camioanele de expediție L200 rezultate sunt tipul de construcții care sunt de obicei doar concepte unice. Doar de data aceasta, acestea sunt disponibile în mod convenabil prin intermediul reprezentanțelor.
Spre deosebire de unele topping-uri disponibile în Germania, capacul patului Mitsubishi nu are acoperiș pop-up sau spații de dormit, dar servește drept platformă pentru un cort pe acoperiș (RTT). Mitsubishi oferă două opțiuni RTT gonflabile GentleTent. Acoperișul GT de bază ilustrat pe camionul din partea de sus poate sustine două persoane.
https://newatlas.com/automotive/mitsubi ... up-camper/



Noul Mitsubishi Outlander 2022 are putere Nissan

Anterior a fost un zvon și acum documentele o demonstrează.În ciuda numeroaselor coborâșuri și urcusuri, Mitsubishi și partenerul său de alianță Nissan au trecut prin demiterea din noiembrie 2018 a fostului CEO Carlos Ghosn, De exemplu, Mitsubishi nu va mai lansa vehicule noi în Europa sau Marea Britanie. În schimb, se va concentra pe piețele unde este deja puternic și are spațiu de creștere, inclusiv America de Nord. Următoarea generație Mitsubishi Outlander, prevăzută pentru anul model 2022, va juca un rol cheie.

Anterior, am aflat că următorul Outlander, care ar trebui să debuteze în următoarele luni, va împărtăși o platformă cu noul Nissan Rogue. Fotografiile recente de spionaj arată noul Outlander cu dimensiuni generale similare cu Rogue, deși stilul frontal unic al lui Mitsubishi ar putea fi văzut în mod clar prin camuflaj.
A rămas însă o întrebare: ce va fi sub noul Outlander? Un subiect de conversație din luna mai pare acum confirmat datorită Outlander Forums. Un dosar pentru Administrația Națională pentru Siguranța Transportului pe Autostrăzi (NHTSA) arată că Outlanderul din 2022 va avea într-adevăr noul motor Rogue cu patru cilindri de 2,5 litri, cu 188 de cai putere.
În comparație cu modelul Outlander de 2,2 litri cu doar 166 CP, aceasta este o creștere de 13% a puterii. Și, la fel ca Rogue, atât configurațiile cu două roți, cât și cele cu tracțiune integrală sunt, de asemenea, menționate în dosar.
Această alegere a motorului nu este tocmai surprinzătoare, deoarece Mitsubishi economiseste o sumă semnificativă de bani care este probabil să fie investită în ceva la fel de important: următorul Outlander PHEV. Deja unul dintre cei mai bine vânduti hibrizi plug-in de pe piață, Outlander PHEV va continua să joace un rol cheie în gama Mitsubishi și se așteaptă să vină alimentat de un motor electrificat de 2,4 litri cu o autonomie totală de peste 430 mile.
Numai cercetarea și dezvoltarea pentru inginerie și testarea unui astfel de sistem de propulsie nu este tocmai ieftin, dar va plăti dividende majore; Nissan va lansa ulterior un Rogue PHEV care se mândrește cu același propulsor dezvoltat de Mitsubishi.
https://carbuzz.com/news/all-new-2022-m ... ssan-power
Fişiere ataşate
764619.jpg
764619.jpg (127.91 KiB) Vizualizat de 19 ori
764613.jpg
764613.jpg (82.67 KiB) Vizualizat de 19 ori
download.jpg
download.jpg (267.28 KiB) Vizualizat de 19 ori
download (7).jpg
download (7).jpg (251.11 KiB) Vizualizat de 19 ori
download (5).jpg
download (5).jpg (318.37 KiB) Vizualizat de 19 ori
download (4).jpg
download (4).jpg (330.78 KiB) Vizualizat de 19 ori
download (3).jpg
download (3).jpg (583.29 KiB) Vizualizat de 19 ori
download (2).jpg
download (2).jpg (195.38 KiB) Vizualizat de 19 ori
download (1).jpg
download (1).jpg (359.53 KiB) Vizualizat de 19 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori