Consum Lancer
Marty, ce ulei domne...? Te referi la motorul diesel tip Trabant care necesita ulei?
Legat de consum eu spun ca si computerul minte cu nerusinare. Stiu pe cineva cu un Passat model gogosar, cu motor 1.9 TDI si 130 CP. Mi-a spus clar ca in oras ii mananca 11-12 in aglomeratie. Si incep sa il cred cand spune ca cei cu diesel, cateodata mint cu nerusinare cand e vorba de consum.
Legat de consum eu spun ca si computerul minte cu nerusinare. Stiu pe cineva cu un Passat model gogosar, cu motor 1.9 TDI si 130 CP. Mi-a spus clar ca in oras ii mananca 11-12 in aglomeratie. Si incep sa il cred cand spune ca cei cu diesel, cateodata mint cu nerusinare cand e vorba de consum.
Luni m-am intors dintr-un periplu de 6000 de km . Apropo de consumul de ulei - nu cred ca a luat mai mult de 300-400 de grame si asta n conditiile in care in Italia si in Germanica nu am stat sub 160 prea mult. Singurul punct in care pot sa spun ca am avut ceva grija a fost ca nu am turat-o brusc pana peste 3500 de prea multe ori. Din ceea ce am vazut la alte tractorase, se pare ca acceleratiile bruste la turatii joase mananca ceva mai mult ulei.
Caldura de vara, perioada vacantelor si concediilor. In afara orelor de varf ajung si la viteza medie de 28 km/ora prin Timisoara! Cred ca mai bine de atat nu voi avea niciodata! In aceste conditii (cu AC pornit permanent) consumul in oras scade sub 11% (1.8 CVT). Totusi 10% pare de neatins datorita frecventelor opriri in trafic (daca nu e aglomeratia, semafoarele tot te opresc...).
Postez aceste date doar pt. a contribui la formarea unei imagini realiste a consumului. Utilizez masina pentru a economisi timp, preocuparea pentru consum fiind pe planul al n-lea!
Postez aceste date doar pt. a contribui la formarea unei imagini realiste a consumului. Utilizez masina pentru a economisi timp, preocuparea pentru consum fiind pe planul al n-lea!
Hello la toata lumea!
Mai am de strans nijte bani de avans si prin noiembrie iau si eu un lancer .. diesel.Zic asta la topicul de consum, pt ca asta e principalul motiv.ok, intr-adevar, lumea optine consumuri apropiate, dar uitati-va si voi..ca cel putin pe afara, unde depinde cel mai mult cu cat mergi, cei pe benzina zic 130-140km/h iar cei cu diesel..in general 170..autostrada.. in bucuresti.. in trafic mare...nu cred ca depinde atat de mult stilul de mers, cand esti prins in trafic si inaintezi cu 10 metrii..cat de tare sa calci pedala aia sa difere atat de mult consumul? acu am un vw polo de prin 2000..motor de 1.4 75 cai..consuma cam 6-6.5 in bucuresti..iar splaiul independentei din regie pana la unirii...e criminal de multe ori...juma d ora..40 d minute pt..nush..5 km? ce-i drept, mi-ar fi placut un benzinar dintr-un singur punct de vedere...ca e silentios..in rest..ca sa simti acceleratia...tre sa turezi prea mult motorul, cuplul e prea mic la turatii mai mici(2000-3000 rpm).
in alta ordine de idei..motorul de lancer mi se pare chiar lent..au folosit un motor de 2l diesel pt doar 140 d cai?! intr-adevar cuplu imens...dar nu il iau ca sa tractez pe nimeni...
conteaza mai mult stilul de condus, sa iti alegi ce ti se potriveste,cert e ca dak ai un stil mai agresiv...alegerea mea e diesel diesel..
Mai am de strans nijte bani de avans si prin noiembrie iau si eu un lancer .. diesel.Zic asta la topicul de consum, pt ca asta e principalul motiv.ok, intr-adevar, lumea optine consumuri apropiate, dar uitati-va si voi..ca cel putin pe afara, unde depinde cel mai mult cu cat mergi, cei pe benzina zic 130-140km/h iar cei cu diesel..in general 170..autostrada.. in bucuresti.. in trafic mare...nu cred ca depinde atat de mult stilul de mers, cand esti prins in trafic si inaintezi cu 10 metrii..cat de tare sa calci pedala aia sa difere atat de mult consumul? acu am un vw polo de prin 2000..motor de 1.4 75 cai..consuma cam 6-6.5 in bucuresti..iar splaiul independentei din regie pana la unirii...e criminal de multe ori...juma d ora..40 d minute pt..nush..5 km? ce-i drept, mi-ar fi placut un benzinar dintr-un singur punct de vedere...ca e silentios..in rest..ca sa simti acceleratia...tre sa turezi prea mult motorul, cuplul e prea mic la turatii mai mici(2000-3000 rpm).
in alta ordine de idei..motorul de lancer mi se pare chiar lent..au folosit un motor de 2l diesel pt doar 140 d cai?! intr-adevar cuplu imens...dar nu il iau ca sa tractez pe nimeni...
conteaza mai mult stilul de condus, sa iti alegi ce ti se potriveste,cert e ca dak ai un stil mai agresiv...alegerea mea e diesel diesel..
QUOTE (2dor)Marty, ce ulei domne...? Te referi la motorul diesel tip Trabant care necesita ulei?
Legat de consum eu spun ca si computerul minte cu nerusinare. Stiu pe cineva cu un Passat model gogosar, cu motor 1.9 TDI si 130 CP. Mi-a spus clar ca in oras ii mananca 11-12 in aglomeratie. Si incep sa il cred cand spune ca cei cu diesel, cateodata mint cu nerusinare cand e vorba de consum.
Problema e cum conduci masina. Nu inteleg ce vrei tu, sa ai consum cat mai mic ?
Pai atunci condu' masina economic si o sa vezi ce putin consuma.
Un A4 2007 2.0 TDI 136cp consuma in afara 5 si ceva si in oras intre 7-8 (mers economic).
Prin condus economic inteleg sa schimbi vitezele sub 2000 rpm (vorbim despre Diesel) si sa nu aceelerezi foarte tare ptr a ajunge la aceasta turatie.
Daca iti iei masina noua asa cum o inveti de la inceput asa o ai. Am avut un Clio Symbol Diesel si am invat-o de cand am cumparat-o la turatii mici si crede-ma ca daca schimbam vitezele si la 1500 rpm nu tremura deloc si am ajuns la 100.000 Km fara nici cea mai mica problema la motor. Dupa care intamplarea a facut ca sa conduc o masina identica dar condusa cu alt stil, la asta schimbai sub 2000 rpm tremura din toate incheieturile masina. Mie imi consuma 5,7 in oras el zicea ca sub 7 nu o scoate )
Asta e diferenta. Sper ca m-am facut inteles.
Legat de consum eu spun ca si computerul minte cu nerusinare. Stiu pe cineva cu un Passat model gogosar, cu motor 1.9 TDI si 130 CP. Mi-a spus clar ca in oras ii mananca 11-12 in aglomeratie. Si incep sa il cred cand spune ca cei cu diesel, cateodata mint cu nerusinare cand e vorba de consum.
Problema e cum conduci masina. Nu inteleg ce vrei tu, sa ai consum cat mai mic ?
Pai atunci condu' masina economic si o sa vezi ce putin consuma.
Un A4 2007 2.0 TDI 136cp consuma in afara 5 si ceva si in oras intre 7-8 (mers economic).
Prin condus economic inteleg sa schimbi vitezele sub 2000 rpm (vorbim despre Diesel) si sa nu aceelerezi foarte tare ptr a ajunge la aceasta turatie.
Daca iti iei masina noua asa cum o inveti de la inceput asa o ai. Am avut un Clio Symbol Diesel si am invat-o de cand am cumparat-o la turatii mici si crede-ma ca daca schimbam vitezele si la 1500 rpm nu tremura deloc si am ajuns la 100.000 Km fara nici cea mai mica problema la motor. Dupa care intamplarea a facut ca sa conduc o masina identica dar condusa cu alt stil, la asta schimbai sub 2000 rpm tremura din toate incheieturile masina. Mie imi consuma 5,7 in oras el zicea ca sub 7 nu o scoate )
Asta e diferenta. Sper ca m-am facut inteles.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori